En betreft het slapen, na een nachtje te zijn doorgetrokken kan ik aant eind van de dag helemaal niets meer.
[Dit bericht is gewijzigd door N1nj4 op 02-12-2003 10:15]
quote:Nee, ga wel de bossen in. Zit te denken rond de kerst, de meest ellendige tijd van het jaar. Ga dit samen met een vriendin van me doen.
Op dinsdag 2 december 2003 10:14 schreef haaahaha het volgende:
Interessant!
Ga je in dit topic een soort van dagboek bijhouden?
quote:livestream.
Op dinsdag 2 december 2003 10:14 schreef haaahaha het volgende:
Interessant!
Ga je in dit topic een soort van dagboek bijhouden?
ripper is a gangster...
Was toch vorige maand een engelse man die 30 dagen in een glazen kooi boven de Thames heeft gehangen zonder eten en drinken?
(waarom wil je men zoiets eigenlijk doen?)
Vooral met die eerste 2 aspecten moet je serieus rekening houden. Je lichaam is namelijk niet in staat om zichzelf warm te houden als jij 4 dagen zonder eten door de bossen zwerft.
quote:Maarreh.... is dat nu wel zo verstandig?
Op dinsdag 2 december 2003 10:17 schreef teknomist het volgende:
Experimenten
Of houdt zij een oogje in het zeil??
Aan slaapdeprivatie zou ik niet beginnen; daar zie ik het nut niet zo van in en de kans is groot dan je na twee nachten onthouding als een blok in slaap valt.
Vasten heeft als positief gevolg dat dit het lichaam volledig zuivert en dat je erna als herboren voelt.
quote:Ja en dat vind ik erg interessant.
Op dinsdag 2 december 2003 10:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Na 3 nachten niet slapen heb je de kans dat je even mentaal gek bent.
En nee, dat is géén gelul. Je lichaam kan er gewoon niet tegen.
quote:Aha 3 keer raden wat je gaat doen
Op dinsdag 2 december 2003 10:15 schreef Rulin het volgende:[..]
Nee, ga wel de bossen in. Zit te denken rond de kerst, de meest ellendige tijd van het jaar. Ga dit samen met een vriendin van me doen.
*foei*
quote:Ik denk dat dit veel leuker is. Bovendien is dat experiment laatst al uitgevoerd door een vriend van me
Op dinsdag 2 december 2003 10:36 schreef PDOA het volgende:
Als je nou eens vier dagen achter elkaar alle drugs die er zijn tot je neemt, a la Fear & Loathing? Dat is pas interessant... (en je hebt gelijk een best-seller en een mogelijke sequel)
quote:Mmm, je neemt je vriendin toch mee...?
Op dinsdag 2 december 2003 10:38 schreef Rulin het volgende:[..]
Ik denk dat dit veel leuker is. Bovendien is dat experiment laatst al uitgevoerd door een vriend van me
Ik ben zelf niet meer in to drugs, ik probeer liever op een natuurlijke manier mijn trips te krijgen.
Dus dat wordt vier dagen aan 1 stuk doornueken, staat dat al in het GBoR?
Ik dronk vrijwel alleen mineraalwater en af en toe Hero fruitontbijt (die vruchtesap). Meest interessante vond ik toch wel dat je tijdsbesef heel "vreemd" wordt. Je maakt dag en nacht continu mee, da's best apart.
Ik begrijp niet dat je dit wilt doen met deze kou. Lijkt me gewoon niet verstandig als je lichaam er niet aan gewend is, je lichaam zal nu toch meer energie moeten verbranden ivm kou. Succes iig, vergeet je mobieltje niet in geval van nood.
quote:Ik vind het best een origineel idee. En het is waarschijnlijk ook niet bedoeld voor de gezelligheid al kan t volgensmij heel gezellig zijn als je het met meerdere mensen doet.
Op dinsdag 2 december 2003 10:38 schreef piertje2 het volgende:
Gezellig met zijn 2tjes even 4 dagen niet eten drinken slapen, wat een leuke ideen heb jij om vrije tijd door te brengen zeg
quote:Da's toch heel wat anders. Waarom kan er nou nooit eens normaal gereageerd worden op iemand die eens wat anders is/gedraagt dan de doorsnee mens. Altijd weer die kutopmerkingen bah.
Op dinsdag 2 december 2003 13:14 schreef jagermeister1 het volgende:
Waarom laat je jezelf niet door je vriendin invriezen en dan na 3 maanden ontdooien ofzo?
quote:Waarom geef jij je dan niet op? Lekker met zijn drieen zitten kleumen in een krappe tent in een eng donker bos zonder voedsel.
Op dinsdag 2 december 2003 12:48 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ik vind het best een origineel idee. En het is waarschijnlijk ook niet bedoeld voor de gezelligheid al kan t volgensmij heel gezellig zijn als je het met meerdere mensen doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |