abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15335238
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:45 schreef F1Bas het volgende:
**PSV-verdediger Kevin Hofland stuurt
aan op een vertrek bij zijn club.De
24-jarige Hofland heeft zijn werkgever
laten weten geen heil meer te zien in
een langer verblijf.

Hofland heeft sinds hij is hersteld van
een langdurige blessure geen basisplek
kunnen afdwingen bij PSV.Trainer Guus
Hiddink geeft de voorkeur aan Wilfred
Bouma.

Arnold Oosterveer,de zaakwaarnemer van
de zesvoudig international,is inmiddels
op zoek naar een nieuwe club."Er zijn
wat contacten",stelde Oosterveer."Maar
er hebben zich vooralsnog geen clubs
gemeld bij PSV."
geen
hij startte direct in de basis in de CL notabene, toen hij net terug was van een blessure...

en hij heeft nog een paar keer gestart

beetje rare bericht

pi_15335378
Het is toch ergens grandioos misgegaan met Kevin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_15335600
achja als hij zo graag wegwil dan gaat ie maar, laat PSV er nog maar wat voor vangen.
pi_15335619
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:06 schreef pascalheister het volgende:
achja als hij zo graag wegwil dan gaat ie maar, laat PSV er nog maar wat voor vangen.
Een tijd geleden kon PSV nog de hoofdprijs voor hem vangen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 11 december 2003 @ 18:31:17 #30
46511 Linz
held der helden
pi_15336094
wat uitgebreider
quote:
Voetbal: Hofland ziet geen toekomst bij PSV

Gepubliceerd op donderdag 11 december 2003

EINDHOVEN (ANP) - Kevin Hofland (24) wil weg bij PSV. De verdediger heeft de Eindhovense club laten weten dat hij daar geen toekomst meer ziet. Inmiddels is zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer op zoek naar een nieuwe werkgever voor de verdediger.

,,Er zijn inmiddels wat contacten'', aldus Oosterveer. ,,Maar er hebben zich nog geen clubs gemeld bij PSV.'' Volgens de manager van de zesvoudig international gaat zijn voorkeur uit naar een club uit de Engelse Premier League. ,,Hij wil wel voetballen bij een club die Europees meedoet.''

Een geplaagde club als bijvoorbeeld Liverpool zou volgens Oosterveer ideaal zijn. ,,In die richting gaan onze gedachten wel uit. Maar we moeten ook kijken wat er bij die clubs mogelijk is. Hofland is weer fit en wil voetballen en het liefst het EK halen.''

PSV is op de hoogte van de onvrede bij Hofland. Manager scouting en transfers Frank Arnesen weet dat ,,er iets speelt''. ,,En als een speler de club wil verlaten, moet je samen om de tafel om te luisteren en te kijken hoe de situatie ligt. We hebben er op zich wel oren naar, want als een speler weg wil, moet hij niet blijven. Maar dan moet het voor PSV ook een geschikt moment zijn.''

Hofland heeft bij PSV sinds zijn rentree na lang blessureleed geen vaste basisplaats. ,,En hij wil zijn contract niet uitzitten op de bank'', weet Oosterveer. ,,Mensen die een beetje hebben opgelet de laatste periode weten dat er bij PSV dingen zijn gebeurd die echt niet kunnen rond Hofland. Daarnaast heeft Wilfred Bouma zijn plaats in het elftal overgenomen en heeft Hiddink zijn vertrouwen in hem uitgesproken.''

weet iemand wat er precies is gebeurd rond hofland de laatste periode? waar doelt oosterveer op?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15337581
Ik moest wel lachen om de verslaggever in het sportjournaal. UEFA Cup misschien is dat het niveau wat ze aan kunnen

En Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_15337676
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Een tijd geleden kon PSV nog de hoofdprijs voor hem vangen.

ja dat weet ik, maarja de waarde is toch wel weer wat minder geworden. Hij heeft de pech gehad door die blesure dat er andere goede spelers zijn gaan spelen onder meer Bouma.
pi_15337712
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Speed1971 het volgende:
Ik moest wel lachen om de verslaggever in het sportjournaal. UEFA Cup misschien is dat het niveau wat ze aan kunnen

En Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza

de NOS kun je ook een hele avond van dubbel liggen
pi_15337729
Ik vind het wel een beetje jankerig overkomen van Hofland. Maar hij geeft Bouma natuurlijk indirect een groot compliment.

Maar ik zou zeggen ...... Grote strik er omheen en snel weg doen

pi_15337743
Loopt Kezmans contract aan het eind van dit seizoen af?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_15337770
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:40 schreef F1Bas het volgende:
Loopt Kezmans contract aan het eind van dit seizoen af?
nog 1,5 jaar
pi_15338089
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:41 schreef pascalheister het volgende:

[..]

nog 1,5 jaar

Idd. Maar wil je als club wat verdienen moet hij weg voor het laatste jaar ingaat. In het geval van Kezman zal dat eigenlijk ruimschits voor het EK moeten zijn omdat de meeste clubs die in de zomer gaan shoppen toch het meest naar de EK deelnemers kijken. Natuurlijk is het niet zo dat er alleen maar spelers verkocht worden die aan het EK deelnemen maar voor niet deelnemers is het lastiger. Komt ook nog bij dat PSV Kezman voor ik dacht 12,5 miljoen euro gehaald heeft mede dankzij extrene geldschieters en die willen een stukje redement zien. Wil de fransfer iets opbrengen voor PSV zal Kezman tijdens de winterstop weg moeten.
Als hij volgend seizoen nog voor PSV speelt ziet het er heel somber uit voor PSV want dan kan Kezman de transfer som die PSV voor hem zou krijgen, grotendeels in zijn eigen zak steken.

Conclusie: hij moet verkocht worden tijdens de winterstop.

pi_15338202
ik denk het eind van het seizoen.
  donderdag 11 december 2003 @ 19:58:18 #39
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_15338257
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Speed1971 het volgende:

Misschien een keer Voetbal Insite kijken...
pi_15338436
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:58 schreef Bobu het volgende:

[..]

Misschien een keer Voetbal Insite kijken...

Ik heb het gezien maar nav wat ik net hoorde in het sportjournaal lijkt de belangstelling dus wel mee te vallen.
  donderdag 11 december 2003 @ 20:08:45 #41
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_15338572
quote:
Op donderdag 11 december 2003 20:04 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik heb het gezien maar nav wat ik net hoorde in het sportjournaal lijkt de belangstelling dus wel mee te vallen.

Ik doelde vooral op het feit dat Kezman voor zover ik het kan inschatten écht van PSV houdt en dat hij zeker niet expres zijn contract zal uitdienen om wat centen in eigen zak te kunnen steken.
pi_15342969
quote:
Op donderdag 11 december 2003 19:40 schreef Speed1971 het volgende:
Ik vind het wel een beetje jankerig overkomen van Hofland. Maar hij geeft Bouma natuurlijk indirect een groot compliment.

Maar ik zou zeggen ...... Grote strik er omheen en snel weg doen

ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Ik geloof nog steeds in hem en hoop dat als Ajax Pasanen inderdaad weg doet we Hofland halen. Altijd goed een Nederlandse verdediger met Jaap Stam trekjes!
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  vrijdag 12 december 2003 @ 00:34:19 #43
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_15346403
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:34 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Ik geloof nog steeds in hem en hoop dat als Ajax Pasanen inderdaad weg doet we Hofland halen. Altijd goed een Nederlandse verdediger met Jaap Stam trekjes!

Dat dacht ik net, als hij maar niet overgenomen wordt door een NL club

Bouma is echt zeker zo goed als Hofland in z'n beste periode, helaas...
Beter zou zijn om Bouma weer back te laten spelen en Hofland weer centraal, blijft het talent tenminste in eigen huis (en kan Lee weer weg omg wat is dat een prutser)

pi_15347429
Hofland laten gaan is een grote fout van PSV, Bouma moet juist op de flank spelen, met name omdat ie dan beter kan inschuiven. Man met Ooyer,Bouma,Hofland heb je echt een enorm sterke verdediging voor nederlandse begrippn. Enige minpuntje is dat Hofland de laatste 2 jaar veel blessures heeft gehad, mar goed hij is nog jong, en heeft nog een voetbal leven voor zich.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_15349634
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:34 schreef sqlsmurft het volgende:
moet vast veel te veel kosten. daarnaast heeft ie een grote voorkeur voor de premier league. anderzijds, net een nieuw huis gekocht, nog even in nederland blijven. ik ben voor, maar zie het niet gebeuren
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_15352046
En wat is de voorkeur?

Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
Groclin Grodzisk Wielkopolski (POL)

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_15352400
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:30 schreef ChAoZ het volgende:
En wat is de voorkeur?

FK Teplice (CZE)

Teplice lijkt mij, elk goed team wint daarvan
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator vrijdag 12 december 2003 @ 10:51:05 #48
8781 crew  Frutsel
pi_15352591
quote:
En wat is de voorkeur?

Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)

Teplice...Kunnen we gelijk afrekenen met de Tsjechische Adem in onze nek op de UEFA Ranking... Als PSV verliest, verliezen we direct ook 2 UEFA Cup plaatsen aan Tsjechie...
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:56:18 #49
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_15352720
Teplice lijkt me ook wel wat

vooral als we dan winnen kan ik weer wat mensen uitlachen

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_15352921
quote:
En wat is de voorkeur?

Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)

alles behalve die laatste. Teplice lijkt me het leukste, maar eigenlijk maakt het me niet uit. Als je de UEFA cup wil winnen moet je van iedereen winnen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')