abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15046874
Misschien niet bewust, of dat je echt gaat navragen over exen, maar gewoon omdat je het toevallig hoort of omdat het een bekende van je is Doe jij zoiets Je weet dan immers op wat voor types hij/zij valt en kun je op een andere manier inschatten hoe je lover is

Zo ken ik een meisje waar ik mogelijk iets in zie, maar als ik hoor en zie wat voor exen zij heeft gehad

De eerste is een 25-30 jarige pedofiele tennisser en tevens tennisleraar die ze van de sport kent. Zij was destijds 14 of 15. Hij ziet er niet uit zowel gewoon uiterlijk als de kleden() die hij draagt. Een collega die hem van gezicht kent vind 'm er ook echt als een vieze zwerver uitzien. Waarschijnlijk een loser die ook echt niks in z'n eigen leeftijdscategorie kan vinden. Ok, innerlijk telt het zwaarst, maar ergens moet toch wel een afknapper zitten

De tweede is een collega van me Hij is 23 en ziet er nog redelijk uit qua uiterlijk. Ook hij heeft totaal geen kledingsmaak en ziet er dan werkelijk verschrikelijk uit. Zichzelf iets vaker opfrissen dan alleen op oudejaarsavond zou ook geen kwaad kunnen en is nog wel het minste toch? Af en toe durft ie zich zelfs op het werk te vertonen in z'n strakke paardrijpakje of wielrenpakje als ie boodschappen doet. Qua innerlijk is het een echte naïeve kleuter zonder vrienden die belangrijk denkt te zijn op 't werk, daar over opschept en tevens alles beter denkt te weten dan anderen, terwijl iedereen 'm ronduit uitlacht. Dus wat ze ook in godsnaam in hem heeft kunnen zien is mij een groot raadsel

Nu ik dit zo weet vraag ik me dan ook af wat voor raar wijf het in godsnaam moet zijn, wat ik ervoor niet dacht...

pi_15046977
Voordat je begint over andere mensen, wat heb je zelf te bieden?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 30 november 2003 @ 22:07:14 #3
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15046981
Nope nog nooit gedaan
OJAAJOH?
pi_15047000
Hmm dat zijn allemaal indrukken op het eerste gezicht. Als ik zo eens in jou fotoboek kijk, dan vind ik jou ook niet byzonder ofzo. Maar dat is dus diezelfde eerste indruk, dus ik kan er helemaal naast zitten. (en jij dus ook)
pi_15047006
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:07 schreef nozem het volgende:
Voordat je begint over andere mensen, wat heb je zelf te bieden?
In ieder geval ben ik schoon wat toch wel het allerminste is. Maar het gaat eigelijk om het idee gewoon

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 30-11-2003 22:09]

pi_15047052
Wat hebben die exen er nu mee te maken??? Je vindt iemand leuk of je vindt iemand niet leuk!
pi_15047082
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:08 schreef Kapmes het volgende:

[..]

In ieder geval ben ik schoon wat toch wel het allerminste is...

Maar je zit wel binnen met je zonnebril op achter je webcam om 'cool' over te komen?

Oke ik hou al op, slecht humeur, studie, grmmbl

pi_15047168
edit: niet relevant!

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 30-11-2003 22:13]

pi_15047183
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:10 schreef nozem het volgende:

[..]

Maar je zit wel binnen met je zonnebril op achter je webcam om 'cool' over te komen?

Oke ik hou al op, slecht humeur, studie, grmmbl

Dat was inderdaad een erg fout moment en vind alle foto's eigelijk vrij kut. Geen zin om ze weg te halen en geen alternatieve foto's, dus lekker laten staan en "boeie"
pi_15047201
Normaal niet, maar er was 1x eentje bij dat ik zo ver ben gegaan..dat ik er een logboek op na heb gehouden met een file aan informatie over die persoon..en moet er vervolgens ook weinig meer van hebben
Bracht nogal rare feiten naar voren !>:)
@®|_()
pi_15047217
Nee, dat interesseert me nooit zo. Ik geloof er niet zo in dat mensen herhaardelijk op bepaalde types vallen.
Wat heb je er eigenlijk aan om te weten wat voor mensen je voorgangers waren? Dat verandert jou toch niet als individu?

Ik hou er uberhaupt niet zo van als meiden over hun exen blijven zeuren, zowel negatief als positief.

offtopic:
Och, het is zo makkelijk om mensen te beoordelen.
Ik dacht eerlijk gezegd bij jouw fotoboek; "Oh nee niet weer zo'n zonnebril!"

Gelukkig verschillen smaken

zondag 30 november 2003 @ 22:14:47 #12
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_15047240
ik zie toch een verband tussen die exen... het lijkt me duidelijk!

Ze valt op vieze ventjes

Maar ff on-topic:
Ik zelf doe daar niet aan, screenen van exen. Exen weerspiegelen het verleden, ik ga voor de toekomst.

XBox gamertag:NLGoliath
  zondag 30 november 2003 @ 22:14:59 #13
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15047247
Nee.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_15047306
Nofi, maar als je die exen zo beschrijft, vraag ik me af hoe jij er dan uitziet

Ot:
Ik heb nog maar een vriendin gehad, en haar exen kende ik niet.

pi_15047310
Ik vraag ook altijd aan haar exen, of ik ff een wattestaafje in hun plasbuis mag stoppen, i.v.m. soa testje

Wat kan jou die exen nou schelen, ik zou het niet eens willen weten.

pi_15047329
Screenen niet, maar ik ben toch altijd benieuwd wat voor soort personen dat waren en heo ze er uit zagen. Ze hebben tenslotte ook een groot, danwel klein gedeelte in het leven van mijn vriend gespeeld.
Alleen heeft mijn vriedn maar 1 ex gehad en ik vind het jammer dat hij daar geen foto van heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 30-11-2003 22:18]

pi_15047363
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:16 schreef _Denker het volgende:
Nofi, maar als je die exen zo beschrijft, vraag ik me af hoe jij er dan uitziet
Dat dachten je voorgangers blijkbaar ook en geloof mij maar dat ik doodnormaal uitzie. Totaal niks bijzonders verder...
pi_15047378
Even een serieuze reactie. Ik denk dat het vooral uitmaakt als dat meisje relaties heeft gehad met criminele/ongure/agressieve figuren. Dat zou namelijk gevaarlijk kunnen worden, jaloerse ex-vriendjes etc, je snapt het wel. Het feit dat ze relaties met mannen die zich slecht kleden heeft gehad lijkt me daarentegen niet echt belangrijk voor jou..
pi_15047413
ik doe het niet het boeit me ook niet
maar het is dan wel irri als je vriendin daar over bezig is
maar van mijn kant hoeft ook niemand te weten met wie ikheb gehad
046
Dank aan Yeahinho
pi_15047418
Denk dat ze wel op je valt
zucht
  zondag 30 november 2003 @ 22:23:04 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15047506
Ik probeer dat ook na te gaan hoor, ben nogal nieuwsgierig van karakter.
Meestal zegt het ook wel wat over degene. Stel dat een eventueel vriendje van me een aantal heel leuke, slimme en knappe meisjes heeft gehad. Dan zegt mij dat wat over zijn aantrekkelijkheidsfactor voor vrouwen. Laten we wel wezen, iets dat door veel mensen wordt begeerd vind je daardoor vaak ook extra aantrekkelijk! Als hij voor me echter alleen maar labiele gestoorde wijven heeft gehad, of b.v. alleen maar grietjes van 16, dan gaan bij mij de alarmbellen wel rinkelen.
pi_15047534
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:20 schreef AngelWings het volgende:
Denk dat ze wel op je valt
Dat dachten anderen een paar maanden geleden terug ook, terwijl ik geen enkele negatieve eigenshcap bezit die direct lijkt over te komen met die van hen
Vandaar eigelijk een reden van dit topic en wat Aventura hier boven zegt

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 30-11-2003 22:25]

pi_15047572
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:23 schreef Aventura het volgende:
Als hij voor me echter alleen maar labiele gestoorde wijven heeft gehad, of b.v. alleen maar grietjes van 16, dan gaan bij mij de alarmbellen wel rinkelen.
Wat zegt dat precies over hem dan? Misschien is het wel iemand die geen geluk in de liefde had tot ie jou tegenkwam
  zondag 30 november 2003 @ 22:42:21 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15048107
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:24 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat zegt dat precies over hem dan? Misschien is het wel iemand die geen geluk in de liefde had tot ie jou tegenkwam

Dat zou kunnen, dat ik dan een soort 'upgrade' zou zijn voor hem
pi_15048213
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, dat ik dan een soort 'upgrade' zou zijn voor hem

Precies, zo zou je het kunnen zien ja
Ik heb zelf ook vriendinnen gehad waarvan ik nu zo iets heb van Ik hoop alleen dat mijn toekomstige vriendin me daar niet op afrekent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')