yamyam, het komt wel goed!
Maar goed, wacht maar totdat je een keer echt boter geil bent. durf te wedden dat het je dan weinig meer uitmaakt.
quote:* Unknown_Drunk is dat helemaal met je eens
Op dinsdag 2 december 2003 15:26 schreef LuVyA het volgende:[..]
Sex is 1 van de lekkerste dingen die er is
EN Yamyam (ik hoop dat ik het goed schrijf) als jij van mening ben dat jij orale vormen van sexueel contact vies vind is dat jouw mening en heeft een ander dat maar te accepteren.
Met vr. Groet,
The PhibMaister
quote:Phibbeldebibbelmeester1976-wijsheid; als iemand veel over sex wil praten, dan moet ie dat zeker doen, en dan hebben anderen dat maar te accepteren.
Op dinsdag 2 december 2003 18:59 schreef Phibian1976 het volgende:
Sex is lekker alleen word er te veel over gepraat.....EN Yamyam (ik hoop dat ik het goed schrijf) als jij van mening ben dat jij orale vormen van sexueel contact vies vind is dat jouw mening en heeft een ander dat maar te accepteren.
Met vr. Groet,
The PhibMaister
quote:Ja echt, vooral toen ze dat kort kapseltje had. Lekkerrrrrrrrrr.
Op dinsdag 2 december 2003 20:32 schreef AtomicDog het volgende:[..]
we hebben drie dingen gemeen: Drente, 1976 en ik vind Angela ook een lekker wijf
quote:fijn dat je de essentie weer eens goed oppakte
Op dinsdag 2 december 2003 20:38 schreef Phibian1976 het volgende:[..]
Ja echt, vooral toen ze dat kort kapseltje had. Lekkerrrrrrrrrr.
quote:Ik herken er wel wat in ja.
Op maandag 1 december 2003 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Tja...Ik heb verder geen smetvrees hoor, en er zijn mensen die zeggen dat t allemaal niks meer uitmaakt als je maar geil genoeg bent (dan word ik zeker niet geil genoeg?) maar ik vind seks maar vies. Oke, het voelt soms wel lekker, maar eigenlijk moet die piemel/kut niet in de buurt van mijn mond komen en tongzoenen als t even kan ook niet. Die dingen doe ik echt alleen maar voor andermans plezier.
. Ik snap ook niet goed hoe mensen het leuk kunnen vinden om bij iemand anders iets te doen. Bah, daar geniet je zelf toch niet van?
Ik heb nooit van mijn ouders ofzo meegekregen dat seks vies is en ik voel me ook niet schuldig na masturberen of iets dergelijks.
En nee, ik ben ook niet a-seksueel want ik voel zeker wel wat, en ik ben ook veel bezig met seks, altijd al geweest. Als klein kind experimenteerde ik erop los. Maar als die kinderen in de puberteit komen gaan die zweetklieren werken, de hele boel daarbeneden stinken, komt er overal haar; en dat zou dan bedoeld zijn om de ander seksueel op te winden mijn oma
.
En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu?en zijn er meer mensen zoals ik?
quote:Ik heb heel veel nare ervaringen maar geen van allen hebben ook maar iets te maken met seks.
Op dinsdag 2 december 2003 21:23 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ik herken er wel wat in ja.
Ook geen idee hoe dat komt, heb gewoon een normale opvoeding gehad.
Heb je misschien nare ervaringen? Dat zou mee kunnen spelen
Als je echt geil bent, is eigenlijk bijna niets te smerig en vind je alles lekker. Misschien ben je gewoon nog nooit echt bloedgeil geweest. Ik bedoel, als je iets 'wel lekker' vindt is dat wel iets anders dan 'bloedgeil zijn'.
quote:Ook nare ervaringen die niets met sex te maken hebben gehad kunnen van invloed zijn daarop. Een nare ervaring (of een heleboel zoals yamyam zegt) kan iemands doen, denken en visie op de wereld ingrijpend doen veranderen. Het kan bijvoorbeeld iemand een hele negatieve kijk op de wereld geven. Of een bepaalde afkeer tegen iets.
Op dinsdag 2 december 2003 21:48 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ik heb heel veel nare ervaringen maar geen van allen hebben ook maar iets te maken met seks.
Maar mijn mening verders is dat je te analystisch bezig bent op iets wat eigenlijk alleen gevoelsmatig goed te beleven valt
quote:Douchen.
Op dinsdag 2 december 2003 09:11 schreef erodome het volgende:[..]
Helemaal mee eens, laat die sappen maar stromen
TS,
Als je het echt vies vind, tja dan vind je dat.
Wat je evt eens kan proberen is samen douchen vooraf, daarna jezelf allebei lekker insmeren met een geurende olie en dan pas sex gaan hebben.
Door het insmeren met een(bodylotion met geur, of massageolie met geur ofzo) na het douchen heb je totaal geen last van zweetlucht(alhoewel dat na het douchen toch al niet vies is).
En het is ook nog eens leuk om te doen, elkaar lekker van boven tot onder insmeren, is een leuk begin voor sex.Ook je eigen sappen zijn dan gewoon lekker fris en niet penetrant.
Als je jezelf dan ook nogeens scheert dan heb je ook geen vervelende haren meer.En neem sex niet te serieus, het moet lol zijn....
Maar dan als slotopmerking: neem het vooral niet te serieus. Dude, hoe gaat dat lukken na vier uur voorbereiding!!
Serieus, dit soort uitgebreide acties doe je pas een eind in de relatie, je eerste wip gaat geheid niet zo uitgebreid, gepland of gesmeerd!
Maar hier rust een groot probleem: sex begint altijd met een beetje knuffelen, zoenen, friemelen, dat soort gedoe. Merk op dat in dat rijtje 'zoenen' een vrij centrale plaats inneemt! Het lijkt me verdraaid lastig om een normale relatie op te bouwen zonder zoenen. Hoe begin je aan de eerste (gezamelijke) sexuele activiteiten? Of simpeler nog, wat bepaalt het moment dat je 'officieel' een relatie hebt? Normaal is dat toch die eerste zoen achter het fietsenhok (of in de darkroom, onder de brug, in het zwembad, op het forum, whereever).
Kortom, hoe krijg en onderhoud je een relatie zonder zoenen?
Overigens moet ik toch echt even het misverstand uit de wereld helpen dat zoenen VIES is. Tenminste niet in een medisch of psychologische betekenis. Je mond is een enorme verzameling (goede!) bacterien die allerlei rare stoffen van buitenaf moeiteloos te lijf kunnen. Die paar 'slechte' bacterien uit andermans mond (waarvan de meeste trouwens vrijwel identiek zijn aan de jouwe, en dus positief) zijn in no-time verdelgd. Merk je niks van, is goed voor het immuunsysteem, en volkomen gezond. In psychologische termen kun je stellen dat het een van de oudste en meest verspreide (in antropologische zin) rituelen is om wederzijdse aantrekking te uitten. Het is een gevoelige en erg intieme daad, en wordt vaak zelfs als intiemer gezien dan sex zelfs (bv. hoeren of losbandige amerikaanse jongeren hebben vaak veel minder moeite met orale sex of neuken dan met zoenen).
Dus hoewel het medisch niet ongezond is, ligt jouw probleem wellicht meer psychologisch. Weet je zeker dat het een gevoel van vies is, en niet bv. dat er erg intiem wordt 'binnengedrongen', persoonlijker en moeilijker te negeren dan gewone sex?
iets anders interessants. Als mensen erg geil zijn hebben ze een veel hogere pijngrens. De visuele en auditieve waarneming wordt veel slechter en de aandacht is nauwelijks meer te leiden. Met andere woorden, als je echt (en dan bedoel ik ECHT) opgewonden raakt komen er allemaal feromonen vrij die je beoordeling flink beinvloeden. Net zoals pijn of waarneming zouden ook allerlei beoordelingen (van bv. 'vies') wel eens een stuk afgezwakt kunnen worden. Kortom, als je ooit de ware tegenkomt zou het weleens een stuk minder groot probleem zijn dan je nu denkt.
En trouwens, even voor de mensen van boven de 25, is er iets dat je je kan herinneren van wat je dacht op je 16e dat nu nog stand houdt?!?
quote:chocolade pasta helpt enorm jah
Op donderdag 4 december 2003 21:24 schreef JohnDoes het volgende:
mijn 1ste vriendin vroeg of ze me mocht pijpen...ik schrok me harstikke lam man...ik d8 dat ik daar eerst heel wat voor moest doen...niet dus...ze vond het schijnbaar wel lekker
quote:Sorry hoor, maar ligt het niet meer aan de persoonlijke higiene? Als het bij jouw beneden aan het stinken is kan ik je aanraden iets vaker te douchen. Het zelfde geldt voor je partner. Overtollig haar kan weggeschoren of gewaxed worden en ik wordt van een mooi steepje heel opgewonden
Maar als die kinderen in de puberteit komen gaan die zweetklieren werken, de hele boel daarbeneden stinken, komt er overal haar; en dat zou dan bedoeld zijn om de ander seksueel op te winden mijn oma
Ik zou zeggen. Wie zeurt en meurt, krijgt geen beurt.
[offtopic]
weeeh mijn eerste post
quote:Nou ik was t elke dag hoor.
Op vrijdag 5 december 2003 11:06 schreef Nitrogen het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ligt het niet meer aan de persoonlijke higiene? Als het bij jouw beneden aan het stinken is kan ik je aanraden iets vaker te douchen. Het zelfde geldt voor je partner. Overtollig haar kan weggeschoren of gewaxed worden en ik wordt van een mooi steepje heel opgewonden
mijn vriendin vindt het ook super als ik me geschoren heb (en dan bedoel ik niet alleen me gezicht). Samen douchen is heel erg aan te raden trouwens.... onder de douch kan je ook hele lekkere sex hebben
Ik zou zeggen. Wie zeurt en meurt, krijgt geen beurt.
[offtopic]
weeeh mijn eerste post
quote:juistem
Op maandag 1 december 2003 22:08 schreef Kaboutertje_X het volgende:
jij bent de enigste.Alleen het eten van de vleeswaren is niet bepaald lekker.
Maar het sap is wel gezond voor jou!
quote:Nou.... ligt eraan wat je bedoelt met "je ruikt toch echt wel wat". Ik kan wel wat ruiken, maar is dat vies? Zeep en deo etc ruik je ook, maar is niet per definitie vies. Maar je hebt wel gelijk dat het kan varieren, maar om echt te zeggen dat het vies is, nou nee.
Op vrijdag 5 december 2003 13:17 schreef Yamyam het volgende:[..]
Nou ik was t elke dag hoor.
Maar je ruikt toch echt wel wat, waar of niet?
Ik denk dat je toch toe zal moeten geven dat mensen nu eenmaal een eigen lichaamsgeur hebben. Als het over gaat van een geurtje hebben naar stinken, dan moet je je toch ff wassen, doe ik ook. Ik verwacht niet van m'n vriendin dat ze me pijpt als ik een stinkstok heb, dus zorg ik ervoor dat hij schoon en fris is
Jij hebt gewoon foute ervaringen gehad. Bijv 1 of andere boer gepijpt die nog de kloddertjes had laten zitten.
Wacht maar als een een verzorgd iemand tegen komt.
Trouwen mijn eerst meisje dat ik gebeft had stonk ook naar rotte mosselen. Ben ik toen vertrouwen verloren? Nee, al snel volgenden er hele lekkere
quote:Een geurtje draagt iedereen bij zich, dit geurtje is heel persoonlijk en het kan ook zijn dat je daar echt niet aan kan wennen.
Op vrijdag 5 december 2003 13:17 schreef Yamyam het volgende:[..]
Nou ik was t elke dag hoor.
Maar je ruikt toch echt wel wat, waar of niet?
Zoals ik nu al wat topics van je gelezen heb denk ik dat je gewoon een gebrek aan vertrouwen hebt. Sex is pas leuk en lekker als je de ander zonder voorwaarden gewoon vertrouwt, hierdoor zal je zelf ook veel ontspannender zijn en vallen dit soort "praktische" zaken ook minder op.
quote:Idd....
Op zondag 7 december 2003 13:45 schreef hollander172 het volgende:[..]
Een geurtje draagt iedereen bij zich, dit geurtje is heel persoonlijk en het kan ook zijn dat je daar echt niet aan kan wennen.
Zoals ik nu al wat topics van je gelezen heb denk ik dat je gewoon een gebrek aan vertrouwen hebt. Sex is pas leuk en lekker als je de ander zonder voorwaarden gewoon vertrouwt, hierdoor zal je zelf ook veel ontspannender zijn en vallen dit soort "praktische" zaken ook minder op.
Het is natuurlijk niet alleen een kwestie van de ander vertrouwen, het is voor een heel groot deel een kwestie van jezelf vertrouwen, van je goed voelen in je vel, niet te onzeker zijn over je lichaam en je geest...
Zelfvertrouwen en een goed zelfbeeld komen sexuele ervaringen alleen maar ten goede.
Ben je onzeker over je lichaam, onzeker over jezelf dan kan je jezelf niet lekker ontspannen en laten gaan en dat geeft vaak problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |