Bespur ik hier enige jaloeziequote:Op maandag 1 december 2003 01:04 schreef method21 het volgende:
Dat kan alleen maar Eric zijn, die kan niet zingen en dat weet hij zelf ook wel... Maar hijs oooo zo schattig.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:46 schreef nozem het volgende:
Er zat 1 jongen bij die zo ontzettend slecht zong dat ik me niet kan voorstellen dat ie zomaar, zonder een jurylid meerdere keren oraal bevredigd te hebben, door de voorrondes is gekomen..
Dat kan best zijn, maar dan moet ie z'n bek dichthouden en wat anders gaan doen, volgens mij kan ie heel goed reclame maken voor shampoo of tandpasta. Het is toch de bedoeling dat je als deelnemer enigzins kan zingen, of doet dat er niet meer toe ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:51 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar Eric zijn, die kan niet zingen en dat weet hij zelf ook wel... Maar hijs oooo zo schattig.![]()
't Zal wel een retorische vraag zijn, maar ik zeur er toch even over door.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:53 schreef nozem het volgende:
Dat kan best zijn, maar dan moet ie z'n bek dichthouden en wat anders gaan doen, volgens mij kan ie heel goed reclame maken voor shampoo of tandpasta. Het is toch de bedoeling dat je als deelnemer enigzins kan zingen, of doet dat er niet meer toe ?
Ik snap wel dat het om meerdere factoren draait maar uiteindelijk lijkt de zang me toch doorslaggevend. Dat kan hij niet, en dat leert hij ook niet, ook al zei hij zo mooi dat daar wel wat aan te doen was. Dat hij er in blijft ligt puur aan het feit dat het de natte droom (enigzins ongelukkige woordkeusquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:05 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
't Zal wel een retorische vraag zijn, maar ik zeur er toch even over door.![]()
Bij Idols draait het niet alleen om het zingen, maar ook om de performance, de uitstraling, de x-factor... En volgens mij heeft Eric dat wel. Het zingen is maar een deel in het succes... Een echt Idol heeft al die factoren, Eric mist er eentje. Misschien komt het nog, maar ik denk het zelf ook niet. Hij wordt niet de winnaar van Idols, maar hij komt wel een heel eind!![]()
(en dan kan hij altijd nog tandpastareclames gaan doen...)
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
"hoe vaker je belt, hoe meer kans je maakt op die fantastische scooter"
Volgend jaar komen alle ongetalenteerde breezerkids die nu 14 zijn opdraven... Spannender wordt het er niet om...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:45 schreef funmaster het volgende:
Een ding weet ik zeker:
Volgend jaar (en alle andere jaren erna) kijk ik niet meer. Vanaf nu boycot ik het nu ook.
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
hopen dat dit de laatste keer is...
Jammer, volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
<laten-we-het-er-op-houden-dat-hier-een-heleboel-scheldwoorden-staan>quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef static het volgende:
[..]
Jammer, volgend jaar weer.
heel goedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef mr-bart het volgende:
Ik heb geprobeerd de finale te bekijken, maar (gelukkig maar) niet gelukt. Ik ging echt over mn nek op het moment dat maud en boris, naar mijn mening iig betere zangers dan jim en jamai, advies kregen van die twee snotneuzen!
Toen maar dit was het nieuws gaan kijken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |