quote:Qua service zijn ze niet de vriendelijkste maar als het echt veel geld scheelt is er niets mis mee. Wat je bij de mediamarkt niet hebt wat je bij bijvoorbeeld de fotoboer wel hebt is onderhandelingsruimte. Bij de fotoboer kan je bijvoorbeeld zeggen: beste man, verkoop mij die camera en compactflash en geef me dan bij wijze van sinterklaaskado de lader er gratis bij. Dan kom je misschien op het prijsniveau van de mediamarkt voor het totaalpakket en heb je de service van de fotoboer mocht er iets mis gaan.
Op woensdag 3 december 2003 12:01 schreef Henk-E het volgende:[..]
Oke bedankt voor je uitleg!!
Is media markt aan te raden om dit toestel te halen , hij is daar namelijk weer een stuk goedkoper.
quote:Ik wacht met smart.. hopelijk voor vrijdag, want dan heb ik m'n eigen al
Op woensdag 3 december 2003 10:26 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Camera is er, nu nog tijd....
quote:Helemaal mee eens. Heb ook getwijfeld maar heb mijn A60 ook in de winkel gekocht en kreeg 15euro korting op mn CP-kaart, ook nog wat korting op de batterijen, en 3 gratis DVD's. Maar ik heb ook niet echt goeie ervaringen omtrent het online bestellen van producten
Op woensdag 3 december 2003 12:10 schreef rique het volgende:[..]
Qua service zijn ze niet de vriendelijkste maar als het echt veel geld scheelt is er niets mis mee. Wat je bij de mediamarkt niet hebt wat je bij bijvoorbeeld de fotoboer wel hebt is onderhandelingsruimte. Bij de fotoboer kan je bijvoorbeeld zeggen: beste man, verkoop mij die camera en compactflash en geef me dan bij wijze van sinterklaaskado de lader er gratis bij. Dan kom je misschien op het prijsniveau van de mediamarkt voor het totaalpakket en heb je de service van de fotoboer mocht er iets mis gaan.
quote:7.2.x de lensadapter + lens komen zegmaar bover/over de bestaande lens te zitten.
Op woensdag 3 december 2003 10:29 schreef Black_Jack het volgende:[..]
Heb je dan 3 * 2,4 = 7,2 x optische zoom? Of haal je de lens die er nu op zit af?
In het andere topic staat een post van me met ingezoomde+ uitgezoomde fotos met de telelens.
quote:Hmm dit is dus echt de laatste en laatste keer dat ik wat bij media markt koop !!!!
Op woensdag 3 december 2003 12:10 schreef rique het volgende:[..]
Qua service zijn ze niet de vriendelijkste maar als het echt veel geld scheelt is er niets mis mee. Wat je bij de mediamarkt niet hebt wat je bij bijvoorbeeld de fotoboer wel hebt is onderhandelingsruimte. Bij de fotoboer kan je bijvoorbeeld zeggen: beste man, verkoop mij die camera en compactflash en geef me dan bij wijze van sinterklaaskado de lader er gratis bij. Dan kom je misschien op het prijsniveau van de mediamarkt voor het totaalpakket en heb je de service van de fotoboer mocht er iets mis gaan.
Eerst naar alexandrium , daar deden ze niet aan dezelfde prijs als utrecht, omdat hij daar niet vooradig was !!!!
Toen naar Centrum gebeld en ja hun deden wel mee!!
Ik dus daar naar toegereden en dat ding gekocht, sta ik bij de afhaalbalie en krijg dat ding aangereikt(zonder de bekende rode inpakzooi van Media Markt!
Dus ik gelijk die Doos opengemaakt en alles lag door elkaar en los !!!!!!
Gevraagd ofdat ze een andere hadden ,maar die hadden ze dus niet, toen maar mijn geld weer teruggenomen.
Echt de laatste keer dat ik daar kom
Ik heb een PS A70. Nu las ik in de handleiding dat de opnamecapaciteit voor film, wanneer de resolutie staat ingesteld op 160, met een 256Mb CF-kaart 1954 seconden is. Na drie minuten stopt ie echter met filmen. Nu lees ik elders in dezelfde handleiding dat "de maximumlengte van afzonderlijke films ongeveer 3 minuten is bij de instelling 160 (bij gebruik van 256Mb kaart)"
Dus kan ik concluderen dat de camera max 3 min kan filmen, of er nu een 32Mb of 512Mb kaart in zit?
quote:Nou vooruit dan maar. Heb nog niet echt veel aandacht besteed aan alle uitgebreide functies, gewoon wat geprobeerd. Let op foto's zijn tot 2 mb groot!
Op woensdag 3 december 2003 13:05 schreef ljurk9 het volgende:[..]
Ik wacht met smart.. hopelijk voor vrijdag, want dan heb ik m'n eigen al
Binnen/'s avonds/auto-instellingen, flits uit:
Foto1
De Hoftoren in Den Haag, buiten (mistig)/overdag/auto-instellingen:
Foto2
Macro-shot boeddhabeeldje/sepia-kleuren(zgn. ouderwets)/flits uit:
Foto3
Macro-shot waxine-lichtje/flits uit:
Foto4
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Jack op 03-12-2003 21:25]
quote:er zit gewoon een limiet van 3 min op
Op woensdag 3 december 2003 21:17 schreef od0bo het volgende:
Sorry dat ik onderbreek, maar even een korte vraag tussendoor:Ik heb een PS A70. Nu las ik in de handleiding dat de opnamecapaciteit voor film, wanneer de resolutie staat ingesteld op 160, met een 256Mb CF-kaart 1954 seconden is. Na drie minuten stopt ie echter met filmen. Nu lees ik elders in dezelfde handleiding dat "de maximumlengte van afzonderlijke films ongeveer 3 minuten is bij de instelling 160 (bij gebruik van 256Mb kaart)"
Dus kan ik concluderen dat de camera max 3 min kan filmen, of er nu een 32Mb of 512Mb kaart in zit?
160*120 = 3 min
320*240 = 3 min
640*480 = 30 sec
quote:Dank je. Heb ik dus voor janjoker die 256Mb kaart gekocht. Ik had al een 16Mb kaart waarmee ik 3 min kon filmen. Ik dacht dat hij stopte met filmen omdat de kaart vol was, maar hij zat dus aan zijn limiet.
Op woensdag 3 december 2003 21:21 schreef pascalheister het volgende:
er zit gewoon een limiet van 3 min op
Wat heb ik aan die tabel in de handleiding dat ik met 256Mb 1954 sec kan filmen als ie een limiet heeft van 3 min?
[Dit bericht is gewijzigd door od0bo op 03-12-2003 21:38]
quote:Wel opmerkelijk: de a80 heeft dus NIET de mogelijkheid 640*480 filmpjes te maken. Maakt mij verder niet ze veel uit, met een fotocamera maak je foto's lijkt me...
Op woensdag 3 december 2003 21:21 schreef pascalheister het volgende:[..]
er zit gewoon een limiet van 3 min op
natuurlijk kun je met een 16 mb (misschien 32 mb ook niet) kaartje geen 3 min. vol krijgen i.v.m. de grote van het bestand.
verder gewoon160*120 = 3 min
320*240 = 3 min
640*480 = 30 sec
quote:Ik gebruik hem dus ook om zelfgemaakte muziek mee op te nemen en die op een cd te branden.
Op woensdag 3 december 2003 21:37 schreef Black_Jack het volgende:
met een fotocamera maak je foto's lijkt me...
quote:WOW!!!
Op woensdag 3 december 2003 21:21 schreef Black_Jack het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Heb nog niet echt veel aandacht besteed aan alle uitgebreide functies, gewoon wat geprobeerd. Let op foto's zijn tot 2 mb groot!
Binnen/'s avonds/auto-instellingen, flits uit:
Foto1
De Hoftoren in Den Haag, buiten (mistig)/overdag/auto-instellingen:
Foto2
Macro-shot boeddhabeeldje/sepia-kleuren(zgn. ouderwets)/flits uit:
Foto3
Macro-shot waxine-lichtje/flits uit:
Foto4
Mocht zelfs in de winkel checken voor dode pixels en als ik niet tevreden was kon ik hem binnen 7 dagen terugbrengen.
Kijk dat is service kan mediamarkt nog van leren!!!!
Erg tevreden, moet alleen nog de mogelijkheden weten van dat ding want dat zijn er echt veel!!!
quote:Edit: wilde prijs weten, maar had je al eerder genoemd. Waar heb het voor ¤130 kunnen kopen?
Op woensdag 3 december 2003 17:07 schreef DutchBlood het volgende:[..]
7.2.x de lensadapter + lens komen zegmaar bover/over de bestaande lens te zitten.
In het andere topic staat een post van me met ingezoomde+ uitgezoomde fotos met de telelens.
[Dit bericht is gewijzigd door Black_Jack op 05-12-2003 11:54]
quote:www.foto-video-shop.nl
Op vrijdag 5 december 2003 11:35 schreef Black_Jack het volgende:[..]
Edit: wilde prijs weten, maar had je al eerder genoemd. Waar heb het voor ¤130 kunnen kopen?
PS: Het lukt me niet om het ook als webcam te gebruiken... Wie weet hoe dat ongeveer gaat? Als ik hem niet op afspeelstand doe, vind windows hem niet, en wanneer ik hem er juist wel op zet, dan gaat hij automatisch dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |