edit- nee later dan 90, toen was ik er zelf nog gelegerd. iets van 93 dan ofzo
Draf en renbaan, sja met pinkpop kunnen er 60.000 man op, maar ik vraag me af of die er ook daadwerkelijk allemaal kunnen lopen, omdat tijdens het festival altijd een aardige meuk op de camping of ergens anders vertoefd.
Je hebt ook nog het Malieveld, daar kunnen ook veel mensen op. Echter, als je een gigantisch vlak veld hebt, kun je er in principe een concert op organiseren. Hoe groter het veld, hoe meer mensen. Op de Veluwe heb je hele heidevlaktes waar met gemak 200.000 man op kan...
quote:1995
Op maandag 1 december 2003 16:51 schreef Furby het volgende:
Vliegbasis Eindhoven. 120.000 op Dynamo open air. (1990 geloof ik)edit- nee later dan 90, toen was ik er zelf nog gelegerd. iets van 93 dan ofzo
maargoed, dit zal wel niet van toepassing zijn
Ik denk dat de rest kleiner is.
quote:dat was 2 dagen met 60.000 per dag
Op maandag 1 december 2003 16:51 schreef Furby het volgende:
Vliegbasis Eindhoven. 120.000 op Dynamo open air. (1990 geloof ik)edit- nee later dan 90, toen was ik er zelf nog gelegerd. iets van 93 dan ofzo
quote:80.000
Op maandag 1 december 2003 16:50 schreef Boudi het volgende:of dat Stones-concert op t malieveld een paar jaar terug... daar waren ook een heleboel mensen
Grootste concert voor 1 band ooit in Nederland. Maar zoals al gezeg festivals kunnen meer mensen trekken omdat die meer plaats hebben. En wat het grootste is... Tja, je kunt het zo gek maken als je wilt in Nederland.
quote:Voetbal is 51000, concert misschien iets minder als het podium een groot deel van het veld gebruikt (zoals de Stones dit jaar...). Celine Dion had 60000 gasten omdat haar podium in het midden stond... en dat is dus de maximale capaciteit...
Op maandag 1 december 2003 17:10 schreef Wrirreljorkel het volgende:
de Arena kan met voetbal iets van 52.000 man, met concerten minder. Volgens mij heeft de Kuip ongeveer hetzelfde aantal...
quote:Pinkpop heeft toch meerdere podia? Hoeveel jkunnen er op als er een artiest optreedt? (ben er jaren geleden bij de Stones geweest...)
Draf en renbaan, sja met pinkpop kunnen er 60.000 man op, maar ik vraag me af of die er ook daadwerkelijk allemaal kunnen lopen, omdat tijdens het festival altijd een aardige meuk op de camping of ergens anders vertoefd.
quote:Mja.. Dat is verdeeld over de hele dag. Zijn volgens mij nooit zoveel mensen tegelijk op dat terrein.
Op dinsdag 2 december 2003 13:52 schreef Knarf het volgende:
Parkpop toch?
Elk jaar iets van 300.000-400.000 mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |