gewoon bij de gemm juwelier binnenstappen en naar de trouwcatalogus vragen
hier in de kinkerstraat bij Nusselein hebben ze dat boek wel.
juweliers hebben enorme marges op hun waar. daardoor valt er altijd wat te regelen. eerst kijken wat je wilt, desnoods bij 2 of 3 zaken en dan onderhandelen. als je al een tijdje binnen bent willen ze graag verkopen!!
LIF
quote:Moet niet, maar ik vind het toch wel mooi...
Op maandag 1 december 2003 22:32 schreef Angeles het volgende:
Moet een trouwring eigenlijk van goud zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 01-12-2003 22:36]
quote:Okee. Ik draag bijna altijd zilveren sieraden, maar je ziet bijna altijd alleen maar gouden trouwringen.
Op maandag 1 december 2003 22:33 schreef tijn.online het volgende:Moet niet, maar ik vind het toch wel mooi...
quote:Tsja, over smaak valt niet te twisten hè?
Op maandag 1 december 2003 22:35 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Platina is mooier met eventueel een beetje goud.
Succes!
quote:Nee, je hoeft niet per se voor goud te gaan. Alleen ken ik toevallig iemand die een jaar of acht geleden heeft gekozen voor een bloedmooie zilveren design ring met kristal en weet ik veel wat: het zag er erg mooi uit. Nu heeft ze alleen spijt: het wordt echt nooit als trouwring herkend, en dat vind ze erg jammer!
Op maandag 1 december 2003 22:35 schreef Angeles het volgende:[..]
Okee. Ik draag bijna altijd zilveren sieraden, maar je ziet bijna altijd alleen maar gouden trouwringen.
TS: die gladde ringen varieren tussen de 25 en 250 euro per stuk. Bedenk je wel dat zo'n ring je hele leven meemoet en dat kan best lang zijn . Het is dus misschien te overwegen je ringen bij een goede, dure juwelier te kopen...
Wil je het adres moet je me even mailen, ik denk niet dat de smid blij is als zijn adres over het net gaat.
Succes!
ik heb pas mijn verlovingsring besteld , maar die is ¤7888 , maar trouwringen zijn veel goedkoper.
¤2999 voor 1 setje. ( 2 ringen)
tis maar net hoeveel je uit wil geven idd.
quote:Jemig, belachelijk duur!!
Op woensdag 3 december 2003 09:14 schreef YebCar het volgende:
verlovingsring of trouwring?
ik heb pas mijn verlovingsring besteld , maar die is ¤7888 , maar trouwringen zijn veel goedkoper.
¤2999 voor 1 setje. ( 2 ringen)tis maar net hoeveel je uit wil geven idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |