abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15132567
Grayburn

We moeten nu echt een fok! room maken.. trouwens, het woord "moeten" wordt ook gecensureerd daar ontdekte ik toen ik dit typte
En wie waren er zoal online vanavond?

Moi was dus FokMiata

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_15132692
Rieuwert .

Je bent goed man .

En die Hollandroom heb ik ook aangemaakt, pest is dat die rooms niet blijven staan als er niemand inzit maar zal wel eens een fokroom maken .

En Vampier... heb jij een firewall of netlimiter oid draaien?

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_15132759
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:42 schreef Grayburn het volgende:
Rieuwert .

Je bent goed man .

En die Hollandroom heb ik ook aangemaakt, pest is dat die rooms niet blijven staan als er niemand inzit maar zal wel eens een fokroom maken .

En Vampier... heb jij een firewall of netlimiter oid draaien?

Nou in het begin had je me goed te grazen anders
Goed werk van de Hollandroom, maar dat moet dus iedere dag weer.. nouja morgen maar eens een fok!room dan

Was vampier er ook?

Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_15134724
Wat een gemiste kans vind ik het trouwens zeg dat je niet meerdere auto's tegelijkertijd kunt hebben zeg.
Hoe cool zou het zijn om voor de drags een speciaal getune'de auto te hebben zeg.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_15134874
Nog even wat tips dan maar....

1. Alle vinyls kan je van kleur veranderen, behalve de "unique"s. Dit kan alleen niet met het toetsenbord. Selecteer met je muis/toetsenbord de "layer" die je wilt veranderen (niet klikken! alleen de witte rand er omheen), en klik dan met de muis op "vinyl color". Sommige level 3 vinyls hebben 2 of zelfs 3 kleuren. Nadat je de 1e kleur hebt gekozen, ga je automatisch voor de 2e (etc..) kleur.

2. Unlocked level 2 paint, maar nog steeds een slot? Zie nog steeds mensen die t nog niet doorhadden. Je moet eerst level 2 paint "kopen". Het slotje staat er nog, maar je kan het al wel selecteren (met muis of keyboard). Druk dan op enter en betaal. Nu kan je deze onbeperkt kiezen.

3. Verschillende soorten verf? Inderdaad. Naast de standaard "gloss" heb je ook nog "metallic" en "limublablabla" (van-kleur-veranderend-onder-een-bepaalde-hoek-verf". Deze kan je weer niet met het keyboard selecteren. Je kan ook alleen je body deze andere verf painten. Ga met de muis op de << of >> staan naast "gloss paint" om de andere te selecteren.

4. Vast op een bepaalde race? Komt vaak voor en is zeer frustrerend. Blijf het niet met-verstand-op-nul proberen! Geef jezelf ff een half uurtje rust als je al 5x achter elkaar verloren hebt. De AI cheat inderdaad! Soms "mag" je een race niet winnen. Ga het dan ook niet proberen. Het "gouden ei" is: a) wissel race's af, lukt 1 niet, probeer dan 2, dan 3, dan weer 1, etc.. kan je maar 1 race doen, neem dan af en toe "rust" (zet het spel uit, en probeer later nog 's). b) Volgens mij nog de belangrijkste: probeer andere wagens!!!!! Zeker in het begin!!! Ok, het is misschien niet de mooiste, maar sommige wagens zijn veel beter voor een bepaald track dan andere. En de AI schijnt dit ook te "belonen".....

4b. Je hebt de fijnst-rijdende-auto gevonden. Leuk voor je. Zodra je echter nieuwe performance-upgrades hebt geinstalleerd, is die "kennis" geen fuck meer waard. Sommige wagens rijden super strak met level 2 performace dingen, maar liggen continu in de goot met level 3 spul (beetje overdreven, maar probeer het maar 's!). De wagen die je in het begin van het spel hebt afgezworen, is nu misschien wel heel erg lekker!!!

5. Style points zeggen niet zoveel. Met style-points "unlock" je alleen maar dingen die zelf geen extra "stijl" opleveren (vinyls e.d.). Het echte leuke spul kan je alleen maar krijgen door verder te komen in Underground mode.

6. Quick race / customize car. Als je niet in underground-mode zit kan je al de beschikbare cars naar wens aanpassen en daar mee gaan racen. Zonder kosten, en je verdient wel style-points!!! Je kan echter je wagens alleen maar customizen met de items die je in Underground-mode gekocht hebt!!! (je hebt er wel "onbeperkt" van, en het kost niks).

7. Nog even by the way: alles wat je gekocht hebt in underground-mode wordt je eigendom. D.w.z. je kiest een spoiler A, daarna een B. Voor beide moet je betalen, maar als je daarna weer A kiest is ie gratis! Plus, je kan die gekochte rotzooi ook eindelijk gebruiken voor als je niet in underground-mode zit (zie 6).

8. Driften is leuk. Maar je supper-strak-op-de-weg-liggende-wagen wil dat niet zo hard. En continu aan de handrem gaan liggen hengsten is niet goed voor je snelheid. Druk op ESC (net voordat de race begint) en gaan naar Options -> Car en zet stability control op OFF. Dat scheelt een hoop (met sommige wagens ga je dan met het optrekken alleen al meteen 360 graden ).

9. Drag-races. Een van de vetste onderdelen in het spel.... als je weet hoe. Ook hier geld weer: de wagen die het fijnst rijd, is niet altijd meteen de beste "dragger", probeer dus verschillende wagens!! De eerste 2 schakelingen zijn het belangrijkst - dit is verder alleen maar reactie-vermogen, oefenen dus! Nadat je in je 3e bent beland kan je je NO2 gaan gebruiken om sneller bij de volgende schakel te komen. Zit je in de hoogste, schiet dan als je no2 leeg om er alles uit te halen. Let wel even op het verkeer!

Dit spel is zeeeeer vetjes (en dat komt van iemand die Fast en de Busjes echt niks vind). Nadeel is alleen de cheatende AI en gebrek aan fatsoenlijke LAN... Maar dan nog, ik ben 7 dagen compleet verslaafd geweest (ben nu bij 107/111).

Nog een vraagje. Een vriend van me is bij 112/111 en schijnt die ook niet te mogen halen... ???? 112/111? Hoort dat?

Grts, B

[Dit bericht is gewijzigd door BramT op 04-12-2003 01:42]

"Als filosoof zit je altijd verkeerd..." - Theo M
  donderdag 4 december 2003 @ 01:38:05 #106
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_15134901
ik kwam op gegeven moment niet verder bij (d8 ik) race 103
ik had wel nog steeds mijn golf..

toen geruild tegen skyline... ging nog kutter..
toen tegen de RX-7.. meteen gewonnen met 5 seconde voorsprong..
en alle races erna ook gewonnen met de rx-7
geweldige besturing en acceleratie

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  donderdag 4 december 2003 @ 01:44:49 #107
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_15134944
nog wat leuke bakkies:

mijn 206 met wide body kit en nog wat pretspul

Acura RXS, is toch zeer geslaagd als zeg 'k 't zelf.

Mijn RX-7 waarmee ik de laatste 15 races ofzo heb gehaald.

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_15137624
quote:
Op donderdag 4 december 2003 01:35 schreef BramT het volgende:
Nog even wat tips dan maar....

4. Vast op een bepaalde race? Komt vaak voor en is zeer frustrerend. Blijf het niet met-verstand-op-nul proberen! Geef jezelf ff een half uurtje rust als je al 5x achter elkaar verloren hebt. De AI cheat inderdaad! Soms "mag" je een race niet winnen. Ga het dan ook niet proberen. Het "gouden ei" is: a) wissel race's af, lukt 1 niet, probeer dan 2, dan 3, dan weer 1, etc.. kan je maar 1 race doen, neem dan af en toe "rust" (zet het spel uit, en probeer later nog 's). b) Volgens mij nog de belangrijkste: probeer andere wagens!!!!! Zeker in het begin!!! Ok, het is misschien niet de mooiste, maar sommige wagens zijn veel beter voor een bepaald track dan andere. En de AI schijnt dit ook te "belonen".....

Nog een vraagje. Een vriend van me is bij 112/111 en schijnt die ook niet te mogen halen... ???? 112/111? Hoort dat?

Grts, B

wat een onzin ik had 112/111 makkelijk gehaald in een keer op hard.

en de AI cheat niet de Catch up staat alleen aan dus als jij voor ligt rijden ze ineens 100 kmp/h harder en als hun ver voor liggen dan rijden ze een stuk zachter. maar je kan de catch up uit zetten bij Quick race

ik vond heb vrij simpel om het uit te spelen

aiogy4pa39094gylphg ug784b iu3yhbkj suiguifd jgh3q9 shit Chaoslock stond nog aan
  donderdag 4 december 2003 @ 09:38:20 #109
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_15137676
We kunnen misschien met zijn allen afspreken dat ieder die online gaat spelen gebruikt maakt van de "room" genaamd FOK, als deze nog niet bestaat dan maken we der eentje aan.

Een vraagje tussendoor: ik heb nfs:u sinds zaterdag en ben bij race 85 ongeveer, dit alles heb ik gehaald dmv mijn toetsenbord. Nu heb ik eergisteren een stuurtje aangeschaft de logitech momo racing force. Volgens de reviews is dit toch een van de uber-stuurtjes die er te krijgen zijn. Toch ben ik erachter gekomen dat met een stuurtje dit spel helemaal niet zo fijn te spelen is vanwege de "trage" reactie van het stuur.

Heeft iemand van jullie tips voor mij?
En wie van jullie verkiest een stuur boven een toetsenbord (bij dit spel)

alvast bedankt allemaal

pi_15138106
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:38 schreef Dacide het volgende:
We kunnen misschien met zijn allen afspreken dat ieder die online gaat spelen gebruikt maakt van de "room" genaamd FOK, als deze nog niet bestaat dan maken we der eentje aan.
Het 'leuke' van die servers van EA is dat je alleen rooms kan aanmaken met je nick. Dus dan moet je een 2e nick pakken met Fok erin, room aanmaken.. snel uitloggen je normale nick nemen en weer in die room. Zo moet dat met die Holland room ook. Beetje omslachtig maargoed.

Over het hebben van meerdere auto's

Saven bij 111 en niet verder spelen, dan kan je in die savegame 9 verschillende auto's tunen die je kan loaden voordat je online gaat.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_15138188
Cheaten online en LAN wordt aangepakt

NFS Family,

Thank you for your continued support of NFS Underground. We appreciate your thoughts and comments about the game as well as your dedication to the community. We wish to support you as well, and as such wanted to give you an update on a few action items.

First, with regards to cheating. In the next few weeks, we'll be releasing a patch that is going to implement additional cheat detection functionality. Once this is addressed, we will be resetting the rankings and wiping all scores so that players can start anew. In the meantime, we are also posting some new server side code mid-this week that should address a good number of the cheats.

Although cheats will still be present within gameplay, once the race results are reported to the server we will then catch the cheaters and assign them a loss and a disconnect. All other players involved in the game that did not cheat will simply have the race results removed from their records. We will also be keeping a database from these results which will identify any player using cheats/trainers which we can then use to permanently ban those players from playing online. Action against players who have been detected as cheating will be enforced. Within the next week and forthcoming weeks, users who have been caught cheating will be permanently banned from playing online. This will be the last "warning" to anyone who may be cheating in the game.

We'll be providing more information regarding the patch as we get closer to its release, so be on the lookout for those details.

Lastly, we hear the cries regarding LAN play and are looking into ways to make this feasible as well. We appreciate your patience and candor in submitting these requests to us.

Best,

The NFSU Dev Team

Bron

pi_15138245
ik heb een soortgelijk probleem: ik heb een saitek p3000 wireless gamepad gekocht, en ik het begin ging dat ook vrij kut. Maar nu, na een aantal races, ben ik gewend aan de analoge stick, zodat je in bochten geen kleine hapjes hoeft te maken (zoals bij keyboard), maar gewoon vloeiend kan blijven sturen.
Dus: oefenen, het spelplezier wordt er zeker groter door.
Alleen als de reactietijd van het stuur te groot is, zou ik er ook van balen.
BEdoel je hiermee dat het lang duurt voordat je je stuur van helemaal naar links naar helemaal rechts hebt gezwengeld? of bedoel je een driver-delay? (dit laatste zou je ook moeten merken bij accellereren. Als je op het pedaal drukt duurt het dan een halve seconde voordat je wielen gaan spinnen in jouw geval)

oja, hoe zie je bij welke race je bent?

Daan

voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_15138299
quote:
Op donderdag 4 december 2003 10:03 schreef Grayburn het volgende:
Cheaten online en LAN wordt aangepakt
.
.
.
.
.
Ik speel niet online, maar een LAN optie zou ik wel geweldig vinden
pi_15138862
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:40 schreef WattaFakka het volgende:

[..]

Ik kan taillights ofzo niet aanzetten en nog iets . Kan wel, maar dan zie ik geen auto's .

heb een gf 4 Ti 4200.

Heeft iemand een idee hoe dat komt?
  donderdag 4 december 2003 @ 10:44:07 #115
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_15139102
quote:
BEdoel je hiermee dat het lang duurt voordat je je stuur van helemaal naar links naar helemaal rechts hebt gezwengeld? of bedoel je een driver-delay? (dit laatste zou je ook moeten merken bij accellereren. Als je op het pedaal drukt duurt het dan een halve seconde voordat je wielen gaan spinnen in jouw geval)

oja, hoe zie je bij welke race je bent?

Daan

Misschien heb ik hef fout uitgelegd, de reactietijd is goed, maar ik zou graag willen dat ik mijn stuurtje maar een klein beetje hoef te draaiien om een maximale wieluitslag te krijgen. Beetje ala een Kart of F1 auto.

Wat betreft je vraag: als je kiest voor "ga underground" dan kom je in het menu waar je de race kan kiezen, hier staat rechts bovenaan je racenummer!

pi_15139212
met mijn gamepad heb je een config-progje waarmee je zulke dingen kunt instellen. Waaronder bijv. de "deadzone" van de analoge stick... oftewel, als ie na het sturen niet helemaal in t midden terugveert, stuurt ie toch niet naar rechts. BIj nfs-u werkt deze finctie helaas nog niet, zodat ik soms bij de start gelijk naar rechts duik ofzo.
bedankt voor je racenummer-tip

ik heb ook zo'n stuurtje, zonder force FB, maar als ik daarmee helemaal rechts wil sturen til ik zowat de tafel op. Te zware veren dus. Zowiezo onhandig om iedere keer dat stuurtje vast de schroeven op je buro. Ik heb liever een draadloze gamepad.

IK heb wel een probleempje: hoe speel je nfs-u via de tv-out fullscreen? bij mij werkt het niet.

[Dit bericht is gewijzigd door knuppelhout op 04-12-2003 10:56]

voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_15139373
quote:
Op donderdag 4 december 2003 10:33 schreef spacewagon het volgende:

[..]

Heeft iemand een idee hoe dat komt?

Geen id...Taillight optie heb je sowieso niet bij Options. Headlights wel, maar dat rijdt helemaal niet zo fijn (hele tijd een lichtbundel die heen en weer knalt over je scherm). Ik gebruik namelijk de view dat je niet de auto ziet, maar vlak over de grond scheurt. Je hebt dan veel betere controle over je wagen. Dus een bundel licht midden in beeld kan ik niet gebruiken

@Grayburn: Mooi zoekwerk!! LAN

@ BramT: Goed werk!! Misschien kan dit ook in de (volgende) OP gepost worden, of in de 2e post.

Dus degene die het volgende deel aanmaakt, maakt een OP, en post meteen daarna deze tiplijst van BramT. De Held

[Dit bericht is gewijzigd door DaFan op 04-12-2003 11:17]

pi_15140023
Omdat meerdere mensen hier erom vragen:

Een savegame bij 110/111...
Als je de race die hierna komt wint kun je kiezen uit 2 Wide-body kits .

http://members.home.nl/bertvers/hnkmnz0.ugd

pi_15140238
Gaaf spel
Zit nu in race 95, vanavond even proberen te halen.
Kan alleen geen plaatje posten van mijn vette golf, want ik heb NFSU op de gamecube.
Best mooie graphics moet ik zeggen

Had gister trouwens een drift van ongeveer 76.000 punten

pi_15141084
heb ik op de vorige pagina van die prachtige kritiek geleverd, kraakt niemand me af

Zal nog eens de moeite nemen enzo

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15141706
Ik ben nu rond race 50. Maar qua handling is nog steeds de Mazda MX-5 (Miata) de beste. Er zijn inmiddels wel genoeg auto's (zoals de Acura) die een hogere topsnelheid hebben, maar qua handling is de MX-5 ze allemaal de baas. Wanneer komen er auto's die dezelfde (of betere handling hebben), maar wel een hogere topsnelheid en acceleratie? Ik ben dat lelijke Mazdaatje inmiddels beu.
pi_15141795

Mijn mazda miata ownt juist

pi_15141908
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:19 schreef BierKoning het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn mazda miata ownt juist

die rims
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15141917
Nou, zoals je zelf kunt zien zijn je acceleration en je top speed nog niet op z'n hoogst. Er zijn dus auto's die op dat punt wel beter zijn, maar op het gebied van handling dus nog niet kunnen tippen aan de Miata.

Daarom 'ownt' die Miata inderdaad ja. Maar ik wil graag een andere auto die net zo goed, of beter is dan de Miata.

pi_15141987
Wanneer ken ik ander lak kleuren kiezen zit nu bij 40
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')