abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15043839
Dinsdagochtend ga ik een proefritje maken in een Alfa 146ti.

ik wil um even laten nakijken omdat ik zelf erg weinig (lees geen) verstand van auto's heb. Zo'n anwb keuring bijvoorbeeld hoe pak ik dat aan? Zeg ik tegen de verkoper dat ik um ANWB wil laten keuren en laat hij me dan van Deventer naar Utrecht (op ANWB.nl zie ik dat er 4 keuringsstations in NL zijn) rijden met de auto? Of gaat hij dat zelf regelen.
Als hij dit zelf gaat regelen vraag ik mij weer af of het wel betrouwbaar is.

Voor zo'n keuring moet ik zeker lid zijn van de ANWB, iemand een idee hoeveel mij dit in totaal zou gaan kosten?

zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  zondag 30 november 2003 @ 20:49:21 #2
26374 made
..made by made..
pi_15044495
Bekend probleem.
Ik had een mooie BMW gezien en wou dus ook een keuring laten uitvoeren.
Maar dat lieten ze dus niet toe.. Als dat gebeurt zeggen ze eigenlijk. Deze auto is waard voor de schroothoop.
Maar voor heel veel bedrijven is het een probleem om de auto zo ver weg te krijgen omdat de groene kentekenplaten maar tot een afstand van ongeveer 30 KM geldig zijn.

Wat je kan doen is een aankoop keuring door een Alfa dealer laten doen in de buurt. Dat zou tijdens de proefrit kunnen.

Nou Succes.. Ik ben ondertussen geslaagd....

Lurkt !
pi_15048757
Dat moet je natuurlijk zelf regelen... dat doet de verkoper echt niet.

En voor de prijzen en locaties: staat allemaal op anwb.nl

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_15048841
Gewoon tegen verkoper zeggen dat je hem anwb wil laten keuren, wilt hij dit niet dan weet je genoeg. Je zal wel zelf de kosten moeten betalen (tenzij je een aardige verkoper heb).

Kosten zijn 148, nog wat (150 dus)

edit: en idd je moet lid zijn (bv vader, moeder of vriendin etc)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')