abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2003 @ 16:21:01 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15092522
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:01 schreef regular het volgende:
hey,

iemand bekend met het volgende santa cruz board?

Weet iemand hiervan het type?

http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=sport&u=snowboarden&ID=8974&ret=%2Fmarkt%2Fsport%2Fsnowboarden%2F8974.htm%3Foudei%3D30

Volgens mij is het de X-type van SantaCruz, inmiddels niet meer in de 'product line' van dit merk. Is jarenlang een populaire lijn van SantaCruz geweest... De X-type, W-type en C-type waren de freeride, freestyle en all-mountainboards van SantaCruz. Ik weet alleen niet meer welke letter bij welke stijl van boarden hoorde. Het afgebeelde board is ook zeker ouder dan 3 jaar (dat wil niet zeggen dat er langer op geboard is hoor, maar als het drie jaar geleden gekocht is... dan was het destijds een aanbieding uit de oude collecties). Mijn zusje heeft dit board een keer gehuurd, dat maakt het board volgens mij al 5 of 6 jaar oud (ik ben geneigd te zeggen 5). Ik zit even met een gat in mijn geheugen, beer het jaar dat wij in Praloup zaten.... dat was het tweede jaar van jou studie toch? December 2000 dus? Dan zou mijn zus dit board gehuurd hebben in januari 1999... seizoen 98/99 dus.
Misschien kom je hem tegen als je gaat zoeken op Google met dit jaartal en type-nummer?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 2 december 2003 @ 16:36:22 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15092995
Geen id over die boards. Ik ken bijna nix van Santa Cruz en dat E-deck van Burton kon ik ook niet zo veel over vinden.
Maar ik heb alleen maar ff heel snel op Burton.com gezocht.

Ik board ongeveer 3/4 weken per jaar. + nog ongeveer 10 losse dagen. ik laat me board 1x per jaar compleet onderhouden door een winkel.
Tussendoor wax ik em dan meestal gewoon zelf. Overgens doe ik dit bijna nooit uitgebreid maar ffies snel met van die quickwax.

Als ie compleet wordt onderhouden krijgt ie een nieuwe base en worden de kanten geslepen etc.
De kanten hou ik dan zelf bij met me diamantstick.

Ik doe het dus niet altijd zelf. Voornamelijk omdat ik er te lui voor ben en ik er ook niet zo heel veel tijd en ruimte thuis er voor heb.
Bij de opleiding waren een heleboel lui die het zelf deden maar ik vind het ook een beetje overdreven om het allemaal zelf te doen.

Maar goed, als je het zelf doet heeft het ook zo zijn voordelen

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 2 december 2003 @ 16:46:36 #28
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15093292
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:36 schreef Komakie het volgende:
Geen id over die boards. Ik ken bijna nix van Santa Cruz en dat E-deck van Burton kon ik ook niet zo veel over vinden.
Maar ik heb alleen maar ff heel snel op Burton.com gezocht.
Oh ja, de e-deck
Die liep van 1996 tot 1998, over Burton zijn wel sites met de hele boardhistorie zoals deze: http://www.b-sensor.com/page042.html

Misschien is het geen goed idee om een board via Marktplaats te kopen als je er zelf niet teveel vanaf weet? Vraag het inderdaad in ieder geval hier even. Laat bij een tweedehandsboard er eigenlijk ook altijd een expert naar kijken.. controle op belag, oxidatie, flex en staalkanten.. het is moeilijk om zonder het te proberen iets over het board te zeggen, maar echt slechte/beschadigde boardjes haal je er op die manier wel tussenuit.

---edit
Leuk topic van vanmiddag trouwens
wintersport in februari/maart,wie gaan er nog meer

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 02-12-2003 19:02]

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 2 december 2003 @ 19:34:01 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15097770
Ik vind het sowieso verstandiger om ten alle tijden een nieuw board te kopen of (als het een 2de hands moet zijn) iig een board in een winkel of verhuur te kopen.

Soms zitten er gebreken in een board die je niet kunt zien. Ligt ook een beetje aan het type board maar goed.

Tuurlijk is een nieuw board wel duurder maar ik heb het id dat mensen die 2dehands boards kopen nog niet echt heel erg serieus met boarden bezig zijn. Die kunnen dan beter een wat minder duur board kopen in de winkel. Dan is het prijsverschil niet echt groot.

Koop een snowboardblad en kijk naar de aanbiedingen die erin staan. Vaak zijn dat dan nog boards van vorig jaar. Maar die zijn nog altijd beter dan 2dehands boards.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 3 december 2003 @ 09:54:19 #30
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15109387
ja kan trouwens bij blue-tomato.at meestal wel voor een leuke prijs een board van vorig seizoen kopen. ik had mijn duotone voor bijna de helft gekocht.
(schoenen en bindingen zou ik wel in de winkel kopen. ik heb 20 paar schoenen aangehad voor ik een paar vond die lekker zaten)
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  woensdag 3 december 2003 @ 12:21:43 #31
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15113067
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:46 schreef XL het volgende:
Leuk topic van vanmiddag trouwens
wintersport in februari/maart,wie gaan er nog meer
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 21:17 schreef Zebigboss het volgende:
Hm ik ga van eind dec. tot bgn. jan. en misschn ook ng in Feb.

Dat typt echt veel sneller als je alles afkort

Gaaf! Ik moest hier om glimlachen. Jammer dat het topic op slot is, het had er net gezellig kunnen worden...
quote:
Op woensdag 3 december 2003 09:54 schreef DarkChylde het volgende:
ja kan trouwens bij blue-tomato.at meestal wel voor een leuke prijs een board van vorig seizoen kopen. ik had mijn duotone voor bijna de helft gekocht.
Jij hebt dus bij Blue-tomato gekocht? Mooie shop is dat, alles soepel verlopen, geen problemen gehad? Ik wil wel zo'n goedkoop snowdeck van ze... maar ben toch stiekem altijd wat huiverig voor internetwinkels...
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:09 schreef XL het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een muts om mee te boarden. Echter ik heb wel eisen, ik wil namelijk een rode muts met een witte plus in het midden. Een muts met de Zwitsere vlag dus. Ik heb niet echt de hoop zo'n muts te vinden, maar ik post het toch. Misschien heeft iemand ze wel al eens gezien?
Vet!

Maar wel foei-lelijk. Iemand hem al eens gezien met 1 zwitsere vlag in plaats van 726?

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 03-12-2003 12:37]

woensdag 3 december 2003 @ 13:28:59 #32
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_15114858
Hehe XL ik zou inderdaad een muts met wat minder plusjes zoeken ja

Anders breng je je oma/tante/-vul in- een keer een bezoekje? Die wil dat vast wel breien ofzo

Ik heb net trouwens nog even zitten kijken voor 'een weekend reisje' oftewel donderdag heen en maandagochtend terug zijn... prijzen vallen mee alleen degene waarmee ik wil gaan moet telkens werken of stage gooit wel weer roet in het eten

Trouwens 360Sjors, snowboarden 3e kerstdag is misschien niet zo'n goed idee.. denk maar even aan Kerst+weekend+mensen die iets willen gaan doen met de kerst (dagje uit...) oftewel het zal waarschijnlijk te druk zijn om er een bochtje te draaien... beter niet indoor boarden dus...

Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 3 december 2003 @ 13:39:33 #33
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15115191
yepz, alles goed verlopen. geen probs. boardje (duotone stylus 156 2001-2002 model) was perfect. had besteld in nov 2002 gedaan.
een collega van mij heeft gister zijn bestelling binnengekregen (f2 hawk).
weet niet wanneer hij besteld had. maar duurde dacht een a twee weken.

(rest van mijn setje bestaat uit drake F60's en salomon maori boots mt42)

ik weiger trouwens mijn bootz/bindingen uit te lenen
heb zoiets van de spullen vormen zich naar je, en staan goed afgesteld. dus

mensen mogen uiterraad best een keertje rijden op mijn boards

hebben jullie dat ook?

woensdag 3 december 2003 @ 14:04:22 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15115825
quote:
Op woensdag 3 december 2003 13:39 schreef DarkChylde het volgende:
yepz, alles goed verlopen. geen probs. boardje (duotone stylus 156 2001-2002 model) was perfect. had besteld in nov 2002 gedaan.
een collega van mij heeft gister zijn bestelling binnengekregen (f2 hawk).
weet niet wanneer hij besteld had. maar duurde dacht een a twee weken.

(rest van mijn setje bestaat uit drake F60's en salomon maori boots mt42)

ik weiger trouwens mijn bootz/bindingen uit te lenen
heb zoiets van de spullen vormen zich naar je, en staan goed afgesteld. dus

mensen mogen uiterraad best een keertje rijden op mijn boards

hebben jullie dat ook?

Boots zijn mijn maat, daar heeft dus inderdaad niemand iets aan. Van mijn bindingen zit meestal alleen het frame gemonteerd, de stance en setback ken ik uit mijn hoofd. Het bovenstuk van mijn flows zitten er niet op, de bewaar ik apart. De smoes 'afstellingen' gaat voor mij dus niet op. Dan nog mag niemand mijn board, bindingen, schoenen lenen. Alleen wanneer ik er wel bij ben, mag men om te proberen, om een mening te vormen af wat dan ook bindingen en board gebruiken. Ik kan dan ook zelf controleren of er sprake is van materiaalbesef

Als een bekende van mij zou vragen of hij mijn bindingen mag lenen kan hij een doos oude straps van me gaan ophalen bij een vriend van mij. Slechts enkele uren gebruikt, niets mis mee... behalve dat het geen flow is

Trouwens... blue-tomato met een creditcard-betaling gedaan?

Weet trouwens ook iemand wanneer de Denen en de Zweden dit jaar het einde van hun schoolsemester hebben? Met andere woorden, wat is dit jaar de week dat Frankrijk overstroomt met mooie blonde boardende.....

[Dit bericht is gewijzigd door XL op 03-12-2003 14:11]

pi_15116156
quote:
Jij hebt dus bij Blue-tomato gekocht? Mooie shop is dat, alles soepel verlopen, geen problemen gehad? Ik wil wel zo'n goedkoop snowdeck van ze... maar ben toch stiekem altijd wat huiverig voor internetwinkels...
Ik heb daar 3 weken geleden ook mijn 02/03 F2 board gekocht voor de helft van de prijs. Zeer goede shop, je kunt je parcel checken dus precies zien waar je board zicht bevindt in Europa. Met creditcard betaald, geen enkel probleem. Levering 5 dagen...
  woensdag 3 december 2003 @ 16:01:49 #36
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15118994
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:04 schreef XL het volgende:

[..]

Als een bekende van mij zou vragen of hij mijn bindingen mag lenen kan hij een doos oude straps van me gaan ophalen bij een vriend van mij. Slechts enkele uren gebruikt, niets mis mee... behalve dat het geen flow is

Trouwens... blue-tomato met een creditcard-betaling gedaan?

Weet trouwens ook iemand wanneer de Denen en de Zweden dit jaar het einde van hun schoolsemester hebben? Met andere woorden, wat is dit jaar de week dat Frankrijk overstroomt met mooie blonde boardende.....

hey. niks mis met goede straps
en ja, idd met een CC.

maar om terug te komen op belangrijke zaken... geef eens antwoord op zijn vraag
wil het ook wel weten. ik moet nog boeken

bring on the blondes

woensdag 3 december 2003 @ 16:34:44 #37
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_15119838
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:01 schreef DarkChylde het volgende:
maar om terug te komen op belangrijke zaken... geef eens antwoord op zijn vraag
wil het ook wel weten. ik moet nog boeken
bring on the blondes
Okay, ik heb het aan een zweedse kennis gevraagd maar hij kon er niet echt een eenduidig antwoord op geven. Ze schijnen daar 5 weken vakantie te hebben die ze in twee keer opnemen doorgaans (3 weken zomer, 2 winter oid). Hij wist me wel te verzekeren dat in de tijd dat ik ga boarden (half feb) er zeker Zweedsen op de piste te vinden zouden zijn maar of het ook 'overstromen' was, daar kon hij geen uitsluitsel over geven...

Overstromen is ook wellicht te veel van het goede, dan kun je nog geen bochtje draaien zonder te struikelen over al dat blond p.s. Blijf weg uit Avoriaz, ze zijn van MIJ!

Koffie, zwart, geen suiker
pi_15121038
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:01 schreef DarkChylde het volgende:

bring on the blondes

distracting shit..
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  woensdag 3 december 2003 @ 17:30:24 #39
21753 jbcyber
Tja wat zet je hier nu neer he
pi_15121314
quote:
Op woensdag 3 december 2003 14:16 schreef notepad het volgende:

[..]

Ik heb daar 3 weken geleden ook mijn 02/03 F2 board gekocht voor de helft van de prijs. Zeer goede shop, je kunt je parcel checken dus precies zien waar je board zicht bevindt in Europa. Met creditcard betaald, geen enkel probleem. Levering 5 dagen...

Welk board van F2 heb je gekocht??

Volgens mij ben jij de eerste die wat net als mij een F2 board heeft op dit stukkie forum of heb ik het dan mis??

woensdag 3 december 2003 @ 21:21:43 #40
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_15127901
Hmm, ik lees hier in het blad 'Deep' (http://deepsnowboardblad.nl) een advertentie. Nidecker Picto met FR660 bindingen voor 299 Eypo. Zowel bij Telstar in Harderwijk als bij Van Gent in Rosmalen. Goede koop?
  woensdag 3 december 2003 @ 21:44:04 #41
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15128678
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:21 schreef Lawine het volgende:
Hmm, ik lees hier in het blad 'Deep' (http://deepsnowboardblad.nl) een advertentie. Nidecker Picto met FR660 bindingen voor 299 Eypo. Zowel bij Telstar in Harderwijk als bij Van Gent in Rosmalen. Goede koop?
Zeg even wat je ervan verwacht en wat je er mee wilt... dan probeer ik objectief een antwoord te geven. Maar zoals meerdere in dit topic ben ik wel picto-minded.... Prachtplank!
  woensdag 3 december 2003 @ 21:59:54 #42
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_15129269
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:44 schreef XL het volgende:

[Picto+FR660 bindingen voor 299 Eypo]

Zeg even wat je ervan verwacht en wat je er mee wilt... dan probeer ik objectief een antwoord te geven. Maar zoals meerdere in dit topic ben ik wel picto-minded.... Prachtplank!

Voornl. ruime pistes, carven. En af en toe wat off-piste naast de pistes. Diepe poeder heb ik nog niet gezien maar dat komt wellicht binnenkort

Maar misschien moet ik eerst maar eens dit jaar afwachten, nog een jaartje op huurspul en aan het eind van de zomer nog eens kijken.

(Wel een mooi prijsje toch...)

pi_15134072
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:30 schreef jbcyber het volgende:

[..]

Welk board van F2 heb je gekocht??

Volgens mij ben jij de eerste die wat net als mij een F2 board heeft op dit stukkie forum of heb ik het dan mis??

F2 Wideglide 161 02/03, een breed board heb ik eigenlijk niet nodig met mijn schoenmaat (28.5), maar die was het goedkoopst . Ik had echt een heeeeeel beperkt budget, en kon dus kiezen tussen dit, of een huurplank. Na 5 jaar boarden heb ik daar wel een beetje genoeg van. Afgelopen vrijdag een dagje getest in Landgraaf, prestaties waren echt boven verwachting! Snelle kantenwissel en uitstekend mee te carven! Klein minpuntje is dat ie bij hoge snelheden (geen bochten maken dus in Landgraaf en hopen dat je niemand raakt) niet helemaal stabiel blijft. Maar wat mij betreft waar voor het geld (200 Euro incl. F2 Pipe bindingen, goedkoper dan mijn boots dus )
  donderdag 4 december 2003 @ 09:57:34 #44
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15138068
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:59 schreef Lawine het volgende:

[..]

Voornl. ruime pistes, carven. En af en toe wat off-piste naast de pistes. Diepe poeder heb ik nog niet gezien maar dat komt wellicht binnenkort

Maar misschien moet ik eerst maar eens dit jaar afwachten, nog een jaartje op huurspul en aan het eind van de zomer nog eens kijken.

(Wel een mooi prijsje toch...)

Het board heeft een korte draaicirkel (radius) daardoor kun je goed carven op niet eens zo'n brede pistes. Het is even werken om het board goed op de kant te krijgen, als de staalkant eenmaal in de sneeuw staat is het carven wel vrij simpel. Zelfs de kantenwissel gaat vanaf dat moment kinderlijk eenvoudig. Het board is vrij stijf, de gewichtsverdeling is dus belangrijk. Voor mensen met weinig ervaring kan het board dus even corrigerend werken. Zoals NoComment in dit topic al eerder heeft aangegeven (btw. NoComment heeft als ik het goed heb 1 volledige sneeuwweek ervaring, enkele dagen indoor en is ook picto-rijder) je moet zorgen dat je gewicht goed verdeeld is, anders gaat het board niet draaien. Het board zal dus als dat nodig is verbetering van je techniek vragen, is de techniek in orde dan is het geweldig speelgoed voor wat jij omschrijft. Het board blijft zeer stabiel op hoge snelheid en blijft relatief gezien zeer stabiel op ijs. In het vorige topic, pagina 8 of 9 schat ik, heb ik mijn eigen boardstijl omschreven. Door alle snowboardtopics heen heb ik geroepen hoe briljant de picto is. Als je jezelf in mijn omschrijving kunt vinden zal het board ook wel bij jou passen.

Afwachten kun je makkelijk doen, volgend jaar koop je een nieuwer model picto voor dezelfde prijs. Ze zijn jaar in jaar uit 300 euro incl. bindingen in de uitverkoop. Al zijn die FR660 een maatje beter dan wat je er doorgaans bijkrijgt (FR460). Nu kopen voor die prijs is ook geen verkeerde keuze hoor, het scheelt je 100 euro huur.

donderdag 4 december 2003 @ 12:15:47 #45
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_15141677
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:57 schreef XL het volgende:

Nu kopen voor die prijs is ook geen verkeerde keuze hoor, het scheelt je 100 euro huur.

Dat was dus mijn gedachte, waarom na de winter kopen voor 50 tot 100 euro minder als je dan toch de huur kwijt bent... en niet te vergeten de keren dat er indoor geboard gaat worden, huren kost dan ook vaak 10 euro ofzo.

Over de stabiliteit op ijs, wat bedoel je daarmee? Dat je in de bocht kunt blijven hangen als er ijs licht, of dat je er goed rechtdoor overheen kunt? Bocht over ijs lukte me niet echt namelijk bij Veltins... kan ook wel komen doordat ik al in de boch hing en ik toen overging van sneeuw op ijs maargoed.. Ben wel een aantal keer (bijna of helemaal) onderuit gegaan op die manier..

Later toch maar recht eroverheen, gaat een stuk beter

Life's like music, get the rhythm..
  donderdag 4 december 2003 @ 14:10:40 #46
12718 Lawine
...En toen was er licht!
pi_15145003
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:15 schreef NoComment het volgende:
[..]
Dat was dus mijn gedachte, waarom na de winter kopen voor 50 tot 100 euro minder als je dan toch de huur kwijt bent... en niet te vergeten de keren dat er indoor geboard gaat worden, huren kost dan ook vaak 10 euro ofzo.
Goed punt, dat is ook een prima reden om te kopen ipv te huren. En hoewel ik niet zoveel ervaring met huurspul heb, de laatste keer was het behoorlijk om te huilen. Dat waren geen bindingen die op het board zaten maar meer 'op binding lijkende stukken verbogen metaal' welke je na 2 of 3 pistes weer vast kon schroeven. Voeg daar een gammele high-back aan toe en dat maakte het plezier compleet. Volgens de instructeur kwam het omdat ik te groot/zwaar was (1.94m/75kg). Nou ja, 't zal wel.

Na omruiling van de spullen werd het wel iets beter maar het waren het zelfde type bindingen dus helemaal zeker voelde ik me niet.

donderdag 4 december 2003 @ 22:39:31 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15159389
Kopen is gewoon veel handiger dan huren. Vooral als je verslaafd bent aan boarden (zoals een heleboel in dit topic )

Je kunt gewoon je snowboardje pakken als je dat wil en gaan boarden. Of je nou een weekendje weg gaat of je wil gewoon een middagje op een indoorbaan kloten. Je hebt nooit het probleem van "wat voor spullen krijg ik mee???"
Dat laatste is helemaal bij indoorbanen echt vaak klote geregeld.
Daarnaast heeft een eigen board ook als voordeel dat je gewoon een beetje aan je board went. Je weet na een tijdje precies hoe ver je kunt gaan en wat jou board doet bij bepaalde omstandigheden. Iets wat gewoon super is voor je boarden omdat je beter je board kunt beheersen

Ohw XL, Ik zou bijna zin krijgen om een keer een Picto te proberen Gelukkig heb ik mijn heerlijke Nemesis nog

Btw ben gisteren naar Landgraaf geweest. Was wel vet. btw zag ik daar toen ik in de stoeltjeslift zat dat er ook een half pipe en een big jump zou moeten zijn??? Alleen die waren niet geshaped....
Die Big jump zag er wel goed uit. Je kunt em zowel groot als wat minder groot nemen. Goed gedaan
Als ze die nou shapen dan wil ik wel wat vaker daarheen gaan (ook al is het ver rijden) om een beetje te oefenen tussendoor.
Wil toch ook wel een beetje kunnen freestylen. Dat komt er nu meestal niet van. Vooral ook omdat ik dat in Zoetermeer en Den Haag helemaal nix vind met die sjakies die daar rondlopen.

donderdag 4 december 2003 @ 22:46:17 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15159611
Trouwens over Zweden gesproken...

Ripstar doet nog eind april een boardcamp in Zweden. Backcoutry enzo. Misschien dat ik dat nog wel ff ga doen
Als ik het geld heb en als ik erachter ben of ik het aan kan want het schijnt nogal zwaar te zijn. Techniek is niet het probleem geloof ik maar de conditie is bij mij niet zo goed meer sinds ik aan het werken ben geslagen

anyway, misschien kom ik dan nog wat leuke dames tegen (waarschijnlijk niet aangezien het in lapland is en je jezelf redelijk afzonderd...)

pi_15159733
Ik heb ff boardles geregeld van twee leuke meisies

Kijken of het net zo leuk is als skieen

donderdag 4 december 2003 @ 23:03:17 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15160216
quote:
Op donderdag 4 december 2003 22:49 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb ff boardles geregeld van twee leuke meisies

Kijken of het net zo leuk is als skieen

Ondanks dat Skiën wel interresanter is geworden de afgelopen paar jaar, vind ik snowboarden nog steeds leuker en uitdagender dan skiën. Mensen die skiën vinden het (vaak) onbegrijpelijk, mensen die snowboarden snappen het over het algemeen helemaal

Maar goed, ieder z'n disipline en smaak natuurlijk
Ik bedoel, als er geen skiers meer zijn, op wie moeten we dan nog zeiken dat ze de berg kapot maken (voor skiers trouwens net zo bij snowboarders )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')