quote:
Het team begint steeds vastere vormen aan te nemen en ik vrees idd dat Hofland daar buiten valtWaterreus
Bogelund - Ooijer - Bouma - Lee
De Jong - Van Bommel - Vogel - Robben
Kezman - Vennegoor
Dat lijkt me de meest logische opstelling voor na de winterstop, 1 zwakke schakel links achterin, daar kunnen nog kansen liggen voor Hofland, anders is het voor hem het verstandigste om te vertrekken. PSV zit vrij ruim in de verdedigers, dus dat verlies kan redelijk opgevangen worden
quote:Maakt me allemaal niet uit zijn allemaal concurenten voor de ranking.
Op vrijdag 12 december 2003 10:30 schreef ChAoZ het volgende:
En wat is de voorkeur?Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
Groclin Grodzisk Wielkopolski (POL)
Wat mij betreft zou het de verdediging er gewoon zo uit moeten zijn:
Ooijer - Faber - Bouma - Hofland
Hiddink moet nu onderhand maar eens in gaan zien dat het opstellen van de koreanen helemaal nergens op slaat.
Ze falen wedstrijd op wedstrijd........
quote:Inderdaad, waarom hofland geen linksback. Zo moeilijk zal t niet zijn om beter te presteren als Lee, en dat "lucratieve" contract in korea zijn ze toch al kwijt.
Op vrijdag 12 december 2003 11:21 schreef PyTh het volgende:
Als Hofland verkocht wordt kan het PSV nog wel eens heel duur komen te staan.Wat mij betreft zou het de verdediging er gewoon zo uit moeten zijn:
Ooijer - Faber - Bouma - Hofland
Hiddink moet nu onderhand maar eens in gaan zien dat het opstellen van de koreanen helemaal nergens op slaat.
Ze falen wedstrijd op wedstrijd........
quote:Wat is er mis met het legendarische Wielkopolski
Op vrijdag 12 december 2003 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
alles behalve die laatste.
dus als PSV een leuke som voor em weet te vangen, moeten we em gewoon laten gaan...
quote:Probeer dat maar eens fatsoenlijk uit te spreken. Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
Op vrijdag 12 december 2003 11:24 schreef DIJK het volgende:
Wat is er mis met het legendarische Wielkopolski?
quote:Moet je toch nog ff de wedstrijd tegen Depor terugkijken
Op vrijdag 12 december 2003 11:29 schreef KELDER het volgende:
1) lee is als LB wel beter als hofland, lee speelt helemaal niet zo slecht als mensen hier willen geloven (komt misschien door park, die wel dramatisch speelt). Lee kan aanvallend veel meer brengen en dat is ook belangrijk als LB
quote:Ik vind dat het wel lekker in de mond ligt
Op vrijdag 12 december 2003 11:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Probeer dat maar eens fatsoenlijk uit te spreken. Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 12-12-2003 11:34]
quote:Daar heb je zeker gelijk in, de laatste wedstrijden was hij best redelijk, maar tegen Depor leed hij veel balverlies en dat zorgde voor gevaarlijke situaties. Maar hij voldoet niet aan het hoge verwachtingspatroon
Op vrijdag 12 december 2003 11:29 schreef KELDER het volgende:
1) lee is als LB wel beter als hofland, lee speelt helemaal niet zo slecht als mensen hier willen geloven (komt misschien door park, die wel dramatisch speelt). Lee kan aanvallend veel meer brengen en dat is ook belangrijk als LB
quote:jullie zullen besiktas, zo op het oog het sterkst, wel loten. zoveel geluk hebben we als nederland dan ook wel weer
Op vrijdag 12 december 2003 11:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden
)
quote:Kom dan maar op met die polen dan
Op vrijdag 12 december 2003 11:42 schreef DIJK het volgende:
LOL dat Grodzisk is een metropool met 6000 inwoners. En een stadion met ongeveer de helft van t durp aan capaciteit.Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden
)
quote:Grodzisk schakelde Hertha BSC en Manchester City uit...
Op vrijdag 12 december 2003 11:42 schreef DIJK het volgende:
LOL dat Grodzisk is een metropool met 6000 inwoners. En een stadion met ongeveer de helft van t durp aan capaciteit.Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden
)
quote:Mjah dat zei ik. Van City dan. Geweldig als je dat kunt met zo'n clubje toch.
Op vrijdag 12 december 2003 12:24 schreef Frutsel het volgende:[..]
Grodzisk schakelde Hertha BSC en Manchester City uit...
quote:Dat zal kolken daaro in t altijd gezellige wielkopolskistadion, tjokvol met 3000 rellende polen.
Op vrijdag 12 december 2003 12:32 schreef twi het volgende:
Hertha, Man City én PSV dusGlodziak, Winner of the UEFA Cup 2003/2004
quote:hoor het net op tv
Op vrijdag 12 december 2003 13:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is Perugia
quote:Nou ja perugia is "ook" mooi
Het is Perugia
quote:Dylan Dog zal tevree zijn
Het is Perugia
Kortom: Ik snap echt totaal niet wat P$V spelertechnisch in deze 2 hondenvreters ziet (commercieel gezien snap ik dat het interessant is 1 Koreaan bij je selectie te hebben, verder houdt het daar ook op).
Vinden de P$V supporters die 2 Koreanen nou goede spelers
quote:Ik zal toch anders tegen P$V aankijken dan een P$V fan, dus ik vraag het julie
Op vrijdag 12 december 2003 13:25 schreef pascalheister het volgende:
wat denk je nou zelf Digger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |