Ook acteren gaat em niet slecht af, zoals ie ooit liet zien in Miami Vice in een bijrol
Wat vinden jullie van hem?!
quote:Hij komt naar TW classic volgend jaar
Op zondag 30 november 2003 20:33 schreef DonStefano het volgende:
Ik zag tot m'n grote verbazing dat er nog geen speciaal topic voor deze geweldige muzikant bestaat. Hoewel ik z'n recente werk wat minder vind, waren zijn hits uit voornamelijk de jaren '80 imo stuk voor stuk klassiekers. Nog steeds hoor ik nummers als "You can't hurry love" "In the air tonight" en "Another day in paradise" regelmatig in de kroeg.Ook acteren gaat em niet slecht af, zoals ie ooit liet zien in Miami Vice in een bijrol
quote:Amen
Op zondag 30 november 2003 20:34 schreef Furby het volgende:
Kut.
quote:moet je voor de lol is op marktplaats kijken..de zwarte markt zit vol met kaarten van phill collins..is niet normaal meer!
Op zondag 30 november 2003 20:38 schreef Hepheastus het volgende:
uitverkocht, dat denk ik (en weet ik)als iemand nog 4 kaartjes (of iig 2) heeft, stuur maar mailtje
mja zo ga ik wel proberen aan kaarten te komen
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:51 schreef furanku het volgende:
Phil Collins
En die zie ik dan gewoon niet bij search staan. Misschien toch nog maar eens langs de opticien gaan
quote:Ik vind z'n recente werk ook wat minder. Na 'Seconds Out' ging het hard achteruit.
Op zondag 30 november 2003 20:33 schreef DonStefano het volgende:
Ik zag tot m'n grote verbazing dat er nog geen speciaal topic voor deze geweldige muzikant bestaat. Hoewel ik z'n recente werk wat minder vind, waren zijn hits uit voornamelijk de jaren '80 imo stuk voor stuk klassiekers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |