quote:Ik ben enthousiast
Op vrijdag 12 december 2003 14:51 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Wat een enthousiasme hier van alle die-hard PSVers over de loting??????
PSV speelt op donderdag 26 februari de uitwedstrijd, de week erop (woensdag 3 maart) staat de thuiswedstrijd op het programma.
Wordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
quote:je had een typ foutje gemaakt, is niet erg
Op vrijdag 12 december 2003 15:20 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
08-02-2004 tegen Ajax
14-02-2004 tegen Twente
21-02-2004 tegen Heerenveen
26-02-2004 tegen Perugia
28-02-2004 tegen Roda
03-03-2004 tegen Perugia
07-03-2004 tegen Utrecht
14-03-2004 tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus GEENpuntverlies in de HCE
![]()
![]()
quote:Valt wel mee dus, we lopen er sowieso 3 in op Ajax
08-02-2004 tegen Ajax 3 punten, zonder enige twijfel
14-02-2004 tegen Twente Lastig, maar hier ook 3 punten
21-02-2004 tegen Heerenveen lastigste van de hele rij, ik vrees een gelijkspel
26-02-2004 tegen Perugia In de pocket
28-02-2004 tegen Roda Thuis, dus 3 punten deze keer
03-03-2004 tegen Perugia Eitje
07-03-2004 tegen Utrecht En dat zijn er weer 3 bij
14-03-2004 tegen Feyenoord Kan lastig worden, maar dit jaar is het 6 punten tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
![]()
![]()
Ajax (het moet toch een keer goed gaan voor ons)
Roda (toch te veel aan de return aan het denken, nadat er uit niet gewonnen is)
quote:Kun je je lelijk in vergissen, als ajax de punten niet pakt pakt PSV ze wel
08-02-2004 tegen Ajax
14-02-2004 tegen Twente
21-02-2004 tegen Heerenveen
26-02-2004 tegen Perugia
28-02-2004 tegen Roda
03-03-2004 tegen Perugia
07-03-2004 tegen Utrecht
14-03-2004 tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
![]()
![]()
quote:sommigen van ons moeten nog naar school
quote:Logisch dat ik vind dat ie volkomen gelijk heeft, maar de meesten zullen het wel weer calimero-gezeur vinden
In een uitgebreid interview met het NRC waarin hij onder andere ingaat op de toekomst van PSV, de organisatie, Fons Spooren en Guus Hiddink, haalde PSV voorzitter fel uit naar de NOS. "Als wij worden uitgeschakeld, hebben we het volgens de NOS domweg niet gehaald. Maar als Ajax wordt uitgeschakeld zoeken ze naar honderd excuses. Ik heb niks tegen Ajax, wel tegen de NOS. De relatie met Ajax is top. Bij de NOS heerst een Ajax-cultuur die niks met objectieve journalistiek te maken heeft. Helemaal nul. Het is de toon en datgene wat ze uitstralen. Nee, ik ben niet rancuneus. Supporters van ons zeggen dat 'gelukkig ligt Ajax eruit'. Dat komt door de journalisten, weet ik echt zeker, niet door Ajax, maar door de wijze waarop de NOS verslag geeft."
Overigens:
quote:
Studio Sport heeft via een algemene mail, in een reactie op vele klachten naar aanleiding van een uitgezonden clip na PSV-Deportiva La Coruna, toegegeven een foute keuze te hebben gemaakt. Direct na de wedstrijd zond de nationale sportzender een clip uit met alle uitschakelingen van PSV sinds de invoering van de Champions League. De NOS zegt dat, hoewel de inhoud feitelijk juist was, de manier waarop de clip was samengesteld niet in overeenstemming was met het gevoel dat na afloop van de wedstrijd heerste. "Studio Sport maakt heel veel uitzendingen, maakt dus heel veel keuzes, en soms maken we de verkeerde. Zoals dit keer. We zijn kortom net mensen ", aldus de algemene mail.
quote:over wat ging het precies en wanneer was dat te zien?
Op zaterdag 13 december 2003 14:17 schreef pascalheister het volgende:
over dat filmpje was ik ook pissed of, gewoon triest om dat uit te zenden.
quote:zoals het in de quote van bobu staat alle uitschakelingen laten zien
Op zaterdag 13 december 2003 15:22 schreef ASSpirine het volgende:[..]
over wat ging het precies en wanneer was dat te zien?
blijkbara veel ophef erover
quote:Jup.
Op zaterdag 13 december 2003 14:06 schreef Bobu het volgende:[..]
Logisch dat ik vind dat ie volkomen gelijk heeft, maar de meesten zullen het wel weer calimero-gezeur vinden
Overigens:
[..]
Ik vond dat stukje dat werd uitgezonden trouwens echt schitterend
quote:Wat er niet genoeg zijn
Op vrijdag 12 december 2003 15:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Valt wel mee dus, we lopen er sowieso 3 in op Ajax
Voorderest: schat jij het huidige Feyenoord hoger in dan Ajax? Tjonge.
quote:Nee, maar PSV heeft het altijd moeilijker tegen Feyenoord dan tegen Ajax, maar ik schat PSV hoger in dan Ajax en Feyenoord en ik vind dat ze nog steeds de absolute topfavoriet zijn voor de titel. Het is het enige team van de grote 3 waarvan de verdediging goed staat. Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Op zaterdag 13 december 2003 17:03 schreef Me_Wesley het volgende:Wat er niet genoeg zijn
Voorderest: schat jij het huidige Feyenoord hoger in dan Ajax? Tjonge.
quote:Tja, dit zijn 2 wedstrijden tussendoor, het echte werk begint pas vanaf de kwartfinales
quote:Jij bent echt afgestudeerd in jezelf tegenspreken.
Op zaterdag 13 december 2003 18:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, maar PSV heeft het altijd moeilijker tegen Feyenoord dan tegen Ajax, maar ik schat PSV hoger in dan Ajax en Feyenoord en ik vind dat ze nog steeds de absolute topfavoriet zijn voor de titel. Het is het enige team van de grote 3 waarvan de verdediging goed staat. Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Maar ja de waarheid wat betreft het keer op keer slecht presteren in de CL is blijkbaar zo hard en ondragelijk dat als een omroep of journalist het maar waagt om de vinger op de zeer plek te leggen er moord en brand wordt geschreeuwd!
Heel sneu en dit soort gedrag verwacht je van een kind van 4.
Het filmpje was goed. Ik heb hem gelukkig nog steeds
quote:je doelt hierop neem ik aan?
Op zaterdag 13 december 2003 18:27 schreef Speed1971 het volgende:Jij bent echt afgestudeerd in jezelf tegenspreken.
quote:Met mooi voetbal win je geen titel, die win je met punten halen. En je kan onmogelijk ontkennen dat PSV in een wedstrijd het meest constante niveau heeft. Feyenoord en Ajax in iets mindere mate kunnen in een wedstrijd zelf goede periodes afwisselen met periodes waarin de verdedigers aan alle kanten voorbij gelopen worden.
Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Dat komt omdat PSV de best ingespeelde en meest ervaren ploeg van de 3 is, qua talent misschien het beste, maar dat zegt lang niet alles
quote:PSV heeft een aantal maal zeer dom puntverlies geleden, metname Roda uit en RBC thuis waren dramatisch, Ajax was opzich wel terecht en tegen AZ was het eenzelfde dag als Ajax in Breda had. Ajax komt bijna iedere week terug van een achterstand en staat achterin vaak niet goed. Qua spel binnen de wedstrijd is PSV het meest constant
Op zaterdag 13 december 2003 19:36 schreef Speed1971 het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je erbij komt om te beweren dat PSV het meest constant is. Waarom heeft PSV dan al 4 verliespunten meer dan Ajax? En ook dat stukje over de verdediging van PSV is natuulijk een beetje raar. Als die verdediging echt zo goed is als jij beweert waarom dan weer die 4 verliespunten meer dan Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |