abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15111211
Ik hoorde het voor het eerst op een begrafenis. Deprimerend is het zeker. Maar is het uitgekozen omdat de tekst zo toepasselijk zou kunnen zijn?

Volgens mij zou ik het nog steeds niet snappen wanneer het vertaald zou zijn naar het Nederlands, ook al zitten er een paar Engelse woorden in die ik nu niet begrijp.

Ik ben niet zo poetisch, dus ik snap totaal niet waar dit liedje over gaat. Wie kan dat uitleggen?

Like anyone would be
I am flattered by your fascination with me
Like any hotblooded woman
I have simply wanted an object to crave

But you you're not allowed
You're uninvited
An unfortunate slight

Must be strangely exciting
To watch the stoic squirm
Must be somewhat heartening
To watch shepherd meet shepherd

But you you're not allowed
You're uninvited
An unfortunate slight

Like any uncharted territory
I must seem greatly intriguing
You speak of my love like
You have experienced love like mine before

But this is not allowed
You're uninvited
An unfortunate slight

I don't think you unworthy
I need a moment to deliberate

woensdag 3 december 2003 @ 11:15:30 #2
56951 Najra
---------------
pi_15111372
Ik denk over iemand die zichzelf verheven voelt boven een ander persoon maar tegelijkertijd die andere persoon ook erg aantrekkelijk vind.

Ik denk dat je wel weet waar het over gaat dus verhelder ons eens.

[Dit bericht is gewijzigd door Najra op 03-12-2003 11:18]

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15111385
het hoeft niet perse toepasselijk te zijn, kan ook zijn dat de overledene in kwestie dit nummer heel erg mooi vond
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 3 december 2003 @ 11:20:34 #4
56951 Najra
---------------
pi_15111501
Lekker Pearl Jam - Alive op mijn crematie.

Als je dan weet dat het over incest gaat en onderdeel uitmaakt van drie nummers die het verhaal van een seriemoordenaar moeten vertellen.

Haha

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_15111527
Iemand is verliefd op haar en hoewel ze zich daardoor gevleid voelt, voelt ze niet echt iets voor hem al geeft ze aan het einde toe dat ze er toch even over na wil denken.
May the road rise to meet your feet
pi_15111893
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:15 schreef Najra het volgende:
Ik denk dat je wel weet waar het over gaat dus verhelder ons eens.
Nee, ik begreep het niet, waarom anders zou ik het vragen?

'k dacht dat ze 't voor de begrafenis hadden gekozen omdat ze te vroeg dood was gegaan, dat ze eigenlijk "uninvited" (= niet uitgenodigd?) was.
verkeerd gedacht dus

pi_15113447
Lijkt wel of het gaat over een "verboden" liefde, iemand dei haar heel leuk vindt, het is wel wederzijds, maar er zitten zoveel haken en ogen aan een mogelijke relatie dat ze nog even na wil denken over de consequenties.
  woensdag 3 december 2003 @ 12:41:22 #8
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_15113543
ze wil wel (wellicht) maar kan niet, maar is uiteraard wel gevleid door de aandacht, maar ze kan het niet toelaten.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_15113607
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:41 schreef Reddiablo het volgende:
ze wil wel (wellicht) maar kan niet, maar is uiteraard wel gevleid door de aandacht, maar ze kan het niet toelaten.
Mee eens. De grote vraag is natuurlijk waarom ze het niet kan toelaten.
May the road rise to meet your feet
  woensdag 3 december 2003 @ 12:56:04 #10
73606 vim-fuego
I let my guitar speak for me..
pi_15113963
...ze kan het gewoon even niet hebben...daarom...
...and what about cunture club, are they a cult too?...
pi_15116491
ze is met iemand anders, en die 3e persoon is verliefd op haar, en zij is daardoor gevleid, maar kan er niks mee doen. Dus die 3e persoon hoort er niet bij.
pi_15116639
Ze wil een relatie met iemand terwijl ze er al een weet, maar ze weet dat diegene helemaal niet bij haar past. Hij komt dus niet uitgenodigd...

In ieder geval is het duidelijk dat die relatie niet KAN.

pi_15118143
Haha, de meningen zijn nogal verdeeld. Maar mijn conclusie is dat de tekst bepaald niet toepasselijk is om dit op je begrafenis te laten spelen. En dat wilde ik dus even weten.

Het creepy sfeertje dat de muziek oproept past wel bij een begrafenis. Tranen verzekerd. Er zou een instrumentale versie van moeten zijn, want eigenlijk is het te belachelijk om deze tekst te zingen bij een uitvaart. "For he is a jolly good fellow" is gepaster!

Omdat ik het alleen maar van een begrafenis ken, vind ik het toch een rotnummer.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')