abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15222584
quote:
Op zondag 7 december 2003 15:03 schreef GameR het volgende:
ik zit zo rond de 40 en ik moet een Drag race winnen, maar ik schakel dus 4 keer perfect en ik gebruik de nitro als ik bij de 5e schakel ben en ik heb dus alles goed gedaan en dan komen ze toch nog ff langs me rijden.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?

je N2O voor optrekken gebruiken en niet om je topsnelheid nog eventjes te verhogen

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15225021
----------HELP!!------------

umh ik need for speed underground gekoppieerd op CD,.... hij moet ut doen alleen op mij PC doet ie ut niet! ( om 2 andere pc's doet ie ut wel )

- de crack bestandje Speed.exe heb ik overgekoppieerd van de orginele.... Dan moet ie normaal gesproken doen! maar bij mij geeft XP een fout van van Speed.exe kan niet worden afgespeelt ofzo! excuses vor het ongemak raport verzenden / niet verzenden! :S kan iemand mij helpen heb hetspel al 4x opnieuw geinstalleerd!

mail me : twente_icecubes@hotmail.com als jij ut misschien weet wat ik fout doe?

ThnX alvast

pi_15225040
quote:
Op zondag 7 december 2003 17:27 schreef c0L het volgende:
----------HELP!!------------

umh ik need for speed underground gekoppieerd op CD,.... hij moet ut doen alleen op mij PC doet ie ut niet! ( om 2 andere pc's doet ie ut wel )

- de crack bestandje Speed.exe heb ik overgekoppieerd van de orginele.... Dan moet ie normaal gesproken doen! maar bij mij geeft XP een fout van van Speed.exe kan niet worden afgespeelt ofzo! excuses vor het ongemak raport verzenden / niet verzenden! :S kan iemand mij helpen heb hetspel al 4x opnieuw geinstalleerd!

mail me : twente_icecubes@hotmail.com als jij ut misschien weet wat ik fout doe?

ThnX alvast

DirectX misschien niet geinstalleerd?
pi_15226524
quote:
Op zondag 7 december 2003 15:03 schreef GameR het volgende:
ik zit zo rond de 40 en ik moet een Drag race winnen, maar ik schakel dus 4 keer perfect en ik gebruik de nitro als ik bij de 5e schakel ben en ik heb dus alles goed gedaan en dan komen ze toch nog ff langs me rijden.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?

bij een drag race moest ik echt telkens voor die andere wagens gaan rijdens zodat ze er niet langs konden, misschien moet je dat ook eens proberen
  zondag 7 december 2003 @ 18:14:30 #255
30056 Eric82
Big whoop
pi_15226879
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:46 schreef Rieuwert het volgende:

[..]

Been there done that, fair and square

4319 onder FokMiata

okee dan zal ik er weer overheen.....heb nu 9345 puntjes......

en da's met dit monster:

Next time there won't be a next time.
  zondag 7 december 2003 @ 18:28:06 #256
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_15227377
Hey iuk ben hier nu bij mijn neeffie.
die heeft van de goede sint nfs underground gehad.
alleen nu hij geinstalleerd is valt het scherm weg bij het opstarten.

wie weet het probleem.
specs:

winXP
3.0 gig
512 geheugen
en geforce 5

wie-o-wie?

Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: