Zie: http://www.standby.fm/megatop100.htmquote:8 -- marillion you're gone

Dat wordt TOTP !!!quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef Staaf het volgende:
'You're gone' is dan toch een hit geworden! Marillion komt deze week binnen op nummer 8!! in de Mega Top 50! Netjes hoor!!
[..]
Zie: http://www.standby.fm/megatop100.htm

Misschien na 3 mei, dan ligt hij in de winkel. En eerst eens even afwachten wat de "normale" dubbel-cd gaat kosten, dat kan ook nog een optie zijn ...quote:Op donderdag 29 april 2004 01:34 schreef evert het volgende:
niemand anders die de cd al gekocht heeft? muv Muaddib?

In de nieuwe Aloha staat over zowel Marillion als Fish een stukje . Uit het verhaal van Fish blijkt dat het acteren voor hem nu minstens zo belangrijk is als de muziek. Field of Crows zal wel eens zijn laatste cd kunnen zijn. Dit komt oa door zijn afkeer van de huidige muziekindustrie.quote:Op maandag 26 april 2004 20:17 schreef tbl1966 het volgende:
Dat klopt, hij heeft ook een rolletje gehad in een serie over Zorro en speelt in de film "9 dead gay guys". Vorig jaar is 'ie ook nog gevraagd om mee te doen in de musical over Queen "We will rock you" maar dit kwam slecht uit met de opnames van het nieuwe album. Verder is hij ook gevraagd om in de rock opera over Leonardo da Vinci te spelen, maar dat heeft hij ook afgeslagen. Hij heeft ook 2 keer meegedaan met "never mind the buzzcocks".

Ik heb gisteren Radiation bij de 2e-hands cd-boer vandaan gehaald, en ik ben er best positief over inderdaad. Beetje wisselvalliger dan Afraid of Sunlight, maar dat komt ook door de wat grotere experimenteerdrift. Wat op zich wel weer erg positief is, het is in ieder geval geen voorspelbare plaat.quote:Op zondag 14 december 2003 13:38 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Brave en Afraid Of Sunlight en persoonlijk vond ik Radiation wel okee, maar daar zijn de meningen ook erg over verdeeld.

moet je toch nog is naar Brave luisteren, ik vind de nieuwe Marillion ook niet alles maar dat album staat echt op gelijke voet met alles wat ze met Fish hebben gedaan. Echt een zeer mooie plaat.quote:Op maandag 26 april 2004 14:52 schreef tbl1966 het volgende:
Zelf ben ik afgeknapt op Marillion nadat Fish eruit gestapt is en Hogart er in. Ik heb naar de 1e cd geluisterd en vond het niks. In mijn visie moet Hogart ook geen oud Marillion werk zingen, daar heeft 'ie gewoon niet genoeg ballen voor en zijn de liedjes te autobiographisch voor.
Danielle

quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:57 schreef evert het volgende:
sodeknetter, wat was het gaaf!

Ik ook, vanavond lekker in Zwolle genietenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:43 schreef JedaiNait het volgende:
Ah mooi, ik heb er zin in

De normale dubbel cd gaat dus 18.99 pond kosten, bijna 29 euro, zeg maar ruim 63 oud-hollandse guldens. Dat vind ik wel heel veel geld , de enkele kost 10 pond minder bij play.com. Lastig ....quote:Op donderdag 29 april 2004 08:07 schreef fripper het volgende:
[..]
Misschien na 3 mei, dan ligt hij in de winkel. En eerst eens even afwachten wat de "normale" dubbel-cd gaat kosten, dat kan ook nog een optie zijn ...

In de Ijsselhallen? Daar ben ik 1 keer geweest met een optreden van Dream Theater en het geluid was 10 keer niks. Ik heb toen besloten om nooit meer naar de Ijsselhallen te gaan, wie er ook speelt. Wel jammer, omdat ik in Coevorden woon wat redelijk dicht bij Zwolle ligt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:14 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Ik ook, vanavond lekker in Zwolle genieten

Dat is toch altijd zijn vaste voeding geweest?quote:Op vrijdag 12 december 2003 13:27 schreef kriele het volgende:
Het schijnt trouwens wel erg slecht met Fish te gaan. Alcohol en drugs...
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |