abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15088639
Stelletje debielen

Zoiets kan ook alleen maar in het ajax topic

dinsdag 2 december 2003 @ 14:17:07 #52
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15088684
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:08 schreef SCH het volgende:
Jezus - wat een lompe opmerkingen hier

Die man is nu de voorzitter, hij is nog niet eens begraven maar stelletje horkerige voetbaldwazen willen graag over het lijk heen spelen

Lekker voor de familie, en de rest.

pi_15088720
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Slecht puntje want het is geen vergelijking - basta.

Het gaat beiden over uitstellen van wedstrijden, lijkt me dat het dan wel over hetzelfde gaat he. Denk dat Utrecht meer in het gelijk staat dan Roda, maar het gaat om het overlijden van een voorzitter van Roda en de KNVB zou het niet durven dezelfde fout als met Twente ooit te maken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_15088736
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:15 schreef Fulton het volgende:
Stelletje debielen

Zoiets kan ook alleen maar in het ajax topic

Dan ga je naar je Heerenveen topic he
In Southern Sun
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:19:12 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15088758
Jongen, als Jaakke komt te overlijden dan wil ik ook gewoon door spelen hoor. Ik kan het niet helpen als die gozer morgen onder een bus terecht komt. Dat de manier van overlijden van de voorzitter van Roda gewoon zeer triest is, en ik heb alle respect voor het rouwproces van de familie, dat staat vast.

Maar overleden is overleden. Ik zie geen reden om niet te spelen, behalve de moraalridderige opmerkingen van jou. Hij komt er niet door terug ofzo...

pi_15088766
Sommige reacties van mensen hier zijn echt onmenselijk, schaam je dat je Ajacied bent! Als onze voorzitter overlijdt dan spelen wij ook niet!... denk eerst na voor je reageert.
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_15088805
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:19 schreef twi het volgende:
Jongen, als Jaakke komt te overlijden dan wil ik ook gewoon door spelen hoor. Ik kan het niet helpen als die gozer morgen onder een bus terecht komt. Dat de manier van overlijden van de voorzitter van Roda gewoon zeer triest is, en ik heb alle respect voor het rouwproces van de familie, dat staat vast.

Maar overleden is overleden. Ik zie geen reden om niet te spelen, behalve de moraalridderige opmerkingen van jou. Hij komt er niet door terug ofzo...

Mee eens. Nou hebben we nog niet zoveel met Jaakke, dus veranderen we die naam even in Van Praag. Dan zou ik nog zeggen; spelen...
In Southern Sun
pi_15088860
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat beiden over uitstellen van wedstrijden, lijkt me dat het dan wel over hetzelfde gaat he. Denk dat Utrecht meer in het gelijk staat dan Roda, maar het gaat om het overlijden van een voorzitter van Roda en de KNVB zou het niet durven dezelfde fout als met Twente ooit te maken...

Het gaat om een overlijden. Dat is het verschil.
pi_15088873
De avondwake is op het zelfde moment als de wedstrijd.
Ik zou kunnen begrijpen dat er mensen van Roda naar die wake zouden willen. Of de begrafenis de volgende ochtend
Jullie niet? het wordt steeds dommer en dommer...
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:22:55 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15088909
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Mee eens. Nou hebben we nog niet zoveel met Jaakke, dus veranderen we die naam even in Van Praag. Dan zou ik nog zeggen; spelen...
Die durfde ik niet te noemen, want dan zou SCH zeggen dat 'ie niet meer in functie was, wat dus had betekend dat er gespeeld had mogen worden volgens hem

Maar dan zou ik nog zeggen, spelen.

pi_15088910
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En Roda zegt iets anders, dus gewoon normaal doen en respect opbrengen.
pi_15088927
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben je nou zo gevoelloos of loop je hier een beetje stoer te doen

Tjongejonge

Wat denk je zelf?

Natuurlijk is het op zijn zachtst gezegd heel vervelend voor de familie en directe vriendenkring.
Maar ik vind het nogal ver gaan om zo n wedstrijd uit te stellen dan. En niet in de laatste plaats vanwege het FC Utrecht verhaal. Zij hadden wat mij betreft betere redenen om om uitstel te verzoeken dan Roda. Dat jij dat appels met peren vergelijken vindt is jou mening.

Maar profvoetbal is gewoon zakelijk, hard enz. enz. Als er een speler zou zijn te komen overlijden vind ik het een ander verhaal. De voorzitter is overleden, heel vervelend maar dat is net zo vervelend als dat de toiletjuffrouw zou zijn overleden en daar wordt zo n wedstrijd niet voor uitgesteld. Kijk dat is respectloos.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_15088934
Inderdaad, en dan uit respect voor de overleden voorzitter alles geven wat je hebt en koste wat het kost winnen. Daar betuig je meer respect mee dan door niet te spelen. Maar nogmaals, als de betrokken partij er echt veel moeite mee heeft dan zou zo'n wedstrijd van mijn niet door hoeven gaan, maar zelf zou ik er geen moeite mee hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 02-12-2003 14:24]

dinsdag 2 december 2003 @ 14:23:58 #64
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15088950
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:19 schreef Damzzz het volgende:
schaam je dat je Ajacied bent!
ALways proud!

dinsdag 2 december 2003 @ 14:23:59 #65
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15088951
RJC vraagt aan, Ajax gaat akkoord met verplaatsing. Kwestie van fatsoen en respect.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_15088962
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:22 schreef SCH het volgende:

[..]

En Roda zegt iets anders, dus gewoon normaal doen en respect opbrengen.

Ik doe normaal, heb alleen een andere mening dan jou. Dus doe ik nu abnormaal?
In Southern Sun
pi_15088975
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:23 schreef popolon het volgende:
RJC vraagt aan, Ajax gaat akkoord met verplaatsing. Kwestie van fatsoen en respect.

De club heeft meer fatsoen dan sommige users hier, mijn bek valt echt open. Wat een lompheid - ongelooflijk.
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:25:52 #68
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15089008
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:24 schreef SCH het volgende:

[..]

De club heeft meer fatsoen dan sommige users hier, mijn bek valt echt open. Wat een lompheid - ongelooflijk.

Mjah, de vrouwelijke kant bezitten we niet allemaal....doeeeeeg
pi_15089020
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:22 schreef Fulton het volgende:
Ik zou kunnen begrijpen dat er mensen van Roda naar die wake zouden willen. Of de begrafenis de volgende ochtend
Waarom is die wedstrijd nou uitgesteld, omdat de voorzitter is overleden of omdat die avondwake dan is?
In Southern Sun
pi_15089021
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik doe normaal, heb alleen een andere mening dan jou. Dus doe ik nu abnormaal?

Als je op de avond van de condoleance of begrafenis, een voetbalwedstrijd belangrijker vindt, dat vind ik vrij abnormaal.
pi_15089023
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:23 schreef Speed1971 het volgende:
Als er een speler zou zijn te komen overlijden vind ik het een ander verhaal.
Foe rings a bell?
Ik vind trouwens ook doorspelen. Laat die spelers maar een mooi gebaar maken door te winnen van Ajax
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_15089037
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:22 schreef Fulton het volgende:
Waarom is die wedstrijd nou uitgesteld, omdat de voorzitter is overleden of omdat die avondwake dan is? En waarom zou je de zaterdagmorgen na een wedstrijd niet naar de begrafenis kunnen?
In Southern Sun
  dinsdag 2 december 2003 @ 14:27:12 #73
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15089050
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:23 schreef popolon het volgende:

Klopt, als het gewoon afgestemd is met AJAX en deze gaat accoord, geen probleem.
pi_15089058
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Mjah, de vrouwelijke kant bezitten we niet allemaal....doeeeeeg

Respect is vrouwelijk?
pi_15089065
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je op de avond van de condoleance of begrafenis, een voetbalwedstrijd belangrijker vindt, dat vind ik vrij abnormaal.

Ho SCH daar ging het je helemaal niet om. Het ging je om het uberhaupt overlijden van die man. Niet terug krabbelen.
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')