abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15050661
Zat toevallig even zinloos te zappen en kwam langs "The box", en wat zag ik tot me grote verbazing.....

Werd de nieuwe videoclip van Dj Paul gedraaid, bende de titel kwijt, en was ook zeker geen happy bende maar is volgens mij nummer van ze nieuwe album wat eerdaags uitkomt, meer mensen deze vid-clip al gezien?

vond hem zelf in ieder geval stuk beter dan de gabber-clips uit de jaren '96/'97 [al is'tie niet zo goed als de videoclip van G-town madness ]. Het waren relaxde sfeerbeelden in ieder geval en een allmeachtige hoop strobo's

Maargoed meer mensen deze dus gezien, en mensen die de titel van de track hebben?

pi_15051060
Het schijnt dat de hardcore scene weer helemaal in is/komt.... wie dat dan ook bepaald?!
COFFEE.EXE Missing---Insert Cup and Press Any Key
pi_15051067
dj paul!!!
  maandag 1 december 2003 @ 00:36:50 #4
50662 sigterm
demon to some, angel to others
pi_15051164
vond er eigenlijk niets aan....
I am an explorer in the further regions of experience, demon to some, angel to others....
pi_15051814
quote:
Op maandag 1 december 2003 00:36 schreef sigterm het volgende:
vond er eigenlijk niets aan....
Nummer zelf vind ik inderdaad ook niet echt één van de beteren, maar's wel lekker de typische Dj Paul sound , Denk wel dat ik't leuker had gevonden als ze clip hadden gemaakt van "nobody likes us, we do'nt care", maar vindt opzich 't sfeertje inde clip wel lekker neergezet ,
pi_15067130
Zeker wel een vet stamp nummer!!
  maandag 1 december 2003 @ 19:22:22 #7
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_15067523
quote:
Op maandag 1 december 2003 00:30 schreef Gobo het volgende:
Het schijnt dat de hardcore scene weer helemaal in is/komt.... wie dat dan ook bepaald?!
Die hele hardcore periode heb ik bewust een beetje overgeslagen, moest er echt serieus nix van hebben.... Maar ik moet toegeven, het begint wel weer steeds leuker te worden en mijn voetjes beginnen alweer heving mee te bewegen bij nummers als "Ruffneck rules the ardcorescene", "Hardcorevibes" en "Children of the night"
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_15114030
Als er een clip van is, komt het nummer dan ook uit op cd-single voor de top40?
pi_15118094
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:58 schreef Prondo het volgende:
Als er een clip van is, komt het nummer dan ook uit op cd-single voor de top40?
haha lol zou d'r niet op rekenen denk dat we't moeten doen met "The Box", vast wel's keertje in Bounz en voorderest kunje'm zelf draaien op de volgende CD/DVD die als paul binnekort uitbrengt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')