quote:Ja hehehe want de man weet wat een man lekker vind
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef erodome het volgende:[..]
En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....
quote:Dus zou bewezen zijn dat hij het puur sexueel lekkerder vind met een vrouw. En dat een homo, dus de vagina mist. Dat hij met zijn gevoelens erbij heel anders reageert en uiteindelijk toch voor de man gaat heeft daar dan niets meer mee te maken.
Op woensdag 3 december 2003 19:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..
dus?
.
Punt is dat hij een vagina fijner vind.
quote:dat vraag ik me af ...
Op woensdag 3 december 2003 19:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..
dus?
.
quote:Dat is omdat jij hetero bent en geen homo. Eigenlijk heel simpel.
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina,
quote:Dit heet projectie.
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk dat als je een homo een blinddoek opdoet, en hem vervolgens een vagina en een anus laat penetreren, dat hij de vagina lekkerder vindt.
quote:Ik weet wat projectie is
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef Moonah het volgende:
Dit heet projectie.
Je dicht anderen je eigen eigenschappen toe.
quote:tja, ik zou ook kunnen zeggen waarom heteromannen niet eens met een man willen proberen
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Daar heb je een goed punt
Maar er zijn toch ook wel homo's die eerst geen homo waren ?
En ik vraag me af of ze het niet eens willen proberen (die vagina dan)
het zit allemaal tussen de oren wat dit betreft .
quote:En bang voor de uitkomst zullen niet veel mannen wensen mee te doen aan een dergelijk experiment.
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef erodome het volgende:
En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....
quote:Er wordt helemaal niks bewezen?
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus zou bewezen zijn dat hij het puur sexueel lekkerder vind met een vrouw. En dat een homo, dus de vagina mist. Dat hij met zijn gevoelens erbij heel anders reageert en uiteindelijk toch voor de man gaat heeft daar dan niets meer mee te maken.Punt is dat hij een vagina fijner vind.
quote:Ja allemaal he.
Op woensdag 3 december 2003 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dit echt een hele goede vraag! Zeker als je beseft dat lesbienes voorbinddildo's en vibrators gebruiken.
quote:waarom denk je dan dat een homo een vagina wel wilt?
Op woensdag 3 december 2003 19:56 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Ik weet wat projectie is
.
quote:Nee, hij het heeft te maken met lustgevoelens die je krijgt bij een man danwel een vrouw. Neuken in de vagina of de anus is slechts een methode om die lustgevoelens te botvieren.
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Punt is dat hij een vagina fijner vind.
Het zijn die paapse honden die dit verpest hebben en tot een taboe gamaakt heeben.
quote:ik denk dat dat er mee heeft te maken dat een vrouw het gedeelte inwendig heeft waardoor zonder penetratie van een voorwerp er gewoon nauwelijks wat gebeurt... een dildo heeft in dit geval niet als doel het vervangen van een mannelijk lichaamsdeel maar het dienen als verlengstuk van een vrouw..
Ik vind dit echt een hele goede vraag! Zeker als je beseft dat lesbienes voorbinddildo's en vibrators gebruiken.
quote:Ik zeg niet dat hij het wilt.
Op woensdag 3 december 2003 19:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
waarom denk je dan dat een homo een vagina wel wilt?
Ik zeg, en ik zal het nu wat duidelijk uitleggen:
Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.
Natuurlijk zal hij zelf een anus lekkerder vinden, want bij seks hebben gevoelens een grote rol.
Dus hij ervaart het anders.
quote:Nou idd! Dat vroeg ik me ook wel is af, er zijn er bij die een enorme afkeer hebben van mannen ('en die gore zwengel er aan') maar dat toch in de weer gaan met voorbindfallussen e.d. Dat is toch jezelf verloochenen?
quote:En dat baseer je op? En als hij nou een vrouw anaal penetreert?
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.
quote:Je moet een echte penis niet met een nepper vergelijken, afgezien van de vorm zijn ze echt anders...
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Nou idd! Dat vroeg ik me ook wel is af, er zijn er bij die een enorme afkeer hebben van mannen ('en die gore zwengel er aan') maar dat toch in de weer gaan met voorbindfallussen e.d. Dat is toch jezelf verloochenen?
De vrouw heeft nu eenmaal een vagina wat veel van het gevoel in zich heeft, een penisvorm past daar nu eenmaal het lekkerste in...
That's all...
quote:Ook dit lijkt me projectie.
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Er zijn ook mannen die anale sex prefereren boven vaginale penetratie.
quote:Juist gezien. Heeft heeft gewoon met de manier te maken waarop het geslachtsdeel al het ware (te
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat dat er mee heeft te maken dat een vrouw het gedeelte inwendig heeft waardoor zonder penetratie van een voorwerp er gewoon nauwelijks wat gebeurt... een dildo heeft in dit geval niet als doel het vervangen van een mannelijk lichaamsdeel maar het dienen als verlengstuk van een vrouw..
quote:Dan denk ik dat hij het verschil niet kan zeggen tussen een mannen en een vrouwen anus.
Op woensdag 3 december 2003 20:06 schreef Modus het volgende:[..]
En dat baseer je op? En als hij nou een vrouw anaal penetreert?
quote:En dit dan?
Op woensdag 3 december 2003 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan denk ik dat hij het verschil niet kan zeggen tussen een mannen en een vrouwen anus.
quote:Zijn die dan verkapt homo?
Op woensdag 3 december 2003 20:09 schreef Moonah het volgende:
Er zijn ook mannen die anale sex prefereren boven vaginale penetratie.
quote:Ja ik denk dat ze juist homo zijn geworden omdat ze een kutje niet lekker vinden
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ok, afgezien van de 1000en manieren om seksueel met iemand anders bezig zijn, zijn er 2 lichaamsdelen precies op elkaar afgestemd om van elkaar te genieten; de penis en de vagina. Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina, en dat is ook niet zo verwonderlijk; zo heeft de natuur het immers bedoeld. Daarom vraag ik me af, missen jullie homo's dat gevoel nou niet? Anale sex met veel glijmiddel of orale seks ten spijt, het is toch anders.
quote:Geen idee. Lijkt me niet. Wellicht is hun vrouw erg wijd.
Op woensdag 3 december 2003 20:13 schreef Modus het volgende:Zijn die dan verkapt homo?
Edit: Ach, je vroeg het niet aan mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 03-12-2003 20:20]
quote:Erg goed lezen doe je niet hè?
Op woensdag 3 december 2003 20:13 schreef Modus het volgende:[..]
En dit dan?
[..]Zijn die dan verkapt homo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |