quote:Ja klopt, Maarja mischien is dat een nadeel die ik maar niet moet vertellen aan me ouders
Op dinsdag 20 januari 2004 14:44 schreef Menyo het volgende:
Oh ja, Xd kaartjes zijn wel duur
quote:Korrel of ruis?
Op dinsdag 20 januari 2004 21:17 schreef Breemz het volgende:
Er wordt gezegd dat die Olympus een beetje korrelige foto's maakt..wie heeft hier ervaring mee?! en hoe zit dat met de A80??
Korrel beschrijf ik maar als een gebrek aan dpi (dus te weinig pixels zo gezegd). Ruis is het krijgen van ongelijke kleuren door een verhoging van de gevoeligheid van de chip (of zoiets), dat zou kunnen dat dat bij de Mj400 iets meer is door de grote van de chip. Maar ik denk dat dat verschil minimaal is.
Ik heb nog maar 1 tip voor je, technische data weet je nu (bijna) alles. Loop naar een winkel, zeg dat je twijfelt tussen de A80 en Mju400. Pak ze allebei vast en ga een beetje foto's maken. Een beetje winkel staat dat heus wel toe, bekijk die foto's even op een PC scherm, en koop het apparaat van je keuze.
Anyways bedankt allen!
Zal wel ff posten welke het geworden is enzo
quote:Hmmzz, dan moet je wel voor jezelf uitmaken waarom je wel gebruik maakt van de service van een winkel zonder dat je van plan bent iets te kopen. Ik vind het nogal zo zo,
Op woensdag 21 januari 2004 12:52 schreef Breemz het volgende:
Hm ja is inderdaad wel een slim idee.. ga ik toch ff doen.. niet dat ik hem koop in een van die winkels.. gaat toch via viaAnyways bedankt allen!
Zal wel ff posten welke het geworden is enzo
kijkt staat een delux set. Het hele verkooppraatje oogt nogal cheap enzo maar de winkel is betrouwbaar aan de comments te zien. Niet dat ik dit wil kopen, maar weet iemand iets over de kwaliteit van dit spul? En hoeveel ben je normaal kwijt aan een adapter + tele en wide lens+ filters en statief?
Dit kost bijmekaar maar $139
Ik vind het nogal vaag namelijk.
Ik ben dus onlangs in het bezit van de A80.. Keun dingetje, lekker veel instellingen waar ik nog mee moet spelen enzo.
Nu is de carnaval beetje bij beetje al aan het beginnen en hebben we af en toe al wat feesten binnen. Je raad ut al, variatie in lichten enzo. Her en der lampen die aan en uit gaan.
Hoe kan ik nu in zo'n omgeving een mooie foto maken met de A80, welke stand kan ik hier het beste voor gebruiken en welke instellingen??
Alvast bedankt.
quote:ik gebruik meestal de P mode
Op donderdag 22 januari 2004 15:27 schreef ursel het volgende:
Ik heb een vraagje..Ik ben dus onlangs in het bezit van de A80.. Keun dingetje, lekker veel instellingen waar ik nog mee moet spelen enzo.
Nu is de carnaval beetje bij beetje al aan het beginnen en hebben we af en toe al wat feesten binnen. Je raad ut al, variatie in lichten enzo. Her en der lampen die aan en uit gaan.
Hoe kan ik nu in zo'n omgeving een mooie foto maken met de A80, welke stand kan ik hier het beste voor gebruiken en welke instellingen??
Alvast bedankt.
quote:Is ook zeer vaag
Op donderdag 22 januari 2004 12:09 schreef thiamat het volgende:
In Nederland is volgens mij erg moeilijk aan filters en objectieven voor de A60 te komen. Althans via internet.
wanneer je op deze site(klik) : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2980932164&category=30066kijkt staat een delux set. Het hele verkooppraatje oogt nogal cheap enzo maar de winkel is betrouwbaar aan de comments te zien. Niet dat ik dit wil kopen, maar weet iemand iets over de kwaliteit van dit spul? En hoeveel ben je normaal kwijt aan een adapter + tele en wide lens+ filters en statief?
Dit kost bijmekaar maar $139Ik vind het nogal vaag namelijk.
Deze verkoper verkoopt hoofdzakelijk stierepoep. Er staan keiharde leugens in de text. (ook de "adviesprijzen" slaan nergens op)
Mijden als een enge ziekte als je dit soort verkooppraat leest!
quote:en wie mag jij dan zijn
Op zaterdag 24 januari 2004 23:23 schreef Marc-Digicam het volgende:
Triest figuur die ouwesok, niets beters te doen zeker.
Ik ga echter eerst de oude deeltjes eens doorspitten , dus het kan nog wel even duren voor ik langs kom
quote:Have fun with it
Op zondag 25 januari 2004 11:53 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn heeft net een A70 gekregen en zal deze topicreeks dan binnenkort ook gaan bevolken.Ik ga echter eerst de oude deeltjes eens doorspitten
, dus het kan nog wel even duren voor ik langs kom
quote:is een prima cameratje, heb je er verder nog meer op het oog dan?
Op zondag 25 januari 2004 14:22 schreef firstwollie het volgende:
Ik zit eraan te denken om de A80 te kopen, leuk he? of zal ik een andere kopen?
quote:ik ben laatst een keer naar de mediamarkt geweest, maar die kerel wist er natuurlijk niet echt veel vanaf... ik wil nog wel een keer naar een echte fotozaak
Op zondag 25 januari 2004 14:25 schreef pascalheister het volgende:[..]
is een prima cameratje, heb je er verder nog meer op het oog dan?
ga anders is naar een fotoboer en speel met een paar camera`s
quote:Maak mij niet zoveel uit welke JIJ
Op zondag 25 januari 2004 14:22 schreef firstwollie het volgende:
Ik zit eraan te denken om de A80 te kopen, leuk he? of zal ik een andere kopen?
quote:Kijk en lees maar eens deze LINK en dan bij Hruza Rudolf:
Op dinsdag 13 januari 2004 01:13 schreef Elefes het volgende:
Laatst in de fotowinkel met mijn A70 uitgeprobeerd of er een andere (goedkopere) lens op kon, maar dan kreeg ik een error..
't Zou dus voor mij toch een Canon lens moeten worden ws, lijkt me dat dat bij de A60 niet veel anders is..
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:04 schreef josa70 het volgende:[..]
Maak mij niet zoveel uit welke JIJ
KOOPT maar als het aan mij lag wist ik het wel
Vragen of dit TOPIC wel een TOPIC is!¡! is ongeveer het zelfde.
quote:welke de rapid of de smart?
Op woensdag 28 januari 2004 15:20 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn gaat zaterdag de GP Powerbank met 4 2100MaH batterijen kopen na de topicreeks te hebben doorgelezen
quote:laadtijd rapid is ongeveer 5 uur
Op woensdag 28 januari 2004 17:56 schreef Peregrijn het volgende:
Welke raad je aan? Ik was eigenlijk van plan de rapid aan te schaffen.
batterijen gaan lang mee met de camera.
De Rapid scheelt weer wat geld vergeleken met de smart en daar kun je weer setje van 4 batterijen voor halen.
Heb hem zelf ook trouwens en doet het prima
Maar als ik het goed begrijp moet ik er zelf nog een setje van 4 oplaadbare batterijen en een oplader bij kopen? (Bij die Sony zat er al een oplader bij, maar geen oplaadbare batterijen, niet erg logisch)
En natuurlijk een extra geheugenkaartje.(Maar Compact Flash kaarten zijn wel de goedkoopste soort toch?)
Ik neem aan dat er ook nog een USB kabel etc. bij zit?
En hoe zit het eigenlijk met garantieverlenging? Is het verstandig, of nutteloos, en waar is de premie het laagst?
(wat een boel vragen he )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |