Ik hoop dat Ryan naar het eiland komt en gaat winnen.
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 30-11-2003 21:52]
quote:Ik weet het ook niet
Op zondag 30 november 2003 21:49 schreef Tokay het volgende:
@vibromass
En wat wil die uitdrukking op Jutta's gezicht zeggen, dan? Ilona? Kan m.i. evengoed Ryan zijn, daar kon ze het toch ook goed mee vinden?
Ryan heeft nu als eerste een keer de contender voor het duivelseiland weggejaagd. En Ilona heeft nog nooit een proef of wat dan ook gewonnen. Maar ze kijkt wel alsof 't haar maatje is..
quote:Indeed.
Op zondag 30 november 2003 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die blik van Jutta betekent volgens mij Ryan.
quote:Zo zo, wat een mensen kennis allemaal!
Op zondag 30 november 2003 21:50 schreef Chara het volgende:[..]
ze probeert blij te kijken omdat ze een oude bekende terugziet, maar haar ogen kijken niet vrolijk, het valt haar tegen dat het Ilona niet is
quote:Ik vraag het me af .. zou Ryan nou eigenlijk oefenen met die evenwichtsproef terwijl ie op dat eiland zit?
Op zondag 30 november 2003 21:49 schreef Tokay het volgende:
@vibromass
En wat wil die uitdrukking op Jutta's gezicht zeggen, dan? Ilona? Kan m.i. evengoed Ryan zijn, daar kon ze het toch ook goed mee vinden?
quote:Aan Ryan heb ik ook m'n twijfels, want ik vind het een gladde, maar Judge overtreft hem absoluut.
Op zondag 30 november 2003 21:45 schreef yavanna het volgende:
Ghehe, Judge wordt pretty afgemaakt hier, deelt dan niemand mijn zo oprechte 'haat' tegen Ryan, brrr die arrogante blik op zijn kop en gluiperige gedoe*krijgt rillingen ervan
quote:Zo kijkt ze juist niet.
Op zondag 30 november 2003 21:51 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik weet het ook niet
Ryan heeft nu als eerste een keer de contender voor het duivelseiland weggejaagd. En Ilona heeft nog nooit een proef of wat dan ook gewonnen. Maar ze kijkt wel alsof 't haar maatje is..
quote:Goede psychologie
Op zondag 30 november 2003 21:50 schreef Chara het volgende:[..]
ze probeert blij te kijken omdat ze een oude bekende terugziet, maar haar ogen kijken niet vrolijk, het valt haar tegen dat het Ilona niet is
Ik hoop op Ilona, al vind ik haar niets, maarja vrijwel niets kan erger dan Ryan ![]()
Hoewel, moet eerlijk toegeven, die blikken van die mannen als ze Ryan zouden zien
quote:Dat was de cameraman.
Op zondag 30 november 2003 21:52 schreef amaranta het volgende:
ik meende dat ik alleen grote gestalten zag op die boot
dus ik denk Ryanair
quote:owja want Ryan zit natuurlijk verstopt onder de bank
Op zondag 30 november 2003 21:54 schreef Mes het volgende:[..]
Dat was de cameraman.
quote:Ryan komt wel glad over, maar is wel de enige van de mannen die het spel altijd eerlijk heeft gespeeld. Robin gun ik het eigenlijk ook wel omdat hij vanaf het begin al bezig is met tactisch spelen en het voor hem tot nu toe gunstig uitpakt. Dat kan ik wel respecteren.
Op zondag 30 november 2003 21:52 schreef yavanna het volgende:[..]
maarja vrijwel niets kan erger dan Ryan
Hoewel, moet eerlijk toegeven, die blikken van die mannen als ze Ryan zouden zien
BTW viel mijn bek ook wel open toen ze zeiden dat bjorn verpleegkunde had gestudeerd ... hehe ... beetje anti-sociaal daarvoor denk ik.
quote:Eerlijk? Ik zie dat toch geheel anders, why zouden we hem boven Giovanni moeten geloven...dat blijft toch een persoonlijke gevoels kwestie...
Op zondag 30 november 2003 21:56 schreef DrMarten het volgende:[..]
Ryan komt wel glad over, maar is wel de enige van de mannen die het spel altijd eerlijk heeft gespeeld. Robin gun ik het eigenlijk ook wel omdat hij vanaf het begin al bezig is met tactisch spelen en het voor hem tot nu toe gunstig uitpakt. Dat kan ik wel respecteren.
quote:Ik zie Geert ook niet zo snel als stylist. Al had ik idd wel een keer opgevangen dat ie dat was geweest
Op zondag 30 november 2003 21:57 schreef Afwezig het volgende:
BTW viel mijn bek ook wel open toen ze zeiden dat bjorn verpleegkunde had gestudeerd ... hehe ... beetje anti-sociaal daarvoor denk ik.
quote:Dat zou ik dus wel doen. Maar hij heeft al bijna 100 minuten op dat ding gestaan. Daarentegen zijn vrouwen volgens mij beter in dat soort tests.. Ik zie liever Ryan in de finale alhoewel Ilona mij steeds meer mee ging vallen (maar geen Robinson natuurlijk).
Op zondag 30 november 2003 21:52 schreef Afwezig het volgende:[..]
Ik vraag het me af .. zou Ryan nou eigenlijk oefenen met die evenwichtsproef terwijl ie op dat eiland zit?
quote:NIet nadat meerdere mensen op Giovanni zijn gaan letten en hetzelfde hebben geconstateerd als Ryan.
Op zondag 30 november 2003 21:58 schreef yavanna het volgende:[..]
Eerlijk? Ik zie dat toch geheel anders, why zouden we hem boven Giovanni moeten geloven...dat blijft toch een persoonlijke gevoels kwestie...
quote:Vandaar die omgekeerde onderbroek op z'n harses natuurlijk.
Op zondag 30 november 2003 21:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie Geert ook niet zo snel als stylist. Al had ik idd wel een keer opgevangen dat ie dat was geweest
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:01 schreef ruby het volgende:[..]
Vandaar die omgekeerde onderbroek op z'n harses natuurlijk.
quote:Die zagen ook opeens dat hij de 2 bananen had gepakt
Op zondag 30 november 2003 22:00 schreef DrMarten het volgende:[..]
NIet nadat meerdere mensen op Giovanni zijn gaan letten en hetzelfde hebben geconstateerd als Ryan.
Maar nee, sommige kozen voor Ryan, anderen voor Giovanni en net zoals wij hier, gaat dat voornl op persoonlijk gevoelens..
quote:Hij is echter wel eerlijk.
Op zondag 30 november 2003 22:01 schreef YeahRight101 het volgende:
Gio zit er nog in GELUKKIG![]()
Ryan moet verliezen van Ilona vind ik want hij gedraagt zich als een kwal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |