abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1032600
Ik ga met mijn vriend begin juli 3 weken naar Marmaris(Turkije). Nou draag ik normaal gesproken op vakantie altijd alleen een string op het strand , maar dat is toch in landen met een andere cultuur dan Turkije (Cyprus, Ibiza, Griekenland, Tunesie etc.).

Is het een probleem als ik dat ook doe in Turkije? Ik wil uiteraard niemand voor het hoofd stoten.

Verder vroeg ik mij af of er toevallig nog anderen zijn die in dezelfde periode in Turkije zijn en of er mensen zijn die al ervaringen met vakanties in Turkije hebben?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1032676
Ej! ik ga ook naar Turkije..en ook naar Marmaris

Ik zou zo niet weten of je dr gewoon een string kan dragen..maar Marmaris = Toerisme..
enneuh..dus niet zo streng enzo neem ik aan..
Ik denk dat je niet op het strand gaat liggen in een gewaad

pi_1032685
weten ze dat in het reisbureau niet?
pi_1032700
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 15:25 schreef Sony het volgende:
Ik ga met mijn vriend begin juli 3 weken naar Marmaris(Turkije). Nou draag ik normaal gesproken op vakantie altijd alleen een string op het strand , maar dat is toch in landen met een andere cultuur dan Turkije (Cyprus, Ibiza, Griekenland, Tunesie etc.).

Is het een probleem als ik dat ook doe in Turkije? Ik wil uiteraard niemand voor het hoofd stoten.

Als je een foto plaatst kunnen we beoordelen of dit gepast is in Turkije.
pi_1032746
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 15:31 schreef juss het volgende:
Ej! ik ga ook naar Turkije..en ook naar Marmaris

Ik zou zo niet weten of je dr gewoon een string kan dragen..maar Marmaris = Toerisme..
enneuh..dus niet zo streng enzo neem ik aan..
Ik denk dat je niet op het strand gaat liggen in een gewaad

Wij gaan 3 juli en dan lekker 3 weken! We hebben een appartement in het complex Class, net vorige week geboekt voor een leuke last-minute prijs! 3 weken voor de prijs van 2!

Ik denk ook niet dat het zo streng is dus ik neem hem gewoon mee (hij neemt toch niet zoveel ruimte in ), maar wou gewoon ff wat ervaringen weten.

Wanneer ga jij en welk complex als ik vragen mag?

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1032781
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 15:32 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Als je een foto plaatst kunnen we beoordelen of dit gepast is in Turkije.

Uiteraard weer een man natuurlijk!!

Maar neem maar van mij aan dat het esthetisch absoluut wel verantwoordt is.
De string is bij mij echt wel terug te vinden, in tegenstelling tot bij andere vrouwen.

donderdag 14 juni 2001 @ 15:44:42 #7
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1032827
hehehe gewoon doen.. ligt er natuurlijk aan waar je precies zit.. maar ik neem maar even aan dat je in een toeristisch gebied zit. Daar zijn ze echt wel aan gewend hoor Ik ben ook een keer een dag naar Turkije geweest (vanaf Kos) en ik huppelde daar gewoon in m'n rokje en topje met spagettibandjes rond. Hadden ze geen problemen mee

In Tunesie bijvoorbeeld droegen er ook veel vrouwen een string en sommigen gingen ook topless.. tis ook een islamitisch land, dus ik denk niet dat het veel problemen zal geven

donderdag 14 juni 2001 @ 15:58:13 #8
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1032965
Kheb er een hekel aan als mensen zich niet aan kunnen passen aan de normen en waarden van een land...
fake a dream
pi_1032980
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 15:40 schreef Sony het volgende:

[..]

Uiteraard weer een man natuurlijk!!

Hmmm, ok, om het goed te maken zal ik ook om een foto vragen als je vriend vraagt of hij zich met een string in Turkije kan vertonen

Prettige vakantie trouwens!

P.S. Ik heb gehoord dat je het visum voor Turkije gepast moet betalen (zonder muntgeld) dus zorg dat je vier tientjes bij je hebt.

donderdag 14 juni 2001 @ 16:01:22 #10
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1033001
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 15:58 schreef Kimmie het volgende:
Kheb er een hekel aan als mensen zich niet aan kunnen passen aan de normen en waarden van een land...
Vooral als 't in ons eigen land gebeurt.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 14 juni 2001 @ 16:06:26 #11
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1033040
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:01 schreef Oosthoek het volgende:

Vooral als 't in ons eigen land gebeurt.

Ach geef zelf het goede voorbeeld zou ik zeggen, verder geen zin in het soort van discussie welke je mogelijk wil uitlokken met de geplaatste opmerking.
fake a dream
pi_1033055
Sting mag, topless mag.

Als je maar je netjes gedraagt

pi_1033154
Ligt er aan, in de steden zou ik niet in een string over straat gaan lopen, maar aan het strand (van bv je hotel) kan het prima, kijk wat anderen doen. Als trend setter ben je niet gauw populair in Turkije.

En als je het binnen land in gaat (of de winkelstraten van de turken zelf) GEDRAAG JE NAAR HUN NORMEN EN WAARDEN, wij waren ooit een keer een klein stukje verdwaald, en ik kreeg mooi klappen en mijn ex werd goed in d'r gezicht gespuugd. Ik loop nu niet te kutten, ik meen het echt.

ooh ooh TIP: Ga naar zo'n badhuis, jeetje me kreetje dat is zo vreselijk lekker (vraagt zich af of je niet nog een grote koffer met airco hebt) *zwijmel*

[Dit bericht is gewijzigd door original_blond op 14-06-2001 16:43]

Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
pi_1033199
In de badplaatsen zoals Marmaris zijn de mensen echt een stuk minder conservatief dan de Turken de hier zitten, die lopen achter.
Een string kan dus wel, maar als je niet zit te wachten op vieze aanhalige mannetjes, zou ik het niet doen, vooral niet als je blond bent.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  donderdag 14 juni 2001 @ 16:59:45 #15
9756 Dentist
Toept over...
pi_1033454
quote:
Kunnen of willen?

Dentist

donderdag 14 juni 2001 @ 17:35:48 #16
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1033635
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:59 schreef Dentist het volgende:

[..]

Kunnen of willen?

Dentist

Kunnen omdat ze niet willen
fake a dream
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:42:32 #17
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1033677
[een klein beetje offtopic]

ik geef je 1 tip: lees dit bericht ff zodat je dit ook niet doet, stond vandaag in de krant:

De Nederlander die sinds 32 mei in de Turkse badplaats Antalya in een politiecel vastzit, hangt een straf van vijf tot tien jaar boven het hoofd. De man wordt verdacht van oudheidkundigmateriaal, zo luidt de aanklacht.
           De man zou tijdens zijn vakantie in Turkije gevonden stenen en scherven hebben willen meenemen naar Nederland.

dat je het maar weet

[/een klein beetje offtopic]

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1033706
quote:
100% mee eens, je bent daar tenslotte te gast. Bovendien lopen contacten met locals ook beter als je je een beetje aan de geldende normen en waarden houdt en dat is ook in je eigen voordeel.
pi_1033718
p.s. als je je volgens de normen van een land kleedt als een hoer wordt je ook als een hoer behandeld, dus niet achteraf gaan zeuren zoals zoveel vrouwen doen.
pi_1034009
quote:
Daarom vraagt ze het toch ook

Nutteloze en waardeloze debiele opmerking

pi_1034034
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:15 schreef original_blond het volgende:

En als je het binnen land in gaat (of de winkelstraten van de turken zelf) GEDRAAG JE NAAR HUN NORMEN EN WAARDEN, wij waren ooit een keer een klein stukje verdwaald, en ik kreeg mooi klappen en mijn ex werd goed in d'r gezicht gespuugd. Ik loop nu niet te kutten, ik meen het echt.

Wat had je gedaan dan??????? Toch geen klappen gehad omdat je verdwaalt was?
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 14 juni 2001 @ 19:27:29 #22
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_1034197
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 18:57 schreef KroJo het volgende:

Nutteloze en waardeloze debiele opmerking

Wat je zegt dat ben je zelluf!

fake a dream
pi_1034319
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 15:25 schreef Sony het volgende:
p.s. ik reageerde in m'n vorige post een beetje hard. Voor het geval dat je het verkeerd opvat, ik vind het juist heel goed dat je hier die vraag stelt, dat bewijst dat je hierover nadenkt. Mijn opmerkingen waren dus niet onaardig bedoeld naar jou toe ofzo
pi_1034979
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:27 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Wat je zegt dat ben je zelluf!

Hoi, ik ben waardeloze nutteloze debiele post.

En wie ben jij ?

pi_1035620
Ik geloof dat de meningen wel een beetje verdeeld zijn.

Voor alle duidelijkheid nogmaals voor degenen die het niet helemaal door hebben: Ik vraag dit omdat ik niemand tegen het hoofd wil stoten in Turkije. Daar hoort ook, mijn insziens logisch, dat je niet in een string door de stad gaat 'paraderen'. Een string hoort thuis op het strand en niet verder!

Ik vind het juist erg belangrijk om me aan te passen aan de gebruiken en gewoonten in het land waarnaar ik op vakantie ga, vandaar dus ook deze vraag. De leukste vakanties heb je juist als je ook de locale mensen leert kennen. Door hen leer je de leukste plekjes kennen die juist voor de 'normale' toerist verborgen blijven.

Ik weet in ieder geval wel dat ik in ieder geval door het vele dat ik inmiddels op de diverse plaatsen heb gelezen een leuke vakantie tegemoet ga.

Nog een ding: mensen die zo nodig onnodige opmerkingen moeten plaatsen omdat ze bv niet goed kunnen lezen , zal ik in ieder geval geen aandacht besteden. Ik hoop dat anderen mij daarin volgen.

Mocht er iemand nog info hebben mbt Turkije en dan met name Marmaris, dan hoor ik dat graag natuurlijk!

Weet iemand trouwens hoe dat nou zit met die inentingen? Zijn die echt nodig?

pi_1037397
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:01 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Wat had je gedaan dan??????? Toch geen klappen gehad omdat je verdwaalt was?

Mijn ex was nogal zomers gekleed, en kwamen in een stukje stad dat gewoon voor de locals zelf was. Wat wij hier zomers noemen, is daar al snel hoerig. Vandaar, en als man ben je dan blijkbaar de lul. En als vrouw vies.
pi_1037413
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 22:35 schreef Sony het volgende:

Weet iemand trouwens hoe dat nou zit met die inentingen? Zijn die echt nodig?

Ondanks een voorvalletje heb ik toen een hele fijne vakantie gehad. En ik heb nix geen inentingen gehad. (+/- 1 1/2 jaar geleden)

Nog 2 tips, neem 10-tjes mee (voor op het vliegveld, ik geloof 2 per man, ze wisselen namelijk NIET!!)

En idd pas je aan, wees lief en meet locals in het binnenland. (wat je daar allemaal wel niet voor lekkers kunt eten en drinken voor nog geen gulden.

pi_1041259
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 15:37 schreef Sony het volgende:
Wanneer ga jij en welk complex als ik vragen mag?
uhm, ik ga 10 juli, kblijf 12 dagen geloof ik..appartement weet ik nie zo..vrij dicht bij t strand enzo
  zondag 17 juni 2001 @ 17:25:52 #29
1355 [Efink]
Nulli Cedo
pi_1041269
ikke ga ook naar Marmaris, samen met mijn vriendin, alleen dan de laatste week van juli. Vrienden van me zijn er al geweest en die zeggen dat het er behoorlijk leuk is.

Momenteel is er trouwens een hittegolf in die streek, met temperaturen boven de 40 graden.

Ik had trouwens ook inderdaad vernomen dat je per persoon 2 nederlandse tientjes mee moest nemen ivm je visumstempeltje aldaar. Niet vergeten anders heb je dikke probs!!

[Efink]

pi_1043456
quote:
Op zondag 17 juni 2001 17:25 schreef [Efink] het volgende:
ikke ga ook naar Marmaris, samen met mijn vriendin, alleen dan de laatste week van juli. Vrienden van me zijn er al geweest en die zeggen dat het er behoorlijk leuk is.

Momenteel is er trouwens een hittegolf in die streek, met temperaturen boven de 40 graden.

Ik had trouwens ook inderdaad vernomen dat je per persoon 2 nederlandse tientjes mee moest nemen ivm je visumstempeltje aldaar. Niet vergeten anders heb je dikke probs!!

[Efink]

Hey [Efink] man long time no seen

Neem gerust Euro's mee

pi_1054782
Je kunt in de toeristische plaatsen rustig een string dragen , alleen op de stranden die niet in de 'toeristische' gebieden liggen en ook de lokale bevolking komt, kun je beter een 'normale' bikini dragen.

Wij hebben vorige jaar zelfs een paar leuke strandjes gevonden waar je lekker naakt kon zonnen. Wat later kwam er zelfs een ander turks stelletje bij die ook gewoon naakt gingen liggen. Nog iets later werd het zelfs erg 'gezellig' tussen ons viertjes , maar dat is meer een verhaaltje voor een ander forum......

In ieder geval hoop ik dat jullie het net zo naar de zin hebben als wij dat hadden!

woensdag 20 juni 2001 @ 09:54:57 #32
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_1054805
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 22:35 schreef Sony het volgende:

Een string hoort thuis op het strand en niet verder!

Alleen op het strand?
pi_1054814
Moet gewoon kunnen, vriendin van me is pas geleden ook naar Turkije geweest... en de vakantie-video gezien en liep ze ook alleen in string op strand
ReohgnireT
  woensdag 20 juni 2001 @ 10:15:35 #34
12569 Sony
Just me!
pi_1054938
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 09:54 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Alleen op het strand?

Uiteraard ook wel op andere plaatsen
Ik heb zelf maar een stuk of drie 'normale' slips, de rest (erg veel vind mijn vriend) zijn strings, maar we hadden het hier over 'bikini-strings'.
  zondag 29 juli 2001 @ 17:18:08 #35
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_1293205
Ik kom al jaren (6 of 7 keer geweest nu) in Marmaris en ga a.s. dinsdag weer..

Alleen een string op het strand is niks mis mee.. Daar zal niemand je op aanspreken, verwacht alleen meer glurende mensen dan hier in Nederland.. Turkije is vooral aan de kust behoorlijk verwesterd maar Turken zijn nu eenmaal 'apart' met vrouwen..

Winkels topless inlopen stellen mensen vaak minder op prijs, ik denk zelfs dat je de grote supermarkten (Migros) niet eens inkomt..

Kortom: gewoon lekker die string aandoen, ga je de boulevard weer op dan doe je je bovenstukje weer aan en desnoods een rokje ofzo, dan is er helemaal niks aan de hand..

Inentingen zijn overigens niet nodig..

Pas gewoon op met dingen als water en soft-ijs (waar water inzit ), niet teveel en te koud drinken en bij het eten veel brood eten..

Tot zover de tips van een Turkije-expert

donderdag 2 augustus 2001 @ 09:07:54 #36
12041 Mister_string
Full-time Stringer
pi_1314664
Hoe was de vakantie???
En wat heb je gedaan ??
Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd !
http://www.gratisforums.com/stringforum
pi_1315206
De vakantie was te gek!

Lekker gegeten, gedronken en gefeest!!!!

Ik heb overigens lekker in mijn string en topless gezond. Was echt geen probleem.
Het was wel erg warm: slechts 1 dag onder de veertig graden, dus dat was wel ff wennen.

Wij hebben in ieder geval lekker genoten!

donderdag 2 augustus 2001 @ 14:02:51 #38
12891 nomis
There can be only one
pi_1316516
gewoon aantrekken die strings! Je komt in een toeristisch gedeelte en dat is altijd aangepast aan de gebruiken van de toeristen
Welcome, to the desert, of the real
pi_1317370
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 14:02 schreef nomis het volgende:
gewoon aantrekken die strings! Je komt in een toeristisch gedeelte en dat is altijd aangepast aan de gebruiken van de toeristen
Dat heb ik dus ook lekker gedaan!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 15:39:46 #40
12041 Mister_string
Full-time Stringer
pi_1317479
dat ga ik dus over 2 en een halve week ook doen in callela.
Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd !
http://www.gratisforums.com/stringforum
pi_1317817
Kwee nie, maar ik vind een man in string toch wat minder, sorry. Althans op het strand, in een club zie ik wel liever een string.

In ieder geval alvast een prettige vakantie en ik hoop dat je ervan geniet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')