quote:Waarom denk je dat dan?
Op woensdag 10 december 2003 19:46 schreef Vickjuh het volgende:
ik denk eerder dat ze verdacht is omdat ze erbij was en het niet heeft verteld. dan ben je dus medeplichtig in NL.
quote:Waar van? Dat ze de moord gingen plegen?
Op woensdag 10 december 2003 19:48 schreef Vickjuh het volgende:
ze wist er toch vanaf
quote:dat weten we helemaal niet.
Op woensdag 10 december 2003 19:48 schreef Vickjuh het volgende:
ze wist er toch vanaf
ik neem aan dat zij nog als verdachte gezien wordt, omdat haar versie vh gebeuren nog gaten vertoont of tegenstrijdigheden, indirecte aanleiding dus.
maar er geen directe aanleiding (bewijs) is om haar nog langer vast te kúnnen houden
quote:Voorzover naar buiten is gebracht, is Nina niet bij de moord zelf aanwezig geweest. Over haar rol vooraf zijn nog geen mededelingen door het OM gedaan, behalve het naar buiten lokken van Maja.
Op woensdag 10 december 2003 21:38 schreef Vickjuh het volgende:
nee ze heeft na de moord haar mond gehouden en is er bij geweest, dan ben je dus medeplichtig maar ik vind het wel erg dat ze door andere yugo's is vermoord
quote:jajajjaja en ik ken ook iemand die zegt.................
Op woensdag 10 december 2003 21:43 schreef Vickjuh het volgende:
Ik ken iemand uit haar vrienden club en die zeggen dat nina er bij is geweest. verder weet ik het ook niet :') vind het al erg genoeg voor z'n jong meisje om zo om het leven te komen. echt triest gewoon, ook voor nina, zij is ook nog maar jong.
quote:Ze heeft haar mond (volgens de gelderlander) dichtgehouden omdat 1 van de verdachten tegen haar gezegd zou hebben dat er hetzelfde met haar zou gebeuren als ze er iets over zou zeggen en ze is er niet bij geweest
Op woensdag 10 december 2003 21:38 schreef Vickjuh het volgende:
nee ze heeft na de moord haar mond gehouden en is er bij geweest, dan ben je dus medeplichtig maar ik vind het wel erg dat ze door andere yugo's is vermoord
quote:Ok stel dat ik je wel geloof , wat heb jij dan te melden dat de kranten niet te melden hebben ???????????, en dan echt nieuws wat gebaseerd is op feiten en niet op roddel en achterklap
Op woensdag 10 december 2003 21:49 schreef Vickjuh het volgende:
je hoeft het niet te geloven, maakt mij niks uit
je kunt misschien beter de kranten geloven, die weten alles
maar mijn vriend komt ook uit Yugoslavia en wij kennen dus veel mensen. Je kunt ook kijken bij tmf chat, Yugo pride, zitten veel meiden en jongens van Yugoslavische afkomst die haar kennen
quote:De enige die echt weet wat er gebeurd is zitten vast.
Op woensdag 10 december 2003 21:53 schreef toska het volgende:[..]
Ok stel dat ik je wel geloof , wat heb jij dan te melden dat de kranten niet te melden hebben ???????????, en dan echt nieuws wat gebaseerd is op feiten en niet op roddel en achterklap
quote:die wie kennen?
maar mijn vriend komt ook uit Yugoslavia en wij kennen dus veel mensen. Je kunt ook kijken bij tmf chat, Yugo pride, zitten veel meiden en jongens van Yugoslavische afkomst die haar kennen
En wat dan nog, ze is er niet bij geweest, ze was thuis op dat moment blijkbaar, ze zal wel een alibi gehad hebben, denk je niet?
of denk jij dat de politie enkel afgaat op wat die heren en dame beweren?
als dat zo was waren ze alle 4 vrij nu.
quote:Mij wel ,,,,,, en jij impliceerdt dat jij en je vrienden wel de waarheid weten , dus kom op met die waarheid
Op woensdag 10 december 2003 21:55 schreef Vickjuh het volgende:[..]
De enige die echt weet wat er gebeurd is zitten vast.
Enne de kranten melden ook wat zij horen, dus roddels..........
Maar ik hoef geen gelijk hoor, zal mij boeie wie gelijk heeft
quote:de Krant is een objectieve bron
quote:ik ken ook veel mensen, maar of die allemaal de waarheid vertellen is de vraag
maar mijn vriend komt ook uit Yugoslavia en wij kennen dus veel mensen.
quote:Ja, de TMF Chat is een erg objectieve bron
Je kunt ook kijken bij tmf chat, Yugo pride, zitten veel meiden en jongens van Yugoslavische afkomst die haar kennen
Als ik daar inlog onder NijMeguhhh13 en zeg dat ik haar ken dan geloof jij dat vast ook
.
doe niet zo naief joh
quote:Ow wie ken jij dan.... ben ik wel benieuwd naar?
[b]ik ken ook veel mensen, maar of die allemaal de waarheid vertellen is de vraag
![]()
[..]Ja, de TMF Chat is een erg objectieve bron
.
Als ik daar inlog onder NijMeguhhh13 en zeg dat ik haar ken dan geloof jij dat vast ook
.
doe niet zo naief joh
quote:Waarom reageer je niet op mijn en milagros reactie?
Op woensdag 10 december 2003 22:09 schreef Vickjuh het volgende:[..]
Ow wie ken jij dan.... ben ik wel benieuwd naar?
En ik ken die van tmf persoonlijk, zit namelijk ook familie.
Maar waarom ga jij niet bij de krant werken, jij weet er veel vanaf
quote:wat raar is als ik iets zeg, reageren jullie daar best heftig op.
Op woensdag 10 december 2003 22:13 schreef toska het volgende:[..]
Waarom reageer je niet op mijn en milagros reactie?
ik ben niet achterlijk ofzo. maar als zij zoveel kent. moet ze maar ff vragen wat jebise kurva betekend.
en verder ga ik niet meer op in, ga hier toch niet zitten verlangen van jullie alle 3 dat jullie mij geloven, dus geloof wat je wilt, en klets gezellig samen verder. Ik heb wel wat beters te doen.......
quote:checked nogmaals profiel...
Op woensdag 10 december 2003 22:18 schreef Vickjuh het volgende:[..]
wat raar is als ik iets zeg, reageren jullie daar best heftig op.
en zij reageert met doe niet zo naief johik ben niet achterlijk ofzo. maar als zij zoveel kent. moet ze maar ff vragen wat jebise kurva betekend.
en verder ga ik niet meer op in, ga hier toch niet zitten verlangen van jullie alle 3 dat jullie mij geloven, dus geloof wat je wilt, en klets gezellig samen verder. Ik heb wel wat beters te doen.......
Zo'n HBO studie stelt ook niets meer voor, hè
quote:nee jij , zit gewoon met je tieten uit je topje op de foto en ik zie trouwens dat je wel vaker hier op de forum andere zit af te zeiken. Niks beters te doen, huisvrouwtje
Op woensdag 10 december 2003 22:20 schreef milagro het volgende:[..]
checked nogmaals profiel...
Zo'n HBO studie stelt ook niets meer voor, hè
quote:Ehhhhhhhhhhhhhh waar reageer ik heftig????????????
Op woensdag 10 december 2003 22:18 schreef Vickjuh het volgende:[..]
wat raar is als ik iets zeg, reageren jullie daar best heftig op.
en zij reageert met doe niet zo naief johik ben niet achterlijk ofzo. maar als zij zoveel kent. moet ze maar ff vragen wat jebise kurva betekend.
Ik vraag je gewoon wat hier en daar ,en jij geeft geen antwoord. maar je impliceerd heel wat te weten door je vriendjes enzo
, dan hoef je ook niet verbolgen te zijn dat er mensen zijn die doorvragen , en stel je niet zo aan met je , ik heb wel wat beters te doen.... ok wat heb jij dan wel beters te doen dan het oplossen van zulk een vreselijke moord waar jij en je vriendejes meer van weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |