Het is dus wel de moeite om de cd eens een kans te geven? Of Marillion zonder Fish toch nog een kans te geven? Radiation viel me gigantisch tegen, en ook ander werk dat ik hoorde was niet wat ik ervan verwachtte.quote:Op maandag 19 april 2004 17:30 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb hem nu 2 keer beluisterd en ik vind hem erg goed.
Als je niet zo gecharmeerd bent van het latere werk dan zal dit album je waarschijnlijk ook tegenvallen. Marillion nu heeft op muzikaal gebied nu eenmaal weinig meer te maken met de Fish-periode.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is dus wel de moeite om de cd eens een kans te geven? Of Marillion zonder Fish toch nog een kans te geven? Radiation viel me gigantisch tegen, en ook ander werk dat ik hoorde was niet wat ik ervan verwachtte.
Ik ben natuurlijk door mijn vader al erg bevooroordeeld, hij vindt het niks zonder Fish, dus dat zal ook wel een rol spelen.
Lkw is wat flauw, maar kan het ook niet laten even - visueel - mee te vloeken...quote:Op dinsdag 20 april 2004 05:55 schreef IsaacD het volgende:
* IsaacD gaat is lekker vloeken in de kerk
Kayleigh![]()
![]()
Daar heb je gelijk in. Nou ja, als ik 'm eens tegenkom zal ik het misschien toch nog eens proberen. En als het niks is, dan zet ik snel weer Fugazi of Script... op.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:17 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Als je niet zo gecharmeerd bent van het latere werk dan zal dit album je waarschijnlijk ook tegenvallen. Marillion nu heeft op muzikaal gebied nu eenmaal weinig meer te maken met de Fish-periode.
Ok, Radiation was niet het beste album, maar daarop stond wel hun allermooiste nummer ooit! (a few words for the dead)quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Radiation viel me gigantisch tegen, en ook ander werk dat ik hoorde was niet wat ik ervan verwachtte.
Nogmaals: het beste nummer van Marillion staat op Fugazi, en heet toevallig ook Fugazi.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:04 schreef evert het volgende:
[..]
Ok, Radiation was niet het beste album, maar daarop stond wel hun allermooiste nummer ooit! (a few words for the dead)
'this world is totally fugazi'quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nogmaals: het beste nummer van Marillion staat op Fugazi, en heet toevallig ook Fugazi.
Voor EMI zijn toch echt nog 4 cds en een hele berg singles en videos gemaakt na het vertrek van Fish...quote:We hebben het hier inderdaad over de Britse symphoband die halverwege de jaren tachtig hits scoorde met Lavender en Kayleigh, maar die na het vertrek van zanger Fish labelloos raakte, en toen overleefde via een fanatieke fanbase op het internet.
Denk eens aan alle tere kinderzieltjes die dan ineens zoiets te horen krijgen ipv de normale standaard zult...quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:35 schreef Zander het volgende:
“Ik wil hier een punt mee maken, want Marillion past niet binnen het format van 3FM.”
Van dit soort zinnen krijg ik dus echt kromme tenen. Ik ben eigenlijk helemaal geen Marillion-fan, maar kennelijk ligt het 'format' van 3FM dus al dusdanig vast dat er echt alleen nog maar in de late uurtjes ruimte is voor muziek die ook maar een beetje afwijkt van de norm, ongeacht hoeveel exemplaren er verkocht worden.
waar is je review van het album?quote:Op zaterdag 24 april 2004 06:47 schreef MuadDib het volgende:
En dat terwijl "You're Gone" helemaal niet zo radio-onvriendelijk is. Luchtig met een hippe beat
Mwah, de Kayleigh-erfenis zal ik maar zeggen...
Overigens zal het aan m'n reet roesten hoe hoog Marillion in een of andere top 40 staat. Het is en blijft toch een echte album-band.
Vond ik ook een rare opmerking, als je vindt dat marillion in de top40 hoort, dan moet je toch ook vinden dat t nummer op 3fm enz moet worden gedraaid. Maar die opmerking is dus van de gast die de actie opgezet heeft, he.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:35 schreef Zander het volgende:
“Ik wil hier een punt mee maken, want Marillion past niet binnen het format van 3FM.”
Van dit soort zinnen krijg ik dus echt kromme tenen. Ik ben eigenlijk helemaal geen Marillion-fan, maar kennelijk ligt het 'format' van 3FM dus al dusdanig vast dat er echt alleen nog maar in de late uurtjes ruimte is voor muziek die ook maar een beetje afwijkt van de norm, ongeacht hoeveel exemplaren er verkocht worden.
Hoi, misschien een beetje late reactie. Maar 't gaat echt niet slecht met onkel Fish hoor. Hij heeft pas nog een tour gedaan om zijn nieuwe album te promoten: "Field of crows". 't lijkt in niks meer op de oude Marillion wat Fish nu doet, maar ja, zelfs Marillion lijkt niet meer op de oude Marillion. Wat betreft drugs en alcohol, hij houdt inderdaad van een drankje en een blowtje, maar hij ligt gelukkig niet in de goot.quote:Op vrijdag 12 december 2003 13:27 schreef kriele het volgende:
Het schijnt trouwens wel erg slecht met Fish te gaan. Alcohol en drugs...
Dat doen ze dan ook al jaren niet meer.quote:Op maandag 26 april 2004 14:52 schreef tbl1966 het volgende:
In mijn visie moet Hogart ook geen oud Marillion werk zingen, daar heeft 'ie gewoon niet genoeg ballen voor en zijn de liedjes te autobiographisch voor.
Gelukkig dan maarquote:Op maandag 26 april 2004 15:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook al jaren niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |