quote:Voor Brave moet je absoluut rustig de tijd nemen. Echt gaan zitten en niets anders doen.
Op zondag 14 december 2003 13:36 schreef fripper het volgende:
Ik ben in de Fish tijd groot liefhebber geweest van Marillion, maar ik ben afgehaakt na Holidays in Eden , die ik toch wel erg vond tegenvallen. Wat zijn de betere albums van na die tijd ?
en Muaddib: Radiation kan ik ook wel waarderen. Vooral ook omdat het allermooiste nummer dat ze ooit gemaakt hebben hier op staat (a few words for the dead), het bombastische Cathedral Wall en het prachtige, ook tekstueel zeer fraaie, Three minute boy (moet aan al die Idols denken als ik de tekst weer hoor).
quote:Nee hoor, als album vind ik Marillion.com niet goed. Ook Holidays in Eden als geheel niet en ook This Strange Engine niet. Uit de Fish tijd Fugazi. Ook Radiation als geheel vind ik niet goed. En van Afraid of Sunlight is 2/3 geweldig.
Op maandag 15 december 2003 08:23 schreef desintbestaat het volgende:
Zeg evert welke plaat van Marillion vind je niet goed dan? Volgens mij heb je ze bijna allemaal al genoemd als heel goed
Er staat wel goede nummers op, maar het zijn geen geweldige albums.
quote:Fugazi niet goed? Lees ik dat nou goed? Blasfemie!
Op maandag 15 december 2003 12:12 schreef evert het volgende:[..]
Nee hoor, als album vind ik Marillion.com niet goed. Ook Holidays in Eden als geheel niet en ook This Strange Engine niet. Uit de Fish tijd Fugazi. Ook Radiation als geheel vind ik niet goed. En van Afraid of Sunlight is 2/3 geweldig.
Er staat wel goede nummers op, maar het zijn geen geweldige albums.
quote:Als album geheel, je leest het goed.
Op maandag 15 december 2003 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Fugazi niet goed? Lees ik dat nou goed? Blasfemie!
Transatlantic-Bridge across forever. Mega goeie plaat met Pete Trewavas op bas.
Neal Morse-zang en keyboards
Roine Stolt-gitaar en zang
Mike Portnoy-drums en zang
quote:Och, nou ken ik die niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Op maandag 15 december 2003 12:57 schreef evert het volgende:[..]
Als album geheel, je leest het goed.
Er staan juweeltjes op maar in zijn totaliteit toch minder dan bijv. Brave, Script, Anoraknophia, Clutching etc.
quote:ja die is al 2 weken niet uit mijn auto cd speler te krijgen....
Op vrijdag 26 december 2003 17:11 schreef MuadDib het volgende:
"Neverland", een nummer dat in een live uitvoering op de nieuwe 'kerst'cd van Marillion staat en op "Marbles" zou moeten gaan verschijnen klinkt behoorlijk veelbelovend...
(heeft een beetje pink floyd sfeertje)
top, wat een fans!
Nee, ik wacht wel tot Marbles deze week in de bus valtquote:Op maandag 5 april 2004 00:01 schreef evert het volgende:
niemand die de single al gehoord heeft?
Ik ook ga ook 4 mei, heb der erg veel zin in. En ik ben ook meer bekend met het Marillion materiaal met Fish, maar goed ik heb nog de tijd om materiaal zonder Fish extra te beluisteren.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:59 schreef JedaiNait het volgende:
Ik ga 4 mei, naar het concert in Zwolle, ben erg benieuwd, ken eigenlijk alleen de Marillion van Fish...
Ik heb intussen de DVD gezien (zonder Fish), die vind ik erg goed, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het helamaal goed komtquote:Op maandag 5 april 2004 10:38 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Ik ook ga ook 4 mei, heb der erg veel zin in. En ik ben ook meer bekend met het Marillion materiaal met Fish, maar goed ik heb nog de tijd om materiaal zonder Fish extra te beluisteren.
KLOPTquote:Op maandag 19 april 2004 17:30 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb hem nu 2 keer beluisterd en ik vind hem erg goed. Intens is misschien wel de beste betiteling voor het geheel. En inderdaad een erge groeiplaat, het duurt wel eventjes voordat je "er in zit". En het artwork ziet er ook meer dan verzorgd uit.
Kortom: Hulde voor Marbles!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |