quote:Lijkt me handig om het in de openingpost te zetten idd. Er zijn 8 topics van man...heb echt niet de tijd die allemaal door te spitten. Wat niet wegneemt dat ik deel 7 helemaal door heb genomen en daarin niet 1 keer het colorkiezen uitgelegd heb gezien.
Op woensdag 3 december 2003 13:52 schreef DaFan het volgende:[..]
Lees het forum eens door zou ik zeggen.
spoiler:
Met de pijltjes op de vinyl zetten, en dan met je muis op Vinyl Color drukkenPs: Notorious, kan je dat AUB in de OP zetten!! Hopen dat iedereen dan een keer de moeite neemt m te lezen en niet 10x dezelfde vraag stelt.
quote:Thx, zal het straks gaan proberen. Maar zelfs zonder de 6 perfect shifts is draggen een stukje taart...zelfs op hard (t/m race 85 dan he).
Op woensdag 3 december 2003 13:48 schreef nicomart het volgende:[..]
je moet dus bij de start proberen de hele tijd je gas zo te houden dattie contant op perfect groen brand.. en dan heb je dus een perfect start.. als je dan de rest ook gewoon perfect doet is het dus een stukje taart enzo
quote:Heb het er zelf al even bij gezet.
Op woensdag 3 december 2003 13:52 schreef DaFan het volgende:Ps: Notorious, kan je dat AUB in de OP zetten!! Hopen dat iedereen dan een keer de moeite neemt m te lezen en niet 10x dezelfde vraag stelt.
quote:klopt.. maar met perfect shiften is het toch veel leuker
Op woensdag 3 december 2003 14:09 schreef WimP het volgende:[..]
Thx, zal het straks gaan proberen. Maar zelfs zonder de 6 perfect shifts is draggen een stukje taart...zelfs op hard (t/m race 85 dan he).
Ff mijn golfje gesoept
Zit er ook een BMW bij??
quote:helaas geen BMW... volgens mij staan alle auto's in OP!!
Op woensdag 3 december 2003 15:25 schreef Nasawingman het volgende:
Heeft iemand een lijstje of een link naar een site met alle auto's die je kan krijgen?Zit er ook een BMW bij??
quote:hahahaha dat was ik
Op woensdag 3 december 2003 15:30 schreef Grayburn het volgende:
Kom eens online racen jullie, ben pas 1 fokker tegengekomen en die kreeg ik nog niet ingemaakt ook niet.
maar het ging steeds wel gelijk op
scheelde soms maar 2 sec
maar jij moet niet zo vaak crashen
en ja we willen meer fokkers
quote:bij unranked game en dan de hollands room
Op woensdag 3 december 2003 15:34 schreef chill.OUT het volgende:
waar zitten jullie dan?!
ik wil zo best wel ff komen
Maar kom er nu niet op Ik zal dalijk wel een Fok-room maken in unranked circuit.
Ik zal er zo naar toe gaan!
Die drags zijn zo kut met dat klote verkeer
Even afreageren hoor
Iemand nog een gouden tip?
quote:Ik heb geen controller en kijk niet eens naar mn keyboard
Op woensdag 3 december 2003 16:48 schreef energizer het volgende:
kijken naar je scherm ipv al je aandacht op je controller te richten
quote:best leuk maar volgens mijn is de body bij het voorwiel lager dan het voorwiel zelf
Op woensdag 3 december 2003 15:23 schreef chill.OUT het volgende:
bij de ps2 is hij ook perfect!! ik heb hem op beide (pc + ps2) bij de de ps2 is hij wel iets mooier maar dat komt door mijn videokaart (GeForce MX420) dus dat zegt wel genoeg!
Ff mijn golfje gesoept
Hier de 2 punten waar ik me het meeste aan heb geergerd.
1.: AI: In het begin van de Underground mode is deze ronduit stompzinnig te noemen, auto's klappen tegen elkaar, rijden rechtdoor in een bocht, enzovoorts, vrij makkelijk. Dan na een tijdje kom je steeds verder in het spel, krijg je steeds leukere upgrades voor je auto's, maar opeens (ik weet niet precies wanneer) wordt de AI belachelijk goed.
Ze rijden niet eens perfect, dat (nog) niet, maar ze weten wel óf altijd een auto te ontwijken die zo'n 2 meter voor hun rijdt, terwijl ze zelf zo'n 250 km/h rijden. Ze ontwijken de auto door opeens naar de zijkant van de baan geslingerd te worden en dan weer terug naar het midden. Het hele proces neemt nog geen 0.2 seconden in beslag, maar ik heb het al zo'n 4 á 5 keer gezien. Goed, dat is heel erg lullig aangezien jij dat natuurlijk niet kunt doen, je zult al zo'n 50 meter van te voren je baan aan moeten passen waardoor je altijd wel óf hard moet remmen voor een bocht, of de vangrails induikt.
Het erge is, dat dit niet het enige probleem is. Je tegenstanders knallen erg vaak (zelfs op hard) gewoon op een tegemoetkomende auto ofzo. Dan denk je, yes, zie je wel dat de AI niet perfect is. Maar dit is toch wel heel doorzichtig. Als je met 250 km/h over een recht stuk weg rijdt, dan is het toch niet nodig om helemaal naar de andere weghelft te zeilen om daar een tegenligger te vangen?
Wat ik ook vaak heb gezien is dat je tegenstanders soms bijna in een keer stilstaan, alsof ze tegen een onzichtbare muur rijden. Goed ik wil graag winnen, maar dan wel eerlijk.
2. Variabele acceleratie/topsnelheden/handling?
Oh ja, waarschijnlijk wel, ik zag 20 minuten geleden nog een typisch voorbeeld van warping zeg maar. Ik reed nog maar zo'n 1,5 seconden voor op de 2e, 3e en 4e zo'n 8 tot 10 secondes achter. Ik remde voor een bocht en opeens hoorde ik psst achter me. Teken van NOS, ok goed dat is slim en tacktisch. Ik keek toen ik de bocht uit kwam in mijn achteruitkijk spiegel en zag de auto met laten we zeggen een dubbele acceleratie dan die je normaal hebt wegstuiven uit de bocht. Zo stond ik 1,5 seconde voor, zo 3 achter. (Ik heb veel karretjes met NOS zien optrekken, maar dit was zo fuckin snel, no way NOS)
Van de belachelijke momenten waarop je tegenstanders een ziek goede handling hebben heb ik ergens hierboven al behandeld. Maar ook topsnelheden blijken te veranderen zijn. Weer een recht stuk, ik heb net een perfecte bocht genomen en rij zo'n 300 km/h, snel genoeg om goed vooruit te blijven kijken en opletten of er geen overstekend verkeer is. Opeens hoor je een hoge zoem achter je, je ziet een waas in je achteruitkijkspiegel en opeens sta je weer 2e. Weer in geen mogelijkheid dat het NOS was, want dat verhoogd je topsnelheid niet zo dat je een gat van 2 seconden in dit tijdsbestek dichtrijdt.
Ik heb net race 95 (Kurt's Killer) met een achterstand van 0,47 seconde verloren. Waarom? Precies wat hier boven allemaal beschreven staat. Ik vind het leuk om tegen moeilijke tegenstanders te racen, maar tegen cheatende?
Nu ik toch bezig ben ga ik ook wel even mijn wish-list voor NFSU2 (die er hopelijk komt) typen
Het draait helemaal om tunen, dat is ook wat mij het meest aansprak van deze titel. Toch ben ik er nog niet tevreden over. Je kunt onderdelen unlocken, en dan met de paar 10000'en dollars die je hebt, aanschaffen. Maar dit systeem heft de hele functie van het geld op, aangezien je het geld toch wel hebt (Niet in het begin ok, ma na een tijdje heb je echt meer dan genoeg, zeker als je op hard speelt).
Wat ze beter hadden kunnen doen is dat je alles kunt kopen, alleen het geld er niet voor hebt. Zo kun je veel langer sparen voor een onderdeel dat je heel graag wilt hebben.
Je auto heeft maar 3 punten waarop je hem kunt verbeteren, acceleration, top speed en handling. En dat is aangegeven in balkjes. Dit slaat imo nergens op. Dit moeten veel meer punten worden en deze moeten met keiharde cijfers aangegeven worden (natuurlijk zijn sommige dingen zoals luchtweerstand wat moeilijk aan te geven, maar het kan iig veel beter dan zoals het nu is).
Een VW Golf GTI die net zo snel is als een Nissan Skyline R34 GTR? Nee, dit kan niet, ook al tune je hem de hemel in, een nissan skyline blijft sneller. Ik snap dat EA Games niet wou dat iedereen uiteindelijk in de Skyline reed, maar zoals het nu is, is het ook niet echt bevredigend om een nieuwe auto te winnen (unlocken weer).
Garage? Je kunt in Underground mode maar 1 auto tegelijk hebben, en als je een nieuwe auto koopt/inruilt worden meteen alle upgrades automatisch overgezet. WTF, waar slaat dat nou weer op? Waarom kan ik bijvoorbeeld geen 2 auto's kopen, 1 om leuk mee te driften, en 1 om goed mee te cruisen? Dit zou de game veel meer diepgang opleveren en een veel langere replay waarde zeg maar.
Geld verdienen, dat doe je door in underground mode te racen. Heb je dat uit? Wat dan? Je kunt nog wat upgrades kopen (meerdere van 1 level) maar dan is je geld al snel op. Waarom kun je niet doorracen nadat je het hebt uitgespeeld met een actieve rankinglist, geld prijzen of te winnen upgrades voor je bak(ken)?
Waarom stoppen de upgrades bij level 3? Over het hele level systeem ben ik het sowieso niet eens, maar dat laat ik nu maar even terzijde. Waarom is het zo gelimiteerd. Waarom kun je niet steeds betere en mooiere upgrades kopen? Ok ergens is de grens, maar bij een 'level 3' stoppen vind ik ook wel erg snel.
Goed, ik stop nu maar, het is allemaal een beetje langer geworden dan in eerste instantie gepland, maar okay
NFSU blijft een van de beste spellen op mijn XBOX en zal het ook nog zeker lang blijven spelen.
quote:.
Op woensdag 3 december 2003 17:36 schreef michelz het volgende:
Ik speel need for speed underground met een geforce 2 64 mb klopt het dat ik dan geen crowed kan aanzetten dat is dat er zon wijf gaat aftellen voordat je gaat racen en aan het einde van de race enzo
heeft iemand hier een oplossing voor of licht het gewoon aan me videokaart die te oud is ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |