abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2003 @ 08:19:19 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_15107980
quote:
Op woensdag 3 december 2003 02:12 schreef Inspiration het volgende:
welke knop is handrem dan
Linker shiftknop.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_15108743
Ik heb sinds eergister NFS:U maar ik vind m ook meesterlijk..

hier vast mijn golfje it aint much but you gotta start with something

woensdag 3 december 2003 @ 10:08:29 #28
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_15109724
quote:
Op woensdag 3 december 2003 09:20 schreef nicomart het volgende:
Ik heb sinds eergister NFS:U maar ik vind m ook meesterlijk..

hier vast mijn golfje it aint much but you gotta start with something

Kijk je uit voor de heuvels die de gemeente tegenwoordig overal plaatst....
pi_15110587
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:08 schreef R_B het volgende:

[..]

Kijk je uit voor de heuvels die de gemeente tegenwoordig overal plaatst....

uhm.. ja.. volgens mij heeft de nederlandse regering gelukkig nog geen invloed op de spellen van AE... En hij kan nog lager als ik die opties al had
pi_15110678
Hey Guys,

Weet een van jullie of er al een patch is waarmee je je eigen reclame's in 't spel kan converteren? Ik zie 't Fok! logo al op de zijkant van m'n Golf staan

Mocht dit er nog niet zijn, dit moet er zeker komen!

pi_15110741
wat voor tijden rijden jullie in de drag races na hem uitgespeeld te hebben?
Energy!
  woensdag 3 december 2003 @ 10:53:36 #32
26274 Nasawingman
Thats my kite...
pi_15110855
Ze hebben het tijdens het laden van een underground game telkens over de tutorial video's...waar zijn die te vinden?
"Zoekt en gij zult vinden, en als gij het niet vindt dan is het zoek"
pi_15110911
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:45 schreef Truck het volgende:
Hey Guys,

Weet een van jullie of er al een patch is waarmee je je eigen reclame's in 't spel kan converteren? Ik zie 't Fok! logo al op de zijkant van m'n Golf staan

Mocht dit er nog niet zijn, dit moet er zeker komen!

Dat gaat helaas niet en zal er ook niet komen zoals ik gelezen heb. Heeft iets met het online racen te maken.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_15110987
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:53 schreef Nasawingman het volgende:
Ze hebben het tijdens het laden van een underground game telkens over de tutorial video's...waar zijn die te vinden?
ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar in het hoofdmenu zit wel een optie voor de intro's.. misschien zitten daar die tutorials bij??
of anders bij de quickrace opties? moet je ff kijken.. heb m hier op me stage (nog) niet geinstalleerd
pi_15111684
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:53 schreef Nasawingman het volgende:
Naar Quickrace gaan, en bij Drag en Drift mode kun je dan op "T" drukken voor een tutorial video.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  woensdag 3 december 2003 @ 11:54:35 #36
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_15112379
Wordt er alleen maar s'nachts gespeeld ofzo?
Tester
pi_15112737
Mijn Acura RSX :

Ben nu bij Race 54/111

Maar wanneer krijg ik nou eens nieuwe koplampen ofzo...

sorry voor de brakke pics maar da ga nou helemaal nie anders

woensdag 3 december 2003 @ 12:09:04 #38
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15112778
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:54 schreef Apehaar het volgende:
Wordt er alleen maar s'nachts gespeeld ofzo?
Ja.

Als je bij quickrace gaat driften heb je binnen no time heel veel vinyls unlocked. Is er ook een manier om dit te doen voor bumpers en skirts e.d. ?

En mijn auto in verschillende kleuren painten, moet je dat ook weer unlocken? Mijn decals kunnen trouwens ook alleen maar in het zwart en wit. Mijn Vinyls maar 1 kleur.

woensdag 3 december 2003 @ 12:15:32 #39
70341 chill.OUT
Tja... fuut fuut
pi_15112920
Je kan je vinyl's ook een andere kleur geven... ik zag het ineens staan... kijk maar eens onder de balk waar je de 4vinyl's kan plaatsen... daar staat iets van color vinyl en tadaa je kan de kleur veranderen...

Het duurt erg lang voordat je eindelijk andere koplampen kan kiezen, ik weet niet meer bij welke race het was maar het was laat...

Er is te weinig tijd om te discusiëren... dus ik heb altijd gelijk!!
pi_15112993
Die Level 2 en 3 vinyls kun je allebei die kleuren kiezen trouwens? en hoe doe je dat dan. Want het is soms echt geen smoel met blauw en dan van da fletse paars
  woensdag 3 december 2003 @ 13:09:15 #41
14282 Xenium
Buenos Días
pi_15114276
Ik moet dadlijk mijn PC ff formatteren maar weet misschien iemand waar ik die saved games kan vinden op mijn HD??
Oet Moen!
pi_15114892
quote:
Op woensdag 3 december 2003 13:09 schreef Xenium het volgende:
Ik moet dadlijk mijn PC ff formatteren maar weet misschien iemand waar ik die saved games kan vinden op mijn HD??
Is al meerdere malen voorbijgekomen:
C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Application Data\NFS Underground
ajb
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_15115037
windows NT based systems:
c:\documents and settings\all users\application data\NFS Underground

Win9x systems:
c:\windows\profiles\application data\NFS Underground
or
c:\windows\application data\NFS Underground

Graag gedaan

voor iedereen hier, kom eens langs #nfsu @ quakenet

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15115123
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:15 schreef chill.OUT het volgende:
Je kan je vinyl's ook een andere kleur geven... ik zag het ineens staan... kijk maar eens onder de balk waar je de 4vinyl's kan plaatsen... daar staat iets van color vinyl en tadaa je kan de kleur veranderen...

Het duurt erg lang voordat je eindelijk andere koplampen kan kiezen, ik weet niet meer bij welke race het was maar het was laat...

Ja, die "color" had ik allang zien staan, maar ik heb dus geen idee hoe je die kiest. Met de muis op die pijltjes drukken heeft geen effect, en als je met je keyboard links en rechts klikt dan verander je van layer.
Of moet je die nog unlocken? Ik zit nu in race 85 ofzo.

Ik vond in het begin trouwens heel die menu interface zwaar contra-intuitief, maar ben er nu een beetje aan gewend.

Kun je trouwens bij draggen 6 perfect shifts krijgen? Zo ja, hoe? Is me echt nog nooit gelukt. Of is mij reactievermogen gewoon gaar ?

pi_15115210
quote:
Op woensdag 3 december 2003 13:37 schreef WimP het volgende:

[..]

Ja, die "color" had ik allang zien staan, maar ik heb dus geen idee hoe je die kiest. Met de muis op die pijltjes drukken heeft geen effect, en als je met je keyboard links en rechts klikt dan verander je van layer.

Ik vond in het begin trouwens heel die menu interface zwaar contra-intuitief, maar ben er nu een beetje aan gewend.

Kun je trouwens bij draggen 6 perfect shifts krijgen? Zo ja, hoe? Is me echt nog nooit gelukt. Of is mij reactievermogen gewoon gaar ?

het kan heel goed, je moet alleen wel geluk hebben bij de start, dus bij N naar 1, 1 naar 2 kan ook nog wel fout gaan, maar daarna is het allemaal stukje taart enzo
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 3 december 2003 @ 13:46:25 #46
14282 Xenium
Buenos Días
pi_15115355
Dank u allen voor de hulp!

Btw ook maar even autotje posten...

geocities *zucht* ...afbeelding weergeven dan moet hij het doen..

[Dit bericht is gewijzigd door Xenium op 03-12-2003 13:49]

Oet Moen!
pi_15115372
quote:
Op woensdag 3 december 2003 13:40 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

het kan heel goed, je moet alleen wel geluk hebben bij de start, dus bij N naar 1, 1 naar 2 kan ook nog wel fout gaan, maar daarna is het allemaal stukje taart enzo

De manier waarop ik alle drags win is gewoon mijn vinger stug op het gas houden, dan schakelt ie automatisch naar 1, en moet jij snel perfect shiften naar 2. De rest is een eitje (als het verkeer meewerkt).

Nu heb ik lopen experimenteren met later gas geven, maar dan ben ik altijd te laat. Is het timing? Of moet je je toerental rond 8/9000 houden?

pi_15115397
quote:
Op woensdag 3 december 2003 13:40 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

je moet dus bij de start proberen de hele tijd je gas zo te houden dattie contant op perfect groen brand.. en dan heb je dus een perfect start.. als je dan de rest ook gewoon perfect doet is het dus een stukje taart enzo
pi_15115454
ik geef altijd tussen de 2 en 1 sec gas.... dan komt ie meestal wel op de 8500 toeren uit * ongeveer dan *

ben nog niet ver.. mja begint er op te lijken =)

pi_15115502
quote:
Op woensdag 3 december 2003 13:37 schreef WimP het volgende:

[..]

Lees het forum eens door zou ik zeggen.

spoiler:

Met de pijltjes op de vinyl zetten, en dan met je muis op Vinyl Color drukken

Ps: Notorious, kan je dat AUB in de OP zetten!! Hopen dat iedereen dan een keer de moeite neemt m te lezen en niet 10x dezelfde vraag stelt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')