Is het niet zo dat ze altijd een aantal 'reserve-plekken' overhouden voor mensen die niet gereserveerd hebben? Zoiets had ik gehoord ergens...
quote:je kunt wel er gewoon gaan zitten en hopen dat er iemand uitvalt (meestal is dat wel zo). zekerheid heb je dan dus echter niet.
Op maandag 1 december 2003 17:23 schreef MeAndMyself het volgende:
Ik ben a.s. zondag 7 dec. jarig en was toch echt wel van plan om op 8 dec. mn certificaat te gaan halen. Nu belde ik net ff met het CBR (had zo'n 0900-nummer gevonden om te reserveren) en de 1e datum die daaruit kwam was 16 dec.Is het niet zo dat ze altijd een aantal 'reserve-plekken' overhouden voor mensen die niet gereserveerd hebben? Zoiets had ik gehoord ergens...
Wat je kunt proberen is vragen of er op een ander examencentrum eerder plaats is.
quote:kut
Op maandag 1 december 2003 17:27 schreef CreativeMind het volgende:
Nee het CBR werkt niet zo flexibelWat je kunt proberen is vragen of er op een ander examencentrum eerder plaats is.
Moet mn brommertje nog langer in de garage staan
quote:Wel degelijk....
Op maandag 1 december 2003 17:27 schreef CreativeMind het volgende:
Nee het CBR werkt niet zo flexibel
quote:ja?
Op maandag 1 december 2003 17:35 schreef erikkll het volgende:[..]
Wel degelijk....
Kheb ze net ff een mailtje gestuurd maar als iemand het hier wist...
quote:hier ook enzo
Op maandag 1 december 2003 18:21 schreef Fuxl het volgende:
Het is sowieso maar 1 of 2 keer per week. En hier is het zo dat als er mensen niet op komen dagen dat jij er voor in de plaats mag gaan. (moet je wel heel vroeg komen)
quote:waar hier?!
Op maandag 1 december 2003 21:38 schreef erikkll het volgende:[..]
hier ook enzo
quote:heb in doetinchem examen gedaan...
Op maandag 1 december 2003 21:57 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
waar hier?!
quote:bel anders ff met het cbr, om dat te vragen, ik geloof dat er in doetinchem 3 reservisten waren... en ze kwamen allemaal aan bod enzo...
Op maandag 1 december 2003 22:46 schreef MeAndMyself het volgende:
maar weet iemand ongeveer hoe groot de kans is dat ik gewoon mn examen mag doen zonder te reserveren, ervan uitgaan dat ik vroeg kom? Tis nl. wel een stukkie met de trein en $$ heb ik ook niet in overvloed...
quote:k, relaxt.
Op maandag 1 december 2003 22:59 schreef erikkll het volgende:[..]
bel anders ff met het cbr, om dat te vragen, ik geloof dat er in doetinchem 3 reservisten waren... en ze kwamen allemaal aan bod enzo...
Drive say and good luck
quote:Geboortedatum 08 maart 1985
Op dinsdag 2 december 2003 21:36 schreef Chello200 het volgende:
En als je je scootercertificaat hebt gehaald onthou 1 ding : Menige automobilisten, waaronder ik, hebben hekel aan scooters.
Drive say and good luck
gossie
zelf koud van het scootertje af en nu al een grote bek
aandoenlijk hoor
quote:En wat meer ervaren bezitters van B zoals ik hebben een hekel aan beginnende stuntelaars zoals jij... Dusse niet zo slim doen chef
En als je je scootercertificaat hebt gehaald onthou 1 ding : Menige automobilisten, waaronder ik, hebben hekel aan scooters.
Drive say and good luck
Zorg nou maar eerst dat je zelf save kan driven
quote:wat een domme en vooral generaliserende opmerking
Drive say and good luck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |