Ik weet nu al wat ik de komende weken ga horen in de klas en bij korfbal... bla bla bla Idols bla bla bla etc.
Oprotten met al die lelijke valse graf konijnen. Bah, ik kots op dat programma.
Eerste deel was een van de slechtste programma's ooit, maar ik heb er vertrouwen in dat ze zichzelf weer zullen overtreffen
Maar nog een keer Jamai, met world idols,..neej dat gaat er echt niet in
quote:mooi plaatje heb je!
Op maandag 1 december 2003 00:46 schreef static het volgende:
Heb je een hekel aan Idols?Hier kun je het melden i.p.v. andere topics te vervuilen.
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 01-12-2003 20:27]
quote:mee eens
Op maandag 1 december 2003 00:57 schreef Maart85 het volgende:
Ik vind het opzich wel een leuk idee, vind alleen de eerste rondes leuk, om te zien hoe mensen zich (soms express, soms ook niet) gigantisch voor schut zetten. De rest vind ik minder.
alleen jammer dat er nu ook mensen overdreven hun best doen om "de nieuwe Tim Vicious" te worden zoals dit figuur beetje irritant dat soort aandacht-trekkerij
quote:Krijg je als je in groep acht zit
Op maandag 1 december 2003 07:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Idols=![]()
Ik weet nu al wat ik de komende weken ga horen in de klas en bij korfbal... bla bla bla Idols bla bla bla etc.
quote:Hij zit wel op 3TVWO hoor
Op woensdag 3 december 2003 19:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Krijg je als je in groep acht zit
.
quote:1337, tweetalig nog wel
Op woensdag 3 december 2003 19:53 schreef CySt het volgende:[..]
Hij zit wel op 3TVWO hoor
.
http://forum.fok.nl/profile.php?id=58327
.
quote:Is altijd op vwo geloof ik
Op woensdag 3 december 2003 19:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
1337, tweetalig nog wel
quote:U geraakt offtopic
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef CySt het volgende:[..]
Is altijd op vwo geloof ik
.
quote:Niet waar. Maar het is 1 pot nat, iedereen heeft het over Idols, of het nu 3e klas MAVO is of 3e klas Tweetalig... (Uitzonderingen daargelaten)
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef CySt het volgende:[..]
Is altijd op vwo geloof ik
.
quote:Bij mij op school is in de 2e fase vwo twee talen verplicht.
Op woensdag 3 december 2003 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Niet waar. Maar het is 1 pot nat, iedereen heeft het over Idols, of het nu 3e klas MAVO is of 3e klas Tweetalig... (Uitzonderingen daargelaten)
Maar om weer even ontopic te gaan; bij mij in de klas wordt er niet zoveel met idols gedaan, meesten kijken het voor de slechte act, ik ook btw , maar er wordt niet zo uitvoerig over gepraat, zo van: ohhh jim is zoooowwwn lekker ding, maargoed, dat zal bij jou in de 4e er dan ook wel weer uit zijn.
enzo. .
quote:ja precies de allereerste rondes die zijn enig om te zien (leedvermaaak), maar daarna is t niet leuk meer. Tis toch allemaal afschuwelijke commercie. Dan hoop je (ik) dat het nog ergens anders over gaat dan saaie suffe commerciele 'popliedjes', maar nee, men moet vreselijke top40nummertjes zingen om de breezerbevolking tevreden te stellen. Getverdemme.
Op maandag 1 december 2003 00:57 schreef Maart85 het volgende:
Idols opzich is een goed conecpt. Het trekt een groot deel van de (jeugdige/breezer drinkende) bevolking. Ik vind het opzich wel een leuk idee, vind alleen de eerste rondes leuk, om te zien hoe mensen zich (soms express, soms ook niet) gigantisch voor schut zetten. De rest vind ik minder.
quote:Dat is niet geheel waar. Ze krijgen in de finaleronde een thema waarbinnen ze een nummer mogen uitkiezen. Voor zover ik weet is binnen dat thema de keuze helemaal vrij.
Op donderdag 4 december 2003 16:43 schreef Yamyam het volgende:
men moet vreselijke top40nummertjes zingen
quote:en half moederend nederland sufkut
Op maandag 1 december 2003 00:49 schreef AirRaid het volgende:
idols isalleen breezah- figuren kijken hierheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |