FOK!forum / Vraag & Aanbod / [TK] Maserati 2.24v +/- 280 pk
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 15:56
(Advertentie namens iemand anders:)

Maserati 2.24v


·Bouwjaar: 1990
·Km-stand: 100.300
·Gereviseerde motor (± 280 pk) bij 92.017 km.
·Nieuwe bobines
·Nieuwe bedrading + computer
·Nieuwe distributieriem

Opties:
·Climate control
·Alarm + CV
·Radio/cd speler (jvc)
·Zwart lederen interieur
·Racing Look

Optisch en technisch in goede staat.

Taxatierapport twv ¤ 10.000,- aanwezig.

APK recentelijk verlopen en daarom voor ¤ 7.900,- vr. pr.
Geen problemen verwacht voor de APK. Wel moet een achterband vervangen worden.
Altijd zeer zuinig op geweest. Alleen voor liefhebber, niet iemand die net zn rijbewijs heeft....

[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 01-12-2003 17:15]

Herkauwermaandag 1 december 2003 @ 15:57
Wat is het precies? Een 2 liter 24 klepper, wordt dat bedoeld?

Trouwens, dit is zeker een auto. Deze moet ik later nog een keer kopen, ik heb er nu absoluut geen geld voor...

[Dit bericht is gewijzigd door Herkauwer op 01-12-2003 15:59]

R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 16:00
Ja het is een 2 liter 24 kleppen met dubbele turbo.
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 16:01
edit: dubbele post

[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 01-12-2003 16:03]

SocialDisordermaandag 1 december 2003 @ 16:02
maserati
ChRoNiCmaandag 1 december 2003 @ 16:07
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
maserati
Prachtige wagens inderdaad.

Ik heb nog geen rijbewijs dus wordt moeilijk rijden

Rider_on_the_stormmaandag 1 december 2003 @ 16:09
Wat een bak! 9~
Vjennuhmaandag 1 december 2003 @ 16:11
K'vind het maar een VolksWagen...
Kogandomaandag 1 december 2003 @ 16:12
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:00 schreef R-e-n-e het volgende:
Ja het is een 2 liter 24 kleppen met dubbele turbo.
Tof, 2 liter met 280 PK.. istie tenminste nog een beetje zuinig.
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 16:14
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:11 schreef Vjennuh het volgende:
K'vind het maar een VolksWagen...
Heeft een golfje ook 4 uitlaten dan?
extrememaandag 1 december 2003 @ 16:15
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:12 schreef Kogando het volgende:

[..]

Tof, 2 liter met 280 PK.. istie tenminste nog een beetje zuinig.


verwacht geen gemiddelde van 1:15 hoor.. prestaties op dit nivo mogen best wat kosten
StephanLmaandag 1 december 2003 @ 16:17
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:14 schreef R-e-n-e het volgende:

[..]

Heeft een golfje ook 4 uitlaten dan?


Kan wel, gewoon laten maken
Kogandomaandag 1 december 2003 @ 16:20
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:15 schreef extreme het volgende:
verwacht geen gemiddelde van 1:15 hoor.. prestaties op dit nivo mogen best wat kosten
Alles onder de 1:7,5 is op dit moment zuinig voor mij..

* Kogando BMW 325i rijdt.

Moosiemaandag 1 december 2003 @ 16:23
las laatst: "Looks like a Toyota, drives like a Ferrari"
NoEmaandag 1 december 2003 @ 16:25
Hoe ziet de achterkant er uit?

wel wat standaard velgjes voor zo'n bak.

[Dit bericht is gewijzigd door NoE op 01-12-2003 16:25]

3FMmaandag 1 december 2003 @ 16:26
Van een particulier of van een autobedrijf aangeschaft, is het een import auto?
Onderhoudshistorie?
Rijden in Friesland nogal wat import maserati's rond namelijk..
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 16:30
Foto van de achterkant is toegevoegd, als je goed kijkt zie je aan beide kanten 2 uitlaten. De velgen zijn de standaard Maseratie 224 velgen, zo'n auto moet je ook niet optisch gaan tunen.
Hij is bij een autobedrijf aangeschaft.
NoEmaandag 1 december 2003 @ 16:37
Achterkant lijkt wat op een Mercedes.
#ANONIEMmaandag 1 december 2003 @ 17:08
Is die 100.000 km na revisie?
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 17:15
De gereviseerde motor is er met 92.017 km in gekomen, dus hij heeft nog maar 8.000 km gereden met het gereviseerde blok.
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 19:04
up
DaBuzzzzzmaandag 1 december 2003 @ 19:07
Waarom zet je er niet bij dat het een Quatroporte is?? (als ik het wel heb)

De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0

Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.

Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur

R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 19:17
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zet je er niet bij dat het een Quatroporte is?? (als ik het wel heb)

De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0

Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.

Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur


2.24v is de typenaam.
Quattroporte is een ander type en werd pas vanaf '94 geleverd als ik het goed heb.
GizartFRLmaandag 1 december 2003 @ 19:19
Wat is er allemaal vervangen aan het blok?
OF is er een gebruikt blok in gezet?
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 19:24
Geen idee, het is niet mijn eigen auto Ik weet wel dat vrij snel na aankoop de distributieriem knapte en er door de garage een gereviseerd Maserati blok in gezet is die meer pk's heeft dan de standaarduitvoering.
GizartFRLmaandag 1 december 2003 @ 19:26
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:24 schreef R-e-n-e het volgende:
Geen idee, het is niet mijn eigen auto Ik weet wel dat vrij snel na aankoop de distributieriem knapte en er door de garage een gereviseerd Maserati blok in gezet is die meer pk's heeft dan de standaarduitvoering.
Je hebt revisie en je hebt revisie.

Totale revisie, dan word alles vernieuwd aan een blok, gedeeltelijke revisie kan er alleen een moertje zijn vervangen ( bij wijze van spreken )

IS het revisie verhaal aan te tonen met rekeningen?

IntensiveGarymaandag 1 december 2003 @ 19:30
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zet je er niet bij dat het een Quatroporte is?? (als ik het wel heb)

De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0

Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.

Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur


Je hebt t niet wel...vertaal 'quattroporte' maar eens....voor hen die niet zo goed Italiaans spreken: vier deuren....en deze auto heeft er slechts twee

typenaam is 2.24...en als je per se letters wil zien: biturbo

quote:
Op maandag 1 december 2003 19:17 schreef R-e-n-e het volgende:

[..]

2.24v is de typenaam.
Quattroporte is een ander type en werd pas vanaf '94 geleverd als ik het goed heb.


heb je niet goed, de 4 deurs wordt al sinds jaar en dag geleverd.....mooiste versie(in mijn ogen dan) is die uit de jaren '80....

sorry voor offtopic gelul...maar moest me er even tegenaan bemoeien..

R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 19:35
Revisie rekeningen:
Nee want er hoefde geen rekening betaalt te worden. Het was iets van 2 dagen na aankoop, dus is er voor 'een bloemetje' een gereviseerd blok in gekomen.
Ik heb dit erbij vermeld omdat dit een interessante extra is. Als er rekeningen van waren, was de vraagprijs ook hoger geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 01-12-2003 19:36]

DaBuzzzzzmaandag 1 december 2003 @ 19:36
Ben blij dat je het doet!! maar heet ie dan ook niet biturbo?? althans origineel staat dat nogal groot op de achterkant
R-e-n-emaandag 1 december 2003 @ 19:38
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:36 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ben blij dat je het doet!! maar heet ie dan ook niet biturbo?? althans origineel staat dat nogal groot op de achterkant
Nee BiTurbo is ook een weer een ander type-aanduiding, de uitvoering vóór de 2.24v als ik het goed heb.
R-e-n-edinsdag 2 december 2003 @ 00:30
Ik zal 1dezer dagen ook ff foto van motorblok plaatsen.
#ANONIEMdinsdag 2 december 2003 @ 00:39
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:30 schreef R-e-n-e het volgende:
Ik zal 1dezer dagen ook ff foto van motorblok plaatsen.
Da's een goed idee.
D-Devildinsdag 2 december 2003 @ 08:02
Mooie auto, kan een duur plaatje worden, gewoon ANWB laten keuren.
Kogandodinsdag 2 december 2003 @ 08:53
Zijn die dingen erg onderhouds gevoelig? Want 2 liter met 280 PK kan nooit lang goed gaan natuurlijk.
Kogandodinsdag 2 december 2003 @ 08:54
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 08:02 schreef D-Devil het volgende:
Mooie auto, kan een duur plaatje worden, gewoon ANWB laten keuren.
Hoe werkt dat, ANWB keuring? En waarom is dat beter?
R-e-n-edinsdag 2 december 2003 @ 10:35
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 08:53 schreef Kogando het volgende:
Zijn die dingen erg onderhouds gevoelig? Want 2 liter met 280 PK kan nooit lang goed gaan natuurlijk.
Ja ze zijn vrij onderhoudsgevoelig, maar dat is ook maar net hoe je er mee omgaat natuurlijk. Zelf heb ik bijv. een renault 5 gt turbo gehad die ook erg onderhoudgevoelig zijn. Maar in de 2 jaar dat ik hem gehad heb, heb ik weinig tot geen problemen mee gehad.
Maar zoals je ziet is er aan deze Maserati al heel veel vernieuwd, waaronder een gereviseerd blok.
Tha_Ramsushdinsdag 2 december 2003 @ 11:35
Grappige auto en bruut vermogen... alleen ga ik bij de auto niet voor het uiterlijk, want dat is niet super vindt ik.....
maar 280 pk is wel super iig...
deliberatordinsdag 2 december 2003 @ 11:41
heb je toevallig ook interieur foto's?
R-e-n-edinsdag 2 december 2003 @ 11:48
Zal ik vanmiddag even maken.
deliberatordinsdag 2 december 2003 @ 11:53
heb je toevallig ook interieur foto's?
deliberatordinsdag 2 december 2003 @ 11:54
[edit]ging ff iets mis [/edit]
Dissectiondinsdag 2 december 2003 @ 12:47
Ziet er uit als een combo tussen een oude BMW3, een VW Golf en een Nissan Pony
D-Devildinsdag 2 december 2003 @ 15:31
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 08:54 schreef Kogando het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, ANWB keuring? En waarom is dat beter?


Als je met een auto naar de ANWB rijdt dan kun je de auto laten keuren, zij geven je dan een koopadvies. En ze geven maar al te graag een negatief advies bij een slechte wagen dus dan weet je wel zeker dat je wat beters in huis haalt.
R-e-n-edinsdag 2 december 2003 @ 16:00
Elke keuring is uiteraad toegestaan.
Hier nog foto's van het motorblok en interieur:


Hellrazordinsdag 2 december 2003 @ 16:36
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:00 schreef R-e-n-e het volgende:
Elke keuring is uiteraad toegestaan.
Hier nog foto's van het motorblok en interieur:

[afbeelding]
[afbeelding]


R-e-n-edinsdag 2 december 2003 @ 18:56
*up*
R-e-n-ewoensdag 3 december 2003 @ 10:23
*up*
Tha_Ramsushwoensdag 3 december 2003 @ 10:25
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:00 schreef R-e-n-e het volgende:
Elke keuring is uiteraad toegestaan.
Hier nog foto's van het motorblok en interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmmz....
dat ziet er redelijk tot goed uit!!
Blapietwoensdag 3 december 2003 @ 13:59
je zakt ¤ 2100,- in prijs omdat 'ie niet APK gekeurd is, terwijl er alleen een achterband dient te worden vervangen

dure achterband

R-e-n-ewoensdag 3 december 2003 @ 15:44
Nee, taxatierapport is nooit de vraagprijs he. Taxatierapport is meer verz.technisch.
Met APK zou de vraagprijs rond ¤ 8.500,- liggen denk ik.
wunderbaumwoensdag 3 december 2003 @ 17:44
quote:
Op woensdag 3 december 2003 15:44 schreef R-e-n-e het volgende:
Nee, taxatierapport is nooit de vraagprijs he. Taxatierapport is meer verz.technisch.
Met APK zou de vraagprijs rond ¤ 8.500,- liggen denk ik.
Nog steeds dure achterband. Waarom geen APK? Misschien toch verborgen gebreken?
R-e-n-ewoensdag 3 december 2003 @ 18:01
Nee, elke keuring is toegestaan. Waarom zouden er verborgen gebreken zijn? Hopen dat iemand een monteur meeneemt die er niet zoveel verstand van heeft? Jammer van zulke reacties.
Uiteraard is de band goedkoper dan het verschil, maar dat is toch om tegemoet te komen in het feit dat er geen APK op zit?

Hij is een tijdje terug geschorst ivm thuiswerk. Het thuiswerk blijkt voor langere duur te zijn en inmmiddels is de APK al overschreden. Dan kun je puur voor de verkoop er wel APK op zetten, maar als ie over een paar maand nog niet verkocht is, dan is het zonde van je geld. Vandaar..

Dus als je belang hebt, neem contact op met de eigenaresse om hem te bekijken te keuren. Heb je geen belang, plaats dan ook niet reacties die de Maserati 'onbetrouwbaar' doen overkomen..

slinxxxwoensdag 3 december 2003 @ 18:51
topsnelheid? 0-100?
D-Devilwoensdag 3 december 2003 @ 18:53
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:51 schreef slinxxx het volgende:
topsnelheid? 0-100?
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=91014
R-e-n-ewoensdag 3 december 2003 @ 20:08
Als ik het goed begrijp is de revisie motor volgens de garage een 2.24v motor van de 2e serie (na '91) en die specs staan hier
http://www.supercars.net/cars/1991@$Maserati@$2.24v%20Series%20IIg.html
Duurt een paar sec. voor ie zichtbaar is.

Series 1 specs:
0-100 in 6,1 secs
Top 235 km/h

Series 2 specs:
0-100 in 5,8 secs
Top 256 km/h

Beide keren erg snel

[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 03-12-2003 20:08]

R-e-n-edonderdag 4 december 2003 @ 09:45
^^ up
detulp050donderdag 4 december 2003 @ 09:57
Offtopic verwijderd
R-e-n-edonderdag 4 december 2003 @ 17:59
en up
R-e-n-evrijdag 5 december 2003 @ 19:30



Kogandomaandag 8 december 2003 @ 11:59
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:30 schreef R-e-n-e het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sanchezzvrijdag 12 december 2003 @ 11:39
Sanchezz vindt t n mooie bak.
Zou R best in willen rijden en denkt nog ff.
R-e-n-ezaterdag 13 december 2003 @ 12:19
schopje
R-e-n-ewoensdag 17 december 2003 @ 14:33
Inruil is ook mogelijk (Bmw 7 serie begin jaren 90 of iets sportiefs)
Casparovwoensdag 17 december 2003 @ 16:54
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:07 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Prachtige wagens inderdaad.

Ik heb nog geen rijbewijs dus wordt moeilijk rijden


Het rijden zonder rijbewijs is niet zo moeilijk hoor, alleen mag het niet.
R-e-n-ewoensdag 24 december 2003 @ 19:07
Vraagprijs is verlaagd naar ¤ 7.500,-
American_Nightmarewoensdag 24 december 2003 @ 20:05
Met die bak kun je nog es een straatraceje winnen.
Automatic_Rockdonderdag 25 december 2003 @ 13:56
*keert z'n spaarpot om*.....
....... shit!

Hij ziet er echt prachtig uit!!! Maarja, ik ben al langer fan van deze auto (en de biturbo en aanverwanten )
Maar de prijs is redelijk!! Deze auto's zijn iid niet het toppunt van betrouwbaarheid. Maar normaal koop je een Maserati daar ook niet voor. Het gaat om het brute uiterlijk, geweldige luxe binnen, en de kracht onder de kap.

Als betrouwebare boodschappenauto koop je maar een Toyota Starlet.......

(PS, als je hem echt niet kwijt raakt wil ik hem wel van je overnemen voor ¤378,47 )

R-e-n-edonderdag 25 december 2003 @ 19:26
Thnx for the comliments
Het is inderdaad ook een mooie prijs voor deze Maserati, maar ik zit blijkbaar hier verkeerd want er is weinig interesse...
SAFdonderdag 25 december 2003 @ 20:04
Zit in deze auto het befaamde Cartier klokje? (Werkend?)
R-e-n-edonderdag 25 december 2003 @ 20:47
Bedoel je dat klokje op de foto van het interieur?
SAFdonderdag 25 december 2003 @ 20:49
Jah, die bedoel ik, in het midden.
R-e-n-edonderdag 25 december 2003 @ 20:55
Dan zit ie erin Geen idee of ie werkt..
Edit: ja hij werkt, want ik heb die fotos toen tegen 4-en gemaakt.
R-e-n-ezaterdag 27 december 2003 @ 00:30
*kick*
BaraCudazaterdag 27 december 2003 @ 01:00
Dit is wel zo'n retegave bak he!
alleen ik zou hem wel als 2e auto gaan rijden, anders is het wel heel duur in onderhoud.
Amun-Razondag 28 december 2003 @ 19:25
Amun-Ra wordt gek!!!!

Schitterende wagen................jammer dat ik maar 3 tientjes tot m'n beschikking heb

Italiaanzondag 28 december 2003 @ 19:57
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:17 schreef R-e-n-e het volgende:

[..]

2.24v is de typenaam.
Quattroporte is een ander type en werd pas vanaf '94 geleverd als ik het goed heb.


De eerste Quottroporte is ergens midden jaren 60 gefrabriceerd. En die is nog mooier dan alle nieuwe modellen.

edit:
Ik ben in de war met een andere maseratie.
De eerste komt uit 1963

[Dit bericht is gewijzigd door Italiaan op 28-12-2003 20:02]

HAL9000Szondag 28 december 2003 @ 19:59
Echt een geile bak
R-e-n-emaandag 29 december 2003 @ 11:29
Nogmaals de pics:



R-e-n-ewoensdag 31 december 2003 @ 13:30
·Bouwjaar: 1990
·Km-stand: 100.300
·Gereviseerde motor (± 280 pk) bij 92.017 km.
·Nieuwe bobines
·Nieuwe bedrading + computer
·Nieuwe distributieriem

Opties:
·Climate control
·Alarm + CV
·Radio/cd speler (jvc)
·Zwart lederen interieur
·Racing Look

Optisch en technisch in goede staat.

Taxatierapport twv ¤ 10.000,- aanwezig.

APK recentelijk verlopen en daarom voor ¤ 7.500,- vr. pr.
Geen problemen verwacht voor de APK. Wel moet een achterband vervangen worden.
Altijd zeer zuinig op geweest. Alleen voor liefhebber, niet iemand die net zn rijbewijs heeft....

Dromerwoensdag 31 december 2003 @ 13:39
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:57 schreef Italiaan het volgende:

[..]

De eerste Quottroporte is ergens midden jaren 60 gefrabriceerd. En die is nog mooier dan alle nieuwe modellen.

edit:
Ik ben in de war met een andere maseratie.
De eerste komt uit 1963
[afbeelding]


Gnif.. als je naar de foto's kijkt van TS mis je ook twee portieren om er een quattroporte (vierdeurs) van te maken, he?
R-e-n-ezaterdag 10 januari 2004 @ 12:11
Kickje
R-e-n-ewoensdag 4 februari 2004 @ 13:54
Maar weer eens een schopje.
EEEwoensdag 4 februari 2004 @ 16:02

[Dit bericht is gewijzigd door EEE op 04-02-2004 16:07]

EEEwoensdag 4 februari 2004 @ 16:06
Een auto voor mij
Decenzzaterdag 7 februari 2004 @ 20:41
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zet je er niet bij dat het een Quatroporte is?? (als ik het wel heb)

De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0

Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.

Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur


Omdat ie geen quatroporte heeft maar een coupe is misschien?:)
ID-Tweakzaterdag 7 februari 2004 @ 21:32
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:30 schreef R-e-n-e het volgende:
niet iemand die net zn rijbewijs heeft....
waarom niet?
R-e-n-ezaterdag 7 februari 2004 @ 22:00
Jij hebt zeker net je rijbewijs? Omdat iedereen weet die al wat langer zn rijbewijs heeft, dat je in het begin inschattingsfouten maakt. En dat is met een Maserati fataal. Ze geven niet voor niets cursussen
Zo'n ding heeft zoveel vermogen dat je wel aardig goed moet kunnen rijden.
koelezaterdag 7 februari 2004 @ 22:08
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:30 schreef R-e-n-e het volgende:
·Bouwjaar: 1990
·Km-stand: 100.300
·Gereviseerde motor (± 280 pk) bij 92.017 km.
·Nieuwe bobines
·Nieuwe bedrading + computer
·Nieuwe distributieriem

Opties:
·Climate control
·Alarm + CV
·Radio/cd speler (jvc)
·Zwart lederen interieur
·Racing Look

Optisch en technisch in goede staat.

Taxatierapport twv ¤ 10.000,- aanwezig.

APK recentelijk verlopen en daarom voor ¤ 7.500,- vr. pr.
Geen problemen verwacht voor de APK. Wel moet een achterband vervangen worden.
Altijd zeer zuinig op geweest. Alleen voor liefhebber, niet iemand die net zn rijbewijs heeft....


ik vind het toch wel een beetje vreemd dattie er niet gewoon ff een nieuw apktje op laat zetten, als er geen problemen verwacht worden is dat natuurlijk met een paar tientjes klaar, en kan ie meer vragen...

of zijn er addertjes..?

R-e-n-ezaterdag 7 februari 2004 @ 22:32
Nee als je ff een search doet, kun je lezen dat er geen apk op gezet wordt omdat hij niet gebruikt wordt. De eigenaresse doet nu thuiswerk en heeft een goedkoop autootje erbij. Straks als het weer mooi weer wordt, komt er wel weer apk op als ze hem dan nog heeft.
Maar het liefst verkoopt ze beide auto's nu en dan 1 sportieve auto die je sneller even pakt om ergens naar toe te gaan dan een maserati. Het is een liefhebbers auto.
Dromerzaterdag 7 februari 2004 @ 22:42
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 20:41 schreef Decenz het volgende:

[..]

Omdat ie geen quatroporte heeft maar een coupe is misschien?:)


Lees het topic eens door... daar zijn we al twee maanden uit.
DJ-Mauritszaterdag 7 februari 2004 @ 22:52
Jezus, wat blijft het toch een mooie bak... En dan ben ik tot overmaat van ramp ook nog op zoek naar een nieuwe auto... zucht...
Ik denk dat ik hier voorlopig maar niet meer moet kijken, straks doe ik nog een impulsaankoop... ik kan dat onderhoud als student waarschijnlijk nooit betalen.... nogmaals diepe zucht...
R-e-n-edinsdag 10 februari 2004 @ 17:33
Gewoon voorzichtig mee omgaan, dan valt het wel mee
R-e-n-ewoensdag 11 februari 2004 @ 10:25
Verlaagd naar 6900,- euro.
Automatic_Rockvrijdag 2 april 2004 @ 22:37
Is ie nog steeds niet verkocht???
Als ik het geld had wist ik het wel!!!
Halfgedraaidezaterdag 3 april 2004 @ 00:48
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 10:25 schreef R-e-n-e het volgende:
Verlaagd naar 6900,- euro.
Stel dat ik iemand weet die geinteresseerd is. En die wil hem voor 7000 euro over nemen MITS er door eigenaar APK op word gezet. Is dit mogelijk?

PS: Top wagen.
R-e-n-ezaterdag 3 april 2004 @ 08:57
Nee hij is nog niet verkocht, maar wordt ook niet gepromoot voor de verkoop. Het mooie weer komt er weer aan, dus de eigenaresse overweegt om er weer apk op te zetten Maar dan is het natuurlijk de vraag of ze hem nog wil verkopen én wat de apk kosten waren.
Halfgedraaidezaterdag 3 april 2004 @ 11:06
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 00:48 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Stel dat ik iemand weet die geinteresseerd is. En die wil hem voor 7000 euro over nemen MITS er door eigenaar APK op word gezet. Is dit mogelijk?

PS: Top wagen.
Word hier niet op gereageerd??? Dus ik weet een liefhebber wil hem kopen voor bepaald bedrag (7000) mits er dan door de eigenaar de APK word vernieuwd. (1 bandje toch)
R-e-n-ezaterdag 3 april 2004 @ 13:17
Ja ik heb immers gereageerd! Apk verhaal immers..
DeBastaardozaterdag 3 april 2004 @ 13:35
Lekker karretje hoor
Alleen is het zo shit met onderdelen zoeken voor zo'n bak
R-e-n-evrijdag 30 juli 2004 @ 15:03
ff een interessante update:
We zouden hem weer voor de APK gooien ivm het mooie weer, maar de accu was natuurlijk leeg. Nieuwe accu erin, maar deze start ie leeg. Blijkbaar blokkeert het alarmsysteem de boel.

Naar garage gebracht om te kijken of die het kan fixen en wat de apk kosten zijn.
Volgens de garage gaat er teveel tijd in zitten om het electriciteitsschema door te nemen én dat een chassisbalk recht getrokken moet worden.. Destijds was het volgens een schadeexpert alleen wat blikschade welke netjes is gemaakt. Helaas achteraf.
Heb je verstand van electronica, dan kun je deze maserati aan de praat krijgen.
Doe een aannemelijk bod of bied jezelf aan om hem te maken
Banzivrijdag 30 juli 2004 @ 15:52
wat zou het kosten om de chassisbalk recht te trekken?
Halfgedraaidevrijdag 30 juli 2004 @ 17:47
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:03 schreef R-e-n-e het volgende:
BLA BLA
Beetje offtopic. Maar is die Clio 16V van je nog te koop?
petervandamnedvrijdag 30 juli 2004 @ 18:22
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:03 schreef R-e-n-e het volgende:
Doe een aannemelijk bod of bied jezelf aan om hem te maken
doe eens een pic van die vriendin erbij
helpt misschien of niet ?
ShaoliNvrijdag 30 juli 2004 @ 18:55
Ontopic graag. Wat is aannemelijk voor een auto die niet loopt? 500 euro?
samaniovrijdag 30 juli 2004 @ 19:09
Ik wil wel 500 euro voor de auto geven
RemcoDelftvrijdag 30 juli 2004 @ 19:18
Ben ik dan de enige dit dit een ranzige ouwe T*rk*nbak vind?
timmeeehvrijdag 30 juli 2004 @ 19:18
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ontopic graag. Wat is aannemelijk voor een auto die niet loopt? 500 euro?
Dude, het is een Maserati..!!
Lucillevrijdag 30 juli 2004 @ 19:22
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 19:18 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Dude, het is een Maserati..!!
Ja, maar wel 1 die een schadeverleden heeft. Plus dat het electrische circuit verrot is.
Een kromme chassisbalk krijg je overigens niet van parkeerschade. Wel grappig dat deze info nu ineens opduikt, terwijl daar sinds december niet over is gesproken.
Bob_Rossvrijdag 30 juli 2004 @ 19:23
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 19:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Ben ik dan de enige dit dit een ranzige ouwe T*rk*nbak vind?
dude ! ben je gek ?
timmeeehvrijdag 30 juli 2004 @ 19:23
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 19:22 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ja, maar wel 1 die een schadeverleden heeft. Plus dat het electrische circuit verrot is.
Een kromme chassisbalk krijg je overigens niet van parkeerschade. Wel grappig dat deze info nu ineens opduikt, terwijl daar sinds december niet over is gesproken.
Die schade is nog niet eens verleden.
Maar ik denk dat deze bak wel meer dan 500 euro waard is.
Lucillevrijdag 30 juli 2004 @ 19:28
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 19:23 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Die schade is nog niet eens verleden.
Maar ik denk dat deze bak wel meer dan 500 euro waard is.
Ik denk het ook, de vraag is echter hoeveel geld er voor nodig is om hem weer aan de praat te krijgen en om de schade op een fatsoenlijke manier te herstellen. Als dit ontiegelijk veel geld gaat kosten dan wil niemand hem hebben voor laten we zeggen 7000 euro want dan kan je beter eenzelfde auto kopen zonder deze gebreken. Dan ben je goedkoper uit en je kan meteen rijden.
ShaoliNvrijdag 30 juli 2004 @ 19:44
De intentie van mijn post was eigenlijk ook een nieuwe richtprijs te krijgen. Voornamelijk omdeze discussie te voorkomen.
R-e-n-evrijdag 30 juli 2004 @ 20:02
Die chassisbalk kwamen we pas achter nadat een garage er naar heeft gekeken, heel erg dus. (En anders had ik het toen ook wel gezegd dat dat nodig was voor de APK)
Maare, een Maserati in deze staat die apk heeft zal zo'n 8.000 opleveren denk ik.
Als ik dan toch een richtprijs moet geven, begin maar bij 1.500 euro.

@ halfgedraaide; volgende week komen de nieuwe dorpels erin! Zodra ie klaar is zet ik hem misschien wel te koop.
R-e-n-evrijdag 30 juli 2004 @ 20:06
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 19:22 schreef Lucille het volgende:

[..]

Plus dat het electrische circuit verrot is.
Het electrische circuit is geheel vernieuwd En dát is een enorm pluspunt want alle maserati's krijgen op den duur problemen hiermee. Het punt is dat het alarmcirquit het starten blokkeert.
kareltje_de_grotevrijdag 30 juli 2004 @ 20:19
dude's deze auto is ondertussen helemaal gerepareerd als ik de verkoper mag geloven. Kopen die hap, z'n praatje lijkt steeds meer op die van de gemiddelde autoverkoper, is geregeld, wordt geregeld, doen we
R-e-n-evrijdag 30 juli 2004 @ 20:23
Nou, er moeten een paar dingen aan gebeuren zoals ik zei en daarom tegen een aannemelijk bod.
Een autoverkoper smeert je een auto aan, dat doe ik niet. Dit is het, zie je er wat in, doe er je voordeel mee.

[ Bericht 38% gewijzigd door R-e-n-e op 30-07-2004 20:32:32 ]
Wistjedatvrijdag 30 juli 2004 @ 20:39
hij is nog geschorst tot wanneer?
voor 1500 zou ik hem mogen ophalen?
R-e-n-evrijdag 30 juli 2004 @ 20:44
Volgens mij kun je de schorsing elk moment opheffen.
1500 staat genoteerd maar ik denk dat ie meer waard is. Je mag gerust eens langskomen om hem te bekijken.
Wistjedatvrijdag 30 juli 2004 @ 20:53
heej

ik heb je gemaild praten wel via meel verder
Wistjedatvrijdag 30 juli 2004 @ 20:54
owja over de schorsing die kun je idd elk moment op heffen maar een schorsing duurt maximaal 1 jaar dan moet je 70euro betalen om het te verlengen ik zou hem juist liever nog een tijdje in schorsing hebben
Halfgedraaidezaterdag 31 juli 2004 @ 04:39
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 20:02 schreef R-e-n-e het volgende:
@ halfgedraaide; volgende week komen de nieuwe dorpels erin! Zodra ie klaar is zet ik hem misschien wel te koop.
Dus die staat al aardige tijd zonder APK?? Of wanneer was ie verlopen?
R-e-n-ezaterdag 31 juli 2004 @ 09:31
Ja klopt. Maar ik rij er ook bijna niet meer in. Zo nu en dan even. Maare, mbt mn clio kunnen we beter even mailen
Marty26zaterdag 31 juli 2004 @ 09:34
Italians Do it Better Shit blijft een mooie wagen
ElisaBzaterdag 31 juli 2004 @ 13:44
Maserati 2.24v +/- 280 pk