abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2004 @ 23:22:38 #126
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_18821817
pi_18821856
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef mr-bart het volgende:
Ik heb geprobeerd de finale te bekijken, maar (gelukkig maar) niet gelukt. Ik ging echt over mn nek op het moment dat maud en boris, naar mijn mening iig betere zangers dan jim en jamai, advies kregen van die twee snotneuzen!
Toen maar dit was het nieuws gaan kijken
was dat dan ook!? Wie waren te gast?
pi_18823628
quote:
Op maandag 1 december 2003 00:50 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
idols zuigt gewoon
Onderbouw je mening
  zondag 2 mei 2004 @ 07:16:20 #129
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_18827516
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 23:22 schreef yohan.nl het volgende:
Ok, I get the point, maar kan het wat minder?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_18827698
Boris! Boris! Boris! Boris! Boris!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_18894858
Ik vind Idols zo'n commercieel kutprogramma, naar die voorrondes ken ik nog wel kijken om iedereen uit te lachen hoe absurd slecht ze wel niet zijn. maar die finales... niet normaal
een echte idool bepaal je zelf, en dat wordt niet door anderen gekozen.
en dan die smsjes! hoe duur moet een smsje zijn om te versturen? ben blij dat het van de buis af is, maarja nu kyken we de komende 5 maanden naar die eerste 2 winnaars [of je 1 of 2 wordt maakt blijkbaar niets uit... je maakt toch wel een single]
pi_19368545
Het kan altijd nog erger - als je er niet voor kan kiezen en je zit opgesloten met de Libanese versie.

Eén of andere malloot had op een lange-afstandsbus dus de videoband er in gestoken van Idols en als je zo`n 3 uur lang naar dat kloteprogramma moet kijken in landen waar de muziekcultuur bestaat uit gigolo`s met een beat of casettebandje als onderbouwing
for the music lover
who can sit and enjoy
the evolving sound
of someones elses nightmare
pi_19378077
Nederlandse Idols

American Idol

Ned. Idols is alleen leuk om het leedvermaak, maar de finale rondes zijn gewoon echt zooo pijnlijk.
't is net nog niet erger dan het songfestival (serieus, hoe slecht...)

Tooske en Arnie zijn gewoon te erg voor woorden, en hebben ze ooit een interview cursus gehad? Hallo zeg, Tooske heeft nooit door dat ze een microfoon draagt.... en Arnie vraagt wat over een compleet ander onderwerp om vervolgens het antwoord af te kappen omdat het niet over idols gaat

En ook dit jaar zullen we weer voor l*l staan met World Idols, want niemand zit daar te wachten op een michael jackson/prince wannabe...

Het erge is dat zelfs de grootste loser het nog beter doet dan alle nederlandse idols bij elkaar hehe William Hung!!

http://launch.yahoo.com/promos/realityshowsuperstars/
pi_19455985
Ik vind het niet erg dat mensen kijken, maar kun je niet beter iets leuks doen?
pi_19456044
idols is te voorspelbaar en 99% van de tijd wordt gevult met onzinnig gelul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')