abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2003 @ 19:54:15 #26
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15125126
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef erodome het volgende:

[..]

En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....

Ja hehehe want de man weet wat een man lekker vind
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_15125127
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..

dus? .

Dus zou bewezen zijn dat hij het puur sexueel lekkerder vind met een vrouw. En dat een homo, dus de vagina mist. Dat hij met zijn gevoelens erbij heel anders reageert en uiteindelijk toch voor de man gaat heeft daar dan niets meer mee te maken.

Punt is dat hij een vagina fijner vind.

We'll keep on whispering our mantras.
pi_15125130
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..

dus? .

dat vraag ik me af ...
ach ..
pi_15125132
quote:
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina,
Dat is omdat jij hetero bent en geen homo. Eigenlijk heel simpel.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk dat als je een homo een blinddoek opdoet, en hem vervolgens een vagina en een anus laat penetreren, dat hij de vagina lekkerder vindt.
Dit heet projectie.
Je dicht anderen je eigen eigenschappen toe.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_15125175
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef Moonah het volgende:
Dit heet projectie.
Je dicht anderen je eigen eigenschappen toe.
Ik weet wat projectie is .
  woensdag 3 december 2003 @ 19:56:40 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15125196
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef Unknown_Drunk het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt

Maar er zijn toch ook wel homo's die eerst geen homo waren ?

En ik vraag me af of ze het niet eens willen proberen (die vagina dan)

tja, ik zou ook kunnen zeggen waarom heteromannen niet eens met een man willen proberen .

het zit allemaal tussen de oren wat dit betreft .

put
your
clothes
on!
  Redactie Frontpage woensdag 3 december 2003 @ 19:57:51 #32
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15125234
Ik vind dit echt een hele goede vraag! Zeker als je beseft dat lesbienes voorbinddildo's en vibrators gebruiken.
pi_15125248
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef erodome het volgende:
En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....
En bang voor de uitkomst zullen niet veel mannen wensen mee te doen aan een dergelijk experiment.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus zou bewezen zijn dat hij het puur sexueel lekkerder vind met een vrouw. En dat een homo, dus de vagina mist. Dat hij met zijn gevoelens erbij heel anders reageert en uiteindelijk toch voor de man gaat heeft daar dan niets meer mee te maken.

Er wordt helemaal niks bewezen? .
pi_15125268
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dit echt een hele goede vraag! Zeker als je beseft dat lesbienes voorbinddildo's en vibrators gebruiken.
Ja allemaal he. . Net zoals alle homo's anaal doen. .
  woensdag 3 december 2003 @ 19:59:27 #35
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15125282
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:56 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik weet wat projectie is .

waarom denk je dan dat een homo een vagina wel wilt?
put
your
clothes
on!
  Redactie Frontpage woensdag 3 december 2003 @ 20:00:10 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15125307
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, hij het heeft te maken met lustgevoelens die je krijgt bij een man danwel een vrouw. Neuken in de vagina of de anus is slechts een methode om die lustgevoelens te botvieren.
  woensdag 3 december 2003 @ 20:00:28 #37
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15125317
Seks is heel normaal. Ook tussen twee mensen van hetzelfde geslacht.. Althans in mijn ogen. De seks tussen man en man. En vrouw en vrouw. In de grieks helinistiche geschiedens zijn er voorbeelden ten over. Of denk je dat de platonische liefde de liefde tussen man en vrouw is. Of dat Alexander de grote alleen maar een leraar relatie had met Aristoteles.

Het zijn die paapse honden die dit verpest hebben en tot een taboe gamaakt heeben.

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 3 december 2003 @ 20:03:02 #38
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15125390
quote:
ik denk dat dat er mee heeft te maken dat een vrouw het gedeelte inwendig heeft waardoor zonder penetratie van een voorwerp er gewoon nauwelijks wat gebeurt... een dildo heeft in dit geval niet als doel het vervangen van een mannelijk lichaamsdeel maar het dienen als verlengstuk van een vrouw..
put
your
clothes
on!
pi_15125413
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:59 schreef Jerruh het volgende:

[..]

waarom denk je dan dat een homo een vagina wel wilt?

Ik zeg niet dat hij het wilt.

Ik zeg, en ik zal het nu wat duidelijk uitleggen:

Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.

Natuurlijk zal hij zelf een anus lekkerder vinden, want bij seks hebben gevoelens een grote rol.

Dus hij ervaart het anders.

pi_15125417
quote:
Nou idd! Dat vroeg ik me ook wel is af, er zijn er bij die een enorme afkeer hebben van mannen ('en die gore zwengel er aan') maar dat toch in de weer gaan met voorbindfallussen e.d. Dat is toch jezelf verloochenen?
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  Redactie Frontpage woensdag 3 december 2003 @ 20:06:08 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15125487
Het is btw een miseverstand te denken dat alle homo's anaal neuken, dat is dus niet zo.
pi_15125512
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.
En dat baseer je op? En als hij nou een vrouw anaal penetreert?
pi_15125566
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef BrokenToe het volgende:

[..]

Nou idd! Dat vroeg ik me ook wel is af, er zijn er bij die een enorme afkeer hebben van mannen ('en die gore zwengel er aan') maar dat toch in de weer gaan met voorbindfallussen e.d. Dat is toch jezelf verloochenen?

Je moet een echte penis niet met een nepper vergelijken, afgezien van de vorm zijn ze echt anders...
Het voelt anders, ik zou balen als een stekker als mijn man zou zeggen, tja doompje een maand lang alleen maar neppers en niet het echte werk....

De vrouw heeft nu eenmaal een vagina wat veel van het gevoel in zich heeft, een penisvorm past daar nu eenmaal het lekkerste in...

That's all...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15125587
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Ook dit lijkt me projectie.
Dat is je eigen...

Er zijn ook mannen die anale sex prefereren boven vaginale penetratie.

woensdag 3 december 2003 @ 20:09:52 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15125611
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik denk dat dat er mee heeft te maken dat een vrouw het gedeelte inwendig heeft waardoor zonder penetratie van een voorwerp er gewoon nauwelijks wat gebeurt... een dildo heeft in dit geval niet als doel het vervangen van een mannelijk lichaamsdeel maar het dienen als verlengstuk van een vrouw..

Juist gezien. Heeft heeft gewoon met de manier te maken waarop het geslachtsdeel al het ware (te
chinsch) fuctioneerd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_15125615
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:06 schreef Modus het volgende:

[..]

En dat baseer je op? En als hij nou een vrouw anaal penetreert?

Dan denk ik dat hij het verschil niet kan zeggen tussen een mannen en een vrouwen anus.
Als je het haar op de reet wegdenkt .
pi_15125726
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan denk ik dat hij het verschil niet kan zeggen tussen een mannen en een vrouwen anus.
En dit dan?
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:09 schreef Moonah het volgende:
Er zijn ook mannen die anale sex prefereren boven vaginale penetratie.
Zijn die dan verkapt homo?
  woensdag 3 december 2003 @ 20:17:34 #48
61288 Duna
Still Going Strong
pi_15125881
quote:
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ok, afgezien van de 1000en manieren om seksueel met iemand anders bezig zijn, zijn er 2 lichaamsdelen precies op elkaar afgestemd om van elkaar te genieten; de penis en de vagina. Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina, en dat is ook niet zo verwonderlijk; zo heeft de natuur het immers bedoeld. Daarom vraag ik me af, missen jullie homo's dat gevoel nou niet? Anale sex met veel glijmiddel of orale seks ten spijt, het is toch anders.
Ja ik denk dat ze juist homo zijn geworden omdat ze een kutje niet lekker vinden
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_15125964
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:13 schreef Modus het volgende:

Geen idee. Lijkt me niet. Wellicht is hun vrouw erg wijd.

Edit: Ach, je vroeg het niet aan mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 03-12-2003 20:20]

pi_15125974
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:13 schreef Modus het volgende:

[..]

En dit dan?
[..]

Erg goed lezen doe je niet hè?