quote:Mijn hemel..
Op woensdag 10 december 2003 22:22 schreef Vickjuh het volgende:[..]
nee jij , zit gewoon met je tieten uit je topje op de foto en ik zie trouwens dat je wel vaker hier op de forum andere zit af te zeiken. Niks beters te doen, huisvrouwtje
Alles okay met je?
Geef gewoon antwoord op onze vragen.
Waarom denk jij dat de politie minder goed op de hoogte is van het alibi van Nina dan wat wichtjes op TMF chat?
quote:ik bedoel met dat ik wel wat beters te doen heb, dat ik geen zin heb om met jullie te ruzieen. die milagro is helemaal raar met der checked nogmaals profiel...
Op woensdag 10 december 2003 22:25 schreef toska het volgende:[..]
Ehhhhhhhhhhhhhh waar reageer ik heftig????????????
Ik vraag je gewoon wat hier en daar ,en jij geeft geen antwoord. maar je impliceerd heel wat te weten door je vriendjes enzo
, dan hoef je ook niet verbolgen te zijn dat er mensen zijn die doorvragen , en stel je niet zo aan met je , ik heb wel wat beters te doen.... ok wat heb jij dan wel beters te doen dan het oplossen van zulk een vreselijke moord waar jij en je vriendejes meer van weten?
quote:
nee jij , zit gewoon met je tieten uit je topje op de foto en ik zie trouwens dat je wel vaker hier op de forum andere zit af te zeiken. Niks beters te doen, huisvrouwtje
quote:U zei?
Op woensdag 10 december 2003 22:18 schreef Vickjuh het volgende:[..]
Ik heb wel wat beters te doen.......
quote:Ik heb geen ander plaatje bij de hand
Op woensdag 10 december 2003 22:30 schreef toska het volgende:
Gotverdomme milagro douw je tieten es in je topje anders krijg je nooit een serieus antwoord
quote:Nogmaals ik wil helemaal niet met jou ruzieen , waar haal je dat idee vandaan , alleen jij zegt steeds dat jij en je vriendjes meer weten , nou ,,,,,,,,, zeg het dan
Op woensdag 10 december 2003 22:29 schreef Vickjuh het volgende:[..]
ik bedoel met dat ik wel wat beters te doen heb, dat ik geen zin heb om met jullie te ruzieen. die milagro is helemaal raar met der checked nogmaals profiel...
Zo'n HBO studie stelt ook niets meer voor, hè
Staat hier zelf met der tieten uit der topje op de foto en durft zelf niks in der profiel te zetten, is zeker z'n huisvrouwtje.
[Dit bericht is gewijzigd door toska op 10-12-2003 22:33]
quote:doe maar ook niet van je gezicht, schrikken de mensen van
Op woensdag 10 december 2003 22:31 schreef milagro het volgende:[..]
Ik heb geen ander plaatje bij de hand
quote:Ik heb VMBO en werk nu bij een banket bakker en volgend jaar woon ik op mezelf eindelijk en dan hoop ik te trouwen met mijn liefie...
Op woensdag 10 december 2003 22:29 schreef Vickjuh het volgende:[..]
ik bedoel met dat ik wel wat beters te doen heb, dat ik geen zin heb om met jullie te ruzieen. die milagro is helemaal raar met der checked nogmaals profiel...
Zo'n HBO studie stelt ook niets meer voor, hè
Staat hier zelf met der tieten uit der topje op de foto en durft zelf niks in der profiel te zetten, is zeker z'n huisvrouwtje.
Kunnen we nu weer on topic?
Waarom denk je dat de politie haar vrijgelaten heeft?
Ze heeft een alibi.
Alleen is er nog geen duidelijkheid over dat telefoontje of verzoek van haar aan Maja.
quote:Dit is dus laag ,,,,,, heeeeeeeeeeel laag en dat maakt van jou een gesprekspartner van nul komma nul......................
Op woensdag 10 december 2003 22:32 schreef Vickjuh het volgende:[..]
doe maar ook niet van je gezicht, schrikken de mensen van
quote:geen interesse meer in, sorry
Op woensdag 10 december 2003 22:32 schreef toska het volgende:[..]
Nogmaals ik wil helemaal niet met jou ruzieen , waar haal je dat idee vandaan , alleen jij zegt steeds dat jij en je vriendjes meer weten , nou ,,,,,,,,, zeg het dan
quote:Victoria, je ben 31, hou nu eens op, en ga gewoon on topic.
Op woensdag 10 december 2003 22:32 schreef Vickjuh het volgende:[..]
doe maar ook niet van je gezicht, schrikken de mensen van
Vandaar mijn verbazing over opleiding en leeftijd
quote:Lul toch niet zo stom mens'
Op woensdag 10 december 2003 22:35 schreef Vickjuh het volgende:[..]
geen interesse meer in, sorry
en ik heb niet gezegd dat ik ALLES WEET, als dat zo was, dan ging ik wel naar de politie
quote:Waarom wimpel je onze vraagtekens bij jouw stellige beweringen dan zo af?
Op woensdag 10 december 2003 22:35 schreef Vickjuh het volgende:[..]
geen interesse meer in, sorry
en ik heb niet gezegd dat ik ALLES WEET, als dat zo was, dan ging ik wel naar de politie
Niemand weet wat er gebeurd is.
Wat we wel weten is dat Nina vrijgelaten is en daaruit kun je concluderen dat ze niet bij de moord aanwezig was.
Ze heeft dus een alibi.
Waarom beweer jij dan dat ze wel aanwezig was en wel wist wat er te gebeuren stond?
Slaap lekker Milagro , hoop dat je borsten in je nachtpon passen
quote:ehhh? doe effe normaal.
Op woensdag 10 december 2003 22:38 schreef toska het volgende:[..]
Lul toch niet zo stom mens'
ontopic: ik vind het raar dat Goran M. die al een tijd de vriend van nina was, Nina zelf bedreigd heeft met de dood als ze zou gaan praten.
quote:zal wel lukken, mijn borsten zijn niet groot, mijn nachtjapon wel
Op woensdag 10 december 2003 22:42 schreef toska het volgende:
Milagro ,,,, laat haar nu maar interessant doen , ze reageerdt toch niet inhoudelijk op onze vragen , dus............. laat dr lekker.Slaap lekker Milagro , hoop dat je borsten in je nachtpon passen
Oh en meneer de voorzitter..ik bedoel moderator, kunt u een en ander even editten, en ook deze post.
quote:Ehm waarom mag ik dat niet zeggen?
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef -moi- het volgende:[..]
ehhh? doe effe normaal.
ontopic: ik vind het raar dat Goran M. die al een tijd de vriend van nina was, Nina zelf bedreigd heeft met de dood als ze zou gaan praten.
quote:ik ken een aantal operators van de jouw chat
Op woensdag 10 december 2003 22:09 schreef Vickjuh het volgende:[..]
Ow wie ken jij dan.... ben ik wel benieuwd naar?
quote:Toffe Familie
En ik ken die van tmf persoonlijk, zit namelijk ook familie.
quote:Kranten lezen is leuker dan ervoor werken
Maar waarom ga jij niet bij de krant werken, jij weet er veel vanaf
quote:ben ik het ook mee eens, tis niet dat ik alles geloof wat er gezegd word
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef EvilFaith het volgende:
achja der is al vaak genoeg gebleken dat van die roddels weinig klopt, mensen die er écht meer vanaf weten houden over het algemeen hun mond wel. Ja ik zit ook op de school waar Goran M. op zat en waar iedereen, nu opeens, heel goed bevriend met hem was en precies weet hoe het allemaal zit.... helaas..geruchten, roddels, onzin, waarheid? alles wordt door elkaar gehaald, laten we maar gewoon wachten tot de politie met een duidelijke verklaring komt...
quote:exact.
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef EvilFaith het volgende:
achja der is al vaak genoeg gebleken dat van die roddels weinig klopt, mensen die er écht meer vanaf weten houden over het algemeen hun mond wel. Ja ik zit ook op de school waar Goran M. op zat en waar iedereen, nu opeens, heel goed bevriend met hem was en precies weet hoe het allemaal zit.... helaas..geruchten, roddels, onzin, waarheid? alles wordt door elkaar gehaald, laten we maar gewoon wachten tot de politie met een duidelijke verklaring komt...
Wel is opmerkelijk dat Nina nog steeds als verdachte wordt gezien.
Er moeten dus toch wel iets van tegenstrijdigheden zijn geweest in haar verklaring, denk ik.
quote:En dit is nou discussieren op TMF-Niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |