abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15074926
edit: offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:24]

Kennis is macht, maar alles weten maakt niet gelukkig
  maandag 1 december 2003 @ 22:51:24 #52
75627 nogiemand
onder niemand
pi_15075040

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:50]

too drunk to fok!
pi_15075146

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:51]

pi_15075157
Waarom wordt er zo nega gereageerd hierop?
snap ik niet alsof iedereen zich aangesproken voelt ofzo?
Nou en?
zucht
pi_15075203
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:54 schreef AngelWings het volgende:
Waarom wordt er zo nega gereageerd hierop?
snap ik niet alsof iedereen zich aangesproken voelt ofzo?
Nou en?
Hoe bedoel je? Er zijn meerdere topics in deze topic....
pi_15077078
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Tja...

-Heel verhaal-
En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu? en zijn er meer mensen zoals ik?

Dan zal ik maar degene zijn die ontopic gaat.
Ik kan het me wel voorstellen dat je orale seks vies vindt, t'is allemaal in de buurt van van organen die afvalstoffen afscheiden en tongzoenen is het wisselen van een mondvol speeksel met bacterien.

Je gaf wel aan dat je het neuken zelf wel lekker vindt, maar het gedoe daaromheen maar niks vindt oftewel je bent de eerste vrouw die niet van voorspel houdt

pi_15077204
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:52 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

Ik kan het me wel voorstellen dat je orale seks vies vindt, t'is allemaal in de buurt van van organen die afvalstoffen afscheiden en tongzoenen is het wisselen van een mondvol speeksel met bacterien.

Je gaf wel aan dat je het neuken zelf wel lekker vindt, maar het gedoe daaromheen maar niks vindt oftewel je bent de eerste vrouw die niet van voorspel houdt

Je kunt ook eerst ff lekker samen douchen.....

Trouwens ik hou overal van...
vaginaal
oraal
anaal

Vind het allemaal wel okee.....

pi_15077340
Een vriendin van mij heeft dat ook!
Die rent al gillend weg bij het zien van een sexfilm en als we het over sex hebben vraagt ze of we het niet ergens anders over kunnen hebben....

Naja niet iedereen hoeft sex oke te vinden toch?
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee

pi_15077455
ik vind sex niet echt walgelijk, het is alleen maar erg lelijk (erotiek kan dan wel weer mooi zijn)
Maar das weer wat anders
pi_15077494
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Tja...

En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu? en zijn er meer mensen zoals ik?

Gewoon iemand vinden waarbij je niet gedwongen voelt, dan komt het plezier vanzelf
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
pi_15081080
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:57 schreef Phibian1976 het volgende:

[..]

Je kunt ook eerst ff lekker samen douchen.....

Trouwens ik hou overal van...
vaginaal
oraal
anaal

Vind het allemaal wel okee.....

oor-aal
nasaal

ff serieus
heb me ff bijgelezen. Er waren wel een heleboel verschillende meningen. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je het vies vindt. Vooral het pijpen en beffen verhaal is bij veel mensen nog echt not done. Ze vinden het vies en stinken en volgens hun helpt het wassen niet. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Maar dat je het tongzoenen vies vind
Ik weet niet wat voor mensen jij gezoend hebt
* ziet een gozer met maar een paar tanden en met iedere adem stoot ie een groene walm uit
Over het algemeen lijkt het me gewoon een reeks slechte ervaringen waarop deze mening naar voren komt. Misschien dat je een beetje gepushed bent of gedwongen tot bepaalde dingen die jij niet echt lekker vond of je echt prettig voelde om te doen en dat je er daardoor een afkeer hebt gekregen daartegen. Maar goed ik kan dat niet weten.
Het lijkt daarop in ieder geval.

Ik weet nog goed dat ik op die leeftijd het beffen ook vies vond. Daar ben ik echt wel op terug gekomen. Gewoon een vent zoeken dus met een goede verzorging die elke dag zich eigen douched en ook "achter zijn oren wast"
komt het vast wel goed!

If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
pi_15081132
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Voor mij persoonlijk geld: hoe viezer de sex, des te beter de ervaring.

maar dit kan ook aan mij liggen natuurlijk.........

Helemaal mee eens, laat die sappen maar stromen

TS,
Als je het echt vies vind, tja dan vind je dat.
Wat je evt eens kan proberen is samen douchen vooraf, daarna jezelf allebei lekker insmeren met een geurende olie en dan pas sex gaan hebben.
Door het insmeren met een(bodylotion met geur, of massageolie met geur ofzo) na het douchen heb je totaal geen last van zweetlucht(alhoewel dat na het douchen toch al niet vies is).
En het is ook nog eens leuk om te doen, elkaar lekker van boven tot onder insmeren, is een leuk begin voor sex.

Ook je eigen sappen zijn dan gewoon lekker fris en niet penetrant.
Als je jezelf dan ook nogeens scheert dan heb je ook geen vervelende haren meer.

En neem sex niet te serieus, het moet lol zijn....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15081192
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
pi_15081307
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, laat die sappen maar stromen

TS,
Als je het echt vies vind, tja dan vind je dat.
Wat je evt eens kan proberen is samen douchen vooraf, daarna jezelf allebei lekker insmeren met een geurende olie en dan pas sex gaan hebben.
Door het insmeren met een(bodylotion met geur, of massageolie met geur ofzo) na het douchen heb je totaal geen last van zweetlucht(alhoewel dat na het douchen toch al niet vies is).
En het is ook nog eens leuk om te doen, elkaar lekker van boven tot onder insmeren, is een leuk begin voor sex.

Ook je eigen sappen zijn dan gewoon lekker fris en niet penetrant.
Als je jezelf dan ook nogeens scheert dan heb je ook geen vervelende haren meer.

En neem sex niet te serieus, het moet lol zijn....

luister naar de expert!
If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
pi_15081447
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:15 schreef pijn het volgende:
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Niets raars aan....

TS,

Laat je iig niet leiden door wat andere vinden en denken.
Dat andere het normaal vinden dat iedereen maar oraal doet enzo heb jij helemaal niets mee te maken...

Je moet niets doen waar je niet achter staat, niets doen wat je niet leuk vind.
Ook al doet de hele wereld het wel, als jij het niets vind dan doen ze het maar lekker zelf en jij niet...

Er bestaan geen normen als het op sex aankomt, er is alleen maar wat je zelf prettig vind, al het andere eromheen is niets waard.
Er zijn maar 2 personen belangerijk als het op sex tussen 2 mensen aankomt en dat ben jij op de eerste plaats en daarna je sexpartner.

Denk er eens over na of je wel toe bent aan sex al en dat je het niet doet omdat je denkt dat het zo hoort, zo van iedereen doet het, dus moet ik het ook maar doen.
Want je gooit dan je hele sexbeleving in de war, waar je later nog last van over kan houden...

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15081478
edit: geen geflame.....

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:50]

pi_15081645

[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:51]

pi_15081657
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:52 schreef BL_Henkie het volgende:

[..]

Hmmm...misschien...:o
pi_15081681
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:43 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Hmmm...misschien...:o

misschien?
je vind sex wel leuk zolang het maar bij het minieme contact blijft? ( dus niet kussen, likken en wat dan nog meer)
pi_15081786
Ik heb een beetje het idee dat je dit alleen maar verteld omdat je er trots op bent. Je zeurt op iedereen, tikt overal smiley's tussendoor (als het echt een serieus probleem zou zijn, zou ik niet overal grapjes van gaan maken). In je fotoboek staat dat je van blote meisjes houdt, en je loopt maar al te trots te vertellen dat jij honderduit over sex praat op school, en de enige bent die dat serieus kan.

Maar goed, op zich wel mooi voor je, want ik denk dat het allemaal wel meevalt.

edit: het valt me overigens ook op dat je niet reageert op de weinige SERIEUZE reacties die hier door erodome en suppanogwat gegeven worden, maar alleen op de afzeikreacties. Waarom doe je dat dan? Als het een probleem is, ben je toch dankbaar met de goeie antwoorden die er komen?

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
pi_15081892
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:50 schreef Anjadepanja het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat je dit alleen maar verteld omdat je er trots op bent. Je zeurt op iedereen, tikt overal smiley's tussendoor (als het echt een serieus probleem zou zijn, zou ik niet overal grapjes van gaan maken). In je fotoboek staat dat je van blote meisjes houdt, en je loopt maar al te trots te vertellen dat jij honderduit over sex praat op school, en de enige bent die dat serieus kan.

Maar goed, op zich wel mooi voor je, want ik denk dat het allemaal wel meevalt.

edit: het valt me overigens ook op dat je niet reageert op de weinige SERIEUZE reacties die hier door erodome en suppanogwat gegeven worden, maar alleen op de afzeikreacties. Waarom doe je dat dan? Als het een probleem is, ben je toch dankbaar met de goeie antwoorden die er komen?

thnx
het is trouwens suppaflexxa!
pi_15081948
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:56 schreef suppafl3xxa het volgende:

[..]

thnx
het is trouwens suppaflexxa!

sorry, ik was dat halverwege m'n reactie alweer vergeten (had het trouwens nog ge-edit, want ik noemde je eerst 'suffanogwat' )
pi_15081987
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:50 schreef Anjadepanja het volgende:
een goed statement
Je kon YamYam nog niet?
Je hebt haar goed beschreven in ieder geval.

YY: Wat hij zei was heel terecht, en het feit dat je blote meisjes lekker vind maar sex vies is héél vreemd, zo niet onmogelijk.

We'll keep on whispering our mantras.
pi_15082083
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Je kon YamYam nog niet?
Je hebt haar goed beschreven in ieder geval.

YY: Wat hij zei was heel terecht, en het feit dat je blote meisjes lekker vind maar sex vies is héél vreemd, zo niet onmogelijk.

Ik was ook geen research aan het doen, maar ik kwam ook nog toevallig tegen dat ze naar de kamasutra wilde, en sm huisgenootjes heeft () enzo. YamYam, je lijkt me gewoon TE geinteresseerd in sex, voor iets waarvan je beweerd dat het buitengewoon vies is.
pi_15082097
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:45 schreef suppafl3xxa het volgende:

[..]

misschien?
je vind sex wel leuk zolang het maar bij het minieme contact blijft? ( dus niet kussen, likken en wat dan nog meer)

Tja, ik weet ook niet waarom...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')