En allerlei plannen om de groep weer breder onder de aandacht te brengen, omdat ze geen 'format-groep' zijn, is de airplay en aandacht beperkt.
Kortom, op naar 2004!
quote:die heb ik ook besteld!
Op woensdag 3 december 2003 15:29 schreef OProg het volgende:
Ik overweeg ook wel om de "Deluxe Campaign Edition" te bestellenHoewel wel duur maar wel gaaf om te hebben
2 Mei 013, Tilburg
3 Mei Vredenburg, Utrecht
4 Mei IJsselhallen, Zwolle
De officiele voorverkoop is inmiddels begonnen via de bekende adressen
quote:Precies, Fish is het enige dat kleur en inhoud gaf aan Marillion.
Op vrijdag 12 december 2003 13:14 schreef kriele het volgende:
Voor een reunie tour met Fish zou ik nog wel eens een keer heengaan.
quote:Tsjah, Misplaced Childhood deel 12 maken werkt ook niet en Fish is nou ook niet echt meer wat het geweest is. Je moet door en Marillion probeert tenminste nog nieuwe wegen in te slaan. Niet altijd met evenveel succes maar en zitten ook weer goede dingen bij. Die laatste vind ik een heel goede plaat
Op vrijdag 12 december 2003 13:11 schreef kriele het volgende:
Ik vraag me af waarom marillion nog steeds doorgaat. Het is muzikaal nog wel aardig(meer niet) en kwa populairiteit geen schim meer van eerder. Vergane glorie.
quote:Als alles dat niet meer echt zo polulair is als vroeger of zo populair als een baan topbands zal het vrij stil worden...
Ik vraag me af waarom marillion nog steeds doorgaat. Het is muzikaal nog wel aardig(meer niet) en kwa populairiteit geen schim meer van eerder. Vergane glorie.
En Marillion heeft nog een vrij trouwe fanbase
quote:Dat irriteert me dan ook, dat ze misbruik maken van die trouwe fanbase. Ik draai die Marillion platen nog steeds met veel plezier. Echter ik vind, en met mij vele anderen, dat het 40 euro vragen voor een CD gewoon belachelijk veel geld is. IK kan er niets aan doen dat Marillion minder populair is geworden. Ze hoeven van mij ook geen miljoenen platen te verkopen. Dat wil nog niet zeggen dat ik ze niet koop. Ligt Marbels voor 15 euro in de winkel, dan zal ik deze zeker aanschaffen. Voor 40 Euro kan ik zoveel andere leuke dingen kopen. 100 piek voor 2 CDs kom op zeg. Doe het dan zoals bijvoorbeeld David Baerwald het deed. In eigen beheer een dubbel CD uitbrengen en voor een (te) schappelijk bedrag aan de man brengen (20 dollar toen). Dan praten we weer verder. Bij 40 euro zeg ik
Op vrijdag 12 december 2003 13:29 schreef OProg het volgende:[..]
Als alles dat niet meer echt zo polulair is als vroeger of zo populair als een baan topbands zal het vrij stil worden...
En Marillion heeft nog een vrij trouwe fanbase
[Dit bericht is gewijzigd door desintbestaat op 12-12-2003 13:47]
quote:Dan zou ik ook zeker gaan. Ik zal binnenkort Marbles eens luisteren, ach waarom niet gewoon nu meteen.
Op vrijdag 12 december 2003 13:14 schreef kriele het volgende:
Voor een reunie tour met Fish zou ik nog wel eens een keer heengaan.
Even geluisterd: Het kon me niet boeien. Natuurlijk zijn het maar een paar korte stukjes, en ik had ze liever niet achter elkaar in 1 mp3 gehad. Maar het klinkt nogal flauw.
[Dit bericht is gewijzigd door Angel_of_Dth op 12-12-2003 13:50]
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ga als MuadDib gaat
quote:let wel, korte stukjes, nog niet gemixt
Op vrijdag 12 december 2003 13:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:Even geluisterd: Het kon me niet boeien. Natuurlijk zijn het maar een paar korte stukjes, en ik had ze liever niet achter elkaar in 1 mp3 gehad. Maar het klinkt nogal flauw.
quote:waarom niet? punt 1 heeft men er zelf lol in. maar nog belangrijker, het is een groep die niet zoals veel groepen uit de commerciele bloeiperiode uitsluitend teruggrijpt op deze periode.
En wat betreft de prijzen, de 40 euro is voor de voorintekening met de super de luxe uitgave, met naamsvermelding ed. Je kan het straks ook in een 'reguliere' uitgave kopen tegen normale prijs hoor.
quote:dat is het mooie van muziek, iedereen heeft zelf zijn favorieten.
Op zaterdag 13 december 2003 19:18 schreef kriele het volgende:
anoraknophobia een van de betere albums? Ik heb hem ook, maar misschien dat jij een ander hebt? Het is niet meer dan een geinig album met enkele geslaagde nummers.
quote:Ik vind juist dat Marillion nu in muzikaal opzicht veel meer te bieden heeft dan in de tijd met Fish. Origineler en zeker gedurfder. Het Fish-era vind ik, achteraf bekeken, toch meer het nadoen van de oude symfo-giganten, Genesis voorop. Fish is natuurlijk een fantastische frontman en tekstschrijver en ik heb me in die jaren fantastisch vermaakt met de heren, heb ook alle platen uit die periode en ik pink ook een traantje weg bij het kijken van "Recital From The Script", maar eerlijk gezegd draai ik die oude albums nog maar zelden (op Clutching At Straws na misschien), terwijl ik het latere werk toch regelmatig draai.
quote:Brave en Afraid Of Sunlight en persoonlijk vond ik Radiation wel okee, maar daar zijn de meningen ook erg over verdeeld.
Op zondag 14 december 2003 13:36 schreef fripper het volgende:
Ik ben in de Fish tijd groot liefhebber geweest van Marillion, maar ik ben afgehaakt na Holidays in Eden , die ik toch wel erg vond tegenvallen. Wat zijn de betere albums van na die tijd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |