abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15100793
voortbreiend op:
Metallica, Gelredome 6 december

en hier maar weer verder

zoals ik al zei in de vorige, ik ben er pas om 18.00u dus ik vrees dat er weinig plekken vooraan meer beschikbaar zijn

Heeft iemand al een playlist ergens weten te vinden?

pi_15101056
Heey,

Ik ga het ook zien! Op mn verjaardag naar metallica, beter kan t niet zijn.

Wie staan/staan er in t voorprogramma?

TS nice icoon heb je Peter Pan rules!!!

pi_15101128
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:42 schreef weirdsandman het volgende:
Heey,

Ik ga het ook zien! Op mn verjaardag naar metallica, beter kan t niet zijn.

Wie staan/staan er in t voorprogramma?

TS nice icoon heb je Peter Pan rules!!!

dank
ik weet niet wie t voorprogramma maar verwacht maar dat dat ruk is, da's namelijk altijd zo. Het geluid wordt ook expres wat zachter gezet enzo bij het voorprogramma, metallica moet er natuurlijk wel uitspringen
  dinsdag 2 december 2003 @ 21:48:56 #4
20741 generalist
Watch me do it!
pi_15101226
Vorige keer da ik Metallica ging (Utrecht, Jaarbeurs) stond Clawfinger in het voorprogramma geloof ik.

Ik zal wel zien wie het komende zaterdag wordt.

Ga wel proberen in het eerste hokje te staan

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_15101231
Op Fields Of Rock speelden ze ook goed. Ze waren alleen een paar nummers vergeten te spelen.

Ik heb er wel veel zin in.

En binnenkort (januari) ga ik weer naar Peter Pan kijken.

pi_15101262
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:48 schreef generalist het volgende:

Ik zal wel zien wie het komende zaterdag wordt.

Ga wel proberen in het eerste hokje te staan

Ik heb een zitplaats, dan is het toch niet erg belangrijk om als eerste te zijn toch??? Mijn plaats blijft toch gewoon vrij....

Ja ik ben er nog nooit geweest dus weet niet goed hoe da werkt

pi_15101312
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:49 schreef weirdsandman het volgende:
Op Fields Of Rock speelden ze ook goed. Ze waren alleen een paar nummers vergeten te spelen.

Ik heb er wel veel zin in.

En binnenkort (januari) ga ik weer naar Peter Pan kijken.

waar? ik ga er a.s. vrijdag in atlantis heen

maar ontopic; ze vergaten niet echt nummers te spelen hoor op FoR, althans ik heb er niets van gemerkt

dinsdag 2 december 2003 @ 21:52:32 #8
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_15101331
voorprogramma is godsmack..is wel te puimen (nu -metal achtig).

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_15101340
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:51 schreef onanymous het volgende:

[..]

waar? ik ga er a.s. vrijdag in atlantis heen

maar ontopic; ze vergaten niet echt nummers te spelen hoor op FoR, althans ik heb er niets van gemerkt

Ze komen binnenkort in Boekel in de "Plock" ja in da boeren gat....
pi_15101380
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:52 schreef GODFLESH het volgende:
voorprogramma is godsmack..is wel te puimen (nu -metal achtig).

[afbeelding]

wtf

godsmack daar heb ik paar nummertjes van da's wel hip

pi_15101410
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:53 schreef onanymous het volgende:

[..]

wtf

godsmack daar heb ik paar nummertjes van da's wel hip

Godsmack is ook wel te pruimen jah.....

Ook lekkere muziek.

dinsdag 2 december 2003 @ 21:56:23 #12
20741 generalist
Watch me do it!
pi_15101435
godsmack ... waarom heeft Metallica altijd een voorprog dat ik nou net niet ken
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_15101507
Concert Metallica; 6 december 2003
Het grootste concert uit Europese gedeelte van de wereldtournee van Metallica in Gelredome

Bron: Tallica site

T grootste... HMMMM???

pi_15101659
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:58 schreef weirdsandman het volgende:
Concert Metallica; 6 december 2003
Het grootste concert uit Europese gedeelte van de wereldtournee van Metallica in Gelredome

Bron: Tallica site

T grootste... HMMMM???

zoiets zag ik ook staan op gelredome.nl ja..
pi_15101703
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:56 schreef generalist het volgende:
godsmack ... waarom heeft Metallica altijd een voorprog dat ik nou net niet ken
Straight out of line
Vampires

zijn twee nummertjes van ze, die 1e is zeker goed
op hun website www.godsmack.com kan je ook wat nummers horen

pi_15102195
godsmack is toch niet echt waar ik gruwelijk blij van wordt... maarja, als je al 5 uur buiten staat te wachten kan anderhalf uur godsmack er ook nog wel bij

oja, wie helpt er trouwens mee het stadion af te breken als ze One niet gaan spelen?

pi_15102503
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 22:22 schreef Sm0keZ het volgende:
oja, wie helpt er trouwens mee het stadion af te breken als ze One niet gaan spelen?
Reken er maar niet op dat nummer zit redelijk gecompliceerd in elkaar er moeten allerlei bandjes helikoptergeluiden gaan doen enzo. Ik gok dat het er niet van komt, het publiek zal wel weer de 'one' wave tot uitvoer gaan brengen denk ik en ik schreeuw zeker mee
pi_15102664
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 22:33 schreef onanymous het volgende:

[..]

Reken er maar niet op dat nummer zit redelijk gecompliceerd in elkaar er moeten allerlei bandjes helikoptergeluiden gaan doen enzo. Ik gok dat het er niet van komt, het publiek zal wel weer de 'one' wave tot uitvoer gaan brengen denk ik en ik schreeuw zeker mee

het nummer zit muzikaal gezien vrij moeilijk in elkaar, en echt alles moet speciaal bij DAT nummer perfect in elkaar overlopen. Ook klinkt het live lang niet zo goed als de studioversie van And justice for all, (IMHO), dat is misschien ook geen motivatie om het te spelen.

Maargoed, genoeg negatief gelul!

Dat bandje hebben ze echt wel, en waarschijnlijk biedt Gelredome ook nog wel een mogelijkheid om dat af te spelen... Buiten dat, dit zou het grootste concert van de Europa-tour moeten zijn, en het grootste concert zou het grootste concert niet zijn, als het grootste nummer niet gespeeld zou worden!

pi_15102715
maar uh, One wave? ben nooit eerder bij een concert van tallica geweest (ja, lach me maar uit allemaal )
pi_15103648
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 22:39 schreef Sm0keZ het volgende:
maar uh, One wave? ben nooit eerder bij een concert van tallica geweest (ja, lach me maar uit allemaal )
het publiek dat gaat 'One! One! One!' gaat lopen schreeuwen
maar nee, dat is geen kwestie van 2 cd'tjes met sounds extra meenemen dat moet goed getimed en met licht en alles gaan.
maja misschien doen ze em weil je weet nooit niemand een playlist??
pi_15104375
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:48 schreef generalist het volgende:
Vorige keer da ik Metallica ging (Utrecht, Jaarbeurs) stond Clawfinger in het voorprogramma geloof ik.
Off-topic:
Voorprogramma was toen Corrosion of Conformity (COC).

On Topic:

Setlist van de eerste europese shows zal wel op www.metontour.com staan. Maar de laatste tijd willen ze nog wel vaak wissellen met de setlist. Maar de klassiekers als Enter Sandman, Nothing Else Matters zullen er wel inzitten evenaals St. Anger en Frantic en hopenlijk nog meer nieuw spul.

Maar ik laat me verassen.

Stop rockin' the boat.
pi_15104704
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 23:38 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Off-topic:
Voorprogramma was toen Corrosion of Conformity (COC).

On Topic:

Setlist van de eerste europese shows zal wel op www.metontour.com staan. Maar de laatste tijd willen ze nog wel vaak wissellen met de setlist. Maar de klassiekers als Enter Sandman, Nothing Else Matters zullen er wel inzitten evenaals St. Anger en Frantic en hopenlijk nog meer nieuw spul.

Maar ik laat me verassen.

verassen? bedoel je ver-assen of ver-rassen? daar zit nogal een verschil in hoor

maar idd, verrassingen zijn leuk in dit geval, maar One en Fade to black moeten echt gespeeld worden!

woensdag 3 december 2003 @ 10:15:33 #23
197 Iggy
serial killer
pi_15109920
Fields Of Rock was het eerste concert van Metallica waar ik geweest ben waar ze ONE niet hebben gespeeld. Ik stond er echt een beetje versteld van. Maar dat is live echt een geweldig nummer met een intro van een paar minuten met alleen maar vuurwerk enzo.
Ik hoop dat ze hem nu echt wel weer gaan spelen!!!

Is er nog ergens een Metallica pre-party in Arnhem?

I'm judge and I'm jury and I'm executioner too!!!
pi_15110000
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:15 schreef Iggy het volgende:
Fields Of Rock was het eerste concert van Metallica waar ik geweest ben waar ze ONE niet hebben gespeeld. Ik stond er echt een beetje versteld van. Maar dat is live echt een geweldig nummer met een intro van een paar minuten met alleen maar vuurwerk enzo.
Ik hoop dat ze hem nu echt wel weer gaan spelen!!!

Is er nog ergens een Metallica pre-party in Arnhem?

Ja bij mij thuis

Ownee wacht, da's de after-party

Pre-party is ik op me werk

M'n signature, wat doe je :{
  woensdag 3 december 2003 @ 10:24:43 #25
197 Iggy
serial killer
pi_15110172
Ik hoop zaterdag heel Arnhem vol Metallica t-shirtjes enzo te zien.

Ik weet nog goed enkele jaren geleden toen metallica in de kuip speelde. Heel Rotterdam vol Metallica fans, alle supermarkten in het centrum waren door hun bier voorraad heen. Overal waar je keek stonden lui met lang haar en leren jassen enzo (including me) ook leuk bij Mc Donalds gewoon helemaal VOL.

I'm judge and I'm jury and I'm executioner too!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')