quote:Wat voor soort lak zit daar op
Op zaterdag 6 december 2003 02:35 schreef unfor het volgende:
[afbeelding]
mijn bikkel wagen
quote:jij speelt dan tegen laggers, je ziet ze dan crashen, en dan zijn ze even later weer voor je neus, de cheats op dit moment zijn dat ze na 1 ronde klaar zijn en dan ze iets van 700 km/h rijden. er zit ook bij dat ze meer nitro gebruiken dan je hoort te hebben, maar dat doen de meeste sneaky
Op zaterdag 6 december 2003 01:44 schreef Rieuwert het volgende:
Nou ik heb het online wel een beetje gehadVuile valsspelers daar
Disconnecten tot daar aan toe maar sommige lui rij je voorbij en ineens worden ze 4 sec. voor je op de baan geteleportEn dat dus aan een stuk door.
De lol is er voor mij echt wel een beetje af totdat EA, zoals beloofd, deze lui aan gaat pakken in de vorm van permanent bannen en dit soort cheatmethoden onmogelijk maken.
quote:Je hebt 3 soorten lak: gloss, metallic en **** ( <- krijg die naam niet in m'n kop). Klik op de << of >> nast "gloss" als je je base-paint aan het toepassen bent... Of lees een x dit topic door... op pagina 6 (ofzo) staat dit en nog wat meer van die 'weetjes'...
Op zaterdag 6 december 2003 13:49 schreef Steve-O het volgende:[..]
Wat voor soort lak zit daar op
Of kun je ergens de kracht instellen in het spel? Ik bedoel niet aan of uit! Ik heb het in windows bij controllers veranderd maar dat veranderd underground weer mooi terug.
quote:Been there done that, fair and square
Op vrijdag 5 december 2003 16:09 schreef Eric82 het volgende:
ik heb 4084 eerlijkverdiende puntjes voor het online spelen.ik speel onder Eric149B
beat that!
4319 onder FokMiata
quote:Ik heb nog helemaal niet op geld hoeven letten. Als je steeds je auto inwisselt misschien wel maar ik houd voorlopig nog zat geld over.
Op zondag 7 december 2003 09:46 schreef taart het volgende:
ben je eigenlijk snel je geld kwijt als je gaat tunen?
quote:Nee hoor, geld is nooit een probleem. Zelfs niet als je alleen maar 2e of 3e wordt.
Op zondag 7 december 2003 09:46 schreef taart het volgende:
ben je eigenlijk snel je geld kwijt als je gaat tunen?
Weet iemand van jullie een paar wreede 'FAN' sites van NFSU?
Dus met Forum en bio's etc etc.
Beetje interactiviteit enzo......
THNX
quote:Mooi, maar ik denk dat je provider/server een schop nodig heeft. Traaaaaaaaag.
Op zondag 7 december 2003 11:32 schreef -Xaer0- het volgende:
Net ff gemaakt:
[afbeelding]
quote:dan heb ik je wel eens zien zitten in de rooms
Op zaterdag 6 december 2003 23:46 schreef Rieuwert het volgende:[..]
Been there done that, fair and square
4319 onder FokMiata
quote:Wow, die is heel mooi!
Op zondag 7 december 2003 12:18 schreef BierKoning het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe parts, nieuwe rims, alles @ max, race 101![]()
Ik vind alleen die cabine wel erg klein, en zou daarom die wagen niet gauw kiezen.
Heb nu de Hyundai Tiburon (zwabbert wel een beetje, maar dat ging over toen ik alle lvl 2 upgrades erop heb gekregen) En wanneer krijg je gvd nou die koplampen en die achterlichten, wat duurt dat lang voordat je die kan vervangen.
Nog iets, ik heb net van die speciale rims gehad door een timetrial. Die moest ik in 2 min uitrijden nou dat lukte me mooi niet, was echt belachelijk moeilijk (ik bots nog weleens ). Heel lang zitten kloten, op een gegeven moment op medium gezet en toen lukte het met 1 sec verschil
Tot nu toe dus maar 1 race op med gespeeld, de rest op hard.
quote:Rond de 60... er vlak na krijg je ook Level 3 paint... das nog veel mooier
Op zondag 7 december 2003 14:24 schreef Visitor.Q het volgende:[..]
Wow, die is heel mooi!
Ik vind alleen die cabine wel erg klein, en zou daarom die wagen niet gauw kiezen.
Heb nu de Hyundai Tiburon (zwabbert wel een beetje, maar dat ging over toen ik alle lvl 2 upgrades erop heb gekregen) En wanneer krijg je gvd nou die koplampen en die achterlichten, wat duurt dat lang voordat je die kan vervangen.
Weet iemand wat ik het beste kan doen?
quote:Zorgen dat je niet in hun baan gaat rijden, zodat ze mee draften.
Op zondag 7 december 2003 15:03 schreef GameR het volgende:
ik zit zo rond de 40 en ik moet een Drag race winnen, maar ik schakel dus 4 keer perfect en ik gebruik de nitro als ik bij de 5e schakel ben en ik heb dus alles goed gedaan en dan komen ze toch nog ff langs me rijden.Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |