quote:Ik maak geen politiek georienteerde tv op de publieke omroep met ondertussen een dikke villa onder de reet.
Op maandag 1 december 2003 00:10 schreef nozem het volgende:[..]
En een wat minder arrogante manier van replyen kan op zich geen kwaad. Jack Spijkerman geeft waarschijnlijk meer geld aan goede doelen dan jij ooit in je leven zal doen. Je hebt duidelijk een aversie tegen Jack Spijkerman en links georienteerde personen in het bijzonder. Maar wat doe je zelf voor de maatschappij?
quote:Wat moet ie dan doen, z'n villa verkopen, al z'n geld weggeven aan Unicef en in een doos gaan wonen om het goeie voorbeeld te tonen?
Op maandag 1 december 2003 00:15 schreef Davitamon het volgende:[..]
Ik maak geen politiek georienteerde tv op de publieke omroep met ondertussen een dikke villa onder de reet.
quote:Hij werkt er toch voor. Wat moet hij dan met z,n geld
Op maandag 1 december 2003 00:15 schreef Davitamon het volgende:[..]
Ik maak geen politiek georienteerde tv op de publieke omroep met ondertussen een dikke villa onder de reet.
Zijn huis mag ie van mij best houden hoor, maar hij zou wel wat minder hypocriete uitspraken kunnen doen in bladen.
quote:Hoezo? Alleen omdat hij het gemaakt heeft? En dat hij meer geld heeft dan een gemiddeld mens? Vergeet niet dat hij er gewoon kei hard voor werkt.
Op maandag 1 december 2003 00:21 schreef Davitamon het volgende:
nozem,Zijn huis mag ie van mij best houden hoor, maar hij zou wel wat minder hypocriete uitspraken kunnen doen in bladen.
Wees blij dat ieman met een beter salaris dan de gemiddelde nederlander er nog aandacht aan besteed.
Kan je niet zeggen van de mensen die in de quote top 500 staan.
quote:Welke uitspraak is dan hypocriet
Op maandag 1 december 2003 00:21 schreef Davitamon het volgende:
nozem,Zijn huis mag ie van mij best houden hoor, maar hij zou wel wat minder hypocriete uitspraken kunnen doen in bladen.
quote:Verplaats je eens, speel eens de rol van een asielzoeker. Je komt uit een land waar je geen toekomst hebt en de enige oplossing is om te vluchten. Vaak moeten ze hun complete leven opgeven om het uberhaupt te kunnen betalen. Dan komen ze hier, en zijn ze niet zeker of ze positief door de procedures gaan komen, dus proberen ze koste wat het kost hun kansen te verhogen en door kinderen te nemen verhogen ze die.
Op zondag 30 november 2003 22:52 schreef hace_x het volgende:[..]
First things first: Het is toch belachelijk asociaal van die ouders om gewoon op goed geluk naar nederland te komen en ondanks dat je niet wordt toegelaten je uitzetprocedure 10 jaar te rekken, en dan ook nog eens kinderen krijgen zonder dat je weet of je wel mag blijven, dat je kinderen opgroeien in een land waar ze geen zekerheid hebben op een toekomst?
[..]Dat heeft weinig met fatsoen te maken, meer met doorhebben of die ouders ons sociaal stelsel proberen te palen. Desnoods via hun kinderen.
Ja, het is niet netjes van ze, maar het zou al helemaal een schande zijn als wij ongevoelig zouden zijn voor hun problemen. Bovendien, asielzoekers kunnen later een positieve bijdrage leveren en ik zie liever dat ons belastinggeld besteed wordt aan zulke zaken dan aan een extra snelweg of een nieuw gevechtsvliegtuig.
Maar ja, dat zal voor de meeste rechtse lieden niet genoeg zijn, die vinden dat ze bestolen worden. Met recht, want ze bestelen zichzelf van hun goede geweten. Al valt ze dat niet op...
quote:Ja zeg ik blijf mezelf niet herhalen, lees mijn voorgaande posts in dit topic eens door zou ik zeggen.
Op maandag 1 december 2003 00:24 schreef gelly het volgende:[..]
Welke uitspraak is dan hypocriet
[Dit bericht is gewijzigd door Davitamon op 01-12-2003 00:28]
quote:Uit welk boeren gat kom jij?
Op maandag 1 december 2003 00:24 schreef Zzyzx het volgende:[..]
Verplaats je eens, speel eens de rol van een asielzoeker. Je komt uit een land waar je geen toekomst hebt en de enige oplossing is om te vluchten. Vaak moeten ze hun complete leven opgeven om het uberhaupt te kunnen betalen. Dan komen ze hier, en zijn ze niet zeker of ze positief door de procedures gaan komen, dus proberen ze koste wat het kost hun kansen te verhogen en door kinderen te nemen verhogen ze die.
Ja, het is niet netjes van ze, maar het zou al helemaal een schande zijn als wij ongevoelig zouden zijn voor hun problemen. Bovendien, asielzoekers kunnen later een positieve bijdrage leveren en ik zie liever dat ons belastinggeld besteed wordt aan zulke zaken dan aan een extra snelweg of een nieuw gevechtsvliegtuig.
Maar ja, dat zal voor de meeste rechtse lieden niet genoeg zijn, die vinden dat ze bestolen worden. Met recht, want ze bestelen zichzelf van hun goede geweten. Al valt ze dat niet op...
Wat dat betreft heeft nederland heel erg gevaald met de asielzoekers.
quote:je kan je zelf ook quoten.
Op maandag 1 december 2003 00:27 schreef Davitamon het volgende:[..]
Ja zeg ik blijf mezelf niet herhalen, lees mijn post voorgaande posts in dit topic eens door zou ik zeggen.
quote:jij kan je eigen posts ook editen
Op maandag 1 december 2003 00:27 schreef ook_gek het volgende:[..]
je kan je zelf ook quoten.
quote:Dat is niet stoer
Op maandag 1 december 2003 00:39 schreef NoBody122 het volgende:[..]
jij kan je eigen posts ook editen [afbeelding]
quote:Hij is kennelijk leuk. er kijken heel wat mensen naar z,n programma.
Op maandag 1 december 2003 00:35 schreef BdR het volgende:
Ik vond dat stukje ook een beetje tenenkrommed eigenlijk.. Spijkerman is over het paard getild krijg ik soms het idee "ik ben tv-man van het jaar dus alles wat ik doe is toch wel leuk"
Ik dacht altijd al PvdA.
Kijk voor de aardigheid eens naar die DVD van kopspijkers met al dat cabaret. Je ziet alle cabaret van zowat 2 jaar kopspijkers. het valt ontzettend op dat vooral rechtse politici in de zeik worden gezet. De PvdA kwam nauwelijks tersprake in het afzeik festijn van jack, wel ad melkert, maar dat was dan ook het zondebokje van de PvdA, alle problemen daar kwamen voor ad.
quote:Dat is zeker. Maar vergeet niet dat die mensen VAAK zelf in het nieuws waren. Zo was frank de grave wel heel vaak in het nieuws en dus bij jack. Zelfde als balkenende.
Op maandag 1 december 2003 00:42 schreef Refragmental het volgende:
Jack Spijkerman is toch niet Groen Links?Ik dacht altijd al PvdA.
Kijk voor de aardigheid eens naar die DVD van kopspijkers met al dat cabaret. Je ziet alle cabaret van zowat 2 jaar kopspijkers. het valt ontzettend op dat vooral rechtse politici in de zeik worden gezet. De PvdA kwam nauwelijks tersprake in het afzeik festijn van jack, wel ad melkert, maar dat was dan ook het zondebokje van de PvdA, alle problemen daar kwamen voor ad.
quote:Tijdens verkiezingstijd komen zowat ALLE politici in het nieuws, vreemd genoeg werden toen vooral de rechtse politici afgezeken.
Op maandag 1 december 2003 00:46 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dat is zeker. Maar vergeet niet dat die mensen VAAK zelf in het nieuws waren. Zo was frank de grave wel heel vaak in het nieuws en dus bij jack. Zelfde als balkenende.
quote:Was het niet zo omdat die heel vaak hele leuke uitspraken hadden waar door ze toch net effe iets meer in het nieuws komen dan de rest.
Op maandag 1 december 2003 00:48 schreef Refragmental het volgende:[..]
Tijdens verkiezingstijd komen zowat ALLE politici in het nieuws, vreemd genoeg werden toen vooral de rechtse politici afgezeken.
quote:Waarom is dat vreemd? De VARA doet gewoon wat een linkse omroep behoort te doen
Op maandag 1 december 2003 00:48 schreef Refragmental het volgende:[..]
Tijdens verkiezingstijd komen zowat ALLE politici in het nieuws, vreemd genoeg werden toen vooral de rechtse politici afgezeken.
quote:
Op maandag 1 december 2003 00:26 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Kijk er dan gewoon niet naar.
quote:En jij bent natuurlijk een keurige blanke Nederlander?! Zorg a.u.b. dat je dan wel gewoon Nederlands reageert, want dit lijkt echt nergens op.
Uit welk boeren gat kom jij?
Is je nooit op gevallen dat het centrum van den haag en rotterdam vrij zwart is en dat de voer taal daar alles behalven NL is. En dan zeg jij nog met een strakke bek dat ons belastinggeld goed word besteed
Wat dat betreft heeft nederland heel erg gevaald met de asielzoekers.
quote:Aangezien ik inderdaad voor 'provinciaaltje' kan doorgaan, weet ik dat waar ik vandaan kom de voertaal vaak ook niet Algemeen Nederlands is, dus wat is dan het probleem? En dat de centrums van Den Haag en Rotterdam vrij zwart zijn, wat is daar nu weer het probleem mee? Kijk, je zult niet willen toegeven dat het simpelweg rassenhaat is, maar zo klinkt het wel. Nederland functioneert prima (we stonden op 5 op de lijst met landen met hoogste levensstandaard, toch?), ook met al die gekleurde mensen en ik zeg al, als er asielzoekers bijkomen kunnen die ook een bijdrage leveren en meedelen in de hoge levensstandaard die wij hier hebben. Het is toch mooi dat we die mensen kunnen helpen?
Op maandag 1 december 2003 00:27 schreef ook_gek het volgende:[..]
Uit welk boeren gat kom jij?
Is je nooit op gevallen dat het centrum van den haag en rotterdam vrij zwart is en dat de voer taal daar alles behalven NL is. En dan zeg jij nog met een strakke bek dat ons belastinggeld goed word besteedWat dat betreft heeft nederland heel erg gevaald met de asielzoekers.
En dat zij er andere culturen en talen op nahouden is helemaal geen probleem, als ze maar proberen om mee te doen en een beetje te 'vernederlandsen' zodat de communicatie en het wederzijds begrip een beetje goed wordt.
Nu gaat dit trouwens helemaal niet meer over Jack Spijkerman enzo, maar goed...
quote:Het zijn publieke omroepen betaald van onderandere MIJN belastingscenten, die behoren toch redelijk objectief te zijn. Henk Westbroek werd ook ontslagen/geschorst (weet niet meer zeker) bij de publieke omroepen omdat hij teveel z'n politieke voorkeur liet doorschemeren. Vreemd genoeg doet Jack spijkerman hetzelfde, maar dat wordt al jaren gedoogd.
Op maandag 1 december 2003 00:54 schreef nozem het volgende:[..]
Waarom is dat vreemd? De VARA doet gewoon wat een linkse omroep behoort te doen
Het verschil... Jack is links en Henk is rechts. Trek je eigen conclusie maar.
quote:Een kern van waarheid.
Op maandag 1 december 2003 01:05 schreef Refragmental het volgende:[..]
Het zijn publieke omroepen betaald van onderandere MIJN belastingscenten, die behoren toch redelijk objectief te zijn. Henk Westbroek werd ook ontslagen/geschorst (weet niet meer zeker) bij de publieke omroepen omdat hij teveel z'n politieke voorkeur liet doorschemeren. Vreemd genoeg doet Jack spijkerman hetzelfde, maar dat wordt al jaren gedoogd.
Het verschil... Jack is links en Henk is rechts. Trek je eigen conclusie maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |