Hup PSV
quote:Dan moet ik meteen weer denken aan die vreselijke 10-0 van een aantal jaar geleden
Op maandag 1 december 2003 17:22 schreef pascalheister het volgende:
Aanstaande zaterdag tegen FC Volendam kan er weer aan het doelsaldo gewerkt worden
Hopen dat we nu de schade beperkt kunnen houden, maar ik vrees het ergste...
quote:Niet eens van Harry deze keer
Op maandag 1 december 2003 18:21 schreef mitt het volgende:
leuke titel ook
quote:en niet doordat er een letter mist hoor.
Op maandag 1 december 2003 18:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Niet eens van Harry deze keer
Meer om de laatste zin.
quote:Dat is de feitelijke waarheid en daar kan niemand iets tegenin brengen, pas aan het eind van het seizoen is er kleine mogelijkheid dat het niet meer het geval is, maar tot die tijd is dit het kampioenentopic
Op maandag 1 december 2003 18:25 schreef mitt het volgende:
en niet doordat er een letter mist hoor.Meer om de laatste zin.
quote:Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.
Op maandag 1 december 2003 18:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is de feitelijke waarheid en daar kan niemand iets tegenin brengen, pas aan het eind van het seizoen is er kleine mogelijkheid dat het niet meer het geval is, maar tot die tijd is dit het kampioenentopic
quote:Doe ik ook
Op dinsdag 2 december 2003 00:52 schreef Speed1971 het volgende:Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.
quote:Doen we volgend jaar om deze tijd ook weer
Op dinsdag 2 december 2003 00:52 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van.
heb zin in de CL wedstrijd..... m'n keel is doorgesmeerd dus we schreeuwen ze er ff door heen
quote:Zeker weten,we moeten nu echt de 12e man zijn.
Op dinsdag 2 december 2003 22:50 schreef appelsientje het volgende:
Terug vind postheb zin in de CL wedstrijd..... m'n keel is doorgesmeerd
dus we schreeuwen ze er ff door heen
quote:psv winnen in de arena is alleen niet genoeg.
Op dinsdag 2 december 2003 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
Ajax wordt steeds beter helaas
Maar als psv gewoon wint in de Arena dan is PSV weer kampioen
Waarom wordt er deze week niet gepeeld tege Depor?
en waarom? in veel andere landen wordt er wel gevoetbald (beker)
Goede generale voor 10 dec.
quote:Het wordt 0-7?
Op zondag 7 december 2003 00:45 schreef appelsientje het volgende:
Goede generale voor 10 dec.
quote:Ach, Depor speelt dan in het Oranje, voor de rest kun je alle vergelijkingen en conclusies tussen die wedstrijden natuurlijk in de prullenbak gooien
Op zondag 7 december 2003 01:23 schreef Leshy het volgende:[..]
Het wordt 0-7?
Woensdag Depor!
quote:Idd, PSV hoefde zich absoluut niet in te spannen, lekkere oefenpot voor woensdag, maar we moeten ons geen zand in de ogen laten strooien, want dit Volendam hoort in de 1e divisie, dat is wel heel duidelijk geworden. Depor wordt veel en veel zwaarder
Op zondag 7 december 2003 09:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe kan Volendam ooit 14e gestaan hebben? Het stelde voetballend echt niks voor gisteravond, zelfs een bal wegwerken voor de goal lukte ze niet.Woensdag Depor!
quote:geen
Op donderdag 11 december 2003 17:45 schreef F1Bas het volgende:
**PSV-verdediger Kevin Hofland stuurt
aan op een vertrek bij zijn club.De
24-jarige Hofland heeft zijn werkgever
laten weten geen heil meer te zien in
een langer verblijf.
Hofland heeft sinds hij is hersteld van
een langdurige blessure geen basisplek
kunnen afdwingen bij PSV.Trainer Guus
Hiddink geeft de voorkeur aan Wilfred
Bouma.
Arnold Oosterveer,de zaakwaarnemer van
de zesvoudig international,is inmiddels
op zoek naar een nieuwe club."Er zijn
wat contacten",stelde Oosterveer."Maar
er hebben zich vooralsnog geen clubs
gemeld bij PSV."
en hij heeft nog een paar keer gestart
beetje rare bericht
quote:Een tijd geleden kon PSV nog de hoofdprijs voor hem vangen.
Op donderdag 11 december 2003 18:06 schreef pascalheister het volgende:
achja als hij zo graag wegwil dan gaat ie maar, laat PSV er nog maar wat voor vangen.
quote:weet iemand wat er precies is gebeurd rond hofland de laatste periode? waar doelt oosterveer op?
Voetbal: Hofland ziet geen toekomst bij PSV
Gepubliceerd op donderdag 11 december 2003
EINDHOVEN (ANP) - Kevin Hofland (24) wil weg bij PSV. De verdediger heeft de Eindhovense club laten weten dat hij daar geen toekomst meer ziet. Inmiddels is zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer op zoek naar een nieuwe werkgever voor de verdediger.,,Er zijn inmiddels wat contacten'', aldus Oosterveer. ,,Maar er hebben zich nog geen clubs gemeld bij PSV.'' Volgens de manager van de zesvoudig international gaat zijn voorkeur uit naar een club uit de Engelse Premier League. ,,Hij wil wel voetballen bij een club die Europees meedoet.''
Een geplaagde club als bijvoorbeeld Liverpool zou volgens Oosterveer ideaal zijn. ,,In die richting gaan onze gedachten wel uit. Maar we moeten ook kijken wat er bij die clubs mogelijk is. Hofland is weer fit en wil voetballen en het liefst het EK halen.''
PSV is op de hoogte van de onvrede bij Hofland. Manager scouting en transfers Frank Arnesen weet dat ,,er iets speelt''. ,,En als een speler de club wil verlaten, moet je samen om de tafel om te luisteren en te kijken hoe de situatie ligt. We hebben er op zich wel oren naar, want als een speler weg wil, moet hij niet blijven. Maar dan moet het voor PSV ook een geschikt moment zijn.''
Hofland heeft bij PSV sinds zijn rentree na lang blessureleed geen vaste basisplaats. ,,En hij wil zijn contract niet uitzitten op de bank'', weet Oosterveer. ,,Mensen die een beetje hebben opgelet de laatste periode weten dat er bij PSV dingen zijn gebeurd die echt niet kunnen rond Hofland. Daarnaast heeft Wilfred Bouma zijn plaats in het elftal overgenomen en heeft Hiddink zijn vertrouwen in hem uitgesproken.''
En Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza
quote:ja dat weet ik, maarja de waarde is toch wel weer wat minder geworden. Hij heeft de pech gehad door die blesure dat er andere goede spelers zijn gaan spelen onder meer Bouma.
Op donderdag 11 december 2003 18:07 schreef zjroentje het volgende:[..]
Een tijd geleden kon PSV nog de hoofdprijs voor hem vangen.
quote:de NOS kun je ook een hele avond van dubbel liggen
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Speed1971 het volgende:
Ik moest wel lachen om de verslaggever in het sportjournaal. UEFA Cup misschien is dat het niveau wat ze aan kunnenEn Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza
Maar ik zou zeggen ...... Grote strik er omheen en snel weg doen
quote:nog 1,5 jaar
Op donderdag 11 december 2003 19:40 schreef F1Bas het volgende:
Loopt Kezmans contract aan het eind van dit seizoen af?
quote:Idd. Maar wil je als club wat verdienen moet hij weg voor het laatste jaar ingaat. In het geval van Kezman zal dat eigenlijk ruimschits voor het EK moeten zijn omdat de meeste clubs die in de zomer gaan shoppen toch het meest naar de EK deelnemers kijken. Natuurlijk is het niet zo dat er alleen maar spelers verkocht worden die aan het EK deelnemen maar voor niet deelnemers is het lastiger. Komt ook nog bij dat PSV Kezman voor ik dacht 12,5 miljoen euro gehaald heeft mede dankzij extrene geldschieters en die willen een stukje redement zien. Wil de fransfer iets opbrengen voor PSV zal Kezman tijdens de winterstop weg moeten.
Op donderdag 11 december 2003 19:41 schreef pascalheister het volgende:[..]
nog 1,5 jaar
Conclusie: hij moet verkocht worden tijdens de winterstop.
quote:Misschien een keer Voetbal Insite kijken...
Op donderdag 11 december 2003 19:35 schreef Speed1971 het volgende:
Ik moest wel lachen om de verslaggever in het sportjournaal. UEFA Cup misschien is dat het niveau wat ze aan kunnenEn Kezman die helemaal niet weg wil. Jaja Kazza nog even rekken en je kan transfer vrij vertrekken en je eigen zakken flink vullen. Toch wel grappig dat de clubs toch niet echt in de rij staan voor Kazza
quote:Ik heb het gezien maar nav wat ik net hoorde in het sportjournaal lijkt de belangstelling dus wel mee te vallen.
Op donderdag 11 december 2003 19:58 schreef Bobu het volgende:[..]
Misschien een keer Voetbal Insite kijken...
quote:Ik doelde vooral op het feit dat Kezman voor zover ik het kan inschatten écht van PSV houdt en dat hij zeker niet expres zijn contract zal uitdienen om wat centen in eigen zak te kunnen steken.
Op donderdag 11 december 2003 20:04 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik heb het gezien maar nav wat ik net hoorde in het sportjournaal lijkt de belangstelling dus wel mee te vallen.
quote:ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Op donderdag 11 december 2003 19:40 schreef Speed1971 het volgende:
Ik vind het wel een beetje jankerig overkomen van Hofland. Maar hij geeft Bouma natuurlijk indirect een groot compliment.Maar ik zou zeggen ...... Grote strik er omheen en snel weg doen
quote:Dat dacht ik net, als hij maar niet overgenomen wordt door een NL club
Op donderdag 11 december 2003 22:34 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Ik geloof nog steeds in hem en hoop dat als Ajax Pasanen inderdaad weg doet we Hofland halen. Altijd goed een Nederlandse verdediger met Jaap Stam trekjes!
Bouma is echt zeker zo goed als Hofland in z'n beste periode, helaas...
Beter zou zijn om Bouma weer back te laten spelen en Hofland weer centraal, blijft het talent tenminste in eigen huis (en kan Lee weer weg omg wat is dat een prutser)
quote:moet vast veel te veel kosten. daarnaast heeft ie een grote voorkeur voor de premier league. anderzijds, net een nieuw huis gekocht, nog even in nederland blijven. ik ben voor, maar zie het niet gebeuren
Op donderdag 11 december 2003 22:34 schreef sqlsmurft het volgende:
ff serieus die gozert zat tegen het ned11tal aan en ManU toonde vergaande belangstelling. Toen Chivu wegging hoopten we op hem.
Ik geloof nog steeds in hem en hoop dat als Ajax Pasanen inderdaad weg doet we Hofland halen. Altijd goed een Nederlandse verdediger met Jaap Stam trekjes!
Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
Groclin Grodzisk Wielkopolski (POL)
quote:Teplice lijkt mij, elk goed team wint daarvan
Op vrijdag 12 december 2003 10:30 schreef ChAoZ het volgende:
En wat is de voorkeur?FK Teplice (CZE)
quote:Teplice...Kunnen we gelijk afrekenen met de Tsjechische Adem in onze nek op de UEFA Ranking... Als PSV verliest, verliezen we direct ook 2 UEFA Cup plaatsen aan Tsjechie...
En wat is de voorkeur?Besiktas JK (TUR)
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
vooral als we dan winnen kan ik weer wat mensen uitlachen
quote:alles behalve die laatste. Teplice lijkt me het leukste, maar eigenlijk maakt het me niet uit. Als je de UEFA cup wil winnen moet je van iedereen winnen
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
quote:
Het team begint steeds vastere vormen aan te nemen en ik vrees idd dat Hofland daar buiten valtWaterreus
Bogelund - Ooijer - Bouma - Lee
De Jong - Van Bommel - Vogel - Robben
Kezman - Vennegoor
Dat lijkt me de meest logische opstelling voor na de winterstop, 1 zwakke schakel links achterin, daar kunnen nog kansen liggen voor Hofland, anders is het voor hem het verstandigste om te vertrekken. PSV zit vrij ruim in de verdedigers, dus dat verlies kan redelijk opgevangen worden
quote:Maakt me allemaal niet uit zijn allemaal concurenten voor de ranking.
AC Perugia (ITA)
FK Teplice (CZE)
Wat mij betreft zou het de verdediging er gewoon zo uit moeten zijn:
Ooijer - Faber - Bouma - Hofland
Hiddink moet nu onderhand maar eens in gaan zien dat het opstellen van de koreanen helemaal nergens op slaat.
Ze falen wedstrijd op wedstrijd........
quote:Inderdaad, waarom hofland geen linksback. Zo moeilijk zal t niet zijn om beter te presteren als Lee, en dat "lucratieve" contract in korea zijn ze toch al kwijt.
Op vrijdag 12 december 2003 11:21 schreef PyTh het volgende:
Als Hofland verkocht wordt kan het PSV nog wel eens heel duur komen te staan.Wat mij betreft zou het de verdediging er gewoon zo uit moeten zijn:
Ooijer - Faber - Bouma - Hofland
Hiddink moet nu onderhand maar eens in gaan zien dat het opstellen van de koreanen helemaal nergens op slaat.
Ze falen wedstrijd op wedstrijd........
quote:Wat is er mis met het legendarische Wielkopolski
Op vrijdag 12 december 2003 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
alles behalve die laatste.
dus als PSV een leuke som voor em weet te vangen, moeten we em gewoon laten gaan...
quote:Probeer dat maar eens fatsoenlijk uit te spreken. Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
Op vrijdag 12 december 2003 11:24 schreef DIJK het volgende:
Wat is er mis met het legendarische Wielkopolski?
quote:Moet je toch nog ff de wedstrijd tegen Depor terugkijken
Op vrijdag 12 december 2003 11:29 schreef KELDER het volgende:
1) lee is als LB wel beter als hofland, lee speelt helemaal niet zo slecht als mensen hier willen geloven (komt misschien door park, die wel dramatisch speelt). Lee kan aanvallend veel meer brengen en dat is ook belangrijk als LB
quote:Ik vind dat het wel lekker in de mond ligt
Op vrijdag 12 december 2003 11:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Probeer dat maar eens fatsoenlijk uit te spreken. Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 12-12-2003 11:34]
quote:Daar heb je zeker gelijk in, de laatste wedstrijden was hij best redelijk, maar tegen Depor leed hij veel balverlies en dat zorgde voor gevaarlijke situaties. Maar hij voldoet niet aan het hoge verwachtingspatroon
Op vrijdag 12 december 2003 11:29 schreef KELDER het volgende:
1) lee is als LB wel beter als hofland, lee speelt helemaal niet zo slecht als mensen hier willen geloven (komt misschien door park, die wel dramatisch speelt). Lee kan aanvallend veel meer brengen en dat is ook belangrijk als LB
quote:jullie zullen besiktas, zo op het oog het sterkst, wel loten. zoveel geluk hebben we als nederland dan ook wel weer
Op vrijdag 12 december 2003 11:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik loot liever tegen sterkere tegenstanders, maar ieder van die 4 teams kan PSV zonder meer hebben, boek alvast maar voor de volgende ronde
Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden )
quote:Kom dan maar op met die polen dan
Op vrijdag 12 december 2003 11:42 schreef DIJK het volgende:
LOL dat Grodzisk is een metropool met 6000 inwoners. En een stadion met ongeveer de helft van t durp aan capaciteit.Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden
)
quote:Grodzisk schakelde Hertha BSC en Manchester City uit...
Op vrijdag 12 december 2003 11:42 schreef DIJK het volgende:
LOL dat Grodzisk is een metropool met 6000 inwoners. En een stadion met ongeveer de helft van t durp aan capaciteit.Oftwel (quote van een man city site) "Groclin Grodzisk is a club that makes Lokeren look like Real Madrid." (en dat was voordat ze er uitgeknikkerd werden
)
quote:Mjah dat zei ik. Van City dan. Geweldig als je dat kunt met zo'n clubje toch.
Op vrijdag 12 december 2003 12:24 schreef Frutsel het volgende:[..]
Grodzisk schakelde Hertha BSC en Manchester City uit...
quote:Dat zal kolken daaro in t altijd gezellige wielkopolskistadion, tjokvol met 3000 rellende polen.
Op vrijdag 12 december 2003 12:32 schreef twi het volgende:
Hertha, Man City én PSV dusGlodziak, Winner of the UEFA Cup 2003/2004
quote:hoor het net op tv
Op vrijdag 12 december 2003 13:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is Perugia
quote:Nou ja perugia is "ook" mooi
Het is Perugia
quote:Dylan Dog zal tevree zijn
Het is Perugia
Kortom: Ik snap echt totaal niet wat P$V spelertechnisch in deze 2 hondenvreters ziet (commercieel gezien snap ik dat het interessant is 1 Koreaan bij je selectie te hebben, verder houdt het daar ook op).
Vinden de P$V supporters die 2 Koreanen nou goede spelers
quote:Ik zal toch anders tegen P$V aankijken dan een P$V fan, dus ik vraag het julie
Op vrijdag 12 december 2003 13:25 schreef pascalheister het volgende:
wat denk je nou zelf Digger
quote:Ik ben enthousiast
Op vrijdag 12 december 2003 14:51 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Wat een enthousiasme hier van alle die-hard PSVers over de loting??????
PSV speelt op donderdag 26 februari de uitwedstrijd, de week erop (woensdag 3 maart) staat de thuiswedstrijd op het programma.
Wordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
quote:je had een typ foutje gemaakt, is niet erg
Op vrijdag 12 december 2003 15:20 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
08-02-2004 tegen Ajax
14-02-2004 tegen Twente
21-02-2004 tegen Heerenveen
26-02-2004 tegen Perugia
28-02-2004 tegen Roda
03-03-2004 tegen Perugia
07-03-2004 tegen Utrecht
14-03-2004 tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus GEENpuntverlies in de HCE
![]()
![]()
quote:Valt wel mee dus, we lopen er sowieso 3 in op Ajax
08-02-2004 tegen Ajax 3 punten, zonder enige twijfel
14-02-2004 tegen Twente Lastig, maar hier ook 3 punten
21-02-2004 tegen Heerenveen lastigste van de hele rij, ik vrees een gelijkspel
26-02-2004 tegen Perugia In de pocket
28-02-2004 tegen Roda Thuis, dus 3 punten deze keer
03-03-2004 tegen Perugia Eitje
07-03-2004 tegen Utrecht En dat zijn er weer 3 bij
14-03-2004 tegen Feyenoord Kan lastig worden, maar dit jaar is het 6 punten tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
![]()
![]()
Ajax (het moet toch een keer goed gaan voor ons)
Roda (toch te veel aan de return aan het denken, nadat er uit niet gewonnen is)
quote:Kun je je lelijk in vergissen, als ajax de punten niet pakt pakt PSV ze wel
08-02-2004 tegen Ajax
14-02-2004 tegen Twente
21-02-2004 tegen Heerenveen
26-02-2004 tegen Perugia
28-02-2004 tegen Roda
03-03-2004 tegen Perugia
07-03-2004 tegen Utrecht
14-03-2004 tegen FeyenoordWordt een drukke en zware tijd voor de eindhovenaren en dus puntverlies in de HCE
![]()
![]()
quote:sommigen van ons moeten nog naar school
quote:Logisch dat ik vind dat ie volkomen gelijk heeft, maar de meesten zullen het wel weer calimero-gezeur vinden
In een uitgebreid interview met het NRC waarin hij onder andere ingaat op de toekomst van PSV, de organisatie, Fons Spooren en Guus Hiddink, haalde PSV voorzitter fel uit naar de NOS. "Als wij worden uitgeschakeld, hebben we het volgens de NOS domweg niet gehaald. Maar als Ajax wordt uitgeschakeld zoeken ze naar honderd excuses. Ik heb niks tegen Ajax, wel tegen de NOS. De relatie met Ajax is top. Bij de NOS heerst een Ajax-cultuur die niks met objectieve journalistiek te maken heeft. Helemaal nul. Het is de toon en datgene wat ze uitstralen. Nee, ik ben niet rancuneus. Supporters van ons zeggen dat 'gelukkig ligt Ajax eruit'. Dat komt door de journalisten, weet ik echt zeker, niet door Ajax, maar door de wijze waarop de NOS verslag geeft."
Overigens:
quote:
Studio Sport heeft via een algemene mail, in een reactie op vele klachten naar aanleiding van een uitgezonden clip na PSV-Deportiva La Coruna, toegegeven een foute keuze te hebben gemaakt. Direct na de wedstrijd zond de nationale sportzender een clip uit met alle uitschakelingen van PSV sinds de invoering van de Champions League. De NOS zegt dat, hoewel de inhoud feitelijk juist was, de manier waarop de clip was samengesteld niet in overeenstemming was met het gevoel dat na afloop van de wedstrijd heerste. "Studio Sport maakt heel veel uitzendingen, maakt dus heel veel keuzes, en soms maken we de verkeerde. Zoals dit keer. We zijn kortom net mensen ", aldus de algemene mail.
quote:over wat ging het precies en wanneer was dat te zien?
Op zaterdag 13 december 2003 14:17 schreef pascalheister het volgende:
over dat filmpje was ik ook pissed of, gewoon triest om dat uit te zenden.
quote:zoals het in de quote van bobu staat alle uitschakelingen laten zien
Op zaterdag 13 december 2003 15:22 schreef ASSpirine het volgende:[..]
over wat ging het precies en wanneer was dat te zien?
blijkbara veel ophef erover
quote:Jup.
Op zaterdag 13 december 2003 14:06 schreef Bobu het volgende:[..]
Logisch dat ik vind dat ie volkomen gelijk heeft, maar de meesten zullen het wel weer calimero-gezeur vinden
Overigens:
[..]
Ik vond dat stukje dat werd uitgezonden trouwens echt schitterend
quote:Wat er niet genoeg zijn
Op vrijdag 12 december 2003 15:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Valt wel mee dus, we lopen er sowieso 3 in op Ajax
Voorderest: schat jij het huidige Feyenoord hoger in dan Ajax? Tjonge.
quote:Nee, maar PSV heeft het altijd moeilijker tegen Feyenoord dan tegen Ajax, maar ik schat PSV hoger in dan Ajax en Feyenoord en ik vind dat ze nog steeds de absolute topfavoriet zijn voor de titel. Het is het enige team van de grote 3 waarvan de verdediging goed staat. Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Op zaterdag 13 december 2003 17:03 schreef Me_Wesley het volgende:Wat er niet genoeg zijn
Voorderest: schat jij het huidige Feyenoord hoger in dan Ajax? Tjonge.
quote:Tja, dit zijn 2 wedstrijden tussendoor, het echte werk begint pas vanaf de kwartfinales
quote:Jij bent echt afgestudeerd in jezelf tegenspreken.
Op zaterdag 13 december 2003 18:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nee, maar PSV heeft het altijd moeilijker tegen Feyenoord dan tegen Ajax, maar ik schat PSV hoger in dan Ajax en Feyenoord en ik vind dat ze nog steeds de absolute topfavoriet zijn voor de titel. Het is het enige team van de grote 3 waarvan de verdediging goed staat. Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Maar ja de waarheid wat betreft het keer op keer slecht presteren in de CL is blijkbaar zo hard en ondragelijk dat als een omroep of journalist het maar waagt om de vinger op de zeer plek te leggen er moord en brand wordt geschreeuwd!
Heel sneu en dit soort gedrag verwacht je van een kind van 4.
Het filmpje was goed. Ik heb hem gelukkig nog steeds
quote:je doelt hierop neem ik aan?
Op zaterdag 13 december 2003 18:27 schreef Speed1971 het volgende:Jij bent echt afgestudeerd in jezelf tegenspreken.
quote:Met mooi voetbal win je geen titel, die win je met punten halen. En je kan onmogelijk ontkennen dat PSV in een wedstrijd het meest constante niveau heeft. Feyenoord en Ajax in iets mindere mate kunnen in een wedstrijd zelf goede periodes afwisselen met periodes waarin de verdedigers aan alle kanten voorbij gelopen worden.
Ze spelen niet altijd het mooiste voetbal, maar ze zijn het minst wisselvallig, ook binnen een wedstrijd
Dat komt omdat PSV de best ingespeelde en meest ervaren ploeg van de 3 is, qua talent misschien het beste, maar dat zegt lang niet alles
quote:PSV heeft een aantal maal zeer dom puntverlies geleden, metname Roda uit en RBC thuis waren dramatisch, Ajax was opzich wel terecht en tegen AZ was het eenzelfde dag als Ajax in Breda had. Ajax komt bijna iedere week terug van een achterstand en staat achterin vaak niet goed. Qua spel binnen de wedstrijd is PSV het meest constant
Op zaterdag 13 december 2003 19:36 schreef Speed1971 het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je erbij komt om te beweren dat PSV het meest constant is. Waarom heeft PSV dan al 4 verliespunten meer dan Ajax? En ook dat stukje over de verdediging van PSV is natuulijk een beetje raar. Als die verdediging echt zo goed is als jij beweert waarom dan weer die 4 verliespunten meer dan Ajax?
Zoals je zelf laatst ook al zei, wat krom is recht praten.
Dat Ajax vaak achter komt zou je dus ook constant kunnen noemen. Ajax is dit seizoen gewoon beter dan PSV en dat is heel duidelijk af te lezen aan de stand.
Labello Lucius mag invallen voor die rare Koreaan?
Die gozer bewijst keer op keer dat 'ie beter verdient dan een lullig invalbeurtje.
edit
HAHAHAH om dan vervolgens te zien dat Feyenoord verloren heeft, hahaha
quote:weekend kan nog mooier worden morgen met winst van utrecht
Op zaterdag 13 december 2003 23:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo PSV staat weer precies waar het hoort te staan
Boven aan dus.... heb helaas alleen niet van de wedstrijd meegekregen, was het wat??edit
HAHAHAH om dan vervolgens te zien dat Feyenoord verloren heeft, hahaha
quote:Wishful thinking - China Crisis.
Op zondag 14 december 2003 00:10 schreef pascalheister het volgende:[..]
weekend kan nog mooier worden morgen met winst van utrecht
quote:Waarom?
Op zaterdag 13 december 2003 14:17 schreef pascalheister het volgende:over dat filmpje was ik ook pissed of, gewoon triest om dat uit te zenden.
Het was wel de nakende waarheid.
J.
quote:Utrecht altijd lastig
Op zondag 14 december 2003 00:10 schreef pascalheister het volgende:[..]
weekend kan nog mooier worden morgen met winst van utrecht
quote:zoals je hebt kunnen lezen ben ik niet de enige, nos is door vele e-mails bestormd. Om zoiets na zo`n wedstrijd uit te zenden slaat gewoon alles, kun jij als ajaxied leuk vinden maar als PSV'er dus echt niet.
Op zondag 14 december 2003 00:20 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Waarom?
Het was wel de nakende waarheid.
J.
quote:Laat mijn ajax-zijn er maar even buiten.
Op zondag 14 december 2003 01:13 schreef pascalheister het volgende:[..]
zoals je hebt kunnen lezen ben ik niet de enige, nos is door vele e-mails bestormd. Om zoiets na zo`n wedstrijd uit te zenden slaat gewoon alles, kun jij als ajaxied leuk vinden maar als PSV'er dus echt niet.
Natuurlijk begrijp ik de emoties.
Maar nogmaals, het is wel (helaas) de nakende waarheid.
What is next?
De eerstvolgende verliespartij van psv maar niet uitzenden bij Studio Sport, gezien de emoties?
Hoe zuur ook, soms moet de gifbeker leeg. Helemaal leeg.
J.
quote:Tuurlijk is dat de waarheid en die zullen ze zelf ook wel weten maar ik had als neutrale kijker (lees=als niet PSV supporter) ook wel zoiets van,moest dat nou?
Op zondag 14 december 2003 01:38 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Laat mijn ajax-zijn er maar even buiten.
Natuurlijk begrijp ik de emoties.
Maar nogmaals, het is wel (helaas) de nakende waarheid.
What is next?
De eerstvolgende verliespartij van psv maar niet uitzenden bij Studio Sport, gezien de emoties?
Hoe zuur ook, soms moet de gifbeker leeg. Helemaal leeg.
J.
quote:Ja, ben ik wel met je eens.
Op zondag 14 december 2003 01:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Tuurlijk is dat de waarheid en die zullen ze zelf ook wel weten maar ik had als neutrale kijker (lees=als niet PSV supporter) ook wel zoiets van,moest dat nou?
Het was wrang, na een goede overwinning in de CL, met de historie geconfronteerd te worden.
Maar gezien de uitschakeling ook wel weer logisch.
Tsja. Ongelukkig, dat wel.
J.
Hij is in vorm en is zonder twijfel op dit moment de beste man op de Nederlandse velden. Hoe hij naar de bal blijft kijken - echt super
quote:Wereldvoetballer, maar wat een homokop heeft die gast zeg
Op zondag 14 december 2003 02:29 schreef SCH het volgende:
Wat speelde Robben goed zeg - heb echt ademloos zitten kijken, kreeg net op tijd weer lucht.Hij is in vorm en is zonder twijfel op dit moment de beste man op de Nederlandse velden. Hoe hij naar de bal blijft kijken - echt super
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:23 schreef StarGazer het volgende:[..]
Wereldvoetballer, maar wat een homokop heeft die gast zeg
quote:Gelukkig gaat het daar in het voetbal niet om
Op zondag 14 december 2003 12:23 schreef StarGazer het volgende:
quote:Nee maar het valt gewoon op. Maar daar hebben meer Psv spelers last van.
Op zondag 14 december 2003 17:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Gelukkig gaat het daar in het voetbal niet om
quote:Wat is dan een typisch "homo-hoofd" alsof het voor de rest ook maar van enig belang is
Op zondag 14 december 2003 17:26 schreef StarGazer het volgende:Nee maar het valt gewoon op. Maar daar hebben meer Psv spelers last van.
quote:gelukkig hebben Sladan,Sneijder,Heitinga,Soetaers en Sikora daar geen last van
Op zondag 14 december 2003 17:26 schreef StarGazer het volgende:[..]
Nee maar het valt gewoon op. Maar daar hebben meer Psv spelers last van.
Als je zo gaat kijken heeft elke club die wel
quote:meneer is gewoon jaloers
Op zondag 14 december 2003 17:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat is dan een typisch "homo-hoofd" alsof het voor de rest ook maar van enig belang is
quote:Al zou hij homo zijn, wat boeit dat nou...
Op zondag 14 december 2003 12:23 schreef StarGazer het volgende:[..]
En zlatan heeft gewoon een rotkop.
quote:Je vergeet Sonck. Die heeft dan wel geen homo-hoofd, maar ziet er wel uit als een PSV'er. Wat dus resulteert in....
Op zondag 14 december 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
gelukkig hebben Sladan,Sneijder,Heitinga,Soetaers en Sikora daar geen last van
Als je zo gaat kijken heeft elke club die wel
Geintje jongens. Jullie hebben er van mogen genieten. Een paar uurtjes...Maar de aanstaande kampioen staat weer bovenaan
En over dat filmpje. Ach ja, dat het uitgezonden werd vind ik niet eens het probleem. Ik vond het gewoon gepast, zoveel jaren op rij eruit geknikkerd worden. Wat ik wel dubieus vind is dat ze blijkbaar dat filmpje al lang en breed klaar hadden liggen, want dat zet je niet zo heel erg snel in elkaar. Alhoewel...maar toch lijkt het me sterk dat ze dat na de wedstrijd in elkaar zetten.
quote:Er lagen 2 versies klaar. Eentje met een overwinningsmuziekje en deze. Het was namelijk ook leuk geweest om te laten zien als ze het wel hadden gehaald, maar dan het laatste stukje vervangen door de goal van dit jaar...
Op zondag 14 december 2003 17:57 schreef twi het volgende:En over dat filmpje. Ach ja, dat het uitgezonden werd vind ik niet eens het probleem. Ik vond het gewoon gepast, zoveel jaren op rij eruit geknikkerd worden. Wat ik wel dubieus vind is dat ze blijkbaar dat filmpje al lang en breed klaar hadden liggen, want dat zet je niet zo heel erg snel in elkaar. Alhoewel...maar toch lijkt het me sterk dat ze dat na de wedstrijd in elkaar zetten.
Vond het wel geinig. En het is niet snel goed he, wordt er iets over ajax uitgezonden, krijgen ze in Eindhoven te weinig aandacht, wordt er iets over psv uitgezonden, zijn het niet de juiste beelden!
quote:denk dat de prijzen nu ongeveer vanaf 22,50 zullen beginnen
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef appelsientje het volgende:
FF heel wat anders, zouden de kaartjes voor EUFA voetbal net zo duur zijn als CL ??
wordt een dure hobby zo
quote:inderdaad
Op zaterdag 13 december 2003 23:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo PSV staat weer precies waar het hoort te staan
quote:Staan we volgende week wel weer bovenaan
Op zondag 14 december 2003 18:34 schreef Chadi het volgende:[..]
inderdaad
quote:PSV fan zijn is een dure hobby,maarja alle hobby's zijn duur.
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef appelsientje het volgende:
FF heel wat anders, zouden de kaartjes voor EUFA voetbal net zo duur zijn als CL ??
wordt een dure hobby zo
quote:Let maar op, straks krijg je te maken met SCH
Op zondag 14 december 2003 17:51 schreef StarGazer het volgende:
Wat een gehap om niks zeg. Het valt mij gewoon op.En zlatan heeft gewoon een rotkop.
quote:Hoezo, voelt hij zich aangesproken dan?
Op zondag 14 december 2003 21:51 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Let maar op, straks krijg je te maken met SCH
quote:dat met die homokop "grapje"
Op zondag 14 december 2003 22:01 schreef StarGazer het volgende:[..]
Hoezo, voelt hij zich aangesproken dan?
quote:Nou ja die kaartjes zijn niet zo heel duur, in verhouding met de CL wedstrijden
Op zondag 14 december 2003 20:18 schreef chelloboy het volgende:[..]
PSV fan zijn is een dure hobby,maarja alle hobby's zijn duur.
Dinsdag thuis tegen Willem 2 voor Amstelcup is alweer de 4e thuiswedstrijd in 10 dagen.
quote:volgens Borst en van Gelder dan
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
Real Madrid en Manchester United schijnen dus geinteresseerd te zijn in Robben
quote:Ik denk dat Robben weet dat hij nog niet uitgeleerd is, hij zal nog wel een jaar blijven
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
Real Madrid en Manchester United schijnen dus geinteresseerd te zijn in Robben
quote:En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
Op zondag 14 december 2003 23:46 schreef ASSpirine het volgende:
ik geloof niet dat ze na de winterstop weggaan, denk zelfs dat er helemaal niemand weggaat na de winterstop
quote:...Om maar eens een open deur in te trappen.
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
quote:we zullen het nog even zien in de uefa
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:[..]
En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
quote:En daardoor scoort hij er dit seizoen gewoon 44 in de HCE, schitterend afscheid gaat dat worden
Op maandag 15 december 2003 00:40 schreef Duiveltja het volgende:En Kezman na zijn CL debacle helemaal niet, internationaal bakt hij er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |