quote:Ja inderdaad!
Op dinsdag 2 december 2003 21:07 schreef Pirres het volgende:
Even over Johnny Heitinga die jongen kan voetballen oei! Shevchenko had die bijv. in z'n zak zitten!!
Mooi he, die 0-1?
Persoonlijk vind ik Trabelsi een super verdediger in het team! Ik kan andere teams geen ongelijk geven dat zij intresse tonen voor hem. Ik zie Trabelsi als een effectieve verdediger die zijn mannetjes staat, maar de laatste tijd hebben de andere spelers zijn positie ook in gevaar gebracht. Heitinga, Grygera, Escude, van Damme (niet mijn favo), De Jong, O'Brein en Pasanen.
Daardoor snap ik de ambitie om te vertrekken, al had ik hem graag nog een jaartje bij de selectie gehad.
quote:Trabelsi gaat weg. Trabelsi mag weg van mij. Schitterende speler, maar ja. Als je liever ergens anders gaat spelen en je openlijk uitlaat over AC Milan en dat je zo'n droom niet kunt laten lopen, mag hij wat mij betreft in de winterstop al vertrekken.
Op dinsdag 2 december 2003 21:09 schreef sugarnieuws het volgende:
Speciaal voor Twi: Mijn mening over Trabelsi!Persoonlijk vind ik Trabelsi een super verdediger in het team! Ik kan andere teams geen ongelijk geven dat zij intresse tonen voor hem. Ik zie Trabelsi als een effectieve verdediger die zijn mannetjes staat, maar de laatste tijd hebben de andere spelers zijn positie ook in gevaar gebracht. Heitinga, Grygera, Escude, van Damme (niet mijn favo), De Jong, O'Brein en Pasanen.
Daardoor snap ik de ambitie om te vertrekken, al had ik hem graag nog een jaartje bij de selectie gehad.
quote:Tja aan de ene kant vind ik dat je daar gelijk in hebt. Als iemand zich uitspreekt over het verlaten van een club! Maar aan de andere kant heb ik veel respect voor de speler.
Op dinsdag 2 december 2003 21:11 schreef twi het volgende:[..]
Trabelsi gaat weg. Trabelsi mag weg van mij. Schitterende speler, maar ja. Als je liever ergens anders gaat spelen en je openlijk uitlaat over AC Milan en dat je zo'n droom niet kunt laten lopen, mag hij wat mij betreft in de winterstop al vertrekken.
Maar omdat hij heeft besloten om naar een andere club te gaan, hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat hij niet meer presteert!
Wie denkt ie wel dat ie is ?
Wim Suurbier soms ?
Die won 3 EC-1.
Weg ermee.
quote:Tja Pienaar heeft dit seizoen nog geen wondere verricht in het Middenveld. Wat hij vorig jaar wel deed met name tijdens de Champions League!!! Dat is wel jammer, maar misschien heeft hij nog niet echt de mogelijkheid gehad om te kunnen presteren als vorig jaar.
Op dinsdag 2 december 2003 21:07 schreef Pirres het volgende:
Ik vind persoonlijk Pienaar niet zo super goed eigenlijk! Hij gaat mij veel te snel liggen. Daar kan ik me heel erg aan irriteren. Hij doet het op de momenten dat het niet moet juist!!! Daar hekel ik hem aan maar goed!!Even over Johnny Heitinga die jongen kan voetballen oei! Shevchenko had die bijv. in z'n zak zitten!!
Die gast wordt nog is een paar miljoentjes waard voor AFC AJAX!!!
quote:Mooi gesproken Sugarnieuws ik vind dat je gelijk heb. Hij is iets te licht vind ik!! Wesley Sneijder moet daar blijven. ik heb niet voor jan doedel een shirt laten bedrukken met zijn naam!!!
Op dinsdag 2 december 2003 21:25 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Tja Pienaar heeft dit seizoen nog geen wondere verricht in het Middenveld. Wat hij vorig jaar wel deed met name tijdens de Champions League!!! Dat is wel jammer, maar misschien heeft hij nog niet echt de mogelijkheid gehad om te kunnen presteren als vorig jaar.
Maar hebben ze wel meer tijd om voortebereiden voor Club Brugge
quote:Ja Pirres die staat er inderdaad mooi op! Trouwens al een beetje zin in Ajax - Nac ik wel!
Op dinsdag 2 december 2003 21:28 schreef Pirres het volgende:[..]
Mooi gesproken Sugarnieuws ik vind dat je gelijk heb. Hij is iets te licht vind ik!! Wesley Sneijder moet daar blijven. ik heb niet voor jan doedel een shirt laten bedrukken met zijn naam!!!
Wesley Sneijder heeft inderdaad zijn plaatjes bewezen in de selectie.
Als dit zo kan blijven heeft hij nog een glansrijke carriere voor de boeg, wat pienaar betreft heb je wel gelijk dat hij te licht is. Hij is niet iemand waar je bang van wordt al komt hij met de bal op je af. Misschien is zijn techniek wel goed, maar het draait ook om mimiek!
quote:Pienaar zal ons binnenkort weer verrassen met een meesterpartij, dat weet ik zeker
Op dinsdag 2 december 2003 21:28 schreef Pirres het volgende:[..]
Mooi gesproken Sugarnieuws ik vind dat je gelijk heb. Hij is iets te licht vind ik!! Wesley Sneijder moet daar blijven. ik heb niet voor jan doedel een shirt laten bedrukken met zijn naam!!!
quote:Van Sneijder en Mitea schrik ik niet hoor.
Op dinsdag 2 december 2003 21:31 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Ja Pirres die staat er inderdaad mooi op! Trouwens al een beetje zin in Ajax - Nac ik wel!
Wesley Sneijder heeft inderdaad zijn plaatjes bewezen in de selectie.
![]()
Als dit zo kan blijven heeft hij nog een glansrijke carriere voor de boeg, wat pienaar betreft heb je wel gelijk dat hij te licht is. Hij is niet iemand waar je bang van wordt al komt hij met de bal op je af. Misschien is zijn techniek wel goed, maar het draait ook om mimiek!
Aan het publiek en aan de tegenstander! Het is belangrijk om de druk hoog te houden. En met hem lukt dat!
We zullen het snel weten!
quote:Misschien straks in Amsterdam:
Op dinsdag 2 december 2003 22:34 schreef SCH het volgende:
Nog iets te rellen hier???![]()
quote:Verkapte open sollicitatie? Laat maar komen, in plaats van die Uche!
Denneboom: 'Ik kan veel beter dan Soetaers'
2/12/2003 23:41Gebrek aan zelfvertrouwen kan hem zeker niet worden ontzegd. 'Wat Tom Soetaers bij Ajax laat zien, kan ik veel beter', zegt Romano Dennboom deze week in Voetbal International.
De aanvaller van Willem II verhaalt onder meer uitgebreid over het moment dat hij bij SC Heerenveen aan de kant werd geschoven door trainer Foppe de Haan. 'Ik snapte het niet', aldus Denneboiom. 'Ik speelde vorig jaar 33 competitiewedstrijden, draaide lekker, en nu was het opeens over. Het kwam keihard aan. Ik ben naar huis gegaan, de tranen stonden in mijn ogen.'De spits weet dat de zaken nu anders zal moeten aanpakken. 'Ik moet leven voor het voetbal, anders komt het niet meer goed', aldus de kersverse tricolore. Het gehele interview met Romano Denneboom vind je in de nieuwe VI, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud van nummer 49
Bron: VI
quote:Denneboom vind ik nou niet van het Ajax niveau, doe dan maar die Uche. Ik weet niet hoe goed die is, maar ik heb vertrouwen in de Ajax scouts.
Op woensdag 3 december 2003 00:49 schreef twi het volgende:[..]
Misschien straks in Amsterdam:
[..]Verkapte open sollicitatie? Laat maar komen, in plaats van die Uche!
quote:
Op woensdag 3 december 2003 00:52 schreef Qi het volgende:[..]
Denneboom vind ik nou niet van het Ajax niveau, doe dan maar die Uche. Ik weet niet hoe goed die is, maar ik heb vertrouwen in de Ajax scouts.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 01:14 schreef twi het volgende:
Nouja, gelijk oversteken: Soetaers naar Willem II, Denneboom naar Ajax
quote:omdat van Gaal de enige arrogante kwal is die nog mist in de selectie!
Op woensdag 3 december 2003 02:16 schreef Speed1971 het volgende:
Het zal op den duur gewoon weer 3-4-3 gaan worden. Waarom denk je dat van Gaal als TD is gehaald
quote:Zei ik WIllem II? Oh, ik bedoelde natuurlijk Heerenveen
Op woensdag 3 december 2003 01:28 schreef Fulton het volgende:[..]
![]()
Denneboom is nog gewoon van Heerenveen hoor
quote:Uit welke goot kom jij gelopen zeg? Ik heb je nog nooit gezien in VBL en gisteren en vandaag 'spring' je er ineens uit met die zutposts van je.Voor 't eerst ongesteld ofzo?
Op woensdag 3 december 2003 09:19 schreef rattaplan het volgende:[..]
omdat van Gaal de enige arrogante kwal is die nog mist in de selectie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |