Persoonlijk vind ik m veel beter, relaxter en rustiger dan de vorige cd. Heb m gisteren binnen gehaald en hij is goed
Wie heeft em al gehoord en wat vinden jullie ervan??
[Dit bericht is gewijzigd door Timo20 op 01-12-2003 23:12]
=edit= nu issie weg?!
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 01-12-2003 23:04]
quote:sorry volges mij heb ik m nu verwijderd hoop ik
Op maandag 1 december 2003 23:04 schreef vosss het volgende:
alicia is leuk ja, maar ik word minder vrolijk van die pop-up!=edit=
nu issie weg?!
quote:Hij is idd weg nu ja
Op maandag 1 december 2003 23:05 schreef Timo20 het volgende:[..]
sorry volges mij heb ik m nu verwijderd hoop ik
Ik ben ook wel benieuwd, morgen ofzo ff luisteren
quote:Ik heb 'm gehoord. Ik vindt "You Don't Know My Name" echt heel erg goed, het bevat die ouderwetse 70's sfeer.
Op maandag 1 december 2003 23:03 schreef Timo20 het volgende:
Daar is ie dan, t nieuwe album van Alicia Keys .Eindelijk!! Na "Songs In A Minor" is dit haar 2e cd.
Persoonlijk vind ik m veel beter, relaxter en rustiger dan de vorige cd. Heb m gisteren binnen gehaald en hij is goed![]()
Wie heeft em al gehoord en wat vinden jullie ervan??
Maar de rest van het album vindt ik niet echt goed. Het neigt een beetje naar die standaard R&B die je tegenwoordig overal hoort. Ik had meer verwacht, zeker na het horen van YDKMN. Het is niet slecht, maar ook niet bijzonder. En er staat een nummer op dat ik teveel op Fallin' vindt lijken, weet alleen niet zo gauw hoe hij heet. Maar misschien moet het album nog groeien bij mij.
[Dit bericht is gewijzigd door OutKast op 01-12-2003 23:10]
Ik ben blij dat het zo lang heeft geduurd voordat er weer een album kwam, want ik vind deze erg lekker. Ik ben het wel met Outkast eens, YDKMN springt er helemaal uit door de heerlijke ouderwetse sound.
Het eerste nummer makes me shiver overigens met de beat en de piano.
De site van Alicia is trouwens ook een mooie:
http://www.aliciakeys.net/
Ben vorige maand ook bij haar BNN Popsecret optreden geweest en dat was echt super! Wat een stem....kippevel!
quote:Wat is dat? BNN Popsecret?
Op zaterdag 6 december 2003 22:59 schreef Minnie_ het volgende:
Ik heb 'm besteldBen vorige maand ook bij haar BNN Popsecret optreden geweest en dat was echt super! Wat een stem....kippevel!
Ik denk dat ik de nieuwe cd ook wel wil ja, mooi nr, dat You don't know my name.
quote:BNN organiseert om de zoveel tijd een showcase; deze keer was het met Alicia Keys en de keren daarvoor was het met Live en Robbie Wiliams. Via het BNN-forum (en vast nog wel via een andere manier) kon je kaarten winnen.
Op dinsdag 9 december 2003 23:31 schreef Leila het volgende:[..]
Wat is dat? BNN Popsecret?
Ik denk dat ik de nieuwe cd ook wel wil ja, mooi nr, dat You don't know my name.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |