abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17430717
quote:
Op maandag 1 december 2003 01:04 schreef method21 het volgende:
Bespur ik hier enige jaloezie
Yeah baby Yeah
pi_17473205
ja walgelijk. en toch allemaal kijken
  † In Memoriam † zaterdag 27 maart 2004 @ 16:54:27 #103
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_18004176
i love Idols
Eric
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_18012019
Zojuist voor de 1e keer gezien en ik had de indruk dat ik naar een stel zondagmiddag amateurs zat te kijken, is er ook nog een echte idols, of gaan deze krijsende zeugen de hitparades over een poosje domineren?

Er zat 1 jongen bij die zo ontzettend slecht zong dat ik me niet kan voorstellen dat ie zomaar, zonder een jurylid meerdere keren oraal bevredigd te hebben, door de voorrondes is gekomen..

Bagger met een heel grote B.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_18012176
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 22:46 schreef nozem het volgende:
Er zat 1 jongen bij die zo ontzettend slecht zong dat ik me niet kan voorstellen dat ie zomaar, zonder een jurylid meerdere keren oraal bevredigd te hebben, door de voorrondes is gekomen..
Dat kan alleen maar Eric zijn, die kan niet zingen en dat weet hij zelf ook wel... Maar hijs oooo zo schattig.
pi_18012256
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 22:51 schreef tuindwerg het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar Eric zijn, die kan niet zingen en dat weet hij zelf ook wel... Maar hijs oooo zo schattig.
Dat kan best zijn, maar dan moet ie z'n bek dichthouden en wat anders gaan doen, volgens mij kan ie heel goed reclame maken voor shampoo of tandpasta. Het is toch de bedoeling dat je als deelnemer enigzins kan zingen, of doet dat er niet meer toe ?
pi_18012544
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 22:53 schreef nozem het volgende:
Dat kan best zijn, maar dan moet ie z'n bek dichthouden en wat anders gaan doen, volgens mij kan ie heel goed reclame maken voor shampoo of tandpasta. Het is toch de bedoeling dat je als deelnemer enigzins kan zingen, of doet dat er niet meer toe ?
't Zal wel een retorische vraag zijn, maar ik zeur er toch even over door.
Bij Idols draait het niet alleen om het zingen, maar ook om de performance, de uitstraling, de x-factor... En volgens mij heeft Eric dat wel. Het zingen is maar een deel in het succes... Een echt Idol heeft al die factoren, Eric mist er eentje. Misschien komt het nog, maar ik denk het zelf ook niet. Hij wordt niet de winnaar van Idols, maar hij komt wel een heel eind!

(en dan kan hij altijd nog tandpastareclames gaan doen...)
pi_18012661
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 23:05 schreef tuindwerg het volgende:

[..]

't Zal wel een retorische vraag zijn, maar ik zeur er toch even over door.
Bij Idols draait het niet alleen om het zingen, maar ook om de performance, de uitstraling, de x-factor... En volgens mij heeft Eric dat wel. Het zingen is maar een deel in het succes... Een echt Idol heeft al die factoren, Eric mist er eentje. Misschien komt het nog, maar ik denk het zelf ook niet. Hij wordt niet de winnaar van Idols, maar hij komt wel een heel eind!

(en dan kan hij altijd nog tandpastareclames gaan doen...)
Ik snap wel dat het om meerdere factoren draait maar uiteindelijk lijkt de zang me toch doorslaggevend. Dat kan hij niet, en dat leert hij ook niet, ook al zei hij zo mooi dat daar wel wat aan te doen was. Dat hij er in blijft ligt puur aan het feit dat het de natte droom (enigzins ongelukkige woordkeus ) van menig jong meisje is. Ik snap daarom niet dat hij uberhaupt door de voorrondes is gekomen.. De gemiddelde Nederlandse jongen van zijn leeftijd zingt veel beter.
pi_18012918
Tooske: "hoe vaker je belt, hoe meer kans je maakt op die fantastische scooter"
pi_18012942
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 23:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
"hoe vaker je belt, hoe meer kans je maakt op die fantastische scooter"
  zaterdag 27 maart 2004 @ 23:23:24 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_18013001
ik vind idols nix :x en dit moet ik natuurlijk onderbouwen vorig jaar heb ik de finale gezien omdat ik tot die tijd in zweden zat en toen vond ik ik 't leuk ..ja sorry lol...maar NU ik vind 't net zoals bij big brother dat oet je gewoon niet zo uitmelken.
ik vind de kandidaten minder en die tooske en reinout beginnen me te irriteren..en vooral die boris ..gadverdamme wat een eikel, die vent kan toch nie zingen, ik trouwens ook niet maar ja..will young en kurt nilsen waren goed..en dat zijn de goede punten maar die lui die d'r nu in zitten :S die worden ook laatst
pi_18815532
tis idd een fuckt up programma.
de 1e idols ging nog wel maar net als met al die andere programma's (big brother, de bus, en ga zo mar door) moette ze er telkens nog een 2e, 3e, 4e van make. Dan wordt het totaal afgezaagd, ze melken een programma net zo lang uit totdat gewoon niemand het nog iets vindt, ze moette er gewoon na 1 keer mee nokken en er niet nog veel make
pi_18815653
Een ding weet ik zeker:

Volgend jaar (en alle andere jaren erna) kijk ik niet meer. Vanaf nu boycot ik het nu ook.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:49:55 #114
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18815753
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:45 schreef funmaster het volgende:
Een ding weet ik zeker:

Volgend jaar (en alle andere jaren erna) kijk ik niet meer. Vanaf nu boycot ik het nu ook.
Volgend jaar komen alle ongetalenteerde breezerkids die nu 14 zijn opdraven... Spannender wordt het er niet om...

Wat trouwens wel erg leuk is is die lift in 'Man bijt hond'
Proud Powerpauper
pi_18818004
idols =

en veder ben ik nu lekker muziek aan het luisteren en heb veder geen last van idols, hopelijk blijft dat zo
pi_18818302
hopen dat dit de laatste keer is...
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:36:34 #117
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_18818446
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:32 schreef spacemangraig het volgende:
Ik hoop met je mee.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:41:27 #118
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_18818631
quote:
Jammer, volgend jaar weer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_18818758
quote:
Helaas niet
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:46:58 #120
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_18818826
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:41 schreef static het volgende:

[..]

Jammer, volgend jaar weer.
<laten-we-het-er-op-houden-dat-hier-een-heleboel-scheldwoorden-staan>
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_18819195

en dat er figuren zijn die liever naar Idols kijken dan naar de Godfather (zo op Veronica). In wat voor 'n wereld leven we...?!
pi_18819250
Idols is zoooo 2003
pi_18821650
Wie doet mee een petitie te maken TEGEN idols 2004???
pi_18821760
Ik heb geprobeerd de finale te bekijken, maar (gelukkig maar) niet gelukt. Ik ging echt over mn nek op het moment dat maud en boris, naar mijn mening iig betere zangers dan jim en jamai, advies kregen van die twee snotneuzen!
Toen maar dit was het nieuws gaan kijken
pi_18821791
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 23:19 schreef mr-bart het volgende:
Ik heb geprobeerd de finale te bekijken, maar (gelukkig maar) niet gelukt. Ik ging echt over mn nek op het moment dat maud en boris, naar mijn mening iig betere zangers dan jim en jamai, advies kregen van die twee snotneuzen!
Toen maar dit was het nieuws gaan kijken
heel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')