En zlatan heeft gewoon een rotkop.
quote:Je vergeet Sonck. Die heeft dan wel geen homo-hoofd, maar ziet er wel uit als een PSV'er. Wat dus resulteert in....
Op zondag 14 december 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
gelukkig hebben Sladan,Sneijder,Heitinga,Soetaers en Sikora daar geen last van
Als je zo gaat kijken heeft elke club die wel
![]()
Geintje jongens. Jullie hebben er van mogen genieten. Een paar uurtjes...Maar de aanstaande kampioen staat weer bovenaan ![]()
En over dat filmpje. Ach ja, dat het uitgezonden werd vind ik niet eens het probleem. Ik vond het gewoon gepast, zoveel jaren op rij eruit geknikkerd worden. Wat ik wel dubieus vind is dat ze blijkbaar dat filmpje al lang en breed klaar hadden liggen, want dat zet je niet zo heel erg snel in elkaar. Alhoewel...maar toch lijkt het me sterk dat ze dat na de wedstrijd in elkaar zetten.
quote:Er lagen 2 versies klaar. Eentje met een overwinningsmuziekje en deze. Het was namelijk ook leuk geweest om te laten zien als ze het wel hadden gehaald, maar dan het laatste stukje vervangen door de goal van dit jaar...
Op zondag 14 december 2003 17:57 schreef twi het volgende:En over dat filmpje. Ach ja, dat het uitgezonden werd vind ik niet eens het probleem. Ik vond het gewoon gepast, zoveel jaren op rij eruit geknikkerd worden. Wat ik wel dubieus vind is dat ze blijkbaar dat filmpje al lang en breed klaar hadden liggen, want dat zet je niet zo heel erg snel in elkaar. Alhoewel...maar toch lijkt het me sterk dat ze dat na de wedstrijd in elkaar zetten.
Vond het wel geinig. En het is niet snel goed he, wordt er iets over ajax uitgezonden, krijgen ze in Eindhoven te weinig aandacht, wordt er iets over psv uitgezonden, zijn het niet de juiste beelden!
quote:denk dat de prijzen nu ongeveer vanaf 22,50 zullen beginnen
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef appelsientje het volgende:
FF heel wat anders, zouden de kaartjes voor EUFA voetbal net zo duur zijn als CL ??
wordt een dure hobby zo
quote:inderdaad
Op zaterdag 13 december 2003 23:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo PSV staat weer precies waar het hoort te staan
quote:Staan we volgende week wel weer bovenaan
Op zondag 14 december 2003 18:34 schreef Chadi het volgende:[..]
inderdaad
quote:PSV fan zijn is een dure hobby,maarja alle hobby's zijn duur.
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef appelsientje het volgende:
FF heel wat anders, zouden de kaartjes voor EUFA voetbal net zo duur zijn als CL ??
wordt een dure hobby zo
quote:Let maar op, straks krijg je te maken met SCH
Op zondag 14 december 2003 17:51 schreef StarGazer het volgende:
Wat een gehap om niks zeg. Het valt mij gewoon op.En zlatan heeft gewoon een rotkop.
quote:Hoezo, voelt hij zich aangesproken dan?
Op zondag 14 december 2003 21:51 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Let maar op, straks krijg je te maken met SCH
quote:dat met die homokop "grapje"
Op zondag 14 december 2003 22:01 schreef StarGazer het volgende:[..]
Hoezo, voelt hij zich aangesproken dan?
quote:Nou ja die kaartjes zijn niet zo heel duur, in verhouding met de CL wedstrijden
Op zondag 14 december 2003 20:18 schreef chelloboy het volgende:[..]
PSV fan zijn is een dure hobby,maarja alle hobby's zijn duur.
Dinsdag thuis tegen Willem 2 voor Amstelcup is alweer de 4e thuiswedstrijd in 10 dagen.
quote:volgens Borst en van Gelder dan
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
Real Madrid en Manchester United schijnen dus geinteresseerd te zijn in Robben
quote:Ik denk dat Robben weet dat hij nog niet uitgeleerd is, hij zal nog wel een jaar blijven
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
Real Madrid en Manchester United schijnen dus geinteresseerd te zijn in Robben
quote:En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
Op zondag 14 december 2003 23:46 schreef ASSpirine het volgende:
ik geloof niet dat ze na de winterstop weggaan, denk zelfs dat er helemaal niemand weggaat na de winterstop
quote:...Om maar eens een open deur in te trappen.
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
quote:we zullen het nog even zien in de uefa
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
quote:En daardoor scoort hij er dit seizoen gewoon 44 in de HCE, schitterend afscheid gaat dat worden
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |