Status: af en toe een kuch
Al vier dagen met koorts in bed, gaat nu langzaam beter.
Mn huisgenoten worden alleen gek van mn gehoest, en ik geloof dat dr ook al een paar aangestoken zijn.
Mijn ogen zitten nog steeds half dicht, ook dat wordt niet beter...

Ow, en die wallen komen volgens mij omdat ik te veel slaap
when does the hurting stops?
Gister in de stromende regen post gelopen, daarna nog een uur buiten in de regen gestaan. Dat zal me definitief de das hebben omgedaan. Voel me echt zwaar kut nu. Neem nog maar een paracetamolletje.
*zweten (denk koorts)
*keelpijn
*hoesten
*hoofdpijn
*pijn in al m'n gewrichten.....
Wat een verschrikking is dit... zelfs als ik gewoon stil in bed lig voel ik me nog beroerd, lig niet lekker, pijn in rug en benen... en nek.... en zo warm... *klaagklaagklaag*
En ik had me nog wel zo voorgenomen om niet ziek te worden dit jaar
Eerst zoon, toen vrouw, toen ik...
quote:ik heb precies dezelfde symptonen. Ik had 40 graden koorts, dat kwam steeds 's middags opzetten en 's nachts heb in mijn gezweet. Ik moest 2 keer mijn pyama vervangen omdat ze drijfnat waren. En ik had het NOG koud
Op zondag 14 december 2003 14:32 schreef Lotjeb het volgende:
pfew, ik mag ook meedoen in dit topic hoor...*zweten (denk koorts)
*keelpijn
*hoesten
*hoofdpijn
*pijn in al m'n gewrichten.....Wat een verschrikking is dit... zelfs als ik gewoon stil in bed lig voel ik me nog beroerd, lig niet lekker, pijn in rug en benen... en nek.... en zo warm... *klaagklaagklaag*
En nu de koorts weg is ben ik zwaar verkouden geworden
('t Is geen reclameboodschap hoor)
* hawaii gaat morgen maar weer gewoon werken, ben nuttiger dan dan thuis zitten fokken...
Ik ben gvd ook nog eens allergisch voor de meest-gebruikte anti-biotica, en dat is niet zo fijn... ![]()
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:42 schreef lovegrrl het volgende:[..]
je word juist ziek door die griepprik
is egt zo, heeft (bijna) iedereen
quote:ja ikke ik heb mijn vriend weer aan gestoken.
Op dinsdag 2 december 2003 10:36 schreef Sjwerver het volgende:
Bij mij is het sinds vorige week dinsdag al raak.- hoest
- loopneus
- slijm in keel
- hoofdpijnEn geen pijnstillertje helpt!
slapen helpt en tegen het flinke hoesten heb ik codeinefosaatMeer slachtoffers?
ik had het sinds woensdag toen ik wakker werd ik kon haast niet lopen van de pijn.die nacht ervoor heb ik harder gewerkt dan normaal.
donderdag de hele dag op bed liggen slapen, met moeite ben ik gaan werken, had barsten de koppijn keel pijn en zo nu en dan moest ik hoesten en kon moeilijk lopen.
vrijdag de dokter gebeld dat hij langs kon komen maar nee hoor want het heeeft nix met een hart ofzo te maken.dus zou ik eigelijk zelf naar de dokter toe moeten.Toen heb ik mijn verhaal uitgelegt en kreeg ik medicijnen mee om het hoesten te verminderen en het helpt ook echt.
de griep helpt bij mij ook goed tegen roken , maar ook tegen smaak stoffen,ik krijg maar moeilijk smaak te pakken als ik iets drink.
[Dit bericht is gewijzigd door bumberklevers op 20-12-2003 13:05]
quote:Hele domme vraag
Op zaterdag 20 december 2003 13:06 schreef bumberklevers het volgende:
wat moet je doen als je vriend buitenbewust zijn valt en hij moet naar het ziekenhuis rijd jij dan dan ook al heb je geen rijbewijs of wacht je op de ziekenauto?
quote:ik ben geen mietje!
Op zaterdag 20 december 2003 13:59 schreef FrankC het volgende:
Ziek zijn is voor mietjes
quote:Echt onzin, krijg die griepprik al jaren en ben er nooit ziek van geweest. Niemand die ik ken trouwens, en dat zijn er nogal wat......
Op dinsdag 2 december 2003 10:42 schreef lovegrrl het volgende:[..]
je word juist ziek door die griepprik
is egt zo, heeft (bijna) iedereen
ik ben ook ziek
loopneus, zere keel, steeds overgeven, alles draait.. koorts is gelukkig gedaald.. blehh ik verveel me
quote:Eén van de oorzaken van het syndroom van Guillan-Barré is de griepprik. (Google maar eens!)
Op zaterdag 20 december 2003 17:03 schreef Keo het volgende:[..]
Echt onzin, krijg die griepprik al jaren en ben er nooit ziek van geweest. Niemand die ik ken trouwens, en dat zijn er nogal wat......
- harde slijm op mijn strot / stemband
- lopende neus , schraal, rood
- griep, van binnen heel heet maar mijn lichaam is koud
- geen energie ! heb al 2 dagen geen oog dicht gedaan
- hoesten niezen, hoofdpijn
- heel veel slijm en sot
Beterschap aan iedereen !
weet iemand iets tegen de koorts?
ik wil douchen, is dat verstandig?
quote:Kleed je heel warm aan. Ga liggen op je bed. Kijk ff of je extra dekens kan vinden. Flink zweten (jaja, dat is niet makkelijk), en de volgende dag heb je geen koorts meer.
Op zaterdag 20 december 2003 18:10 schreef CyberRat het volgende:
weet iemand iets tegen de koorts?
quote:Als ik koorts heb, neem ik altijd een koude douche.
Op zondag 21 december 2003 02:56 schreef bumberklevers het volgende:
is het verstandig om te doche als koorts heb of heb gehad?
quote:Bij mij niet iig.
Op zondag 21 december 2003 03:05 schreef bumberklevers het volgende:
maar kan het niet erger worden ofzo als je koorts heb?
Correct me if I'm wrong! Ik ben maar een doodsimpele VWO'er
quote:dan de volgende dag begint het of pas na 2 dagen dat je last heb van spierpijn dat kan ook nog.
Op zondag 21 december 2003 03:15 schreef Biene het volgende:
*meldt*
Sinds gisteren zit alles dicht. Neus, oren, keel.
Nog geen koorts gehad, wel overal spierpijn. ik hoop dat het hierbij blijft. Ik ben vanavond maar aan de rode wijn gegaan, ik moet zeggen: ik voel me stukken beter. Nu morgen maar afwachten.
quote:De spierpijn komt volgens mij ook van het snoeien van een boom. Ik loop stage op een kinderdagverblijf, wat heb je gisteren gedaan? Nou gewoon, bomen snoeien.
Op zondag 21 december 2003 03:16 schreef bumberklevers het volgende:dan de volgende dag begint het of pas na 2 dagen dat je last heb van spierpijn dat kan ook nog.
Misschien moet ik nu maar eens gaan slapen.
mijn koorts lijkt verdwenen.. ik meet nu nog maar 37,84 graden
Ik heb wel een supermiddel voor dat slijm ontdekt; Fluimucil 600 Bruis.
Lost almost al het slijm op in al je holtes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |