quote:Bij een neef/nicht ook hoor. Je ouders, kinderen, broers en zussen mag je ook neuken. Je mag er alleen niet mee trouwen.
Op dinsdag 2 december 2003 21:36 schreef AMADEUZ het volgende:
Je mag hem genetisch gezien en volgens de wet hem al naar binnen slingeren bij een achternicht.
[Dit bericht is gewijzigd door Kaensterle op 02-12-2003 21:38]
Gewoon voor gaan. Het is misschien een raar idee, maar om het nou om die reden niet te doen...
quote:al die jongens zitten nu ook in een TBS kliniek omdat ze hun ouders vermoord hebbe
Op dinsdag 2 december 2003 21:36 schreef Slarioux het volgende:
Je zal allebei maar Anne heten.Want dat is ook een jongensnaam, voor de minder snellen onder ons
maar k zou niet wete wat er mis mee is zo lang et geen (directe) familie is
quote:Hopelijk is dit grappig bedoeld, anders ben je niet wijs. Ik moet er trouwens niet om lachen
Op dinsdag 2 december 2003 21:33 schreef xplvr het volgende:
Stel, je hebt De Vries als achternaam, of iets anders veel voorkomend. En je komt een potentiele partner tegen waar het mee klikt. Maar wat blijkt.... ze heeft dezelfde achternaam als jij. Is dit: a) een instant blauwtje, b) je reinste incest c) een mogelijkheid om verder te onderzoeken?
quote:Anne Jansen en Anne Jansen....
Je zal allebei maar Anne heten.Want dat is ook een jongensnaam, voor de minder snellen onder ons
Dat word stambomen uitspitten ts!
quote:Kijk, dat is de juiste volgorde, I like that !!
Op dinsdag 2 december 2003 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:Ik ken een jongen die "van de Berkmortel" heet en een keertje flink met een meid aan het vrijen was...even later vroeg ie haar naam. Bleek hetzelfde te zijn. Alsof dat niet erg genoeg was, bleek het een achternichtje te zijn
Dan kunnen ze samen een advocatenkantoor, reclamebureau of detectivebureau beginnen!
De Vries & De Vries. Dat klinkt fantastisch.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 02-12-2003 22:02]
quote:Nou en? Achternicht zou ik me nou niet echt druk om maken (al zou ik er ook niet mee te koop lopen...).
Op dinsdag 2 december 2003 21:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ken een jongen die "van de Berkmortel" heet en een keertje flink met een meid aan het vrijen was...even later vroeg ie haar naam. Bleek hetzelfde te zijn. Alsof dat niet erg genoeg was, bleek het een achternichtje te zijn
Heb een keer een achternichtje achter me aan gehad... niet op in gegaan
quote:Waarschijnlijk wel.
Op dinsdag 2 december 2003 21:50 schreef bredebanaan het volgende:
is het dan Anne de Vries de Vries??
quote:Wat denk je van naaktgeboren als achternaam?
Dankzij de fransen hebben we dus ook achternamen, mochten mensen willen weten waarom we achternamen hebben...dat moest dus in de 19e eeuw van de franse keizer..om de hollanders een beetje uit elkaar te houden.
Toevallig? Neu. Mijn familie komt in z'n geheel uit Scheveningen, en daar is van der Toorn een achternaam die erg veel voorkomt. Daar doe je dus niets aan hé. Mijn opa en oma hebben wel uit laten zoeken in hoeverre ze echte familie van elkaar zijn, en dat was wel het geval. Ergens ver terug hoor. Volgens de dokter geen probleem. Boeiend! Ik vind het juist heel erg grappig.
Gelukkig is mijn moeder met iemand getrouwd die niet ''van der Toorn'' heet.
Toevallig? Neu. Mijn familie komt in z'n geheel uit Scheveningen, en daar is van der Toorn een achternaam die erg veel voorkomt. Daar doe je dus niets aan hé. Mijn opa en oma hebben wel uit laten zoeken in hoeverre ze echte familie van elkaar zijn, en dat was wel het geval. Ergens ver terug hoor. Volgens de dokter geen probleem. Boeiend! Ik vind het juist heel erg grappig.
Gelukkig is mijn moeder met iemand getrouwd die niet ''van der Toorn'' heet.
quote:1 van jullie ouders hebben dezelfde moeder!
Op dinsdag 2 december 2003 22:16 schreef Lucide het volgende:
Ik zie echt geen problemen bij een relatie tussen twee mensen uit dezelfde familie. Het wordt alleen vervelend als die twee mensen directe familie zijn en kinderen willen...
Geef mij verder maar eens 1 goede reden waarom een relatie tussen bijvoorbeeld een neef en een nicht vies zou zijn.
quote:Wel eens van schoonfamilie gehoord?
Op dinsdag 2 december 2003 22:20 schreef Demon-X het volgende:[..]
1 van jullie ouders hebben dezelfde moeder!
*shrugs*
quote:ja, maar ik ga ff van een "normaal" huwelijk uit
Op dinsdag 2 december 2003 22:21 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Wel eens van schoonfamilie gehoord?
quote:Ja maar wát is er precies vies aan? Volgens mij is het niet meer dan een cultureel bepaald idee dat het vies zou zijn verliefd te worden op een familielid. Vast om te voorkomen dat er al te veel inteelt voorkomt.
Op dinsdag 2 december 2003 22:20 schreef Demon-X het volgende:[..]
1 van jullie ouders hebben dezelfde moeder!
*shrugs*
(in feite zijn we toch allemaal een beetje familie? )
zeldzaam, maar wel leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |