quote:18*8.5*2*30=9180 lijkt me geen bezaar ik weet alleen niet of die 2 er ook in moet
Op maandag 1 december 2003 20:49 schreef ARKON het volgende:
18 eurocent x 8.5 km :[ reken je winst :[
quote:minus je vrije dagen en eventuele ziekdagen.
Op maandag 1 december 2003 20:56 schreef JanusAkelig het volgende:
8,5 x 2 x 20 x o,18 = 61 euro netto per maand!!!
quote:Er is nog nooit een wet geweest die recht gaf op reiskostenvergoeding, alleen maar regels over het wel of niet belast zijn van een reiskostenvergoeding.
Op maandag 1 december 2003 20:28 schreef JanusAkelig het volgende:
Ik kreeg altijd mijn reiskosten vergoed totdat ik ging verhuizen en nog maar 8,5 kilometer van werk af woonde.Dit grapje koste mij 69 euro netto per maand.
Nu heb ik gelezen dat er een nieuwe wet komt vanaf 1-1-2004,dat de minium afstand van 10 kilometer komt te vervallen en dat iedereen dus recht heeft op reiskostenvergoeding a 18 eurocent per kilometer.
Is deze wet er al door?Is het bedrijf dan verplicht hier aan mee te doen,of moet je de reiskosten aan de belasting opgeven.
Kan iemand mij wat helderheid in deze kwestie geven,of een link geven waar ik info kan vinden over dit onderwerp.
Alvast bedankt.
En dat is precies wat er verandert: alle reiskosten mogen straks à 18 ct / km vergoed worden, maar dit is geen plicht; enige uitzondering is als dit in contract of cao opgenomen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |