abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2003 @ 07:25:58 #26
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15080212
Kijk, ik heb ook hele erge acne op mijn rug, dus daarom denk ik dat hij roaccutane gaat voorschrijven. Alleen hoe zit het met alcohol, mag je dan nooit meer alcohol drinken in die 4 maanden?
pi_15081177
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 07:25 schreef MaStar het volgende:
Kijk, ik heb ook hele erge acne op mijn rug, dus daarom denk ik dat hij roaccutane gaat voorschrijven. Alleen hoe zit het met alcohol, mag je dan nooit meer alcohol drinken in die 4 maanden?
Mijn dermatoloog heeft daar niks over gezegd, daarom drink ik gewoon regelmatig alcohol
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:27:28 #28
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15087134
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:14 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Mijn dermatoloog heeft daar niks over gezegd, daarom drink ik gewoon regelmatig alcohol

En wat is regelmatig?
pi_15091658
elk weekend, je mag ook wel alcohol drinken maar dan moet je bloed vaker getest worden ofzo.
  dinsdag 2 december 2003 @ 15:57:24 #30
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15091918
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:49 schreef rotskibo het volgende:
elk weekend, je mag ook wel alcohol drinken maar dan moet je bloed vaker getest worden ofzo.
Owkej, ik zou het vragen, en wat drink je dan gemiddeld op een avond?
pi_15094215
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:57 schreef MaStar het volgende:

[..]

Owkej, ik zou het vragen, en wat drink je dan gemiddeld op een avond?

zo'n 8 biertjes, soms minder, soms meer.

In de praktijk van mijn dermatoloog werken trouwens wel een paar mongolen zeg, gaan ze eerst zeggen dat de 1e kuur 6 weken duurt en ze dan gaan bekijken of je verder mag slikken blijkt nu dat het gewoon de hele tijd doorloopt. Maarja dat bleek pas na een telefoontje en nu heeft de apotheek niks op voorraad dus moet ik morgen terugkomen, vanavond mis ik dus een pil en hopelijk zijn ze er morgenochtend.

pi_15095382
Hmm dat over alcohol..

Ik heb ook niets gehoord of gelezen in de bijsluiter over alcohol gebruikt met Minocin. Maar ik drink wel regelmatig een biertje en soms komt daar dronkenschap bij kijken.... tot nu toe nog geen last gehad van de combinatie met mijn medicijnen.

dinsdag 2 december 2003 @ 18:11:51 #33
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15095655
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:01 schreef Yonderboi het volgende:
Hmm dat over alcohol..

Ik heb ook niets gehoord of gelezen in de bijsluiter over alcohol gebruikt met Minocin. Maar ik drink wel regelmatig een biertje en soms komt daar dronkenschap bij kijken.... tot nu toe nog geen last gehad van de combinatie met mijn medicijnen.

Jha, daarover staat nix in de bijsluiter. Kijk, ik slik nu antibiotica (het werkt voor geen ene meter). En heb ook wel eens 8 biertjes gedronken. Je bent wel wat sneller vd kaart. Vooral als je 2 uur na de pil begint te drinken...dan ben je na 3 flesjes bier al redelijk aangeschoten.

Maar hoelang moet je wachten na antibiotica om met roaccutane te beginnen? En het lang moet je over het algemeen wachten op bloed prikken + resultaat? En wordt je huid droger, of springen de vellen er echt vanaf, zodat je echt met een verkloot gezicht naar school moet...

pi_15095702
Voordeel voor mij: Ik drink toch geen alcohol dus das alweer een voordeel als ik aan Roccutane ga 19 december.. (ben aan het af tellen.. )

Hier even een update, me huid op de wang is ongelovelijk droog, daar smeer ik maar niets meer op. Het gaat wel weer iets beter met me voorkant van de kop. Hier mijn bijdrage van de dag:

dinsdag 2 december 2003 @ 18:29:33 #35
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_15096087
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:13 schreef Doagere het volgende:
Voordeel voor mij: Ik drink toch geen alcohol dus das alweer een voordeel als ik aan Roccutane ga 19 december.. (ben aan het af tellen.. )

Hier even een update, me huid op de wang is ongelovelijk droog, daar smeer ik maar niets meer op. Het gaat wel weer iets beter met me voorkant van de kop. Hier mijn bijdrage van de dag:

[afbeelding]

Nou, je kunt bijna in een Zwitsal-reclame. Zo te zien ben jij er wel voor heel lang vanaf.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_15096355
Doagere, waarom ben je niet gewoon blij met je kop zoals die eruit ziet? Als ik jouw huid had, zou ik niet zo lopen mekkeren maar juist tevreden zijn. Roaccutane, man, zo'n risico neem je toch alleen als het écht erg is. En dan bedoel ik dagelijkse vurige pijnlijke puisten, goed zichtbaar, waar niet tegen op te smeren valt. Ik krijg een beetje het idee dat acne voor jou een (onterechte) obsessie is..
don't be shy, learn to fly.
pi_15096587
Haha, Roaccutane krijg je nooit van je leven voorgeschreven. Bij jou komt de dokter aan met benzolperoxide 5 % of iets anders lichts.
pi_15096593
damn met die huid zou ik van zijn lang zal zijn levensdagen niet beginnen aan roaccutane... het is echt geen kattepis die medicijnen en ik denk niet dat je het beter kan krijgen dan dit ook na gebruik van Roaccutane...

Denk niet dat de dermatoloog dit medicijn voorschrijft met deze huid...

Vaya con Dios!
pi_15098316
Ja je hebt ook wel gelijk, aleen is het niet aleen mijn voorhoofd helaas..

De andere kant is net zo erg, geef toe.. Dit ziet er niet echt aantrekkelijk uit..

/edit

quote:
Bij jou komt de dokter aan met benzolperoxide 5 % of iets anders lichts.
Dat heb ik alemaal al lang achter me..

[Dit bericht is gewijzigd door Doagere op 02-12-2003 20:01]

dinsdag 2 december 2003 @ 20:39:20 #40
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15099463
Als ik zo'n huid zou hebben als jouw zou ik zeker blij zijn. Die paar puistjes vallen echt bijna niet op. Jij hebt een te erg ideaalbeeld. Zoals jij puisten hebt is normaal...roaccutane moet je echt niet te licht over denken, als je ziet wat voor bijwerkingen dat heeft. Wat bij jouw helpt is eens te kijken naar andere mensen op straat, in de stad, die het veel erger hebben. Of naar mensen die een verbrand gezicht hebben, daar valt NOOIT meer wat aan te doen, die puistjes die jij hebt valt echt nog wel mee te leven....
pi_15101389
Mja, net na het douchen gingen de korstjes die nog op me voorhoofd zaten er ook af.. Mensen probeer dit middel! Tis wel sterk spul.. Zo te zien op de door mij geplaatste foto's.
pi_15119427
Vandaag weer 60 pillen Roaccutane binnengekregen

Heb 1 dagje gemist maar dat kan geen kwaad denk ik, nu is het nog een kwestie van de laatste restjes wegwerken.

Roaccutane

pi_15120224
Ben nu 2 weken met B5 bezig en het spul werkt echt. Mijn huid wordt een stuk minder vet en hoef geen benzoyl meer te gebruiken. Terwijl ik voor de B5 10% op mijn gezicht nodig had om het een beetje droog te houduh. En nog geen enkele bijwerking gehad!!

Alleen me neus is nu nog beetje vet. Weet iemand middeltje voor dit ???

woensdag 3 december 2003 @ 16:59:48 #44
27971 Koen
ik heb je lief!
pi_15120521
Hoelang duurt zo'n roaccutane kuur en wanneer begint het dan eens te werken?
Het kan in Almere!
pi_15120854
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:59 schreef Koen het volgende:
Hoelang duurt zo'n roaccutane kuur en wanneer begint het dan eens te werken?
Even de topic door lezen en je weet het..

Ik zal vanavond nog ff een updatje geven met me foto!

woensdag 3 december 2003 @ 18:43:03 #46
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15123167
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:18 schreef rotskibo het volgende:
Vandaag weer 60 pillen Roaccutane binnengekregen

Heb 1 dagje gemist maar dat kan geen kwaad denk ik, nu is het nog een kwestie van de laatste restjes wegwerken.

Roaccutane

Maar heb jij je lamlendig gevoeld tijdens deze kuur? Dus dat je nergens zin in had? Want ik zit in examenjaar, en moet waarschijnlijk volgende week dit ook gaan slikken. Maarja..ik kan me geen gedoe met mijn gezondheid veroorloven. Verder kan je nog wel iets op je huid smeren als je dit gebruikt (camouflage)? En kan je nadat je antibiotica-kuur gedaan hebt gelijk beginnen met roaccutane? of moet je eerst weer paar weken wachten nadat je antibiotica gebruikt hebt?
pi_15123218
Update 3-12-2003:

Ik vindt het niet beter geworden, mijn huid is aleen super droog.. Wel heb ik al ruim 4 dagen geen nieuwe puist gezien! Wat ik had trekt nu een beetje weg, hoop dat het 19 december voor een groot deel weg is.

Wat ik wel heel vaag vindt: Van veraf lijkt het weg te zijn.. Zie de eerste foto.

Hierbij mijn bijdrage:

pi_15123601
quote:
Op woensdag 3 december 2003 18:43 schreef MaStar het volgende:

[..]

Maar heb jij je lamlendig gevoeld tijdens deze kuur? Dus dat je nergens zin in had? Want ik zit in examenjaar, en moet waarschijnlijk volgende week dit ook gaan slikken. Maarja..ik kan me geen gedoe met mijn gezondheid veroorloven. Verder kan je nog wel iets op je huid smeren als je dit gebruikt (camouflage)? En kan je nadat je antibiotica-kuur gedaan hebt gelijk beginnen met roaccutane? of moet je eerst weer paar weken wachten nadat je antibiotica gebruikt hebt?

Nee heb me niet lamlendig gevoeld, ik zat wel in een dip op het moment dat mn acne erger werd. En je kunt gelijk beginnen met die Roaccutane.
pi_15123837
Ik gebruik nu 5 dagen BP 5% en het is bijna weg Als het uit is gewerkt ga ik naar 10%. Een drogere huid is juist een opluchting na een paar jaar met een vettige huid te hebben gelopen.
  woensdag 3 december 2003 @ 19:46:15 #50
27971 Koen
ik heb je lief!
pi_15124864
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:12 schreef Doagere het volgende:

[..]

Even de topic door lezen en je weet het..

5 topics doorlezen is niet even.. als je het zo goed weet is het dan zoveel gevraagd om het even kort te 'herhalen' dan?
Het kan in Almere!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')