abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15107791
Welke sterkte bril heb je nodig als je het alleen maar nodig hebt om te lezen? Dat de bril alleen een beetje vergroot bij kleine lettertjes??
Een goedkope halen bij hema of blokker dus niet te duur. Of weet iemand nog een andere winkel waar ze goedkope brillen verkopen?
pi_15107984
Gewoon een +1 denk ik een normale lees bril, bij de hema kan je die kopen als je wilt daar heb je ook nog zwakkere en sterkere dus ff proberen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_15108011
Gewoon even een gratis oogmeting laten doen bij een brillen zaak. Dan weet je iig wat je nodig hebt, en je bent niet verplicht daar ook wat te kopen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_15109384
Plus.. maar ga gewoon even naar een goede opticiën.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_15112610
-4 -4,25

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

word steeds slechter
ik herinner nog dat ik in groep 8 slecht -1 -0,75 had

pi_15113166
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:02 schreef YebCar het volgende:
-4 -4,25

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

word steeds slechter
ik herinner nog dat ik in groep 8 slecht -1 -0,75 had

de eerste post zeker niet gelezen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 3 december 2003 @ 12:32:36 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15113334
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

de eerste post zeker niet gelezen

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tja, wat wil je met -4 (zegt zij die zelf -4 en -4.75 heeft...)

Zal idd eerst naar een opticien gaan voor een oogmeting.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_15121503
quote:
Op woensdag 3 december 2003 07:43 schreef Caro_lientje het volgende:
Welke sterkte bril heb je nodig als je het alleen maar nodig hebt om te lezen? Dat de bril alleen een beetje vergroot bij kleine lettertjes??
Een goedkope halen bij hema of blokker dus niet te duur. Of weet iemand nog een andere winkel waar ze goedkope brillen verkopen?
Het ligt er maar net aan wat je nodig hebt als leessterkte. Hangt af van hoeveel je je ogen zelf nog in kan spannen. Maar als je een voordelige oplossing wilt dan kan je idd naar hema/blokker/drogist gaan en proberen wat prettig is. Zorg dan dat je ook ff iets mee hebt waar letters in staan die je normaal gesproken leest, anders is het ook zo lastig uitvinden.

Het heeft geen zin om ff een gratis oogmeting te laten doen, want dat gaat vaak achter zo'n apparaat en die meet je verte sterkte en niet je leessterkte.... Het is qua leessterkte toch een kwestie van proberen wat prettig voor je is.

Fake it till you make it...
pi_15122215
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:37 schreef Nijna het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan wat je nodig hebt als leessterkte. Hangt af van hoeveel je je ogen zelf nog in kan spannen. Maar als je een voordelige oplossing wilt dan kan je idd naar hema/blokker/drogist gaan en proberen wat prettig is. Zorg dan dat je ook ff iets mee hebt waar letters in staan die je normaal gesproken leest, anders is het ook zo lastig uitvinden.

Het heeft geen zin om ff een gratis oogmeting te laten doen, want dat gaat vaak achter zo'n apparaat en die meet je verte sterkte en niet je leessterkte.... Het is qua leessterkte toch een kwestie van proberen wat prettig voor je is.

Bedankt voor de tip
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_15132437
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:37 schreef Nijna het volgende:

[..]

volslagen nonsense, ze testen je ogen, en niet alleen een stukje (verzien) ervan.
Ga echt gewoon even bij een goede opticien langs, dan weet je iig waar je aan toe bent.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_15137611
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:33 schreef Sakura het volgende:

volslagen nonsense, ze testen je ogen, en niet alleen een stukje (verzien) ervan.
Ga echt gewoon even bij een goede opticien langs, dan weet je iig waar je aan toe bent.

Ja maar dat wat je hier omschrijft is een vrij uitgebreide meting en ga er niet vanuit dat dat altijd maar gratis is...
Mijn ouders hebben een optiekzaak en die doen behoorlijk uitgebreide metingen, maar daar moet echt wel voor betaald worden hoor!!! Zij steken er ook tijd in! Als je een bril bij ze koopt dan is de meting gratis, maar als het enkel om een meting gaat dan moet je betalen.
En hardstikke logisch ook, want ze steken er wel tijd in.
Jij wilt toch ook geld verdienen als je werkt?
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop