abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator dinsdag 2 december 2003 @ 13:27:49 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15087144
Vervolg van Het grote dreumes,peuter en kleuter topic deel 9

Hier weer verder. .

Dreumesjes:

12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logician
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy & black crow
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
4 september 2002: Rosa, dochter van AnnaLeah
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
26 december 2002: Moussa, zoon van Janena
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink

Peutertjes & Kleutertjes & Kindertjes:
14 april 1996: Chaves, zoon van Logician
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
9 maart 1998: Isabel, dochter van Rosie
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
28 september 1998: Justine, dochter van Summertime
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
30 december 1999: Sabine, dochter van Summertime
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
22 augustus 2000: Rutger, zoon van Rosie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
* 29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
25 oktober 2001: Kasper, zoon van gerbril
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
17 november 2001: Arjen, zoon van Greyfox
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 07-01-2004 20:51]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_15087271
17 November 2001 - Arjen zoon van Greyfox
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 december 2003 @ 13:38:42 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15087476
Lois, gelukkig is Eva al snel aan de beurt, en inderdaad net tussen de feestdagen in. Nu maar hopen dat het daarna eens over is met al die ziekenhuisbezoeken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15087668
He getsie Stout dan schrik je je toch helemaal rot. Gelukkig goed afgelopen.

Spannend weer hoor een operatie voor Eva!!!!

Nou Angel, bo begint hier ook zike te worden. Vanmorgen na de pap kostste ze alles onder. (en een dikke sprei die niet in de wasmachine past) Ze voelde zich verder niet rot leek het en ik dacht zo dat is er uit dat zal wel dwars gezeten hebben. Want snachts was ze ook al wakker geworden een paar keer huilend dus ahd ze bij mij gelegen.
Maar een paar een uur later na een vruchtensapje spuugde ze datzelfde sapje weer uit over zichzelf en mamma dit keer. Verder speelt ze wel gewoon en zijn we lekker even naar buiten geweest. Ik heb haar nu maar wat droge cornflakes gegeven (dat vind zij chippies dus was voor haar extra lekker ) en wat slappe thee. Hopelijk blijft het nu binnen. Want voor 11 uur was ze inmiddels voor de derde keer verkleed en had ik alweer wllen op me knieeen

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15088178
Och jeetje arme bo....
Hoop dat ze snel weer opknapt hoor. Ik vind het zo zielig al die zieke kindjes opknap kusjes!!!

Succes er weer mee Lois en Clark... gelukkig idd tussen al de feestdagen in maar leuk is anders. Nou ff wat anders hoor Eva... niet meer zo ziekies zijn steeds!!!! Heel veel beterschap ook iig.

Damien zit vandaag weer op de psz. Hij ging helemaal door het lint dat ie weer mocht spelen daar.... jeetje het leek wel een wervelstorm...
kan ie weer lekker ff zijn energie kwijt daar en dan issie strax wat handelbaarder als ik om 1600 uur naar het cb moet voor duncie.

dinsdag 2 december 2003 @ 14:16:18 #6
28906 Christan
Prettige groetjes!
pi_15088659
Arme Bo, dikke kus voor jou hoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 december 2003 @ 14:17:10 #7
13151 crew  Rewimo
pi_15088688
Angel, lekker dat Damey weer opgeknapt is, het heeft ook wel lang genoeg geduurd hè...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15096718
Nou Bo heeft al 5 keer alles ondergespuugt. En ik zat 2 keer ook echt van topt tot teen onder
Ze heeft nu vanaf vanmiddag niks meer gehad want het komt er toch steeds uit. Net een warm bad gehad en nu op bed. Hopelijk gaat dat goed. En Geer heeft de nacht. Ik hoop maar dat het vanacht een beetje rustig blijft.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 december 2003 @ 19:12:50 #9
13151 crew  Rewimo
pi_15097232
Arme Bo (en arme jij...) Hopelijk slaapt ze goed vannacht en gaat het morgen weer een beetje beter met haar.
  dinsdag 2 december 2003 @ 21:39:47 #10
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_15100963
Zit het in het weer of zo ?? Kay is niet handelbaar ... krijsen als hij zijn zin niet krijgt ... vervelend doen tegen zijn zusje ... niet willen slapen ... " Kay sjitten" (nee Kay moet gaan slapen) "Kay sjitten"

*zucht*

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 december 2003 @ 21:45:31 #11
13151 crew  Rewimo
pi_15101131
Hier is het zeker beter weer Hoewel de Zwarte Piet op het dak ook wel geholpen heeft Want die moest natuurlijk aan Sint vertellen dat Christan mooi gezongen had en braaf was gaan slapen, zodat hij wat in zijn schoen krijgt
  dinsdag 2 december 2003 @ 23:17:38 #12
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15103827
Jemig wat een enge verhalen hier weer dames. Beterschap voor Bo, ik hoop voor jullie dat het niet doorzet. Weet helaas wat het is, Jasper heeft 1 week gespuugd toen hij ook geveld was door de buikgriep. De wasmachine draaide overuren.
Stout, gelukkig is het medicijnenavontuur goed afgelopen. Wat die kinderen allemaal niet voor elkaar krijgen zeg

Verder copy-paste ik hier even het verslag van Jasper`s cb bezoek wat ik op m`n weblog heb geschreven. Ik heb last van tintelende vingers dus krijg het niet voor elkaar het nog een keer te vertellen

Op tijd uit bed vandaag want we moesten naar het cb.Zul je net weer zien dat Jasper zat te treuzelen met zijn boterham en Tom had geen honger om 9.50. Hmmja, ik kan de melk moeilijk met een trechter erin gieten dus dan maar zijn jas aanhijsen en in de maxi-cosi zetten zodat we weg kunnen. Op de valreep at Jasper zijn boterham nog even op.
We hebben niet lang hoeven wachten dit keer, was wel fijn. Even voor de statistieken: 3 jaar en 3 maanden vandaag, 102 centimeter en 16 kilo schoon aan de haak. De ogentest heeft hij goed afgelegd en ook het tekenen van een rondje met een streepje eraan lukt prima. Springen voor de dokter wilde hij niet ( geef hem eens ongelijk) en als hij binnen nu en 3 maanden niet stukken beter gaat praten moeten we met hem naar de logopediste.
Geen onoverkomelijke problemen dus.
Toen we klaar waren met Jasper`s onderzoek gaf Tom nog steeds geen honger aan maar ik wilde ook nog wat boodschappen doen dus hem toch maar even aangelegd. Omdat we toevallig toch op het cb waren wilde ik hem wegen vóór en ná de voeding. Voor: 7175gr en na: 7315gr Hij heeft dus 140 ml binnengekregen, wat ontzettend weinig! Of zou dat normaal zijn? Hij groeit er erg goed op dus het zal wel loslopen...
`s Middags heeft Tom bijzonder goed geslapen, van 14.00 tot 16.30 ik had dus lekker even alle aandacht voor Jasper.

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_15107938
Het gaat lekker met je mannetjes he Coolbabe.!!!

Nou wat een rotnacht hier zeg. Bo heeft tot 4 uur snachts gespuugt en vanaf 4 uur werd Janneke om de 10 minuten wakker

Vanmorgen Bo een klein beetje appelsap gegeven en dat kwam er na 5 minuten weer met een rotgang uit.
Weer het hele matras dekbed enz onder bij ons. En Bo heeft zo'n dorst dat vind ik zo zielig. Ze was ook gewoon ajloers op Janneke dr flesje vanmorgen.

En ik ben helmaal versleten en heb echt een kotslucht in me neus zitten

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 december 2003 @ 09:12:25 #14
13151 crew  Rewimo
pi_15108600
Lekker nachtje, Jessie... Kun je Bo niet beter gewoon wat water geven? Appelsap is behoorlijk zuur en dat valt kennelijk niet goed. Maar water of een beetje slappe thee (zonder melk of suiker) gaat misschien beter.
  woensdag 3 december 2003 @ 09:42:26 #15
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15109128
Jessie; wat je het beste kunt doen is even helemaal niets geven voor een paar uurtjes zodat haar maag wat tot rust kan komen (erg moeilijk, ik weet het) en daarna beginnen met lepeltjes vanillevla. Vla is wat dikker dan water en dan wordt ook wat minder makkelijk weer uitgespuugd. Voor uitdroging hoef je je zolang ze niet aan de diarree is niet al te veel zorgen te maken.
Succes ermee!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_15111087
Dankje meiden.

Ze heeft nu een paar slokjes lauwe thee op en dat gaat tot nu toe goed. Ik vind het zo moeilijk om helemaal niks te geven. Ze huilt gewoon van de dorst en jammert om drinken. Vanillevla klinkt ook goed omdat het wat dikker is. Is da weer niet te zoet?

Vanmorgen heeft ze na het spugen weer even in een wamr badje gezeten en daarna een warme krui op dr buikje gehad, dat vond ze ook fijn.

Ik duik me bedje weer in. Gerard en ik wisselen elkaar maar even af aangezien ik nu ook "nachtdienst"heb gehad.

Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 3 december 2003 @ 11:40:45 #17
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15112021
Zou kunnen dat het te zoet is, maar misschien blijft het er wel gewoon in. Ik heb Jasper op een gegeven moment gewoon een lolly gegeven zodat hij die vieze smaak van het spugen kwijt was en hij ook niet merkte dat hij gierende dorst had.
Wij kregen van de dokter ook de tip Domperidon zetpillen te gebruiken die zouden binnen een uur het spugen stoppen. Misschien als ze over een paar dagen nog spuugt dat je dat kan gebruiken?
  FOK!fossiel woensdag 3 december 2003 @ 16:55:58 #18
2628 Karin
pi_15120384
Greyfox Arjen staat erbij in het lijstje. Maar dan willen we natuurlijk wel foto's en verhalen zien

Bo beterschap!

pi_15132159
Ik wist niet dat daar pillen voor waren joh coolbabe. Handig voor als het een keer echt hard nodig is. Ze heeft vanmiddag nog een keer gespuugd maar daarna niet meer *afklopt* Ze heeft nu bij elkaar na de laatste spuug 1 half flesje thee (over de middag en avond verspreid) en een droog kaakje op. En binnen gehouden. En ze ligt nu heerlijk te slapen. En dat ga ik nu ook weer doen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15136505
De thee van vanmorgen is er alweer uit
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2003 @ 08:02:44 #21
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15136578
quote:
Op donderdag 4 december 2003 07:51 schreef jessie het volgende:
De thee van vanmorgen is er alweer uit
ow jasses jessie!! ik hoop dat het in de loop van de ochtend wat beter gaat!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_15136788
Ze heeft net na het badje ook weer ongelooflijk gespuugt (waarschijnlijk va het badwater gedronken)
We gaan voor de zekerheid die domperidon zetpillen maar even halen. Had jij hier ervaring mee coolbabe?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2003 @ 08:57:31 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_15136982
Kan je niet beter even naar de huisarts gaan? Dan kan die Bo meteen even nakijken op uitdroging of wat dan ook, je moet straks wel nog het weekend in.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_15137141
Ze heeft wel gewoon plasluiers en is niet aan de diaree. En dr huid is ook nog elastisch enzo, denk dat dat wel goed zit. Misschien als ze die zetpillen neemt dat de beetjes dan binnenblijven. Maar als het niet werkt bel ik vanmiddag de huisarts nog wel even. (bij ons is het een geozndheidscentrum dus je krijgt altijd iemand aan de lijn)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15141099
Ach, wat sneu dat Bo zo moet overgeven. Jessie, je kunt ook AA- drank geven, dit schijnt hetzelfde effect te hebben als ORS, maar kan me zo voorstellen dat kindjes dit lekkerder vinden en het dan wel willen drinken. Hopen maar dat ze er snel vanaf is. Jillian had vorige week opeens koorts, maar gelukkig was ze er na een paar daagjes weer bovenop. Zieke kindjes zijn zo zielig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')