abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57333866
Jee, dat wordt vrijdag wel een aardige stapel halen bij de platenzaak denk ik, met al die releases van de laatste tijd. Gelukkig ligt deze apart.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57377251
Zo, hij lag idd lekker apart.

Mooie hoes weer. Straks eens gaan luisteren en dan gaan we gezellig met alle Gorki-fans op FOK! (jazeker, alle negen) in discussie over deze nieuwe plaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_57381052
Vorige week kaartjes gehaald voor het optreden in Breda!

Benieuwd naar het nieuwe album.
pi_57382063
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef tarzan1 het volgende:
Vorige week kaartjes gehaald voor het optreden in Breda!

Benieuwd naar het nieuwe album.
de mezz toevallig? ga gelijk effe kijken
-edit- jep 24 april dus
pi_57525320
Album staat momenteel op luisterpaal, heb er spijt van dat ik het tot nu toe bij de singles heb gehouden
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57541204
Veronica komt naar je toe deze zomer is ook zo heerlijk nostalgisch!
www.thuisuiteten.nl
pi_57577835
Ik heb niet zo veel met Gorki maar dat is inderdaad een heerlijk nostalgisch nummer.
Aldus.
pi_57580694
Ik vind de teksten van Gorki altijd een bepaalde nostalgie oproepen trouwens. Een zekere triestheid zit er af en toe in, maar toch ook het verlangen naar vervlogen en betere tijden. Van warme zomeravonden in het park tot lome stranddagen. Van winterdagen vol sneeuw tot donkere en koude nachten.

Kan ook helpen dat ie vaak songs aankondigt als liedjes uit de tijd dat we nog jong en mooi waren.
www.thuisuiteten.nl
pi_57584513
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:05 schreef methodmich het volgende:
Ik vind de teksten van Gorki altijd een bepaalde nostalgie oproepen trouwens. Een zekere triestheid zit er af en toe in, maar toch ook het verlangen naar vervlogen en betere tijden. Van warme zomeravonden in het park tot lome stranddagen. Van winterdagen vol sneeuw tot donkere en koude nachten.

Kan ook helpen dat ie vaak songs aankondigt als liedjes uit de tijd dat we nog jong en mooi waren.
Waarschijnlijk deed hij dat al toen hij daadwerkelijk nog jong was. En wellicht ook mooi. Hij is nostalgisch in hart en nieren, vaten en klieren.

Puike plaat, overigens.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_57585918
Gorki! Toevallig van de week nog eens een cd'tje opgezet
pi_57604172
Veronica komt naar je toe en Asfalt en beton zijn voor mij de favorieten van dit album. Enige nummer dat echt anders is, vind ik ook het minste nummer van het album: United Kashmir.
Het is mijn eerste volledige Gorki album, bevalt goed.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57605229
Ik doe de winkel alle dagen open is echter wel gewaagd als je in Kashmir een winkeltje hebt!

Wel een echte Gorki-zin.
www.thuisuiteten.nl
pi_57827707
Ik ga samen met mn vriend en nog 3 gasten naar Paradiso om deze mooie band te bekijken en te beluisteren

Wat een mooie CD, 'Voor rijpere jeugd'. Favoriete nummer is de opener, 'Ik kan nooit meer naar huis'. En ik vind United Kashmir wel erg leuk!
Tralalalaaa
pi_58271166
Wat was het een mooi concert gisteren
Tralalalaaa
pi_58286653
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat was het een mooi concert gisteren
(alleen weer geen XTC..., net als 2 jaar geleden)
pi_58289903
Ik moest lachen toen hij riep, 'deze dame en die jongen hier willen dat we XTC spelen.... ik ken wel vader Jacob!

En dan vervolgens United Kashmir spelen Leuk dat meisje op het podium, maar had gehoopt dat Luc m zelf zou spelen
Tralalalaaa
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:24:33 #143
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_58309318
In Breda was het ook zeer geslaagd!

Dat nieuwe album is echt briljant, echt elke nummer vind ik gewoon goed.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_58311908
Gisteren in Breda was inderdaad goed. Alleen vond ik het jammer dat "Veronica komt naar je toe" 2x gespeeld werd.
pi_58344088
Oh, dat hadden ze niet gedaan in Amsterdam. Het stond wel op de originele setlist, maar stond doorgekrast en XTC stond opgeschreven. Dat was in een tweede toegift, maar het is nooit tot een tweede toegift gekomen.
Tralalalaaa
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:05:31 #146
17328 methodmich
Nummer 10
pi_58437546
MUZ user-reviews deel 3

Een reviewtje.
www.thuisuiteten.nl
pi_58532420
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:05 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews deel 3

Een reviewtje.
Hulde. Niets dan.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_63763000
Ik heb altijd zo'n lijstje bij me voor als ik wat nummers hoor en ik ben niet meteen in staat om het terug te luisteren. Kwam ik pas Gorki - Mia tegen. Dat dus een maandje geleden opgezocht. En die plaat is gewoon zo goed. Alleen er is zo weinig in NL van die gasten te vinden
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63789669
In welke winkels kijk jij dan? Want zo ongeveer elk Gorki-album is bijvoorbeeld in Dordrecht en Rotterdam te koop en via internet kan je er helemaal zo aan komen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')