abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15082141
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:00 schreef Anjadepanja het volgende:

[..]

sorry, ik was dat halverwege m'n reactie alweer vergeten (had het trouwens nog ge-edit, want ik noemde je eerst 'suffanogwat' )

doh!

niw TS! hoe gaat het meestal in zijn gang bij jou dan? Want ik vraag me dan wel af hoe jij "het" doet. Je zegt dat je geen maagd bent, dus je moet wel wat te vertellen hebben daarover. Nee ben geen vies pervers ventje maar ik denk dat de jongen er niet echt happy van wordt alleen zijn leuten erin te mogen douwen. Beetje zoenen is toch wel leuk dan, anders ben je net zo een machine in mijn ogen........

If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
pi_15082143
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:50 schreef Anjadepanja het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat je dit alleen maar verteld omdat je er trots op bent. Je zeurt op iedereen, tikt overal smiley's tussendoor (als het echt een serieus probleem zou zijn, zou ik niet overal grapjes van gaan maken). In je fotoboek staat dat je van blote meisjes houdt, en je loopt maar al te trots te vertellen dat jij honderduit over sex praat op school, en de enige bent die dat serieus kan.

Maar goed, op zich wel mooi voor je, want ik denk dat het allemaal wel meevalt.

edit: het valt me overigens ook op dat je niet reageert op de weinige SERIEUZE reacties die hier door erodome en suppanogwat gegeven worden, maar alleen op de afzeikreacties. Waarom doe je dat dan? Als het een probleem is, ben je toch dankbaar met de goeie antwoorden die er komen?

Ik reageer met name op de afzeikreacties omdat ik me dan persoonlijk aangevallen voel en er wat op moet zeggen. De leuke reacties incasseer ik, neem ik in me op, en daar valt ook weinig op te reageren, of ik zou op elke leuke reactie bedankt moeten zeggen ofzo.

En trots ben ik niet. Helaas denken mensen snel dat ik probeer te pronken met van alles en nog wat omdat ik dingen niet voor mezelf houdt maar gewoon zeg.

pi_15082177
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Je kon YamYam nog niet?
Je hebt haar goed beschreven in ieder geval.

YY: Wat hij zei was heel terecht, en het feit dat je blote meisjes lekker vind maar sex vies is héél vreemd, zo niet onmogelijk.

Ik vind blote meisjes niet lekker, ik houd van naaktfotografie van met name mooie foto's van meisjes/vrouwen, die ik gewoon mooi vindt. Da's toch heel wat anders dan iemand bevredigen hoor.
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:12:44 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15082190
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Tja, ik weet ook niet waarom...

Ik denk dat je - hoe graag je wellicht ook zou willen - er gewoon nog niet aan toe bent.

Zoals iemand al zei: als je straks iemand tegenkomt waar je helemaal head over heals van raakt, denk ik dat je het mooie van 'vieze seks' wel zult ontdekken.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_15082228
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:10 schreef suppafl3xxa het volgende:

[..]

doh!

niw TS! hoe gaat het meestal in zijn gang bij jou dan? Want ik vraag me dan wel af hoe jij "het" doet. Je zegt dat je geen maagd bent, dus je moet wel wat te vertellen hebben daarover. Nee ben geen vies pervers ventje maar ik denk dat de jongen er niet echt happy van wordt alleen zijn leuten erin te mogen douwen. Beetje zoenen is toch wel leuk dan, anders ben je net zo een machine in mijn ogen........

Tja...de laatste tijd doe ik ff helemaal niks meer omdat ik er nu een beetje mee zit en over na zit te denken hoe dat dan verder moet. Maar daarvoor deed ik gewoon maar een beetje mee. Wil hij zoenen, tja, als t dan moet oke, maar ik probeer het wel te vermijden. Heb (nog) niet expliciet gezegd: Jongen je mag met me neuken, je mag knuffelen maar aan zoenen en pijpen doe ik niet.
pi_15082244
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je - hoe graag je wellicht ook zou willen - er gewoon nog niet aan toe bent.

Zoals iemand al zei: als je straks iemand tegenkomt waar je helemaal head over heals van raakt, denk ik dat je het mooie van 'vieze seks' wel zult ontdekken.

Ik denk het ook.
Alleen op een of andere vreemde wijze raakt die ander nooit zo verkikkerd op mij. En/of durf ik dan helemaal niks meer te doen/stappen te ondernemen (zoals nu bv het geval is) dus gebeurd er niks. Er zit dan zooooo'n groot ravijn voor mijn voeten en ik denk echt dat ik doodval als ik iemand ga aanspreken ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Yamyam op 02-12-2003 10:17]

dinsdag 2 december 2003 @ 10:16:37 #82
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15082268
Je kan ook op je rug liggen zonder dat je je mond hoeft te gebruiken.....
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:17:07 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15082277
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:14 schreef Yamyam het volgende:
Maar daarvoor deed ik gewoon maar een beetje mee. Wil hij zoenen, tja, als t dan moet oke, maar ik probeer het wel te vermijden. Heb (nog) niet expliciet gezegd: Jongen je mag met me neuken, je mag knuffelen maar aan zoenen en pijpen doe ik niet.
Vind dit een beetje erg verwrongen, hoor! Je mag met me neuken en knuffelen. Het is geen dienst die je bewijst, maar iets waar jij evenveel plezier aan zou moeten beleven.
Zet je seksleven even in de koelkast totdat je er aan toe bent!
pi_15082278
Quote uit fotoboek:

Ik voel me aangetrokken tot:
- blote meisjes/vrouwen

Nee, sorry.
Het staat zoals het er staat.
Ik kan nergens wat vinden wat met fotografie te maken heeft.

We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:18:41 #85
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15082314
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Quote uit fotoboek:

- blote meisjes/vrouwen

Nee, sorry.

Idd kheb het ook even bekeken en het staat er zekers....
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:19:26 #86
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15082329
Sex hoort vies te zijn . Als je het niet vies vindt, doe je het niet goed .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15082345
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vind dit een beetje erg verwrongen, hoor! Je mag met me neuken en knuffelen. Het is geen dienst die je bewijst, maar iets waar jij evenveel plezier aan zou moeten beleven.

Helemaal mee eens!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15082353
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Quote uit fotoboek:

- blote meisjes/vrouwen

Nee, sorry.

Mja, ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik vrouwen bloter veel mooier vindt dan mannen. Tis wat kort door de bocht gezegd, ik zit zelf meestal toch wat ingewikkelder in elkaar, maar goed. Tis nu toch duidelijk?
pi_15082371
Er staat aangetrokken tot. .
Niet, ik prefereer vrouwelijk naakt boven mannelijk naakt.

Maar goed, ik ga uit dit topic.
We willen niet teveel offtopic gaan hè .

.

We'll keep on whispering our mantras.
pi_15082424
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:15 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik denk het ook.
Alleen op een of andere vreemde wijze raakt die ander nooit zo verkikkerd op mij. En/of durf ik dan helemaal niks meer te doen/stappen te ondernemen (zoals nu bv het geval is) dus gebeurd er niks. Er zit dan zooooo'n groot ravijn voor mijn voeten en ik denk echt dat ik doodval als ik iemand ga aanspreken ofzo.

Dus je bent gewoon verlegen en preuts?
En eigenlijk is het niet zo vreemd dat die andere niet zo verkikkerd raakt op jou.... Als je niet wilt zoenen. Meeste mannen, zoals ik, worden dan onzeker over jou gevoelens en geloven dan niet meer in jou liefde. Zo simpel is het. Knuffelen is leuk en aardig maar een zoen enzo doet nog veel meer voor ons hartje.
En ook al komt het af en toe zo over. Wij willen ook wel knuffelen en zoenen, ipv gewoon rammen in een of andere meid als een machine.
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:24:08 #91
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15082430
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft inderdaad een erg klinische kijk op sex. Misschien wat te jong begonnen idd .

Sex wordt m.i. pas echt leuk en interessant als je al je remmingen los durft te gooien, en niet bang bent voor een beetje viespeukerij .

pi_15082472
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:23 schreef suppafl3xxa het volgende:
En eigenlijk is het niet zo vreemd dat die andere niet zo verkikkerd raakt op jou.... Als je niet wilt zoenen. Meeste mannen, zoals ik, worden dan onzeker over jou gevoelens en geloven dan niet meer in jou liefde. Zo simpel is het. Knuffelen is leuk en aardig maar een zoen enzo doet nog veel meer voor ons hartje.
En ook al komt het af en toe zo over. Wij willen ook wel knuffelen en zoenen, ipv gewoon rammen in een of andere meid als een machine.
Ik begrijp ook niet dat ze het raar vindt dat er (nog) niemand is die van haar houdt. En alsnog, je bent pas 16 meid. Kom op!
Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_15082476
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:20 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Mja, ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik vrouwen bloter veel mooier vindt dan mannen. Tis wat kort door de bocht gezegd, ik zit zelf meestal toch wat ingewikkelder in elkaar, maar goed. Tis nu toch duidelijk?

Het is hardstikke duidelijk.

dinsdag 2 december 2003 @ 10:28:33 #94
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15082519
Voordat je je afvraagt hoe vies het wel niet zou kunnen worden (of zijn )
(het seksen etc.)

Zou ik eerst maar eens iemand vinden waar je wat voor voelt. En dan zou het ook nog eens handig zijn als diegene wat voor jou zou voelen. Daarna niet meteen het bed induiken en tekeer gaan maar gewoon in je eigen tempo rustig je grenzen verkennen en dan is er geen enkel probleem

Kom nou zeg, je kijk op sex is wel heel erg abstract vind ik.

uitslapen - eten - dod - sex
pi_15082532
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:23 schreef suppafl3xxa het volgende:

[..]

Dus je bent gewoon verlegen en preuts?

Tot dat zoenen en knuffelen komen we uberhaupt niet, meestal zeg ik diegene niet eens gedag. want dat durf ik dus al niet.
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:29:47 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15082558
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:24 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ze heeft inderdaad een erg klinische kijk op sex. Misschien wat te jong begonnen idd .

Sex wordt m.i. pas echt leuk en interessant als je al je remmingen los durft te gooien, en niet bang bent voor een beetje viespeukerij .

Was ook jong toen ik mijn eerste seksuele ervaring had, maar ging er pas echt van genieten toen ik een jaar of 17 was en stapelgek op mijn toenmalige vriendje. Moet toegeven dat ook ik daarvoor het meer als een bijkomend iets zag.

Maar als je eenmaal 'zover' bent, durf je idd ook experimenteren in bed, durf je ook uit te komen voor wat jij wilt en leer je jezelf en je likes en dislikes kennen.

pi_15082576
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:29 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Tot dat zoenen en knuffelen komen we uberhaupt niet, meestal zeg ik diegene niet eens gedag. want dat durf ik dus al niet.

Dan begin daar eerst eens aan te werken poppekontje, en laat die sex nog maar ff voor wat het is.
pi_15082623
Je bent 16. Statistisch gezien zou je al geneukt moeten hebben als vrouw zijnde!
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:32:57 #99
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15082632
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:29 schreef Copycat het volgende:
Was ook jong toen ik mijn eerste seksuele ervaring had, maar ging er pas echt van genieten toen ik een jaar of 17 was en stapelgek op mijn toenmalige vriendje. Moet toegeven dat ook ik daarvoor het meer als een bijkomend iets zag.
Dat zei m'n ex ook altijd. Met d'r eerdere vriendjes deed ze het meer omdat het 'erbij hoorde', bij mij kwam ze pas echt los. En leerde ze dat een beetje vunzigheid best geil kan zijn .
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:34:39 #100
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15082684
Wanneer je er echt klaar voor bent: Hoe viezer hoe beter

Nou ja meestal dan

uitslapen - eten - dod - sex
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: